Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 322 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 316
Uživatelů: 6
Celkem: 322

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

19.01 2019 23:39


Lubomt ..Ne, mam nove vsech 6ks.

Parik .. tak na spotrebu se podivam. Kde si to popr. jestli to bude tim, muzu nechat opravit? Mam tam dat origo soft, nebo je moznost ze ten chip bude fungovat? Klidne s tim zajedu kdekoliv.
nahoru

sponzor





19.01 2019 23:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

20.01 2019 0:05


Klidne se ozvi, kouknu co tam mas, jsem z Prahy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

20.01 2019 8:22


Nemyslel som trysky. Pisal si vsetko nove, ale kedze si menil motor za druhy, tak pochybujem, ze NOVY motor, ale daval si skôr druhy JAZDENY motor, ktory bol podla predajcu ok. Tak je? To je vsetko
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

20.01 2019 9:56


Já bych skoro tipoval, jak už tu bylo psáno, že by to mohlo být od elektriky. Resp. altík. Nemusí dodávat konstantní proud či napětí, nebo samotný pohon altíku. Pokud to jsou takové mírné vibrace a vstřiky jsou nové, potažmo rozvody také, tak bych to tolik neřešil.
Případně šel po nějakých spotřebičích, které mají větší odběr nebo jen měřil stav napětí při kolísání.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

20.01 2019 10:09


Motor jsem nedaval novy, starsi, vyhoda byla ze jsem si ho mohl pred koupi poslechnout. Otacky mi houpaly i u toho motoru predtim. Altik je repasovany, jako dava to smysl ale kdyz jsem to meril, tak to bylo ok. Nejsou tam zadne dodelavky, jen to tazne je zapojene jak po svinach, bylo dodelavane.

Parik.. Asi si udelam vylet.
Naposledy upravil djswift dne 20.01 2019 11:53, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

20.01 2019 10:24


Tak to může dělat nějaký spotřebič nebo jednotka, či pitomé čidlo. Žárovka ve světle nebo neorigo ledky.
Případně to tažné.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

23.01 2019 23:16


Tak dneska jsem se dival na napeti baterie na volnobeh. Kdyz jsem mel na aute komplet vsechno vyple, teda krom svetel ktere uplne vypnou nejdou tak napeti baterie bylo kolem 14,1 - 14,4V coz je ok. Ale jakmile jsem zapnul vyhrivani sedacek, klimu, vyhrivani oken, mlhovky atd. tak najednou napeti kleslo na 13,4 - 13,7 V a zacaly lehce houpat otacky. Altik je jak jsem rikal po repasi. Nevite kde by mohla byt jeste chyba?? Kostra atd.

Vim ze u fabie s elektronickym servem to delalo neco podobneho a nebyl problem s altikem ale byl spatny krouzek pod volantem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

23.01 2019 23:49


Dej tam ten altik novej jakmile slyším repase altiku nebo starteru je mi na bliti. To ze tam někdo vymění regler uhlíky a ložiska je k hovnu. To samy příkladně startér ...je po repasu a točí jak když sere a maluje pac má vinutí úplně na srac vyhraty.
Předpokládám tedy ze před tím v minulosti to to auto nedělalo resp s původním altikem??
nahoru

sponzor





23.01 2019 23:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.01 2019 8:36


Myslím, že na volnoběhu, když zapneš všechny udané spotřebiče, tak to něco z otáčkama udělat musí. Pač to je odběr jako kráva. I ten pokles napětí tomu odpovídá. Ale topení + výhřev sedačky by asi mělo být ok a na volnoběh nic neukázat.
Jak psal Satas, repas není kompletní. Pokud altík nemá výkon, tak je to hlavně vinutí nebo rotor, a to nikdo nemění. Co baterka, jak je stará?
Ale vsázel bych spíš něco okolo altíku - buď samotný altík nebo nějaká kostra.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

24.01 2019 9:45


Ok, vymenim ten altik. Ja jsem si furt myslel ze repas je jako "novy altik". Jinak to delalo i pred repasi, vim ze uhliky a ten krouzek byl uplne zedrene, ale ted nevin jestli menil tu regulaci dobijeni.

Satas... Mas pravdu ze ten starter startuje kolikrat v lete jako kdyby bylo - 20. A to tam je nova civka atd.

Ok objednam ten altik.

Arlie.. Baterka je rok stara, daval jsem bosch s5 110ah a je nakodovana.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.01 2019 9:47


Zkus ještě změřit úbytek napětí na baterce. Tzn. jaké je napětí u altíku a jaké na baterce. Samozřejmě za stejných podmínek a nejlépe všechno vypnuté.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

24.01 2019 13:17


Novej altik nabít baterku a znova prekodovat. A přitom bych si vyfik i novej startér sou to dva šrouby.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

24.01 2019 22:02


OK, vymenim to a pak DAM* vedet. Na to napeti na baterce se taky mrknu. Jenom jeste co tam dat za altik, myslim tim original, nebo neco takoveho?
https://granex.cz/autodily/audi/a6-2004/3.0-TDI*-qu [zkrácená url]

Ted je tam taky Valeo.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

26.02 2019 22:14


Tak altik je novy, baterka nakodovana a dela to porat. Kdyz vemu a odpojim vahu vzduchu, tak to prestane, ale to neznamena, ze to muze byt tim. Jeste ji vymenim a uvidim. Zajimave je, ze to pri vypalovani DPF* skube hodne a pri plnem plynu to ve vyssich otackach skube, jinak to nedela az na ty otacky. Jeste me napada vymenit prepadovy ventil vstriku.
Pak uz jedine to odvest do Prahy Satasovi.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

26.02 2019 23:02


Nemas zajebane sanie? Od vyrivych klapiek po skrtiaciu.. resp. EGR*, Turbo*..
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

27.02 2019 22:15


Nemam, to jsem cistil. Mel jsem to cele rozebrane.
sponzor





27.02 2019 22:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

28.02 2019 6:15


Když odpojíš váhu, tak to přestane dělat - tzn. něco kolem nafty, vzduchu, či samotná váha.
Hoď sem video, jak ti to kolísá.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

28.02 2019 7:20


Dela to presne takhle .. https://www.youtube.com/watch?v=1oXItZDwqZU, po odpojeni vahy prestane. Prvni jsem myslel ze to bude regulacnim ventilem na pravem railu, po vymene to same, menilo se i cidlo primo na cerpadle, nic. Klapa rozebrana a opravena, myslim tim ozubeni. Virive klapky ok i motorky. Vstriky jak jsem psal nove a nakodovane, ale jak rikas, bude to neco u toho protoze to ma velky vliv na vypalovani DPF* - to pak houpe o dost vic.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

28.02 2019 8:50


Lambda* sondy by som este urcite skontroloval.. a tiez pripadne netesnosti pred nimi..

chybna Lambda* (alebo netesnost, ked prisava kyslik) zvykne rozhadzovat takto otacky..
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

01.03 2019 16:40


Mrknu na to, ted vyzkousim tu vahu vzduchu. Lambdu vymenim preventivne. Uz to ma nejake km, tak ji rovnou vymenim.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

01.03 2019 16:45


Jinak netesnosti by tam nemeli byt, jak jsem menil motor, tak jsem daval nove Turbo* i se vsim tesnenim.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

19.03 2019 21:03


Tak vahou to neni, menil jsem i ten prepadovy ventil vstriku a porat stejne, pristi tyden jedu jeste pobliz do nejakeho servisu, tak jsem zvedavy. Od prevodovky to je asi blbost ze?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

19.03 2019 21:45


A ta Lambda*?
Je pravda, že jsem ji jednou také měnil na zkoušku z jiného auta. Auto pak na volnoběh neskutečně cukalo, kouřilo, smrdělo.
Musí se dát nová, nějak čistit apod ve většině případů nefunguje.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

20.03 2019 16:58


jo sorry, ta je objednana
sponzor





20.03 2019 16:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

22.03 2019 0:46


ahoj,jsem moc zvedav na tu lambdu držim palce HOD* pak výsledek
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

10.06 2019 8:47


ahoj už jsi tu zavadu vyřešil?bylo to tou lambdasondou?dik za info
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

03.03 2020 21:42


Zdar, tak jsem vyměnil tu lambdu nedávno, dělá to pořád, ty otáčky mě už serou, ještě jednou co jsem vše vyměnil... vstřiky, oba snímače na railu, Lambda*, snímač na čerpadle, vířivé klapky, nové ozubení škrtící klapy, rozvody, váha vzduchu, palivový filtr, hydroměnič,
Mezitím jsem to měl v dalším servise a nic, je tam chip, zajel jsem do Ostravy na kontrolu toho chipu, prý tam upravoval nějake mapy, ale stejně to furt dělá.
Včera se mi rožla kontrolka motoru, chypa EGR*, už po druhé odešla podtlaková baňka pro ovládaní egru, praskla pružina a propíchla membránu. a to jsem tu baňku měnil 3 roky zpět.
Druhá věc, auto na volnoběh docela dost smrdí, připadá mi že to špatně spaluje, celkově ten motor nemá takový ten "tichý chod" nejvíc to houpe při startu a když je teplota na 70 stupních. Auto nedýmí, diagnostika bez závad, až na ten EGR* teď. Vyměním tu baňku a zase bude klid.
Jinak rozvody, stabilizace je když se to auto ohřeje na -7, nevím jestli je to ok. Když odpojím váhu vzduchu, tak auto přestane kolísat. Spotřeba paliva na volnoběh je 1,24 l/h a když to kolísá, tak se to pohybuje 1,24-1,55 l/h
Pokud Vás něco napadá, budu rád za každou radu.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

04.03 2020 0:09


Misto chipu mas v aute nasrano, kdo ti to tak pekne dokurvil?
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

04.03 2020 10:15


Ja uz jsem to tak koupil, zrovna jak jsem to bral, tak to nehoupalo a diagnostika bez zavad, jenze pak se to zaclo projevovat, prvni virive klapky a pak uz to slo, normalne mam na to auto smulu, uz jsem resil vybijeni baterie, mesic jsem lital kolem auta s optickou propojkou a hledal cim to muze byt,byla tam cestina, tak jsem prehral r.j.MMI* a uz je to ok, nedavno prevodovka, jako chuj s tim, je to potreba, tak se to udela, rad bych ale, aby to fungovalo, momentalne nemam cas zajet do prahy, ale pristi mesic si ho udelam, nerad bych aby se tam zase neco dokur... Jinak jsem menil i motor, mel jsem totalne zacpane DPF* a odeslo Turbo* a pres odvetrani klikovky sel tlak jak prase, tak jsem dal jiny motor,myslel jsem, ze zmizi i to houpani otacet.
Urcite tam bude podpaleny pist, nebo ventily, jeste jsem ho nerozebral, ale to je jedno, houpe to porad, kratce po koupi jsem dal vstriky na stolici a vsechny tekly, hned jsem dal nove, to same i DPF* jsem nechal vycistit, ale to uz motor nezzachranilo.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

04.03 2020 10:47


Bych to viděl na odvoz pacienta do Pražského sanatoria k prof. MDDr. Satasovi csc. a nechat mu ho tam na léčení.

(MDDr - Medicinae Dieselae Doctor)
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email