Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 335 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 8
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.07 2008 15:12


Dobrý den, jsem tu nový a hledal jsem hodně v tomto fóru a nikdo takový problém nemá.

Věc se má tak, že když jedu tak ručička teploty chl.kapaliny leze zhruba k 80ºC a pak začne padat zhruba k 70ºC a záleží také na jízdě, pokud jedu z kopce tak to padá rychleji, pak zase pod zátěži leze nahoru a někdy se zastaví na 90ºC a drží a pak zase padá. A také se stane že se zastaví třeba na 80ºC, vypnu motor chvíli počkám a otočím klíčkem a je to na 90ºC. Jsou dny kdy se motor normálně ohřeje a drží stále 90ºC a nikam se ručička nehne. Nikdy se nestane, že by se motor přehříval. A dokonce to bylo na diagnostice a vyjeli mi výpis závad a bylo tam sporadická chyba čidla chl. kapaliny. Takže co myslíte? Je to termostat nebo to čidlo? Asi to dám do audi pač na tyhle věci kolem chlazení si moc netroufám. Díky za rady.. Věřim že už někdo ten problém taky měl. Jo a ještě soused co má oktávky tak řikal, že prej to je čidlo protože měl stejnej problém. Ale držím se hesla víc hlav víc ví.
nahoru

sponzor





14.07 2008 15:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.07 2008 15:13


Vitezz:
Ahoj, vítej na klubu. Termostat
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.07 2008 15:31


Myslíš, že s tim můžu ještě jezdit nebo to začít řešit co nejrychleji. Protože já auto teď docela dost potřebuju a tohle to už to dělá tak měsíc.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.07 2008 15:34


Vitezz:
Můžeš, ale netoč to. Počítej s vyšší spotřebou a tím, že mu zkracuješ životnost. Ale mezi náma, celkem Tě obdivuju, já bych na to nervy neměl ... jezdit s kleklým termíkem měsíc
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.07 2008 15:43


Tak ještě jedna otázka kde přesně je ten termostat? Slyšel jsem že je prej pod sáním hned vedle alternátoru. A, že prej je lepší přístup zespodu než zeshora. Jestli to není nějaká fakt hrozná práce, tak si to udělám sám.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.07 2008 17:47


Vitezz:
A dokonce to bylo na diagnostice a vyjeli mi výpis závad a bylo tam sporadická chyba čidla chl. kapaliny. .


Určite by som skontroloval to čidlo pred menením termostatu.
Čidlo býva dvojité jedna vetva pre RJ motora a druha vetva pre palubnu dosku.

Pošli typ motora / rok pozriem v ELSE akú hodnotu by malo mať v Ohmoch.

Na Vagu sa dajú pozrieť obydve hodnoty.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.07 2008 18:04


flashmajster:
Typ motoru je ADR* a rok výroby auta je 1999.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.07 2008 18:30


Vitezz:
Jo promiň, nějak jsem přehlídnul to, že jsi byl na diagnostice a vyjelo to onu chybu. Pokud to hlásilo chybu čidla, je to pravděpodobně čidlo
nahoru

sponzor





14.07 2008 18:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.07 2008 18:52


Takže v Else nieje napísaná hodnota presne. Ale budeš merať na svorke 2 a 4. Je to termistor takže čím vyššia teplota tým nižší odpor.

Vyskúšaj ešte prečistiť konektor.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.07 2008 19:03


Ještě se hloupě zeptám, demontoval jste někdo už čidlo chl. kapaliny? Je to na chladiči ne? Nebo kde to čidlo přesně je?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.07 2008 19:41


Na chladiči určite nieje. Bude v blízkosti motora, idú do neho 4 dráty.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

20.07 2008 21:18


Tak jsem čidlo vyměnil a dělá to stále, takže i když to na diagnostice hodilo chybu bude to asi termostat. Takže v úterý to nechám vyměnit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.07 2008 18:57


na ten teromostat musíš zespodu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

22.07 2008 19:30


Termostat vyměněn i jedna spojka na výfuku přes kterou to trochu šlo ven. Takže auto zase šlape jak má..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

08.01 2010 23:28


ahoj lidi připojím se ktomuto starému tématu..mám vyměněný termostat ale asi nefachá tka jak by měl..měnil se páč mi nechtěla jít teplota přes 80stupnů ale ted když jedu rychleji tak padne náporem vzduchu teplota třeba až na 60stupnů..pak zase vyleze když zpomalím...? no snad to tam pořádně v servisu proměří jestli ten nový náhodou není taky špatný.?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.01 2010 0:40


fe.man: Presne tak nejako ako popisuješ sa choval ten môj zlý termostat, ale presne opačne
nahoru

sponzor





09.01 2010 0:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

09.01 2010 0:45


flashmajster:
fe.man: Presne tak nejako ako popisuješ sa choval ten môj zlý termostat, ale presne opačne
to je tedy pakárna..samej šmejd asi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.01 2010 0:49


fe.man: Jeden člen na tomto fóre ho musel meniť na 3x až potom bol dobrý
Myslím že termostat je asi najporuchovejšia vec na aute, asi to bude technológiou výroby, ale zase pri dnešných cenách termostat sa ani nečudujem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

09.01 2010 0:54


flashmajster:
fe.man: Jeden člen na tomto fóre ho musel meniť na 3x až potom bol dobrý
Myslím že termostat je asi najporuchovejšia vec na aute, asi to bude technológiou výroby, ale zase pri dnešných cenách termostat sa ani nečudujem.

taky se mi to tak jeví..říkal mi jeden v práci že ví o nekom že ho musel taky měnit a že ten špatnej termostat byl francouzké výroby..ale nebyla to audina
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.01 2010 0:58


fe.man: Tuto to bol HonzaBan a dával tam 3x Wahler. Pritom všetci tu odporúčajú Wahler lebo že sú najlepšie, takže je to asi prašti ako uhoď .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

09.01 2010 1:00


flashmajster:
fe.man: Tuto to bol HonzaBan a dával tam 3x Wahler. Pritom všetci tu odporúčajú Wahler lebo že sú najlepšie, takže je to asi prašti ako uhoď .
to mám tedy dobré vyhlídky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.01 2010 1:04


fe.man: Preto som nový termostat pred inštaláciou "zavaril" v hrnci, či sa začne otvárať pri 87 stupňoch
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

09.01 2010 1:07


flashmajster:
fe.man: Preto som nový termostat pred inštaláciou "zavaril" v hrnci, či sa začne otvárať pri 87 stupňoch

no ale u me by to znamenalo že zase pozdeji zavře ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

09.01 2010 1:08


Mne to robí niečo podobné, jeden mechanik mi povedal, že keby bol zlý termostat, tak sa teplota nad 60 stupňov nedostane - premeral teplotu cez VAG a 87 stupňov ...
nahoru

sponzor





09.01 2010 1:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.01 2010 1:11


fe.man: Možno sa skoro otvorí/zatvorí. Jako v zlých termostatoch nehladaj logiku lebo mne to fungovalo tak hala bala že som tiež jednoznačne nevedel či je to termostat. Raz sa zohrial motor OK potom nie, potom ked som isiel 90 tak sa zohrial na 90, zatavil som spadol na 70, potom zase sa zohrial aj pri státi na 90 atď.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

09.01 2010 1:19


flashmajster:
fe.man: Možno sa skoro otvorí/zatvorí. Jako v zlých termostatoch nehladaj logiku lebo mne to fungovalo tak hala bala že som tiež jednoznačne nevedel či je to termostat. Raz sa zohrial motor OK potom nie, potom ked som isiel 90 tak sa zohrial na 90, zatavil som spadol na 70, potom zase sa zohrial aj pri státi na 90 atď.
no štve me že se s tím pak lítá do servisu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.01 2010 1:21


fe.man: A to nemáš V6 kde sa obyčajne musí dávať aj predok dole
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

09.01 2010 1:29


flashmajster:
fe.man: A to nemáš V6 kde sa obyčajne musí dávať aj predok dole
no jestli jsi videl můj profil tak to bych měl radost že mi neustále budou sahat na nárazník od Riegera
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.01 2010 1:34


fe.man: Mmmm dobré Ešte že si také veci robím sám s kamarátom Lebo čo si nespravíš sám tak to nemáš dobre spravené čo je dosť smutné a obzvlášť to platí pri autách
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

09.01 2010 1:44


flashmajster:
fe.man: Mmmm dobré Ešte že si také veci robím sám s kamarátom Lebo čo si nespravíš sám tak to nemáš dobre spravené čo je dosť smutné a obzvlášť to platí pri autách
tak to máš dobré..njn když jsou možnosti
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email