Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 4
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A6 2.7 3.0 tdi
tagy:
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 4

21.07 2010 14:16


caute mam zopar otazok na tieto motorizacie
1.typek v predajni kolies povedal že 2.7 ma nejake 2 klapky co sa casto kazia ked sa jazdi prevazne v meste. podla mna myslel DPF* ale pri CR motoroch by uz s nimi nemal byt problem ze?
2.celkova kazovost tychto motorov co sa kazi tak po cca 150-200t km kolko stoja vstrekovace palivove cerpadla a turba pripadne ine spotrebne nahradne diely?
3. rozvody viem ze je v tychto motoroch dozivotna retaz kolko je to dozivotie? 200t km? co sa este meni? pripadne co sa meni ako rozvody? niekde som cital ze nejake mikroremene alebo tak nejako co este vymenit po kupe ratam filtre oleje ale vie niekto konkretnejsie?
4. 2.7tdi 120kw co to je? vsetky som videl 132kW ale jednu v turanoch som nasiel 120kW a vyzera velmi pekne 202t km automat radi krasne drzi v kopci bez problemov ale co to je za motor? aky je rozdiel oproti 132kW okrem vykonu?
5. vyduchy klimy dozadu na stlpiku su v kazdej? na niektorych fotkach vyzera ze to nemali vsetky.
6. mozno ma niektory ukamenuju ale da sa vymenit klima zakladna za digitalnu? alebo este horsie zakladne MMI* za farebne
Ďakujem
nahoru

sponzor





21.07 2010 14:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

21.07 2010 15:02


Ad 5 - vydechy v B sloupcich maji jen modely s digitalni klimatizaci.
Ad 6 - oboji je mozne. Je to jen otazkou casu a penez. Digitalni klima ma vic senzoru a nejaky ventil navic plus vydechy v B sloupcich. Upgrade MMI* Low na MMI* High je vymena komplet dilu pro navi a MMI* plus kabelaz. Spousta prace, cena tak 30-50k.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 4

21.07 2010 21:54


a co pneumaticky podvozok? je spolahlivejsi ako v C5 allroade? lebo mam jeden inzerat s velmi peknou A6 2.7d Q a ma pneumaticky podvozok ktory by som nerad musel opravovat
dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 18

22.07 2010 6:43


Čauky, zkusím odpovědět jako laik uživatel, který má 2,7
1) nevím co myslí těmi klapkami, ale je pravda že DPF* se dost zanáší hlavně pokud jezdíš po měste, ale stačí to auto pak vytáhnout na dálnici a jet minimálně 20min při cca 3000 otáčkách a je to OK.
2) není to ani tak o kazivosti těchto motorů jako o údržbě. někdo kritizuje 2,7 a někdo 3,0. každopádně 3.0 je naprosto bomba motor i se super výkonem a dobrým svezením. 2,7 je také dobrý, ale holt nižší výkon. Co se kazivosti týče, záleží co se tam lije za benzin, na to jsou hodně citlivé vstřiky a u moderních aut obzvláště, důležité je také měnit oleje a všechny věci co se mají.
3) s tím řetězem to asi nebude tak 100%, protože já třeba řetěz mám i podle VIN*, ale kamarád má řemen. Zjištoval jsem to a je to závislé na kodu motoru. A i řetěz není doživotní, ale vydrží více, když začnme motoro klapat tak se mění i řetěz. Zatím mne to nepotkalo
4)Dělali se různé výkony, myslím že to je jen v elektronice. 120kW měli většinou taková holátka.
5) nejsou. Pokud máš Klimu plus, tak ano a navíc digi display.
6) dá ale stojí to kupu peněz. Já mám klasickou aut. klimu, takže ty 4 kolečka a řešil jsem to, ale po tom co vše by se muselo měnit se mi do toho ani nechce. Stejně tak MMI* Basic na barevné. Jde to, dokonce v Polsku to kluci předělávají za cca 25-30t.
Snad jsem ti trochu pomohl.

kubikzovocia:
caute mam zopar otazok na tieto motorizacie
1.typek v predajni kolies povedal že 2.7 ma nejake 2 klapky co sa casto kazia ked sa jazdi prevazne v meste. podla mna myslel DPF* ale pri CR motoroch by uz s nimi nemal byt problem ze?
2.celkova kazovost tychto motorov co sa kazi tak po cca 150-200t km kolko stoja vstrekovace palivove cerpadla a turba pripadne ine spotrebne nahradne diely?
3. rozvody viem ze je v tychto motoroch dozivotna retaz kolko je to dozivotie? 200t km? co sa este meni? pripadne co sa meni ako rozvody? niekde som cital ze nejake mikroremene alebo tak nejako co este vymenit po kupe ratam filtre oleje ale vie niekto konkretnejsie?
4. 2.7tdi 120kw co to je? vsetky som videl 132kW ale jednu v turanoch som nasiel 120kW a vyzera velmi pekne 202t km automat radi krasne drzi v kopci bez problemov ale co to je za motor? aky je rozdiel oproti 132kW okrem vykonu?
5. vyduchy klimy dozadu na stlpiku su v kazdej? na niektorych fotkach vyzera ze to nemali vsetky.
6. mozno ma niektory ukamenuju ale da sa vymenit klima zakladna za digitalnu? alebo este horsie zakladne MMI* za farebne
Ďakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

22.07 2010 8:26


krab13: no pokud do toho lijes benzin tak ty vstriky budou fakt citlive:-D
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

22.07 2010 10:03


jen podotýkám že hodně záleží jak se člověk k autu chová.. jestli tam budeš lejt long olej nebo nějakou srágoru, tankovat naftu v jzd a kdo ví kde, tak tě brzy čekají hodně velké opravy.. Turbo*, střiky atd..

už jsem viděl A6 C6 najeto kolem 230 tis km a jezdí jak fík.. a že by zrovna majitel byl kdo ví jakej údržbář autíčka to fakt nee..

ale dává dobrej olej na 12tis., měnil olej v převodovce po 80 tis, občas nějaká ta údržba běžná..

a vo tom to je
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

22.07 2010 12:38


Já mám A6 2.7TDi (120kW) mám najeto cca 220t km, a za tu dobu se měnilo akorát Turbo* (ještě v německu) a ŘJ telefonu, ale to je problém dosti A6 4F a nijak to nesouvisí s motorizací a od té doby akorát olej, filtry... prostě normální věci.
Jezdím ve městě i mimo obec a ani s DPF* nemám problém, jak všichni straší. Tyhle motory (2.7TDi a 3.0TDi) jsou prakticky bezproblémové. Výkonově to na to auto taky stačí, ale 3.0TDi je 3.0TDi. Pokud budeš mít volbu tak bych ti doporučil tu. Ale ani s 2.7 to není žádný lenoch.
Jinak to auto jezdí od začátku na long life. U mě také, ale měním po 20t nebo po roce (ne po 30ti nebo po dvou letech).
Takže zatím musím zaťukat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 18

22.07 2010 13:40


souhlas.
nasty:
Já mám A6 2.7TDi (120kW) mám najeto cca 220t km, a za tu dobu se měnilo akorát Turbo* (ještě v německu) a ŘJ telefonu, ale to je problém dosti A6 4F a nijak to nesouvisí s motorizací a od té doby akorát olej, filtry... prostě normální věci.
Jezdím ve městě i mimo obec a ani s DPF* nemám problém, jak všichni straší. Tyhle motory (2.7TDi a 3.0TDi) jsou prakticky bezproblémové. Výkonově to na to auto taky stačí, ale 3.0TDi je 3.0TDi. Pokud budeš mít volbu tak bych ti doporučil tu. Ale ani s 2.7 to není žádný lenoch.
Jinak to auto jezdí od začátku na long life. U mě také, ale měním po 20t nebo po roce (ne po 30ti nebo po dvou letech).
Takže zatím musím zaťukat.
nahoru

sponzor





22.07 2010 13:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 4

22.07 2010 15:41


potesili ste ma dakujem vsetkym za odpovede len este ten pneu podvozok nepoznate? nemate ho niekto ak je to spolahlive(teraz ma nabehanych 160t ak to vydrzi este aspon 100t je to perfektne) tak mam asi vybrate auto
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.07 2010 16:07


belphegorr:
krab13: no pokud do toho lijes benzin tak ty vstriky budou fakt citlive:-D


Ale, ale copak to vidím. Nemáte pocit, že Váš příspěvěk - pane kolego - je v tomto tématu totálně o ničem a naprosto OT?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

22.07 2010 16:09


root:
krab13:
...Co se kazivosti týče, záleží co se tam lije za benzin, na to jsou hodně citlivé vstřiky a u moderních aut obzvláště...


OffTopic není, odpovídal na toto...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

22.07 2010 23:15


sTeblo: dekuji, usetril jsi mi čas i emoce:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 4

27.07 2010 18:25


kolko by vyslo dorobenie pp a navigacie do farebnej MMI*? bol som dnes pozriet jednu celkom peknu ale nemala pp a ani navi. pripadne co treba este vymenit keby chcem farebny mfd lebo ta mala clen ciernocerveny(to len informacne keby najdem nejake budiky z vrakacu za super cenu inak mi staci ten mensi)
dakujem
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

27.07 2010 23:49


jestli ti mohu poradit podívej se po takové co má vše co chceš.. jakmile budeš něco dodělávat vždy to vyjde více než v pořízení.. ale samozřejmě jde to..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

28.07 2010 6:25


ricom:
jestli ti mohu poradit podívej se po takové co má vše co chceš.. jakmile budeš něco dodělávat vždy to vyjde více než v pořízení.. ale samozřejmě jde to..


Asi tak.
Jinak MMI* High tě vyjde na nějakých 15-50t, podle toho, jaké seženeš díly a jestli trváš na nových. Jinak se musí vyměnit skoro všechno, co nějak souvisí s MMI*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

28.07 2010 9:00


Ad 1. Klapky na 2.7 zlobí. Ani tak ne klapky jako snímače. Autorizovaný servis - oprava 30 tis. CZK a problém může přetrvávat. Proklemování snímače na jednu klapku cena cca 600,- CZK a problém je vyřešen. Jde o to, že se z jednoho snímače signál opozdí v řádu několika milisekund. Napojením na jeden snímač se problém vyřeší.
nahoru

sponzor





28.07 2010 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 4

28.07 2010 9:50


ricom: ja by som sa rad po takej pozrel ale este som nasiel len jednu co by mi uplne vyhovovala a ta je v leasingu tak tej sa trochu bojim a ostatnym proste vzdy nieco chyba. ja osobne som zastancom radsej nech nieco chyba ale motor a karoseria su 100% v poriadku ako obetovat niektore z nich za navi a snimace v predu:-D

nasty:nejde mi o cele MMI* high farebnnu MMI* to auto ma len tam nema navigaciu staci tam GPS* snimac+jednotka na navi(s dvd rom do kufra)+kable a samozrejme vcds?

kvak123:vies nieco podrobne o tejto chybe? co ju sposobuje? aby som neriesil nasledky ale pricinu. ale 2.7 asi nebude lebo tych je malo a ked sa nejaka objavi tak je prec behom par dni

Dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

28.07 2010 11:17


Na každou z těchto klapek jde signál pro natočení klapek. Zároveň se pak snímá odezva natočení. A ta odezva se zpožďuje z jednoho ze snímačů v řádu jednotek milisekund. Nemusí ji vyřešit ani výměna těchto klapek. Na funkčnost motoru a jeho výkon to nemá žádný vliv. (U bavoráků prý tyto klapky běžně vyndávají. Stává se totiž že prasknou a vletí do turba a rozsekají ho na maděru.)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

28.07 2010 15:48


kubikzovocia: Já vybíral auto z Německa si 4 měsíce. Taky jsem čekal na tu správnou výbavu. A teď ji mám. Prostě opravdu kup s tím, co chceš a nic si tam nedodělávej. Pak to budeš prodávat, ale nikdo tu investici neocení.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

28.07 2010 16:47


přesně tak jak píše ivoch.. já jsem vybíral v němcku asi od listopadu a jel jsem pro ní v březnu.. nejvíce mi pomohli s výběrem tady kluci hlavně Steblo ten mi dal nejvíce rad a měl se mmou tu svatou trpělivost..
a fakt jsem mu za to dost zauzlíkovej..

a když ti říkám že na čemkoliv trváš to fakt tam chtěj protože to bude pak o jiných penězích a možná i o nemožném to dodělat tak to tak je..

podívej se na moji výbavu a vše co jsem požadoval prostě mám.. včetně střešního okna a tmavé barvy uvnitř.. všichni říkali že okno nikdy nepoužiji a já s ním jezdím v létě skoro pořád..

jinak co se týče dobrého motoru a tak.. to by jsi musel fakt trefit na paštiku, neznám osobně případ že by si tady nebo jinde někdo na audi stěžoval..

jed pro níc do němec, rakous nebo švajcu a uvidíš že se zadaří.. už jsem tady párkrát nechával kontakt kde jsem kupoval já a vsadím se o co chceš že tam by jsi si určitě vybral.. pravda o něco dražší než koupit někde u turků ale kvalita tam je..

a nepiš mi že neumíš německy já taky ne. takže mi to vytelefonovali známý a jel se mnou můj technik + pc+vag..

jde to věř mi.. je nás tu více co máme z venku a jsme spokojeni.. a kdyby bylo nejhůře tak ti dokážu i nějak pomoci..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

28.07 2010 16:48


kvak123:
Na každou z těchto klapek jde signál pro natočení klapek. Zároveň se pak snímá odezva natočení. A ta odezva se zpožďuje z jednoho ze snímačů v řádu jednotek milisekund. Nemusí ji vyřešit ani výměna těchto klapek. Na funkčnost motoru a jeho výkon to nemá žádný vliv. (U bavoráků prý tyto klapky běžně vyndávají. Stává se totiž že prasknou a vletí do turba a rozsekají ho na maděru.)
Ty klapky žádný snímače nemaj.Každá strana je ovládaná jedním servomotorem.Zavřeno - otevřeno.Problém bude v tom že vše kolem těch klapek je totálně zakarbonovaný .U motoru se 170000km nánosy 3-4mm.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

28.07 2010 17:08


je to tak jak píše michalllll je tam karbon a jde to čistit.. jinak ty klapky dokážou pěkně zlobit a hlásí chybu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

28.07 2010 18:51


ricom: Čoveče tak to jsme začali vybírat oba stejně a i březnu pro něj jeli A je to tak - já mám auto přímo z Audi a bylo prodané jako Audi+. Prověřené, servisované, atd. Taky nakonec mám střešní okno a využívám jej dost a taky tmavý interiér i s černým stropem To je náhoda....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

28.07 2010 21:46


no tak to je fakt dobrý.. to moje je v garáži.. jediné co asi mám že je trochu mladší 07/2007 a nevím jestli máš s-line.. jdu na něj juknout taky na to tvoje.. odkud jsi ??
nahoru

sponzor





28.07 2010 21:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

28.07 2010 21:48


no nic fotky jsem u tebe v garáži nenašel.. ty máš ale ten první model 2006 s 165kw já už mám to novější s 171 kw.. pošli fotku nějakou.. co máš za výbavu ??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

29.07 2010 16:26


ricom: No S-line mám externí paket. A asi si dám teda do garáže nějaký fotky, ať to můžeš taky okuknout. Ok.Jinak v neděli jedu na Slovensko a trošku zvednu výkon Výbava je docela obstojná - natáčecí bixenony, bufík, keyless go, el. kufr, šíbr, klima plus, MMI* plus, 8 vaků, černá kůže, navi plus, 18" zimáky a 20" letňáky, S-line volant s řadícíma pádlama, Bose system, vyklápěcí tažný, sportovní sedadla, roletky na zadních oknech i na kufrovým okně, přední a zadní parkovací čidla, vyhřívaný sedačky. Snad jesm na nic nezapomněl A barva je Phantom černá s perl. efektem. V podstatě to mělo vše, co jsem chtěl. Jen to nemá el. sedadla, ale zase si říkám, že to není extrémně důležitý, když si to nastavím 1x pro sebe a hotovo... Jo a bydlím kousek od Zlína.
Naposledy upravil ivoch dne 29.07 2010 17:05, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

29.07 2010 16:32


ivoch:
ricom: No S-line mám externí paket. A asi si dám teda do garáže nějaký fotky, ať to můžeš taky okuknout. Ok.Jinak v neděli jedu na Slovensko a trošku zvednu výkon Výbava je docela obstojná - natáčecí bixenony, bufík, keyless go, el. kufr, šíbr, klima plus, 8 vaků, černá kůže, navi plus, 18" zimáky a 20" letňáky, S-line volant s řadícíma pádlama, Bose system, vyklápěcí tažný, sportovní sedadla, roletky na zadních oknech i na kufrovým okně. Snad jesm na nic nezapomněl A barva je Phantom černá s perl. efektem. V podstatě to mělo vše, co jsem chtěl. Jen to nemá el. sedadla, ale zase si říkám, že to není extrémně důležitý, když si to nastavím 1x pro sebe a hotovo...


Dobra palbicka HOD* ty fota!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

29.07 2010 16:41


petersweter: Jsem to ještě pořádně ani nefotil. Takže jsem vyštrachal 2 fotky,když jsem byl na chatě. Takže aspoň orientačně Už to mám v profilu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.07 2010 21:19


ivoch:
ricom: No S-line mám externí paket. A asi si dám teda do garáže nějaký fotky, ať to můžeš taky okuknout. Ok.Jinak v neděli jedu na Slovensko a trošku zvednu výkon Výbava je docela obstojná - natáčecí bixenony, bufík, keyless go, el. kufr, šíbr, klima plus, MMI* plus, 8 vaků, černá kůže, navi plus, 18" zimáky a 20" letňáky, S-line volant s řadícíma pádlama, Bose system, vyklápěcí tažný, sportovní sedadla, roletky na zadních oknech i na kufrovým okně, přední a zadní parkovací čidla, vyhřívaný sedačky. Snad jesm na nic nezapomněl A barva je Phantom černá s perl. efektem. V podstatě to mělo vše, co jsem chtěl. Jen to nemá el. sedadla, ale zase si říkám, že to není extrémně důležitý, když si to nastavím 1x pro sebe a hotovo... Jo a bydlím kousek od Zlína.


hm slušnej oddíl.. to fakt ju. pěkná výbavička. dej tam foto podívám
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

29.07 2010 21:52


kuci poradte co dat za olej do meho milacka ted nevim ani co je tam za specifikace 505.01 ? 3.0tdi a olej filtr mann je ok? mam 272tis km.. a porad vaham s tou vymenou oleje v prevdovce.. slape vsechno jak ma.. kamarad v audi v autorizovanem mi porad radi nech to byt nic nemen tak nevim.. co rikate na holandske oleje GULF muzu je mit fakt za super ceny..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email