Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 382 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 377
Uživatelů: 5
Celkem: 382

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

22.07 2010 0:10


Caute ludia, mam taku otazku. Aka by mala byt spravna chladiaca kvapalina v chladici pri type motora 2,6 ABC*? Ja tam mam od kupy cervenu, asi G12 a podla "Jak na to" by som v tom motore do vozidiel do 6/96 mal mat G11 - zelenu??? Tak som z toho debil.
nahoru

sponzor





22.07 2010 0:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 3

22.07 2010 16:38


na expanznej nadrzke by si mal mat napisane aka tam ma ist
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

23.07 2010 0:02


kde na nej? Ak bola menena? Co to moze spravit autu ak tam je zly typ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 3

23.07 2010 3:38


hned vedla nalievacieho hrdla by to malo byt,teda aspon ja mam a vela audin co som videl to tam malo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

28.07 2010 18:16


DEW: Je to tak, že:
G12 je červená
G11 je modrá či zelená

Správná volba kapaliny je závislá na roku výroby či motoru. V tvém případě bys tam měl mít G11: zelenou či modrou.
Raději tam dej co tam má být.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

28.07 2010 18:47


Petan dik z info, asi to teda bude treba vypustit - preplachnut a potom tam teda hodim tu zelenu... Bolo mi to divne s tou cervenou, ale kedze tam bola ked som auto pred pol rokom kupil, neriesil som to, na to, ze je mozno zly typ som narazil nahodou, lebo niekde som cital, ze maju trochu ine vlastnosti tie kvapaliny, tak preto som sa pytal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

25.08 2010 14:51


zdravim ludkovia
chcem sa spytat na tu chladiacu kvapalinu. mali ste na mysli nemrznucu zmes? alebo celkovo chladiacu kvapalinu?
kupil som audinu len teraz a este toho vela neviem, niekde mi unika kvapalina a ja to dolievam len cistou destilkou.... moze sa nieco stat ked to takto riesim?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.08 2010 15:11


No chladící kapalina je v podstatě změs vody a nemrznoucí kapaliny => oba pojmy se používají na označení toho samého => náplně chladiče...

No tým že to riediš, tak vlastne riediš tú nerznúcu zmes a tým znižuješ odolnosť proti mrazom => teraz sa nič nedeje, ale pred zimou bude treba ju vymeniť a naliať zas koncentrát s požadovanou odolnosťou voči mrazu. Takže aspoň aby mala na -20°C.

Jinak vítej ve fóru.
nahoru

sponzor





25.08 2010 15:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.08 2010 16:04


Michal.K: -20°C je málo. Standardně se to míchá na -36°C.

murgy: Pozor na dolévání vody, musí to být destilovaná voda.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.08 2010 16:09


Petan: Tak já vím, že se dává, ale napsal jsem alespoň, protože v našich podmínkách těch 20°C by mu to mělo stačit. Ale když už bude dávat úplně novou náplň, tak normálně nad -30°C.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

22.04 2013 0:14


trochu to ozivim... Nakoniec som to nechal tak, rok som nejazdil, tak som neriesil, ale teraz idem menit. Nasiel som totiz, ze ked sa zmiesa G11 a g12 vznikne taky hnedy povlak. Povodny majitel auta asi zmiesal co mu prislo pod ruku Ked mi odisla povodna expanzka bola z vnutra uplne zasrana tym hnedym povlakom. Kupil som novu a zase sairajt. Takze uz viem z coho to je. Jedine preplachnut a dat novu nezmiesanu.


Co sa stane ked tam do toho nalejem G12+?
Vsade co citam na specifikacii, je napisane, ze je to novy typ kvapaliny a moze sa miesat aj s G11 aj s G12 iba ze ma oproti nim vylepsene vlastnosti. Z toho mi teoreticky vychadza, ze by pre moj motor 2,6 1995 rocnik mohla byt vhodna.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

G11 Blue Antifreeze
Used in Vw models up to 6/1996

NOTICE: G11 Vw antifreeze production is being phased out by many antifreeze manufacturers. It is recommended that users of G001100 G11 blue Pentosin NF antifreeze update to the new updated G12+ (plus) formula. Ravenol's G12+ Vw antifreeze formula has unique attributes that provide superior cooling and engine protection, out-performing older Pentosin NF antifreeze.

IMPORTANT NOTE: Blauparts recommends a complete antifreeze flush when replacing G11 blue Pentosin NF antifreeze with the updated Ravenol G12+ Vw antifreeze. A thorough flush is not only recommended, it's imperative.>
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email