Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 547 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 541
Uživatelů: 6
Celkem: 547

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 8

13.07 2010 21:52


Zdravim,pojedu se podívat na Audi s Tiptronicem,tak bych se chtěl zeptat jak zjistit správný chod převodovky.Co vše vyzkoušet atd atd.Olej prý byl nedávno měněn(pár tisíc km zpátky)...díky za rady
nahoru

sponzor





13.07 2010 21:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.07 2010 21:58


Martinix:
Ahoj, to je jednoduchý. Když začneš, tak auto musí být studený.
Nastartuj zakvaltuj Rko, když to hodně cukne špatný, ale né ztracený.
Zakvaltuj Dčko a projeď to. I studenej nesmí moc dávat najevo, že řadí všechno musí být plynule. 1,2,3 skoro neznatelně mezi 3,4 to malinko může cuknout, ale spíš by's to měl vidět jen na otáčkoměru a 4,5 zase neznatelně.

Vlastnosti se po zahřátí musí lepšit, ne naopak!
Nesmí couvat z kopce pokud pustíš brzdu. V manuálním režimu sametovej chod jakbysmet.

Když tohle bude OK, máš obrovskou šanci, že bude sloužit ještě dlouho - stačí se k tomu chovat jako běloch.

Přeju šťastnou ruku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

13.07 2010 22:20


root:
Martinix:
Ahoj, to je jednoduchý. Když začneš, tak auto musí být studený.
Nastartuj zakvaltuj Rko, když to hodně cukne špatný, ale né ztracený.
Zakvaltuj Dčko a projeď to. I studenej nesmí moc dávat najevo, že řadí všechno musí být plynule. 1,2,3 skoro neznatelně mezi 3,4 to malinko může cuknout, ale spíš by's to měl vidět jen na otáčkoměru a 4,5 zase neznatelně.

Vlastnosti se po zahřátí musí lepšit, ne naopak!
Nesmí couvat z kopce pokud pustíš brzdu. V manuálním režimu sametovej chod jakbysmet.

Když tohle bude OK, máš obrovskou šanci, že bude sloužit ještě dlouho - stačí se k tomu chovat jako běloch.

Přeju šťastnou ruku
Krásně si to popsal přesně tak to má být.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.07 2010 23:27


root:
Martinix:
Nastartuj zakvaltuj Rko, když to hodně cukne špatný, ale né ztracený.

Čo tým básnik myslel? Kolegovi to robí keď zaradí D tak to cukne, čo to znamená?
Inak ostané v pohode.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.07 2010 23:37


flashmajster:
Zahřátý, nebo studený?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

13.07 2010 23:38


trochu to cukne vždycky. u starších modelů víc, čím novější typ. tím je to míň znatelný
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.07 2010 0:05


root:
flashmajster:
Zahřátý, nebo studený?

Studený je to B5 2001.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

14.07 2010 6:14


root:
Nesmí couvat z kopce pokud pustíš brzdu.


Jak moc velký kopec je ještě kopec?
nahoru

sponzor





14.07 2010 6:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.07 2010 7:54


flashmajster:
Na Dčko by to moc cukat nemělo, u Rka je malý cuknutí normální. Ale jestli je to jedinej problém a olej byl měněný, tak bych to bral jako vlastnost


Javim:
Tak to nevím, mě to zatím necouvlo nikdy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

14.07 2010 8:20


Javim:
Mě to na opravdu velkym krpále má snahu couvnou taky.
Nenašel jsem odvahu, nešlápnout na brzdu abych zjistil kam až couvne.
Můj TT žádnej zázrak neni, ale šlape v pohodě, teď jsme byl u Satase na vymeně oleje a filtru.
Každopádně na 14% kopci se mi to ani nehne. Musí to být fakt krpál.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

14.07 2010 8:54


Zkusím najít mezní úhel
Udělám si zábavné odpoledne s pravítkem, vodováhou, kalkulačkou a audi A6
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

14.07 2010 9:00


Javim:
nebo se zamysli, jestli nekde u vas neni pred nejakym kopcem 14% !
Jestli jste je na Valašku už všechny neodnesli do hospod ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

14.07 2010 9:14


Nějak si ve svém okolí tuto značku nevybavím ... ono tak nějak na Valašsku poznáme, že ta cesta vede do pořádného kopce
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

14.07 2010 9:27


Javim:
Njn, to je asi stejně porovnatelný. Jako když ti řeknu, neznáš tuhle písničku. Je to nějak takhle ..
NAna nananana Na na NANANA ..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

14.07 2010 9:54


No já vím ... a proto to pravítko, vodováha a kalkulačka
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

14.07 2010 18:01


Tak nebylo to sice podle pravítka, ale pokud budu věřit značkám, tak jsem neudržel 12% ... ale nějakých 10% ještě jo.
Nicméně vzhledem k tomu, že jinak nepozoruji problémy, a před 10-i tisíci v KAPSu taky nic neříkali, tak to budu brát jako provozuschopný stav
nahoru

sponzor





14.07 2010 18:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





14.07 2010 18:08


Javim: Značky kecají, ve skutečnosti na ty krpály na Valachoch značky neexistujou..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.07 2010 18:10


No, ve velkym kopci mi taky nedrží na místě a začne couvat,na to aby se zabrzdil,by tam musel být nějaký systém podle mě
jel jsem zatim asi se třema TT a každý ve velkym kopci začal couvat...prý je to normální
nahoru

Anonymní





14.07 2010 18:15


Rob: ..žeby "Elektromechnická parkovací brzda" s automatickým "Hold" jako u DSG*?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.07 2010 18:17


Na tom kopci sa vlastne odskúša hydromenič v akom je stave...?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

14.07 2010 19:17


flashmajster:
Buď to, nebo kolik máš oleje.
Hlavně to neberte jako nějakej super návod
ten kopec je jenom takovej orientační, jestli vám to necuká, tak je to v poho ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

04.08 2010 17:09


Javim:


Jak moc velký kopec je ještě kopec?


B5 nesjede z kopce ani v tom největšim krpálu. Např. když jsou výjezdy z podzemního parkoviště tak ani o centimetr... Ale u A3 jsem byl svědkem, že to tak nebylo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

18.04 2014 12:58


Platí to "necouvání" i na zařazené R ko?

Na D to necouvne nikdy, na R občas jo, když je hodně velkej kopec..

Díky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

18.04 2014 15:26


Tento test so zaradenym D na kopci som robil pravidelne nakolko som na kopci aj parkoval. Jedna cesta do Praglu a naspet cca 600 km a TT sa rozmrdal. Takze taky test robit ani nemusite. A to cukanie medzi
preradenim R a D- nemohli by to robit aj silentblolky prevodovky?
nahoru

sponzor





18.04 2014 15:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 70 | Témat: 14

29.04 2014 21:25


Mě na D necouvá, ale na R mám problém, pustím brzdu a auto se rozjede dopředu. Couvat jde špatně, šlapu na plyn nic se neděje a nejdou frrr, cukne to a jede rychle dozadu.
Jinak dopředu to občas jakoby přeřadí a trošku zpomalí auto, nebo to podřadí a drží to otáčky a na plyn nereaguje, až se to najednou chytí, ale to děla málo kdy. Co by to mohlo být?
Jinak zvládnu si vyměnit sám olej v převodovce? už přejíždím 5tis a v servisech co je celkem raketa za výměnu, mám za sebou nějaké výdaje a na tohle už nezbylo...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

30.04 2014 1:32


opakey:

To je na opravu - Převodovka* ven...
nešla zpátečka = koš v loji
sám těžko vyměníš
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

30.04 2014 1:56


Jak tak tady koukám, tak jsem měl v Osmě ještě zánovní automat s nájezdem dle budíků 360.000km a občas lehce kopnul při R, ale do kopce s D necouvnul nikdy...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

30.04 2014 15:40


Karlosma:

Tak asi i hodně záleží jak se kdo k němu chová, jak servisuje... v jeepu mi automat vydržel 450tis km a možná funguje ještě do dneška... a to jsem ho nijak nešetřil, bylo to "pracovní" auto, táhl přívěs i s celým stropem na rd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 70 | Témat: 14

05.05 2014 9:43


Co je tak složitého na výměně oleje? Kdysi jsem viděl návod a nic tak hrozného to nebylo co jsi pamatuji.
Jinak co by mohlo být příčinou mých potíží s převodovkou?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

05.05 2014 13:09


opakey:

Asi nic, výměna v garáži podle návodu bude super, hlavně pak následný provoz, pokud nebude všechno v jajku jak má být... Hele, asi jen tak z prdele většina servisů co jsou i dobře vybavený, co jim prošli rukama tisíce aut od automatů obecně dávají ruce pryč, resp. toto nechávají někomu, kdo má praxi, zkušenosti, na převodovky se specializuje... Ale každýho boj, dělej jak myslíš...

Bez diag, aniž by to zkouknul zkušený fachman, většinou až po rozebrání, ti nikdo reálně neodpoví...
To, že ti blbne zpátečka, nestandardně řadí, může být nejen převodovkou, ale motorem, řj,... čímkoliv...
Mě třeba Převodovka* řadila dobře na všechny stupně, mimo zpátečky = po rozebrání se ukázalo, že byl prasklý koš... diag nic neukázala, podle ní všechno v pohodě, až po rozebrání se ukázala příčina... a těch odhadů, názorů, možných příčin před rozebráním bylo nepočítaně...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email