Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 202 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 199
Uživatelů: 3
Celkem: 202

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 9:19


mám dotaz, hledal jsem vysokooktanová paliva a zjistil jsem, že se normálně koupit nedají (více jak 100 oktanů). jsou to různá závodní a sportovní paliva která si týmy více méně ředí sami a mají hodnotu cca. 104 oktanů.

našel jsem ale přísady (Aditiva*) do benzínu, které zvyšují Oktanové číslo* cca. o 2-4 jednotky. tady nějaké příklady:

http://www.bishops-original.cz/index.php?page=produkt&id_zb=57&od1=3
http://www.oleje-mazivo.cz/?34,zvyseni-oktanoveho- [zkrácená url]
http://www.autokosmetika-sonax.cz/?option=com_virt [zkrácená url]
http://moto.hmoto.cz/cz/Aditiva*-pro-vas-motocykl/d [zkrácená url]
http://www.liqui-moly.cz/detail/zvyseni-oktanoveho-cisla-v-benzinu
http://millers-oils.cz/cvl-3oktany.html

mám ale strach, jestli to neobsahuje třeba příměs olova a nepoškodím si vstřikovače či jiné části motoru. proto se chci zeptat, máte s tím někdo vlastní zkušenost? nejedná se mi o každodenní použití, ale spíš jen občas, protože i tyto Aditiva* co zvyšují Oktanové číslo*, tak čistí motor proti usazeninám, zvyšují mazivost paliva a tím snižují spotřebu a samotné vyšší Oktanové číslo* by mělo motoru umožnit čistší a lepší spalování paliva. tak co myslíte?
nahoru

sponzor





30.07 2010 9:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2010 9:26


osobně si myslim, že je to u produkčního auta hloupost a placebo. nárůst výkonu ani nějaký zlepšení průběhu točivýho momentu nebyl měřitelnej ani u produkčních vysokootáčkových motorů použitých u motorek. a tam je předpoklad, že by jim oktany navíc chutnat mohly... u dvoulitra v rodinným kombiku se ani přes koeficient nadšenosti majitele taky neprojeví žádnej efekt.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 10:21


jarajede: vůbec mě nepřekvapuje tvá odpověď ve stylu na to se vyser do kombíku. přesně tohle jsem očekával, ale stále doufám že se najde třeba někdo s praktickou zkušeností namísto mlácení prázdné slámy a moralizování...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

30.07 2010 11:05


S aditivami skusenost nemam , ale moja S3 na 95ku rozhodne nejde tak jako na 98. Takze treba 3 oktany sou citit. 3 poctive oktany.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.07 2010 11:50


Nevím jak teď, ale tak před dvaceti lety to fungovalo dost dobře. Mělo to i tak půl další nádrže setrvačnost, asi to spíš něco čistilo, případně dotěsňovalo. Teď se domnívám, že už to nemá u řízeného spalování význam, stejně jako vylepšovadla motorových olejů. Byly přípravky, po kterých to fakt jelo pár desítek kilometrů jako utržený. Předpoklad ale byl - snížený výkon starého vozu. Teď snad jen se občas ulakotit na vysokooktaňák třeba od Shell. Pokud tam dáš plnou nádrž, aby to bylo dostatečně chladný , tak to dělá divy a pocity jsou skvělé. To se platí. Aditiva* jsou míchání Stopanginu s Aspirinem. Dobrý, ale taky se ti po tom můžou srolovat uši ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 11:57


právě u přímovstřikových motorů jako mám já díky vyššímu oktanovému číslu dostanu více paliva do válců a tím to líp jede. oddálím tak náhodné detonační hoření a opozdí se mi zapálení směsi což je výhoda. proto sháním vyšší oktany. už nyní tankuji OMV Carreru 100 a právě mě zajímalo jestli by se to ještě nevylepšilo...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.07 2010 12:15


lordmystic:

Carrera 100 už je dost technologicky vysoko, nedovedu si představit, že by to nějaká věc v tubě dokázala vylepšit. Nárůsty vlastností aditivy nemohou být lineární. Z pětadevadesátky šestadevadesátku udělá, ale ze stovky buď nic nebo to zhorší. Předpokládám, že u těchhle vlajkových lodí jdou petrolejářské firmy na hranice svých možností. Čili jen úvaha, konkrétní zkušenost na této úrovni žádná. Přikláněl bych se k dokonale vyladěnému motoru před pokušením pančovat palivo. Jo, je to lákavé, ale bude to o milimetrech a může to maskovat případné možnosti lepšího nastavení průběhu spalování. Názor je čistě subjektivní
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2010 12:24


lordmystic:

ono je to trochu jinak. vysokooktanovej benzín je efektivně využitej pouze v motoru, kterej si o něj říká! zopakuju ještě jednou. pokud motor pro svoji činnost nevyžaduje vysokooktanovej benzín, tak ho nepotřebuje. možná chápeš, možná ne. třeba jen chceš číst něco jinýho, jakože psychická podpora.
pokud je motor po milionech odzkoušených kilometrů naladěn na určitý oktanový pásmo, tak nepochopí a ani nepozná, žes natankoval nějaký ládovaný vodičky. a pindy na obalu maj stejnou účinnost jako na obalu od falešnech výdechů na kapotu. můžeš si zkusit někde v klidu a stínu sednout, svýmu motoru to předčítat a vysvětlit mu, jak se motor po takový oktanový dotaci má chovat. pokud nepochopí, zkus výhružky...
nahoru

sponzor





30.07 2010 12:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.07 2010 12:29


jarajede:

Motory jsou i takový děvky, že se přenastaví podle ochutnávky moku tam, kam potřebují, na co byly udělány. Proto bych šel cestou ladění. Jedině akord oktanového čísla s řídící jednotkou a provedením motoru může mít význam. Rána do bubnu současně s vozembouchem nevyzní většinou tak bombasticky, jak by se očekávalo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2010 12:35


Hanys:

alešak tam nepíšu nic iné! ať to přeprogramuje, přenastaví, pak se efekt může dostavit. pozor - může. ale jen tim, že do nafty naleju benzín, protože hoří i bez knotu... to by koeniga vomejvali...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.07 2010 12:39


jarajede:

No veď naozaj dobre ! Len som si trocha gaťky priscal pri onom : "...pokud nepochopí, zkus výhrůžky .."
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2010 12:43


Hanys:

jo, chlapče, na ak leda s pemprskama, tady hrozí cokoli.

stejně by mně zajímala mystická úvaha - přímovstřikový motor, jako má on, dostane do válců víc paliva, pokud bude víceoktanové... he?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.07 2010 12:53


jarajede:
Hanys:

stejně by mně zajímala mystická úvaha - přímovstřikový motor, jako má on, dostane do válců víc paliva, pokud bude víceoktanové... he?


Prostě tam chce jen hrknout panáka něčeho, co by mu při akceleraci srolovalo ponožky, víc bych v tom nehledal
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

30.07 2010 13:08


lordmystic:
už nyní tankuji OMV Carreru 100 a právě mě zajímalo jestli by se to ještě nevylepšilo...

vylepšit to můžeš o 2 oktany a to tak, že přejdeš na Shell Vpower-racing
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 13:37


jarajede: teď nevím jestli raguješ na to správné. můj motor TFSI* vpouští do válců určité množství benzínu. ten motor má detekci na samovolné detonační vznícení. čím vyšší Oktanové číslo* benzínu, tím lze palivo více stlačovat a k samovolné detonaci dochází později. tím se do válců dostane více paliva protože motor zpozdí zapálení svíčky a paliva se tam láduje víc a víc. a čím kvalitnější bude palivo (vyšší Oktanové číslo*), tím se tam vejde víc paliva a tím to víc pojede.

takže nechápu co tu celou dobu řešíš? tohle snad chápeš ne? a jelikož můj motor si dynamicky řídí množství paliva dle jeho kvality (oktanového čísla) tak proto zde zjišťuji jak získat víceoktanové palivo než jen necelých 100 oktanů u nás na pumpě. chci vyzkoušet až jak dalece by byl FSI* motor schopen zajít a zda-li by to už bylo znát. vím že mi to tu nikdo neřekne, proto sháním ty oktany abych to sám vyzkoušel. kapišto? nebo stále budeš omílat tu svou o tom že starší motory bez přímého vstřiku vyšší oktany nevyužijí? no vsadím se že mi to ještě nejméně třikrát zopakuješ . ale zkus nejdříve pochopit co tu od začátku píšu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

30.07 2010 13:51


lordmystic: pocuj a nechodia k tebe domov na skolenia konstrukteri z audi?
nahoru

sponzor





30.07 2010 13:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

30.07 2010 13:53


lordmystic: proč si neseženeš závodní palivo? 104 nebo 108oktanů?
uvidíš jak rychle to TFSI* zabiješ
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2010 13:55


nepochybuju, že tě to překvapí, ale chápu tě od začátku. protože nejsi magor, udivuje mně tvoje dětsky naivní představa o platnosti rovnice, že motor bude mít větší výkon, když se mi podaří do válců dostat víc paliva... to snad ani nemůžeš myslet vážně...
podle tvý úvahy by sériový motory byly záměrně ochuzený, a stačí jen dodat oktany a začne karneval. přímej vstřik maj všechny nový motory. nepřímej ajnšpric je v prvních feldách.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

30.07 2010 13:58


lordmystic: u nás na benzínce mají nějaký bopalivo absahuje 15% naturalu, pak nějaké bisložky a plus nějaká Aditiva*... prodávají to o pět koru levněji než N95 a má to myslim 114 oktanů-nezkoušel jsem to zatim
Jo ajmenuje se to Etanol 85
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

30.07 2010 14:01


Rob: lenze len tak bez uprav pal. vedenia to nemozes pouzivat...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 14:12


jarajede: sakra to píšu zjednodušeně, nejsem expert, ale chci ti říct že FSI* motor je závislej na kvalitě paliva a konkrétně na výši oktanového čísla. je to jednoduchý fakt a já chci zkusit jestli bude rozdíl mezí 98+ oktany od našich čerpaček nebo to samé plus 2-4 oktany navíc. jinak k tomu čím víc paliva dostanu do válců tím víc to jede je určitě pravdivé tvrzení, samozřejmě v určitých mezích. tohle mi snad nechce vymlouvat? pokud ano, uveď důvod proč víc správně shořeného paliva ve válcích nedá větší výkon? a neber prosím extrémní příklady, bavíme se zde o jednotkách procent...

Kriznik: právě že jsem závodní palivo nesehnal, kámoš ho měl trochu a jezdil s ním v mazdě 6 mps a říkal že to bylo znát. nevím jestli náhodou neobsahuje olovo které by mohlo motor poškodit, stejně tak tyto Aditiva* zvyšující oktany. proto kdyby někdo k tomuto něco konkrétního věděl budu rád za info. jistě že tam nebudu lejt nějaký sračky jen pro zábavu, nejsem debil, snažím se zjistit fakta.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2010 14:29


já ti rozumim. ale to, co chceš udělat, se mohlo potkat s nějakým účinkem paradoxně u starších motorů. protože pokud se do nich dodalo kvalitnější = výživnější palivo, dokázalo líp a bezezbytku shořet. takže motor měl v určitých mezích zlepšený parametry.

v tom tvým je všechno nastavený a i během vstřiku několikrát hlídaný a upravený tak, aby to bylo co nejefektivnější. jen tím, že palivo obohatíš, se nestane nic co by bylo měřitelný. jednotka zjistí, že to hoří líp a přizpůsobí tomu všechno ostatní. a to vycházíme z předpokladu, že to bude opravdu líp spalovat...
a není to mlácení prázdný slámy, přečti si to treba v motohausu, kde se testoval účinek několika druhů benzínů na nejmodernější motory s vysokým litrovým výkonem. výsledek - neměřitelný odchylky. nula.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.07 2010 15:05


MYSTIC: No mám starou audinu,ale třebas můj motor má jezdit na benál 98+ ,je to i v manuálech,je to na dvířkách nádrže a je od výroby nastaven předstih na 18 stupňů..Několikrát jsem natankoval 95-ku a cvrlikaly ventily,jak jsem tam rubnul to aditivum-jak píšeš,přestaly cvrlikat .. Proto si myslím,že to nějakým způsobem funguje.. Myslím,že to bylo od STP a WYN'S..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 15:13


NOVON: ano přesně tak, máš pevně nastavený předstih na vyšší Oktanové číslo*, stejně jako to měl žigul 1600 se kterým jsem začínal jezdit, tam když se místo supru nalil special, tak to taky mělo divnej zvuk a hůř jelo. to moje už mění předstih dle kvality paliva, ale netuším jak je to nastaveno. doporučen mám 98 oktanový benzín, ale bez problémů mohu jezdit na 95 oktanů protože motor si s tím poradí a přizpůsobí se. proto předpokládám že to půjde i na druhou stranu.
nahoru

sponzor





30.07 2010 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

30.07 2010 15:14


Kriznik:
lordmystic: proč si neseženeš závodní palivo? 104 nebo 108oktanů?
uvidíš jak rychle to TFSI* zabiješ


Přesně to si myslim taky, sice ti to pojede, ale motor na to není stavěnej, takže časem půjdou do hajzlu ventily a písty (můj názor)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.07 2010 15:17


jarajede:
nepochybuju, že tě to překvapí, ale chápu tě od začátku. protože nejsi magor, udivuje mně tvoje dětsky naivní představa o platnosti rovnice, že motor bude mít větší výkon, když se mi podaří do válců dostat víc paliva... to snad ani nemůžeš myslet vážně...
podle tvý úvahy by sériový motory byly záměrně ochuzený, a stačí jen dodat oktany a začne karneval. přímej vstřik maj všechny nový motory. nepřímej ajnšpric je v prvních feldách.
Znáš rozdíl mezi SPi , MPI* a FSI* vstřikování paliva?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

30.07 2010 15:29


lordmystic:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 15:29


bohužel jak jsem čekal, místo toho kde sehnat závodní vysokooktanový benzín nebo jaké koupit aditivum do benzínu se tu řeší teorie a zase teorie a zase teorie. no nic, zkusím koupit nějaké to aditivum a vyzkouším, uvidíme co to udělá.

když bych třeba koupil to od sonaxu tak by to motor poškodit nemělo, viz.
Citace:
Zvýšení oktanového čísla - přípravek na zvýšení oktanového čísla od 2 do 3 jednotek. Snižuje spotřebu paliva. Chrání Katalyzátor* a senzory, použití i pro Turbo* motory a na automobilové komponenty zahrnující plasty a elastometry. Zvyšuje oktanový výkon olovnatých a bezolovnatých paliv. Působí jako prevence proti poškození motoru. Poskytuje ochranu proti poklesu sedla ventilu. Velmi silný výkon hard-driving time.


našel jsem ale i to, že tyhle Aditiva* asi budou zvyšovat Oktanové číslo* různě pro různé benzíny. vypadá to tak, že u 95 oktanového benzínu zvednou oktany o čtyři jednotky, u 98 oktanového už jen tak o dvě jednotky. otázkou by pak bylo, zda-li by to opravdu bylo poznat, i když rozdíl mezi 95 a 98 je znát tak by mohli i ty další 2-3 oktany nad být také znát...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.07 2010 15:34


Benny: ha to jsem nevěděl, díky za odkaz. ty ceny jsou šílený. jinak jak na to koukám, tak je to naopak než tu někdo psal. závodní paliva se právě chovají velice šetrně k motoru, mají zabránit poškození motoru při extrémní zátěži, určitě motor nepoškodí.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

30.07 2010 15:36


lordmystic:
místo toho kde sehnat závodní vysokooktanový benzín
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email