Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 351 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 346
Uživatelů: 5
Celkem: 351

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.11. 2010
Příspěvků: 177 | Témat: 16

22.07 2011 0:34


IvanLBC:
Uf, dočetl jsem to až sem!!! A nějak mám vymeteno, bo se ve všem nějak ztrácím...
Teda chlapi tak za mě říkám: séřu na to, jdu radši udělat nějakou tu mimořádnou zakázku a do motoru se radšejc nebudu hrabat... až dostanu zaplaceno, s radostí svěřím auto někomu, kdo to pobírá



taky jsem čítal a jsem na tom nějak podobně
sponzor





22.07 2011 0:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

23.07 2011 17:28


fichtl500: Jednoduchej test, jestli ji mas protrhlou: Zamacni prstem membranu s pruzinou dovnitr a na podtlak dej prst, a jestli se membrana zase vrati do puvodniho stavu tak je praskla
AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

02.09 2011 12:35


Jsem si chtěl postěžovat na spotřebu 8.3/100km a asi bud radši potichu Ale stejně si myslím, že má ta moje kobyla ještě rezervy.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

02.09 2011 12:39


Pjépa: bez Quattra a na delsi vzdálenosti hádam..
AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

02.09 2011 13:02


Ráno do práce 17km a odpoledne zpět. Audi Avant 1.8T 110kW. Ale žere olej, tak to musí jít ještě dolů, až to vyřeším.

Ani bych to neřešil, jenže kolega B4 2.8i Quatro 128kW jezdí to samé! :/
Naposledy upravil Pjépa dne 02.09 2011 13:08, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

02.09 2011 13:08


Pjépa:
Ráno do práce 17km a odpoledne zpět. Audi Avant 1.8T 110kW

Ani bych to neřešil, jenže kolega B4 2.8i Quatro 128kW jezdí to samé! :/


já mám 120kw, do práce 12km tam zpět a jezdím kolem 9l - 9,5l
AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

02.09 2011 13:15


Jenže já si za volantem dávám opravdu velkou práci, vychytal jsem už velkou spoustu nedostatků na voze, odstranil spoustu špatných jezdeckých návyků a přesto je dojezd jen 760km. S 80 b4 2.0i 88kW jsem jezdil za 6,5.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

02.09 2011 15:37


Pjépa: takze Q mas.a udej je to z paubaku nebo ? a jake nedostatky jsoi poresil pochlub se. Teda pokud to neni zase nejakej vetrack na zveseni vykonu.

ja mam 1,8T 132kw, a udelal jsem 7,6 na vzdalenosti asi 1200km, 2 lide, ale auto nalozeny Q + 18"/235. skutecnost budu muset jeste spocist , ale bylo to asi k 0,3-4 vetsi co si pamatuju.

ve meste se pod 9 nedostanes ani kdyby jsi nevim co na aute vychytal.
sponzor





02.09 2011 15:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

02.09 2011 19:22


Nic zvláštního, klasická údržba, ale všeho na co se dá jen vzpomenout. Včištěná klapka, veškeré potrubí, filtry, překontrolované těsnosti hadiček, přeměření čidel. Obroučení všemožných kontaktů, vyčištěný startér, baterka z dieselu. Lamdasonda, svíčky, výmněna jednotky zapalování a deceleračního ventilu. Několikerý výplach motoru, převodovky a deiferenciálu, ruční odstranění nečistot, následné přetěsnění. Vymlácení půlky katalizátoru, repase zatuhlých brzd, které mírně drhly, nová ložiska nábojů, podstivá geometrie, pneumatiky nahuštěné na 2,5 a co já vim co ještě...

Potom tu sou jezdecký návyky, je to těžký auto. Chce to rozjíždět se na první dva stupně zlehka,ale pak to naopak svižněji dostat na pětku, klidně už od 65km/h a pak podle situace na cestovní rychlost. Pak už je to pohoda, ten rozjezd dělá nejvíc ze všeho. Ale samozřejmě, že pak záleží na spoustě dalších vecí. Jezdím denně a střídám dvě, tři cesty s ruznými prvky ovlivňujiícími náročnost na spotřebu.

Nejsem takovej blázen, ale jezdím sám, rádio mě omrzelo a jinak se nudím.

Je docela zajímavé pozorovat, jak mě spousta lidí na rozjezdu předjíždí, ale do cíle dojíždím první a to jezdím na spotřebu

Jo tu spotřebu mám spočítanou podle několika lístků z pumpy, ale počítač ukazuje ještě o tři desetiny méně. Jinak na celkem rovné trase o délce 606km jsem ve 4 liech a bagáži na týde jsem zajel 7.5 na sto. Jenže ten známej co má to quatro 2.8 z roku 94 to mastil stejnou trasu furt 160 a zajel 8.5, což mě dost štve
AK batole
AK batole


Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 147 | Témat: 8

10.09 2011 16:12


Petan Ahoj,jen bych se rád zeptal,na ty ventily co jsi čistil,jak jsi psal v prvním příspěvku na první straně,tím ventilem č.1 jsi myslel PRV ,a tím č.2 jsi měl na mysli PCV ventil?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.09 2011 20:33


Martas406: Ahoj, možná by bylo dobré, kdyby jsi sem hodil fotky. Ten návod je pro starší motor. Jde opravdu o konstrukci a umístění ventilů kolem motoru. Například TT tímto problémem netrpí, protože má motor uložen napříč a má Haldex*
AK batole
AK batole


Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 147 | Témat: 8

17.09 2011 17:46


Ahoj,zde jsem vyfotil ten ventil který mám na mysli.je to ten za motorem,označení
1.8T B6 2002 -> 2003 20 mm ventil 06A-129-101-D
1.8T B6 2004 -> 2005 06A-129-101-F,06A-129-101-C

Ještě jsem našel schema,jak je to tam zapojené.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.9. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 3

30.09 2011 10:13


mohli by jste mi , prosim, napsat jakou mam varintu ridici jednotky ? (MPI* nebo MOTRONIC).
MOTOR - OI RS 132kW - 1.8T AUQ

ohledne cisteni saci soustavy. je ta moje shodna s nejakou uz tady ukazanou ?

DIKY
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.9. 2011
Příspěvků: 15 | Témat: 0

10.10 2011 14:15


to vypada moc dobre, nechtelo by se nekdomu kdo to umi vycistit takle moje TT?, ze mu to zaplatim je jasne, diky
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

21.11 2011 9:19


Tak sem dosáhl krásné spotřeby, dálka většinou okresky trochu dálnice.
Po natankování 45litru (3/4nádrže) sem ujel neuvěřitelných 600km což vychází na 7,5l benzínu.
Ted by to chtelo ješte poladit výkon, protože to má maximálně tak 60kW
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2011
Příspěvků: 21 | Témat: 4

25.11 2011 18:45


Petan:
Ahoj Petan...
Mam Audi A8 2.8 V6 142 KW...myslis, ze bude dobre a ucinne vycistit
klapku, ventily a cidla?? Mas nejake skusenosti s tymto motorom?? Alebo neviete prosim Vas niekto??
A da sa tiez urobit reset RJ??
Dakujem za veskere info...
sponzor





25.11 2011 18:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.12. 2010
Příspěvků: 53 | Témat: 1

24.01 2012 8:12


Petan:...hmmm...moc pěkný čtení...jak budu mít trochu času, pustím se do čištění všech těch udělátek...

Díky...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

29.01 2012 13:45


Chalani, asi 2 týždne po kúpe auta mi praskol ten deceleračný ventil a pociťoval som úbytok výkonu, pred 2 dňami som ho vymenil a auto ide ako nové Krásne citeľne sa zlepšil priebeh výkonu, ťahá krásne od spodu proste lahoda...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

29.01 2012 13:57


Dudo: co to je za ventil prosímte?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

29.01 2012 13:59


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

29.01 2012 14:02


fichtl500:
Dudo: co to je za ventil prosímte?


Už si ho menil aj ty...

A sranda je na tom to, že tie časy čo sme si merali, tak som na tom hlavnom v celom rozsahu otáčok (3. 60-130) som to dal o 1,2 sekundy lepšie ako s pokazeným ventilom.
Čiže má to veľký vyplv na chod motoru a cítim, že ten motor je iný celkovo taký lepší chod a vyrovnanejší priebeh výkonu a krúťaku.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

29.01 2012 15:22


Dudo: Já to znám pod jiným pojmem, jinak nijaké zásadní rozdíl mezi s prasklou membránou a novým jsem nepoznal, Turbo* diru mám furt stejnou.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

29.01 2012 15:30


fichtl500:
Dudo: Já to znám pod jiným pojmem, jinak nijaké zásadní rozdíl mezi s prasklou membránou a novým jsem nepoznal, Turbo* diru mám furt stejnou.


Neviem, ja som ten ventil mal na sračky, ani na 1s nedžal podtlak a nemenil som ho hneď ako mi odišiel, lebo ten zvuk ako Pop-off ventil sa mi páčil, čiže 2 mesiace som jazdil s pokazeným a zvykol som si na výkon, no teraz čo som ho vymenil a nebol som zvyknutý, tak úplne iné auto je to...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

13.05 2012 10:33


Tak jsem se dnes taky pustil do vyčištění toho ventilu. Po odmontování z něj teklo plno oleje, takže jsem ho propláchl. Rád bych se ale zeptal na dvě věci:

Jak má fungovat? Ve výchozím stavu je průchozí (zkoušel jsem i foukat i sát) Když jeden vývod ucpu a z druhýho nasaju, tak cítím, že se vevnitř něco pohne

Další otázka: patří na tom ventilu tahle malá dirka? Připadá mi, jako kdyby tam byla navrtaná dodatečně


Náhled, klikni pro zvětšení.
sponzor





13.05 2012 10:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

15.07 2012 16:55


Mam sice superba 1.8 t motor AWT 2003 koupenyho pul roku zpet a tak se taky podelim o zkusenosti, protoze jsem z tohoto fora a tematu cerpal a diky nemu i nasel pricinu mych problemu s timto motorem. Klasicke potize s litanim otacek pri volnobehu, chod na tri valce a blikajici zluta kontrolka motor engine, vse pouze pri volnobehu. VAG psal pokles tlaku mezi turbem a klapkou. V prvni rade jsem dal nove svicky, protoze kazda byla jina a postupne zacal proverovat hadice, nasli jsme jednu diru, presvorkovali na dosah dosazitelne hadice a vymenili regulator tlaku, kterej je zde oznacovany jako c.1(06A129101A) ten byl zasranej od oleje a membrana pravdepodobne neplnila svou funkci. Vymeneno a ok a po cca 300 km znovu tento ventil s membranou zasranej a stejne problemy znova. Sel jsem tedy po tom ventilku odvzdusneni klikovky, ale myslel jsem ze se tam shora nedostanu, nicmene nakonec jsem se hecnul a s dobrym naradickem jsem se tam dostal uvolnil svorku a vytahl. Tento venil c. 2(035103245A) propoustel a zcela neplnil svou funkci, proste byl deravej, mel jsem obrovskou radost jak jsem to videl, nahodil jsem novej a regulator tlaku opet novej. Zatim vsechno beha jak ma tak uvidime po case. Musim podotknout ze olej se mi nejak zasadne neztracel. Foto opotrebovaneho ventilku c. 2 shora, kde je uvnitr takovej plisek kterej se asi vychechlal a vykolejil z drahy prikladam zde
Naposledy upravil ombre73 dne 15.07 2012 21:55, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

15.07 2012 18:22


-=zipp=-:
Tak jsem se dnes taky pustil do vyčištění toho ventilu. Po odmontování z něj teklo plno oleje, takže jsem ho propláchl. Rád bych se ale zeptal na dvě věci:

Jak má fungovat? Ve výchozím stavu je průchozí (zkoušel jsem i foukat i sát) Když jeden vývod ucpu a z druhýho nasaju, tak cítím, že se vevnitř něco pohne

Další otázka: patří na tom ventilu tahle malá dirka? Připadá mi, jako kdyby tam byla navrtaná dodatečně


Náhled, klikni pro zvětšení.

To není decelerační ventil,ale ventil odvětrání klikovky.A dírka tam být nemá.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 12

21.09 2012 11:59


zdravim chci se zeptat jestli by to same slo udeta i u audi a3 1,6 rv98 diky za odpoved
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

26.09 2012 22:43


Cauves mam problem. Dneska jsem zkousel natlakovat kompresorem hadice od turba po klapku, ale uchazi mi vzduch pres origo Bosch DV. A to uz hned od malyho tlaku. V podstate mi budik neukazal ani 0,1 bar. Chci se zeptat jestli je to normalni, ze to takhle sam o sobe neudrzi. Ventil je cca pul roku starej. Membrana protrzena neni. Muze to byt tim, ze je slaba pruzina?
Plus sem zkusil ho odpojit z TIP(hadice do turba) a mit ho jako open blow off. Ale na volnobeh se hned otevrel podtlakem. To by asi rozhodne nemel ze jo? Podtlak mam -0,4 bar.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.10. 2012
Příspěvků: 35 | Témat: 12

31.10 2012 14:42


Nemel by jste nekdo prosim vas obrazek na A4 1.8t 1999 typ motoru APU? Byl bych moc vdecen;-)
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.10. 2012
Příspěvků: 35 | Témat: 12

31.10 2012 20:28


Nenasel by jste nekdo prosim obrazek pro A4 1.8T rv 1999 oznaceni motoru APU Vubec nevim kde se to nachazi predem dekuji za odpoved
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email