Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 27 září 2024
Celkem je zde 1025 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: abelaska
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 712
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1020
Uživatelů: 5
Celkem: 1025

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

19.07 2010 18:42


Potřebuju poradit, mám Audi A8 4,2 V8 z roku 95, automat - Tiptronic*. Jezdí mi na 7 válců a při řazení neskutečně trhá celým autem. Na palubce bliká červená kontrolka CAT. V rychlosti mezi 70-85 km/h se šíleně roztřepe celé auto. Převodovka* řadí při 1800 ot./min. Mám dojem že je v nějakém nouzovém režimu.

Vyměnil jsem svíčky i zapalovací cívky a stále jede na 7 válců. Bylo mi řečeno ještě zkusit zapalovací modul, co je v místě u vzduch. filtru. Při napíchnutí na diagnostiku vyjede chyba: "nepravidelné zapalování" ovšem cívky jsou tam taky nové.

Poslední dva dny, kdy teplota venku padla pod 18 stupňů, tak auto jede neskutečně. Plynulý rozjezd, Převodovka* maximálně kultivovaná, nic neškube, řadí při 5000 ot./min a jede krášně až vysokých rychlostí. Dnes ráno, už jsem bohužel zase myslel že z auta vypadnu při zařazení rychlosti. Nevím co se děje

Auto je od předchozího majitele chipované na cca 400 PS, tak mě napadá jestli není chyba někde třeba v ukostření nebo ve zlomeném kabelu.

V servisu Audi mi řekli, že takové auto nikdy neviděli a ani neznají jak ten V8 motor funguje, takže sháním dobrou radu, popř. někoho kdo by mi auto prohlídl a zhodnotil co se děje.

Díky za cokoli.
nahoru

sponzor





19.07 2010 18:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





19.07 2010 18:48


..že ty jsi koupil tuhle krásku za 45k..?
http://audiklub.cz/prispevekt64749
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

19.07 2010 19:49


bazz:
V servisu Audi mi řekli, že takové auto nikdy neviděli a ani neznají jak ten V8 motor funguje

Tohle me prijde jako velika hloupost. Kde ti tohle proboha rekli?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

20.07 2010 2:02


Union:
..že ty jsi koupil tuhle krásku za 45k..?
http://audiklub.cz/prispevekt64749


Nene, tuhle nemám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

20.07 2010 2:04


vlasta:

Tohle me prijde jako velika hloupost. Kde ti tohle proboha rekli?


Nechci dělat špatnou reklamu místnímu servisu Porsche-Audi na olomoucku...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

21.07 2010 13:08


Čus všem příznivcům kočárů A8. Jsem tady nově registrovanej. Po cca půl roce vychytávání různejch "chybiček" u mojí osmi, jsem konečně spokojenej a užívám si pocitu z jízdy a pohodlí a hlavně bezproblémové jízdy. Auto jsem dovezl od sousedů a asi jsem přehlídnul pár drobností, které mě pak trápily život. Člověk ale většinou hledá problém moc "daleko" a stává se že někdy to vyřeší prkotina a základní věc. Motor mi taky škubal, někdy chcípal na volnoběh a hlavně papal jak kráva (přestože počítač ukazoval přijatelnou průměrnou spotřebu).Zamrazilo mě když se mi cca po 500 stech km rozsvítila kontrolka hladiny oleje. Infarktová situace. Několikrát jsem byl na diagnostice ( bohatá směs, vadný Katalyzátor*, Lambda*.....víc poruch). Začal jsem svíčkama. Když jsem vymontoval první...hned mi to bylo jasný. Takže svíčky. Celkový stav se zlepšil tak o 50%. Avšak nepravidelný chod, hlavně na volnoběh a tím i cukání při rozjezdu a škubání nepřestalo. Po několika dalších pokusech a shánění informací i tady na Vašich stránkách jsem odstranil závadu a to vadná (umřelá) Lambda* na pravý straně .Výměna hrozná práce ( Lambda* na aukru od Bosche - univerzální 999Kč) , ale motor od tý doby šlape jak hodinky. Spotřeba super ( mám tam nové LPG* se Vstřikování*m). Motor absolutně bez spotřeby oleje ( určitě na to má velký vliv nepravidelný chod motoru, tudíž jiná závada).Vadná lamba se projevuje zejména na volnoběh a malých otáčkách ( do 1500) a to velmi bohatou směsí, tudíž se motor jakoby hltí a hlavně žere jak kráva . A s tim je samozřejmě spojená špatná funkce automatu (škube). Nakonec jsem vadnou lambdu poznal podle toho, že na jedné straně byly svíčky krásně vypálené a na vadné straně černé ( všechny 4). Jinak jsem se i dočetl, že jejich životnost je cca 160 tis. km. Toť vše.....poslední problém, který mám je sehnat do navigace NAVI plus nějaké aktuální mapy Evropy. Mám tam pouze Benelux z r. 2002. Sice to mluví v němčině( to mi tak nevadí), ale potřeboval bych Evropu. Díky za odpověď tomu, kdo se mi ozve. Jinak mám model R.1999/02 , 4.2, quatro v plný palbě ,v eskový verzi. Audinám zdar....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

21.07 2010 13:13


Teď když jsem si přečetl svuj příspěvek a protože očekávám i odborné reakce (kladné i záporné), upřesňuji, že 160 tis. životnost se týkala Lambda* sond né svíček, jak by to někdo mohl z textu pochopit. čus
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.7. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 30

22.07 2010 2:59


Chod motoru na 8 válců je již v pořádku. Byla rozpojená svorkovnice u zapalovacího modulu za vzduchovým filtrem. Taková pitomost, a jak jsem se natrápil.

Škubání a cukání převodovky se ukázalo jako problém v bzdovém snímači, který špatně vyhodnocuje signál do řid. jednotky, tudíž Převodovka* neví co má vlastně dělat.

Bylo mi řečeno, koupit nové brzdové spínače (černý a bílý) a mělo by být vše ok.

Poslední závada na diagnostice, byla nefunkční Lambda*, ale zatím ji nehodlám řešit, kazí mi jen spotřebu a na výměnu zatím není čas. Ale hodlám ji v horizontu 14 dní vyměnit, aby bylo auto celé v pořádku.
nahoru

sponzor





22.07 2010 2:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email