Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 449 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 448
Uživatelů: 1
Celkem: 449

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.10 2008 8:24


jq.com: Jj. Je to stené. Ale je lepší si to zkontrolovat. Občas se může stát, že to nesedí.
nahoru

sponzor





16.10 2008 8:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 307 | Témat: 4

17.10 2008 7:23


Petan:
jq.com: Jj. Je to stené. Ale je lepší si to zkontrolovat. Občas se může stát, že to nesedí.


jj díky...chystám se na škrtící klapku, tak to asi vezmu jednim vrzem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

02.11 2008 9:55


Petan:
Spox: Nelze říct, jestli to pomůže tobě, ale mě to pomohlo. Může to být individuální.

Článkem jsem chtěl hlavně upozornit na to, že ty ventily mohou negativně ovlivnit chod motoru. Ten ventil, co jsem čistil byl plný oleje. Navíc jsem zjistil olej i u škrtící klapky. A také mi trochu mizel olej. Ten ventil totiž funguje pro odvětrávání klikové skříně a podtlak sání mi tahal olej. A přesně to mi stáhlo spotřebu.

zdravím řeším problem u A4 1.8T APU.


problem odvětrání klikovky.po přečtení vašeho návodu jsem vyčistil ventil č.1
ten byl celkem čistý bez oleje.
po otevření víčka oleje jsem zjistil,že je zde dost tlaku asi tedy nefunguje spávné odvětrání klik.
zajímalo by mě kterou hadicí příp.ventilem je to řešeno????

motor má najeto 170 tis.vše jsem jinak zkontroloval závady 0.


díky za odpověd
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

02.11 2008 18:01


Rupa: OK. Ještě bych potřeboval rok výroby. Někdy se totiž modely liší.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

02.11 2008 18:04


dnes som sa do toho tiez pustil. Z vonka oba ventily uplne zasvinene. Z vnutra pekne ciste. Preplachol som a zlozil. Myslim ze ziadna zmena akurat je to bez restartu jednotky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

02.11 2008 18:17


nony: No to je právě problém pro daný typ motoru. Ne vždy a každému to pomůže. Já mám motor AJL a u mého motoru byl a je markatní změna v chování motoru.

Nicméně jsem tím článkem chěl upozornit, že ty aktivní a pasivní součástí kolem motoru mají velký vliv na chod motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

06.11 2008 10:49


je to rok výroby 1999 1.8T quatrkod motoru je APU
má tento motor filtr ovětrání klik.třeba jako A6???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.11 2008 11:13


Rupa: Tenhle motor filtr odvětrání nemá. Tlak po otevření víčka oleje tam být musí.

Jinak motor APU je ve schématech stejný nebo podobný jako AJL, tedy motor co mám.
nahoru

sponzor





06.11 2008 11:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

06.11 2008 12:02


OLEJ PROSAKOVAL KOLEM víčka dolévání tak jsem vyměnil gumové těsnění po 100km zatím sucho tak uvidím co se bude dít v motoru.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.11 2008 21:37


Rupa: Pokud si vyplníš své auto v naší garáži, tak tím nic nezkazíš. Alespoň se bude vše hledat a radit lépe.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 0

04.12 2008 12:49


Petan: mohol by si tu hodit vykres skrtiacej klapky a vahy vzduchu pre A3 (8L1) 1.8T 110/150 AGU ? dik.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

04.12 2008 13:14


control: Nevím přesně jestli dobře chápu, ale podrobné výkresy nejsou. Jsou jenom blokové. Co přesně potřebuješ.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 0

04.12 2008 13:29


Petan: Take ako si posielal "Spox"ovi. ale pre moj motor. Chcem vsetko vycistit podla tvojho navodu a potom spravit reset. Inak spotrebu benzinu mam 9L a olej doleivam asi 3L medzi vymenami t.j. po 10tis km.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

04.12 2008 14:16


control:
Petan: Take ako si posielal "Spox"ovi. ale pre moj motor. Chcem vsetko vycistit podla tvojho navodu a potom spravit reset. Inak spotrebu benzinu mam 9L a olej doleivam asi 3L medzi vymenami t.j. po 10tis km.


A není to u kolegy stejné nebo podobné? Dej mi sem ještě rok výroby.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 0

05.12 2008 8:29


Petan: asi to bude podobne... r.v.1997
AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

06.12 2008 17:45


Chtel jsem tenhle ventil vycistit i u me ... tak jsem zvedav jestli take klesne spotreba z 15 na 9 ))

zatim se k tomu nemohu poradne dostat, je to tam nejak zacvakle a ja nevim jak, jdu zjistovat.

pripadne kdyby byl v dilenske prirucce nejaky postup pro me auto byl bych rad.

kod motoru AGB, s4 b5 1999 ,2.7 BiTurbo*
sponzor





06.12 2008 17:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.12 2008 18:36


SpeedyS4: No to asi u tohoto motoru nepůjde tak jednoduše dolu. Podle mého názoru tenhle motor papá dost sám o sobě.
AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

07.12 2008 0:48


je mi to jasny..ale preci jen vycistit to pujde...taky tam mam vracecku do sani, ale takhle by se dalo cistit uplne vse...ale jednou se na to vrhnu
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.12 2008 10:36


SpeedyS4: No je fakt, že prověřením a vyčištěním se nic neskazí. Aspoň máš jistotu, že tam není nějaký kostlivec ve skříni.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

08.12 2008 16:24


Ahoj,

jak poznám, že je třeba tohle udělat? Nejsem autař a musel bych to někam odvést. Navíc nevím, co je pro vás normální spotřeba? Jezdím Prahu za 11..
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

08.12 2008 16:33


To si myslim, ze je normalni spotreba. Ale zbytecne se nepodcenuj, treba ja jsem na tohle megalama a ten ventil jsem dokazal dat i zpet a auto jeste jezdi
Kdyz mas garaz a nudis se, tak mas aspon nejakou zabavu.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.12 2008 18:53


mikejn: Máš S3, ale nenapsal jsi jaký výkon. Hodně záleží jak na to šlapeš a také na tom jestli popojíždíš v kolonách.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

25.12 2008 11:21


Flex:
To si myslim, ze je normalni spotreba. Ale zbytecne se nepodcenuj, treba ja jsem na tohle megalama a ten ventil jsem dokazal dat i zpet a auto jeste jezdi
Kdyz mas garaz a nudis se, tak mas aspon nejakou zabavu.


Garaz mam, ale jsem vic nez lama. Jsem klasickej uzivatel, kterej umi vymenit zarovku a kolo. Do motoru se nehrabu.. Dela mi to kamarad, kterej je autar srdcar
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

25.12 2008 11:25


Petan:
mikejn: Máš S3, ale nenapsal jsi jaký výkon. Hodně záleží jak na to šlapeš a také na tom jestli popojíždíš v kolonách.


Jasne, promin, mam 154 KW.

Slapu, no kdyz si debilek v RS nebo GTI vytahuje jak mi ujede, tak se ve vetsine pripadu necham vyprovokovat. Tak slapu. Jezdim prevazne Prahu, na nadrz mam tak 450 Km. V posledni dobe jsem vic klidnej a jezdim za 10,8-10,9l.

Zadneho kamarada s S3 nemam, tak nevim jestli je to moc nebo malo
sponzor





25.12 2008 11:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.12 2008 14:44


mikejn: Tyhle benzínové motory mají dost spotřebu. Je úplněn jedno, jestli máš A3, A4 nebo S3 a 1.8T 110, 132 nebo 154kW. V tvém případě je spotřeba 10,5 - 11 litru /100km, podle stypu jízdy, celkem normální. Já mám na A4Q 132kW spotřebu tak 9,5 - 10,5 po Praze, ale nejezdím v zácpách.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

25.12 2008 22:27


Petan:
mikejn: Tyhle benzínové motory mají dost spotřebu. Je úplněn jedno, jestli máš A3, A4 nebo S3 a 1.8T 110, 132 nebo 154kW. V tvém případě je spotřeba 10,5 - 11 litru /100km, podle stypu jízdy, celkem normální. Já mám na A4Q 132kW spotřebu tak 9,5 - 10,5 po Praze, ale nejezdím v zácpách.


Pritom by se reklo, tezsi auto, podobny vykon, bude jezdit za vic. Opak pravdou. Kazdopadne diky, asi se do te udrzby pustim, stoji to za prozkoumani
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.12 2008 20:07


mikejn: Tím se nic rozhodně nedá zkazit.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

28.12 2008 21:16


Tak vida, dalsi duvod se do toho pustit!
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

11.01 2009 15:45


Ahoj vsem, chtěl bych se podělit s mými zkušenostmi. Po měsíci a půl, cca 4.000 Km mi ta moje žluta nádhera sežrala 3 litry oleje.

Rozhodl jsem se vyčistit označené ventily, které jsou nejvíc náchylné. Průser je v tom, že byly naprosto čisté a pružinka v nich normálně fungovala.

Po tom všem jsem ještě vyčistil hlavní hadici k turbu a ještě nějakej spletenec a nikde nic. Jenom v tom spletenci bylo trochu usazenin.

Když tohle všechno je OK, nevíte náhodou kam se ten olej sakra ztrácí?
AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

11.01 2009 15:54


Že by netěsnost v turbu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email