Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 345
Uživatelů: 3
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

22.07 2010 21:15


Chtěl jsem se zeptat jakou máte v těchhle vedrech ( 33°C ) teplotu oleje ... Mi se to drží při klidné jízdě těsně pod 100°C, když to honím tak těch 100, ale více zatím ne. (2.8 V6 30V) dle mého názoru je to normal teplota. nebo se pletu ?
nahoru

sponzor





22.07 2010 21:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.7. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 0

22.07 2010 22:39


normal klidně i 130c
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

23.07 2010 6:47


Dle Vlasty je 100-120 odpovídající ... takže buď v klidu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

24.07 2010 16:42


Mám 2,5 TDI* AEL v A6 a na budíku mi to ukazuje jen okolo 60°, nekdy malinko nad rysku, někdy jen 60°. Píšete okolo 100° .. tak mám asi někde chybu že?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.07 2010 17:06


nemáš. nafta má olej chladnější
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

24.07 2010 17:16


jarajede:
nemáš. nafta má olej chladnější


další ryska po 60° je tipuju 70° .. ještě jsme se přes ní nikdy (teď bych to asi zaklepal) nedostal -> tak je to asi oukej ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

24.07 2010 19:32


bych řekl že to je malo...jak byli ty vedra tak mi vylezla na těch 85-90
když je chladno tak tipuju že to bude těch 80, špatně se to odhaduje na te stupnici
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.07 2010 19:41


a co navrhuješ? dohřejvání motoru lihovým kahanem?
nahoru

sponzor





24.07 2010 19:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

24.07 2010 19:42


kubis:
bych řekl že to je malo...jak byli ty vedra tak mi vylezla na těch 85-90
když je chladno tak tipuju že to bude těch 80, špatně se to odhaduje na te stupnici


tak teď nevim
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.07 2010 19:46


AMDDawe:

prosimtě hlavně klid. nejhorší smrt je z vyjančení. dokud mi nevyměnili rozvody a čerpadlo, taky se mi na teploměru oleje ukazovalo pořád pod osmdesát. teď je tam víc, dokonce v tom horku a na dálnici okolo stovky. ale nepociťuju nějaký změny nebo že by to mělo na něco vliv.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

24.07 2010 19:51


jarajede:


však já nejančim, jen mě to zajímalo .. asi větší průser by byl kdyby měl víc než když mám míň. Slo mi o to jestli nemám v háji nějaký čidlo nebo prostě o správnost. Akorat ten budík u A6 c4 je fakt s prominutim blbej, sotva odhadnu kolik to asi muže mít, ale zase že bych z toho měl špatný spaní to nééé
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.07 2010 20:04


AMDDawe:

tak je to spravne. bo tak to ma byt. lež dál v kufru a kdybys zas narazil na nějakej problém, zeptej se
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

24.07 2010 20:09


Díky ti

hele od ty doby co me tam zabouchla segra a nevedela jak to otevrit to nezkousim
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

24.07 2010 22:08


AMDDawe:
Díky ti

hele od ty doby co me tam zabouchla segra a nevedela jak to otevrit to nezkousim


Přesně z toho důvodu jsem na poslední akci raději svoji tělesnou schránku přemístil z kufru na přední sedačku.

Co se týče oleje: 90°C a při zátěži se vyhoupne na 100°C.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

24.07 2010 23:50


Nechci moc chytračit ale 60°C mi přjde na teplotu oleje malo ... nevím jak je to u dieslu, ale myslím že olej jako olej .... měl by se po startu motoru co nejrychleji zahřát na provozní teplotu a to takovou, aby se z něj byla schopna odpařovat voda, nebo se pletu ? Myslím že těch 60 je na odpařovaní málo ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

25.07 2010 0:01


já měl taky okolo šedesáti. a nic destruktivního se nekonalo. teď mám víc a nijak mně to neuklidňuje ani neznepokojuje. už sme to tu řešili někde před rokem. nafta má prostě ten olej chladnější
nahoru

sponzor





25.07 2010 0:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

25.07 2010 0:10


jarajede:
nafta má prostě ten olej chladnější


Páč ji kupují chladnější hlavy, ne žádní nažhavenci s benálama
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

25.07 2010 0:21


Hanys:

nažhavenci... to je nějakej novej výraz pro jinak orientovanou menšinu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

25.07 2010 0:38


Naopak. Pro standardně orientovanou většinu. Kdo není dnes nažhaven, musí jíti z kola ven. Plynulý provoz podle předpisů by znamenal totální zhroucení represivních složek
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

25.07 2010 0:40


Hanys: jak se můžou zhroucené složky dále zhroutit?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

25.07 2010 0:49


jarajede:



Víš jak se pozná zhroucený netopýr ve spánku? Na větvi nevisí, ale stojí. Prostě omdlí ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.07 2010 10:27


dyzl ma mensi vyzarovani zbytkovyho tepla nez benzin proto byva na kratkych cestach problem s topenim a taky muze mit chladnejsi olej...
ja mam olej normalne 60-90 jen vyjimecne pri venkovnich teplotach nad 30st kolem 100ky i pri ostrejsi jizde..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 8

20.05 2012 18:32


Mne na 2,5 TDI* motor AKE mam teplotu oleja 110 stupnov a problem je ze pri maximalnom zatazeni cez nejaky fajnovy kopec teplota stupne na 130 stupnov a potom ide hore aj teplota vody na 100 stupnov ale nic sa nedeje motor ide normalne ,pred vymenov rozvodov sa takto nezohriala ,olej pred vymenov max na 100stupnov.Menene rozvody aj termostat aj cidlo chladiacej kapaliny.Diagnostika nic nepise ziadnu chybu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 0

29.05 2012 9:45


Mozno zle osadeny termostat, alebo moze byt aj zle fungujuci dobre osadeny termostat. Skusali ho pred namontovanim?
nahoru

sponzor





29.05 2012 9:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

29.05 2012 9:55


2,5TDI motor AKE, teplota vody 90-95°C, teplota oleje 100°C, když to ženu, tak i kolem 110°C, zkrátka ideál

před výměnou termostatu, vodní pumpy a rozvodů oboje 60-90°C
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

29.05 2012 10:53


Ja mam 2,5 TDI* AKE pri vacsej zatazi, dlha trasa po dialnici alebo dlhy kopec olej ma 110-120stupnov a zatial secko ok. Olej ma vzdy vacsiu prevadzkovu teplotu ako chladiaca kvapalina a samozrejme ked ma voda 90stupnov tak olej musi mat minimalne tiez 90stupnov logicky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

29.05 2012 11:04


Já mám teplotu oleje v pořádku, ale ještě do nedávna stoupala po startu velmi dlouho. Pomohlo až vypláchnutí tepelného výměníku. Natlačil se do něj pěknej bordel(olejová část).

Sice v montážní příručce píšou vyměnit celý díl, ale než dávat trojku za kus hliníku... Ten výplach stačil bohatě.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 8

30.05 2012 7:36


Termostat sme neskusali ked sa menili rozvody ,ved je novy musi slapat.Robi mi to problemi od jeho vymeny do vtedy bolo vsetko ok,tak asi to bude ten termostat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 48 | Témat: 4

08.08 2014 20:39


mám dotaz ohledně teploty oleje a i vody. Všiml jsem si, že když někde stojím nabo při jízde po dálnici mi teplota oleje drží na 120st.C a teplota vody na 100-105st.C je to normální??? Mám 2.5 TDI* AKE

jaké jsou vlastně provozní teploty tohoto motoru? a ještě dotaz, máte také tuhé hadice? jen tak jsem si zkusil zmáčknout tu horní hadici a překvapilo mne jak jsou tuhé, ze starého auta jsem byl zvyklý na mněké, že se dala promáčknout
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email