Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 5
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.07 2010 13:50


V ramci preventivnej prehliadky som skontroloval aj stav uhlikov v alternatore svojej A4. Dlzka jedneho je 9 a druheho 6mm. Kolko ma byt minimalna dlzka?

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





12.07 2010 13:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.07 2010 17:15


Milos1: Logicky mi vychádza že minimum je pokial budú siahať po komutátor.
Kolegovi sa teraz stalo na P 407 že mu prestávalo dobíjať resp. svietila sem tam kontrolka. Samozrejme to boli uhlíky. V servise mu povedali že sa to nedá vymeniť, že jedine nový alternátor = cca 12000,- (400€). Tak sme tú umelinku na boku vylomili (bola tam zlepená) kúpili uhlíky za 10,- SKK, (opracovanli na potrebnú veľkosť, lebo sme takú nezohnali) a vymenili. Umelinu zalepili auto šlape ďalej za celkovej investície cca 1€
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.07 2010 20:07


Cece mali ste taky isty typ? Nahodou ste stare nezmerali?
Tazko sa mera dotyk, pretoze nie su rovnako dlhe a neda sa rozpoznat, kedy sa dotkne ten kratsi.
Apropo vymena altika:
tot spotrebna spolocnost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 3

12.07 2010 21:11


podla obrazka ich mas este v pohode.ak sa ti da kukni este nejak na ten komutator,ci nie su v nom uz vyjazdene drazky,ak nie tak by ti mali vydrzat este dost dlho.a keby si zhanal uhliky tak daj vediet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

12.07 2010 21:25


Také se chytám na preventivku, mám najeto přes 1/4 mega a asi ještě nikdo nic nedělal. Tak uvidím co mi pak řekne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.07 2010 21:28


marek432:
podla obrazka ich mas este v pohode.ak sa ti da kukni este nejak na ten komutator,ci nie su v nom uz vyjazdene drazky,ak nie tak by ti mali vydrzat este dost dlho.a keby si zhanal uhliky tak daj vediet.


mno chyba fotky, lebo na tejto strsane je ten dlhsi (9mm).

Citace:
Také se chytám na preventivku, mám najeto přes 1/4 mega a asi ještě nikdo nic nedělal. Tak uvidím co mi pak řekne.

mam 252kkm, znamemu pri tychto km odisiel altik, preto ona kontrola. Mozna by bodla informacia tych, ktorym odisiel (pocet km).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.07 2010 21:40


Milos1: Alternátor nebol BOSCH ale tuším VALEO, nemerali sme to. V podstate je to to isté on mal nabehané cca 250 alebo 260 000km.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.07 2010 21:41


Takze otazka casu...
..zda sa.
nahoru

sponzor





12.07 2010 21:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

12.07 2010 21:44


Ten regulator se da koupit novej a stoji 1200. Samotne uhliky vymenne nejsou.Pokud je jedne delsi, tak tak ten kratsi byl, nebo jeste porad je pridrenej. Celkem casta zavada.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.07 2010 21:48


Vlasta prave ze nie je pridrety, oskusane. Mno a neviem ci je to lakomost, alebo protest proti "vymennym blokom", pozhanam nake uhliky.
Fotka je kvoli cislu.

Tu je to trosku poznat.

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

12.07 2010 21:55


Milos1: cislo nepotrebuji, me staci pohled, proslo me rukou tolik regulatoru, ze by stoho byla mega velka hromada
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

12.07 2010 21:56


flashmajster:
Milos1: Alternátor nebol BOSCH ale tuším VALEO, nemerali sme to. V podstate je to to isté on mal nabehané cca 250 alebo 260 000km.

Ten co mi opravuje auto, tak má VW multivan, najeto 210 a dělal repas. Někomu to vozí do Ostravy a bylo to už na hraně. Proto jsem se rozhodl to před dovolenou také repásnout. Už jednou mě nechal altík ve štychu, to bylo na Astře. Nehodlám už více jezdit na baterku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.07 2010 21:59


Ved to cislo malo byt pre mna :--)

Ma napada: vypocitat pocet km a uhliky v polcase opotrebovania vymenit, zivotnost sa moze zdvojnasobit.

Ale neberte ma doslova.
Zaujimave by bolo objasnit ten nepomer opotrebovania.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2008
Příspěvků: 223 | Témat: 3

12.07 2010 22:01


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.07 2010 22:07


Milos1: Silnejšia vs slabšia pružina
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.07 2010 22:16


flashmajster:
Milos1: Silnejšia vs slabšia pružina


mno neviem neviem, je tam dost velky rozdiel. A pred nedavnom som repasoval klasiku od Skody a tam to bolo podobne.
nahoru

sponzor





12.07 2010 22:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

12.07 2010 22:17


Všechno jde opravit. Startéry, alternáry opravuje Agrega Bludov zabívají se tím již několik let a jsou tím tady známí.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.07 2010 22:57


Milos1:

mno neviem neviem, je tam dost velky rozdiel. A pred nedavnom som repasoval klasiku od Skody a tam to bolo podobne.

No možno je viacej namáhaný (+) ako (-) a tým pádom sa viacej derie. Alebo sklonom, smerom otáčania atď.
Pre mňa nepodstatná vec: vymeníš raz a už sa nestaráš
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.07 2010 0:06


vlasta:
Vlasto, prosímtě kdy doporučuješ nechat dělat repas na altík u C5? Dá se to vůbec?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.07 2010 6:12


flashmajster:

No možno je viacej namáhaný (+) ako (-) a tým pádom sa viacej derie. Alebo sklonom, smerom otáčania atď.
Pre mňa nepodstatná vec: vymeníš raz a už sa nestaráš


Je to nepodstatne, o tom ziadna. Avsak zaujimave.
Oba maju rovanky sklon, smer otacania. Jedine cim sa lisia je smer prudu. Vsetko signalizuje na vplyv polarity toho uhlika, resp smeru prudu na jeho opotrebenie. Len mi nak unika mechanizmus.
Ze by posobenie mag. pola rotora a mag pola uhlika? Hmm, sila by ale asi posobila pozdlz osi rotora a nie kolmo nan.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

13.07 2010 8:26


root: Samozrejme se to da. A kdy? No az kdyz je potreba. Netreba s predstihem delat repas u veci co to nutne nepotrebujou.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

13.07 2010 9:03


Když už se tu řeší altík ... A6 2.8V6 (ACK)
Obvykle mám napětí při běhu motoru okolo 14V (prakticky hned po nastartování) ... ale občas se po nastartování zvedá líně a zůstane třeba jen mírně na 13V.
Závislost na vnějších podmínkách jsem zatím nevysledoval.
Nějaká idea?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

13.07 2010 9:06


Javim: regulator
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.07 2010 9:33


Javim:
Když už se tu řeší altík ... A6 2.8V6 (ACK)
Obvykle mám napětí při běhu motoru okolo 14V (prakticky hned po nastartování) ... ale občas se po nastartování zvedá líně a zůstane třeba jen mírně na 13V.
Závislost na vnějších podmínkách jsem zatím nevysledoval.
Nějaká idea?

Alebo akku je viac vybity a berie si poriadny prud, resp su zapnute dalsie spotrebice + zhavenie.
Abys poznal o co ide, potrebujes vediet okrem U aj I. Ak je I > , znamena to co som pisal. Ak je I <, plati co pisal Vlasto.
nahoru

sponzor





13.07 2010 9:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

17.07 2010 5:53


Takže, uhlíky těsně před smrtí (najeto čtvrt mega). Pochopitelně ložiska + ještě něco. Dělal jsem to preventivně, ať nemusím cestou z dovolené řešit za hranicema nový altík. Běžné ježdění kolem komína bych neřešil, na baterku se vždycky někam dojede.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 33 | Témat: 0

02.07 2011 20:45


Když nastartuju tak my nezhasne kontrolka dobijení.
Až když přidám a zvětší se otáčky. Asi to není uplně v pořádku, protože by ta kontrolka měla zhasnout hned jak nastartuji aniž bych musel přidat plyn. Jinak altík dobíjí.
Proto se ptám jestli je nějaké řešení?
Díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

03.07 2011 10:04


Petrka: hmm....
tak pri niektorych zapojeniach je to normalne. Aky motor mas?
Skontrolovat napatie (13,5-14,5V).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 33 | Témat: 0

03.07 2011 18:32


1,9tdi 81kw AFN
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

03.07 2011 18:50


Hmm... asi bych tie uhliky skontroloval. Ono moze to byt chyba regulatora, ale moze to byt aj vlastnost. Zavisi to od zapojenia regulatora. Ak sa vyuziva remanentny magnetizmus, je to sposobene jeho zoslabenim a riesenie je komplikovane (jeho obnova prudovym razom).

Z uvedeneho vyplyva, neviem urcit ci je to zavada.
Treba naozaj zmerat napatie(ev. frekvenciu) v plnej zatazi.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.07 2011 19:40


Milos1:
Hmm... asi bych tie uhliky skontroloval.

Myslim ze u audi by dobijanie len tak nemalo svietit, treba to urcite skontrolovat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email