Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 516 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 511
Uživatelů: 5
Celkem: 516

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

09.08 2015 13:31


jj taky bych to tak videl a taky jsem zadnej rozdil nezaznamenal mezi staryma a novyma vstrikama jen to prestalo smrdet ale motor se mi zasekava porad..
nahoru

sponzor





09.08 2015 13:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

13.11 2016 15:25


Zdravim, taky mi dnes zacaly kolisat otacky kolem 80st. A rano pri startu to zachrastilo na 1 vterinu. Pri druhem startu uz sel motor hladce. Nejake tipy?


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

13.11 2016 15:46


jsou dané věci chrastění rozvody na 90%
a ty otáčky jsem měl taky a vstřiky horší
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

13.11 2016 16:52


Takze uz mam pripravovat cca 20k na rozvody? Ono to chrasti, jen v tom lupne a dobry.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

13.11 2016 16:53


Nechrasti*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

13.11 2016 17:02


Zalezi jak se ti to bude stupnovat me audina chrastila 2 roky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

13.11 2016 18:04


peřesně tak kolisaji otačky i mě jen při 75 stupnich akdyž se tam da kval tak to zakolisa jěštevice vstřiky nove nove žhavky davkovaci jednotka na čerpadle klapky sani nove vyvařene
cele sani a stale to mrda a samo vstřiky nakdovane čidlo otaček klikové hřídele nove rozvody nove a staleto kolisa už jsemto vzdal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

13.11 2016 20:14


mě kolisaj za studena
všechno mam novy
můžou za studena kolísat???
nahoru

sponzor





13.11 2016 20:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

07.04 2017 22:09


...a dnes jsem zjistil, že i za ohřateho motoru. zařazeno P
Chvilkami nepravidelně tak na pulvteřinku jakoby motor něco přibrzdilo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.6. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 3

28.04 2017 10:38


Damned (07.04 2017 22:09) orig :
...a dnes jsem zjistil, že i za ohřateho motoru. zařazeno P
Chvilkami nepravidelně tak na pulvteřinku jakoby motor něco přibrzdilo.


Zdravim, mam stejny problem s kolisanim otacek pri zahratem motoru. Vyresil jste jiz problem? Predem diky za typy a rady jak se toho neprijemneho kolisani zbavit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

28.04 2017 19:32


ahoj tak ja už jsemto nějak vzdal nemam to stale vyřešene ale leze mě to na nervy dost tedy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

28.04 2017 21:56


na volnoběh u zahřáteho motoru?

já jsem to asi rozklíčoval ...to jen něco zatěžuje altik, teda alespoň to kolísání co mám ja.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

29.04 2017 23:08


ano na volnoběh měto děla nejvice při 75stupnich ale u 90 to lita jen cca 20až 30 ot jenom ale čim vice spotřebyču je zapojeno tak to kolisa i vice ale jen někdy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

02.05 2017 22:41


Ahojte, nechcem zakladat novu temu ohladom vstrekov, vidim ze tu sa o vstrekoch pise. Mam 3.0TDI 171kw ASB, dnes som si robil diagnostiku a zistil som ze niektore vstreky uz maju dost vysoke cislo od 0.0 Je to uz vhodne na repas vstrekovacov? Zatial nepozorujem dake zavady na motore a na jeho chode






A este som si vsimol ze jedno cidlo pise zrejme daku nezmyselnu hodnotu cca -40 stupnou co to je za cidlo? (je to nieco s DPF*? Lebo som si vsimol ze predosli majitel DPF* softwarovo odstavil)




Dakujem za radu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

03.05 2017 0:39


Kolisani otacek na volnobeh muze delat i chip, pokud je dekalibrovana mapa doby vstriku, u nas v cr bezna vec i od firem, ktere pusobi na trhu xy let.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.1. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

03.03 2018 19:29


Zdravim, mam takovy dotaz. Na me audi a6 4f 3.0tdi na volnobeh kolisaji otacky, je to v malem rozmezi, ale jde to znat. Dela to jenom obas, a kdyz mam zahraty motor a necham ho napr 30min stat a pote nastartuju, tak do dela. Uz jsem procital fora ze by to mohli byt vstriky, EGR*, ale to vse je ok. Vstriky jsou nove a jsou nakodovane, cerpadlo po repasi, EGR* je taky v pohode, virive klapky nove i motorky. Diagnostika bez zavad.
Jak rikam, dela to jenom obcas, jeste co jsem se tak dival, tak by to mohl delat jeden ze snimacu na railu. Kdyz jsem se dival na tlak tak jedna strana drzela furt stejny tlak a druha litala v rozmezi +-10, ted nevim kolik tam presne bylo, musel bych se mrknout.
Diky za rady.
nahoru

sponzor





03.03 2018 19:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

14.01 2019 23:13


Zdravim Panove,
vyresil nekdo z Vas to houpani tech otacek???? Ja uz nevim po cem jit. Vstriky nove a nakalibrovane, altik po repasi, regulacni ventil na pravem railu, palivovy filtr,regulace turba cidlo na cerpadle, hydromenic, virive klapky nove, opravena skrtici klapka( byli tam vylamane zuby) Zadna zavada v r.j.
3 servisy projete a nic, v jednom mi vyměnily ten regulacni ventil, beze zmeny. Houpe to jen na volnobeh, minimalne, pri vypalovani DPF* to houpe vic. Nemohl by to delat prepadovy ventil od vstriku? Ze by nedrzel tlak, fakt nevim, nebo aspon doporucit nejaky servis z okoli Olomouce,Ostravy, Opavy. Diky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

15.01 2019 0:08


A co stabilizace volnobehu kolik to ukazuje synchronizaci vacky s klikou? Rozvody udělaný nebo vytahany jak kšandy?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

15.01 2019 16:44


ahoj me taky napadl ten přepadovy ventyl od spětneho vedeni paliva ale nevim opravdu asi to tim nebude.

stabilizace volnoběhu nevim co je a nevim zdali se da vubec nastavit někde
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

15.01 2019 18:45


djswift: ahoj, pozri EGR* ventil či nie je pootvorený.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

16.01 2019 21:10


Zitra se podivam na tu stabilizaci volnobehu, tusim ze to je kanal 4, 2 pole, ale nejsem si jisty, neni to jak u 1.9tdi. Rozvody byli delane ve 290 000km, momentalne mam najeto 344 000km, rozvody jsem delal komplet retezy, napinaky, vodici listy, 2x ozub kola na vackach. Vse na pripravky.

EGR* to myslim nebude, ten jsem cistil a chodi dobre, menil jsem tam akorat podtlakovou banku a melo by to byt ok. Zajimave je, ze jak to vypaluje DPF* tak to houpe jak svina.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.01 2019 10:26


Vstreky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

17.01 2019 13:34


Ty jsou nove a nakodovane. Maji najeto asi 15 000km, neni to zadny ebay. Daval jsem za ne 36 000,- bez dph.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.01 2019 13:51


Ok.
nahoru

sponzor





17.01 2019 13:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

17.01 2019 23:31


Nerikam ze to tim nemuze byt, jenom pochybuju ze by nove vstriky, nebo treba jeden vstrik vydrzel tak malo, nic jineho nez vervu netankuju. Vim ze jak byli ty vstriky spatne, tak to hodne pri startovani zakopavalo, a nekdy to dokonce nechytlo, az na po druhe.
3 mesice zpet jsem menil motor, protoze jsem mel podpaleny pist, tak jsem sehnal jiny motor a zatim ok.
Vcera jsem byl ve firme co se zabyva chiptuningem, mel jsem podezreni ze to je ciple a taky ze jo. Rikal ze je to ok, akorat ze upravoval jeste nejakou mapu, tak to opravil a stejne to houpe, tak nevim.
Co myslite nemam tam radeji nahrat origo software?
Krom vahy vzduchu, lambdy, prepadoveho ventilu, je vse nove.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

18.01 2019 20:56


djswift: a ja som si vždy myslel, že chip sa robí v RJ... a ono sa chipuje len motor.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.01 2019 22:21


Nove myslis druhe použite.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

18.01 2019 22:34


DAM* ti radu, pokud ti palubak ukazije min nez realnou spotrebu, tak je to ten doprasenej chip, kdy mas protazenou dobu vstriku uz i pro tech 5mg na volnobeh.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

18.01 2019 23:20


mě ukazuje taky míň a nemám čipováno
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

19.01 2019 9:46


tak si znovu prekoduj vstriky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email