Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 445 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 443
Uživatelů: 2
Celkem: 445

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.07 2010 15:41


MYSTIC: Čím více oct,tím delší čas hoření a pokud to ECU* nevychytá přenastavením doby zážehu,tak palivo hoří ještě ve fázi výfuku...a výfukové ventily půjdou do 'ventilového nebe'...
nahoru

sponzor





30.07 2010 15:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.07 2010 15:44


lordmystic: na kolik oktanů má jezdit tvůj motor?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 15:46


vencaa6: 98
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.07 2010 15:52


lordmystic:
vencaa6: 98


můj názor na to je takový, že pokud tam dáš 95, tak to znát půjde... pokud tam dáš cokoli více, placebo efekt... jelikož u nás je kvalita benzínu taková jaká je, tak těm 98 reálně může odpovídat těch 100 co bereš...

zkoušel jsem u sebe jezdit na 100 oktan, předepsáno 95 a poznat jde hovno
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2010 15:53


lordmystic:
NOVON: ano přesně tak, máš pevně nastavený předstih na vyšší Oktanové číslo*, stejně jako to měl žigul 1600 se kterým jsem začínal jezdit, tam když se místo supru nalil special, tak to taky mělo divnej zvuk a hůř jelo. to moje už mění předstih dle kvality paliva, ale netuším jak je to nastaveno. doporučen mám 98 oktanový benzín, ale bez problémů mohu jezdit na 95 oktanů protože motor si s tím poradí a přizpůsobí se. proto předpokládám že to půjde i na druhou stranu.


no a to je přesně ten špatnej předpoklad. když motor ošidíš, tak prostě pojede blbě. když ho přeláduješ, nic se nestane. fakt je to tak těžký pochopit? a neptal ses, kde se to dá sehnat, přečti si svůj první příspěvek. hodně štěstí s těma lahvičkama
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

30.07 2010 16:21


lordmystic: ještě něco
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

30.07 2010 16:29


Jinak moje zkušenost je ta, že když jsem přešel z 95okt. na Shell VPR 100okt. tak rozdíl byl znatelnej...
Teď beru u Benziny Vervu 100 (98okt.) a oproti 100ok. do Shelu rozdíl takřka žádnej, krom příjemnější ceny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

30.07 2010 18:30


když natankuju do moto 98 a dám tam ten výrobek od liqui moly / myslím 2 odkaz/ tak moto jelo líp jak na 95, nebo 98 , ale taky se daleko víc zahřívala. Do S2 jsem to dal do 95 a taky to bylo celkem poznat.
nahoru

sponzor





30.07 2010 18:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

30.07 2010 18:42


Asi tak, výkon se zvyšuje přeplňováním, to už Lord má. U turbáčů čipujou, to má taky. Takže poslední možnost je zvýšení objemu. Tak alou zvětšit vrtání válců a není co řešit.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 19:03


vencaa6:
jelikož u nás je kvalita benzínu taková jaká je, tak těm 98 reálně může odpovídat těch 100 co bereš...

no carrera 100 i ten od benziny nemají 100 oktanů, je to jen marketingové označení, nikde se nedočteš kolik to má doopravdy.

Benny: o tom elfu jsem slyšel, jezdí na to subaristi co jsem postřehl, auto jede určitě líp. a myslím si že když na to jede líp subaru které má také předepsanej 98 okt. benzín, že by rozdíl mohl být i u mého motoru, proto to řeším.

Petr_C:
Takže poslední možnost je zvýšení objemu.

omyl, po výfuk od milteku koukám, tam se deset koníků možná i víc nahnat dá když to vezmu včetně sportovního katu. bohužel cena poněkud závratná, ale pořád lepší než to převrtávat
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

jinak po přečtení tohoto článku máte asi pravdu, ty motory mají asi opravdu nastaveny snímače klepání na kvalitu 98 oktanového benzínu a zvýšení se už moc neprojeví. určitě bude rozdíl mezi FSI* a TFSI*, ale velký nebude. každopádně mě to neodradí od toho to vyzkoušet, jen si tak říkám že závodní benzín stojí několik tisíc za 50l a lahvička která se do stejného množství naředí vyjde na pár stovek...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.07 2010 19:29


lordmystic:
no carrera 100 i ten od benziny nemají 100 oktanů, je to jen marketingové označení, nikde se nedočteš kolik to má doopravdy.


Má minimálně 98 oktanů. Psali to v té brožuře, stačí číst
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2010 19:33


nebo najít strámky prodejce a tam sou technický a bezpečnostní listy + normy. když ona etiketa na lahvičce je tak nějak víc optimistická...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

30.07 2010 21:14


Výfuk je jen optimalizování odvodu spalin. Ideální stav, když roury od válců jsou ke spoji stejně dlouhé. Takové zvýšení výkonu bych nazval bonusem u zvukového projevu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

31.07 2010 19:00


lordmystic: Vyzkoušet 100 oktanovej benzín můžeš určitě, subaristi (WRX) mají si asi motor z lepšího matroše, když je to základ rally auta

U benzínek to spíš bude drahej 98 oktanovej benzín, kontroly ukázaly x špatnejch benzínek, ale říct vám nemůžeme který to jsou, takže šidí dál
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

01.08 2010 11:55


root:
Má minimálně 98 oktanů. Psali to v té brožuře, stačí číst Wink

tož to vím, ale má to 98 nebo 99 nebo 100? to už nepíšou, je to prostě asi jen aditivovanej 98 oktanovej benzín, i když to označení je silně zavádějící, to musíte uznat.

Dave001Cz:
U benzínek to spíš bude drahej 98 oktanovej benzín, kontroly ukázaly x špatnejch benzínek, ale říct vám nemůžeme který to jsou, takže šidí dál Sad

tohle se nechá vyřešit opačně, pumpy co nemají problém mají označení dobrá pumpa nebo tak podobně, tam je jistota všechny velké to mají myslím krom robin oil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.5. 2010
Příspěvků: 85 | Témat: 5

nahoru

sponzor





01.08 2010 12:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.5. 2010
Příspěvků: 85 | Témat: 5

01.08 2010 12:26


a ještě jedno k problému
Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

01.08 2010 12:44


Kombajnista:
http://www.youtube.com/watch?v=Vj_21dikYR8


jo, některý lidi sou nepoučitelný...

tak mně napadá - proč troškařit s jednou upocenou lahvičkou, co tam nalejt dvě? ne, pět! houby, co takhle jezdit jen na oktany! to přECI* musí letět už na starter!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

01.08 2010 13:25


lordmystic: Ty se asi hodně nudíš co ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

01.08 2010 13:36


Mefisto: než tu řešit sračkoidní politiku, tak radši řeším něco kolem aut.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

05.08 2010 10:12


lordmystic: Verva 100 a Carrera 100 mají 98okt. a Shell VPR má 100okt. Jinak tyto všechny benzíny mají navíc Aditiva*...

Jak se řešilo který benzinky švindlujou a který ne, tak pak se někde ukázal výpis benzinek, které při kontrole byly v pořádku a mezi nima byla Benzina, tak jezdím tam a beru tu Vervu a jsem spokojen. Je to podobný jako SVPR, ale za rozumější cenu.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.08 2010 11:47


ja sem obcasne porad u klasiky ...

aceton ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.08 2010 12:59


Benny: seš si jistej že verva a carrera mají 98 a shell opravdu 100 oktanů? na webu benziny a ovm jsem nenašel konrkétní čísla (cca. dva měsíce zpět), na shell jsem nekoukal...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

05.08 2010 18:35


lordmystic: Jasně na webu nepíšou nic konkrétního a jen se zmiňují o vysokooktanovým benzinu, ale mají to napsaný na stojanu. Si všimni, až budeš sahat po pistoli Shell ten i na webu mluví přímo o 100oktanech, ale těžko říct, co je na tom pravdy, když na každým rohu slyšíš, že kvalita třeba vůdči německu pokulhává...
nahoru

sponzor





05.08 2010 18:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.08 2010 9:48


lordmystic: Tak sory už mlčim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

22.06 2011 3:51


NOVON:
MYSTIC: Čím více oct,tím delší čas hoření a pokud to ECU* nevychytá přenastavením doby zážehu,tak palivo hoří ještě ve fázi výfuku...a výfukové ventily půjdou do 'ventilového nebe'...



Chlapy snad jedinou rozumnou věc tady napsal PetrC a to zvyšování výkonu se dá docílit pouze PŘEPLNOVÁNÍM, CHIPEM, ZVĚTŠENÍM OBSAHU a ZVÝŠENÍM KOMPRESNÍHO POMĚRU. A jsme u jádra věci, OCTANOVÉ ČÍSLO čím je vyšší odolává detonačnímu hoření, což je věcička velice nebezpečná hlavně pro hliníkové písty. Kompresní poměr* se ale nedá zvětšovat do nekonečna, KP nad 12,5:1 už zapříčinuje DETONACE projevující se jako cvrdlikání ventilů při plném zatížení motoru. To se v dnešním moderním světě řeší snímači klepání, na jehož detekci ECU* upravý předstih zapalování, tak že ho zmenší a výsledkem je bezpečný chod motoru na úkor právě výkonu. Proto ti to na 95 sice jede, ale hůř a na 98 normálně a víc už ti to nepojede i kdybys tam nalil 200 oktanů, protože tvůj motor je prostě takhle odladěn. Musel bys udělat úpravu a to KOMPRESNÍHO POMĚRU a to lze dvěma způsoby 1. snížením hlavy válců 2 vypouklé písty. Ale při 95 by to jelo asi jako před úpravou na 91 , na 98 asi jako před úpravou na 95 a na 100 jako na 98 před úpravou. Už to chápeš? Takže ty nalitím té lahvičky do 95 výkon zvýšíš, protože senzor klepání nebude dávat pokyn ECU* na zmenšení předstihu, ale když to naleješ do 98 vůbec tím nic nezískáš, protože OKTANY NEJSOU O VÝKONU!!!!!!!! A už vůbec ne o tom NALÁDOVAT VÍC PALIVA DO VÁLCŮ!!! To je zase jiná kapitola a to tzv STACHIOMETRICKÁ ROVNICE POMĚRU VZDUCHU S PALIVEM pro uplné prohoření paliva ve spalovacím prostoru. Strejda GOOGLe ti to pomůže najít. Měj te se a nevěřte všemu co kde slyšíte, Mazdar 323F BA 1,8i16V DOHC* Turbo* 136Kw
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

22.06 2011 7:53


alesak1188: abych řekl pravdu tak detaily jak je nastavený snímač klepání neznám. ze tvého příspěvku jestli jsem tě dobře pochopil myslíš, že 2.0TFSI je nastaven tak, že při natankování 98 oktanového benzínu má nastavené své maximum a i když naleju kvalitnější benzín který má více oktanů a mohl by mít mez pro klepání posunutou ještě dále, tak mi to i přes to nepustí dál?

jen pro info - kámoš občas naleje do mazdy 6 mps závodní cca. 105 oktanový benzín a tvrdí mi, že znát je to hodně moc. nemám možnost si ověřit fakta, ale trochu by mě zajímalo kde bereš tu jistotu, že detonátor klepání je natvrdo nastaven max. na 98 oktanů a ne třeba více.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

22.06 2011 8:22


alesak1188: tak jsem to trochu pohledal a asi máš pravdu. našel jsem toto:

Citace:
Obecně platí, že pro benzín do 90 – 91 okt. se používá Kompresní poměr* 8,5 – 8,8 : 1, pro 95 – 96 okt. do 10 – 10,5 : 1 a nad tuto hodnotu již palivo o okt. č. 98 – 101.


nevím jestli ten autor z diskuse před několika lety bral ohled i na TFSI* motory...

no a namátkou pár kompresních poměrů jak to mají některé motory:
2.0 TFSI* - 10,5:1
2.8 FSI* - 12,0:1
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2011
Příspěvků: 52 | Témat: 1

30.01 2012 14:09


Zdravim páni, nechcel som zbytočne zakladať nové téma, tak to hodím sem. Nedávno som dostal od známeho aditívum do benzínu a pred použitím by som sa vás chcel spýtať niekoľko otázok. Jedná sa o toto aditívum: http://www.super-aditiv.cz/super-benzin-aditiv.html
V popise je písané, že je účinná pre benz. motory s priamym vstrekovaním prípadne pre straršie staršie motory s karburátormi. Odporučili by ste mi ho použiť aj do mojej audiny s MPI*? Nebude mi hroziť že by mi zanieslo sanie alebo klapku? Mám zbytočné obavy a môžem to vpohode dlhobobo počas zimy používať? Tankujem zvyčajne na Shell, tak tam by kvalita benzínu mohla byť zaručená, ale čert ajtak nikdy nespí, tak preto sa spýtam a poradím s vami. Díky za rady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

30.01 2012 14:50


jaccob_TN: VIF je kvalitní aditivum můžeš ho tam dávat bez obav když ho mám tak ho taky přidávám
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email