Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 488 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 485
Uživatelů: 3
Celkem: 488

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

13.04 2011 17:11


Na diagnostice je jediná závada. A to starej uhlíkový filrt, ale ten zaslepím a bude klid. Abych to vyčistil potřebuju milion stahovacích pásek, a hlavně musí maska s chladákem bokem , práce na celý den. Chjo vůbec se mě nechce, ale jednou to budu muset udělat
sponzor





13.04 2011 17:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

02.06 2011 12:23


Ahoj chystam se na vycisteni saci soustavy. Po prvni shlednuti sem zjistil, ze hadice od vahy vzduchu k turbu je cela zaprasena od oleje. Tak jsem teda koukal na ventil regulatoru tlaku, kterej by to mel zpusobovat. Byl celej od oleje a furt otevrenej. Tak si rikam ok, ventil je v haji. Objednal jsem novej a kdyz na nej koukam, tak je taky furt otevrenej. Zkousel sem do nej foukat i sat vzduch z obou otvoru, ale uvnitr ventilu se nic nedeje. Je to normalni? Popr. kde by se v ty hadici k turbu jinak vzal olej? Na strane za turbem uz je jen lehkej olejovej film, nic hroznyho. Pro upresneni jedna se o tento ventil

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

02.06 2011 19:52


Jeste se zeptam na OEM bosch "blow off". Kdyz ho mam napojenej na podtlak, tak by se mel naplno otevrit ze jo? Kdyz sem ho ted zkousel napojit na podtlak tak se jenom lehce pootevrel a saje to vzduch ze vstupniho i vystupniho otvoru s to asi neni dobre. Hadam, ze mi praskla ta gunova membrana. Potvrdte mi to nekdo prosim, nez koupim jinej
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

03.06 2011 14:46


Tak si odpovim sam. Bosch DV byl v haji. Byla praskla membrana. Doporucuju lidem aby ste si to zkontrolovali. Na aute to zpusobovalo to, ze po ubrani plynu a zase pridani se motor nepatrne jakoby pridusil. Ted uz je vse ok. Jinak stoji 822,- na Jarove kdyztak.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.06 2011 14:57


pooggoo: jj, tenhle ventil je potvora.
Dokáže pěkně pozlobit. Na mém motoru AJL jsme ho měl plný oleje, a u AJL když je zanesený a špinavý, tak sací soustava odsává olej.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

03.06 2011 15:17


Ty ted mluvid o tom ventilu jak je na odvetravani kliky. Ten sem koupil taky novej. Hele jak presne ma fungovat? Chapu to tak, ze kdyz pridam plyn tak se podtlakem v hadici do turba zavre. A kdyz neni podtlak tak je furt otevrenej? Jinak muj predchozi prispevek se tykal ventil, ktery prepousi pretlak zpet do sani aby tomu kazdej porozumel.
AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

03.06 2011 17:43


Já bych to taky nejradši udělal, jenže když se pod tu kapotu podívám, tak nevím, čím bych měl začít....

pooggoo: tím přidušením myslíš, že otáčky chvilkově jako by padnou plácnu na 400/min a pak se volnoběh zase ustálí?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

03.06 2011 18:47


Bylo to ve vyssich otackach... Jinak cim zacit... Ja zacal od klapky+vycisteni a pak dal potlaky co vedou od sacich svodu, DV a ten ventil jak sem daval obrazek. Ted o vikendu me ceka hadice k turbu protoze je hrozne zasrana... Jo a zapomel sem na teplotni cidlo co je hned za klapkou. Kdyztak napis, jestli chces i odpory ruznejch cidel a civek atd., ty sem ted taky meril tak to sem muzu dat nejak pohromade.
sponzor





03.06 2011 18:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

03.06 2011 23:53


no nic, domluvím se s nějakým známým, co tomu rozumí, půjčím si nářadí a pustím se do toho sám s dozorem, abych něco nezkonil... Už je na čase udělat na svém autě něco jiného než ho umývat, přehazovat kola a dělat brzdy....
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

05.06 2011 20:34


Hele kluci nevite nekdo jak vyndat hadici co je mezi filtrem a turbem? Ona ta hadice je strcena do turba a je tam nejakej drat okolo misto normalni spony. Nerad bych tu hadici zkurvil, je strasne draha
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

07.06 2011 22:48


Tak zase odpovim sam Staci vytahnout ten drat co je okolo trubky co jde do turba a hadice jde vytahnout
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

10.06 2011 22:21


Mam dotaz. Jak maj bejt zapojeny jednocestny ventily na podlatovym vedeni? Mam to zapojeny jak to je na obrazku, je ot tak spravne? Nema bejt ten nahore obracene?


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

10.06 2011 23:34


Jo ty ventily, prej tam bejt nemusí. nevíš co je na tom pravdy?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

11.06 2011 7:18


Tak to slysim poprve, ale moc tomu neverim. Pak by tam byl tlak co by sel do nadobky s uhlim.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

13.07 2011 11:27


Nevíte náhodou kolik jakou má mít hodnotu odporu teplotní čidlo za škrtící klapkou? Chtel bych ho proměřit a pokud seženu hodoty váhy vzduchu, tak tu taky.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.07 2011 11:32


fichtl500: Čidli má mít při 20°C cca kolem 1500 Ohmů. Při vzrůstající teplotě se odpor zmenšuje.
Doporučuji čidlo vyndat a vyčistit.
sponzor





13.07 2011 11:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

13.07 2011 11:37


Dík obléknu se a du na to
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

13.07 2011 12:23


Auto ukazuje 22.5°C v garaži, po výplachu tech. lihem mám 2000Ω, to je velká odchylka. Na co má toto čidlo největší vliv?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.07 2011 17:31


fichtl500:
Auto ukazuje 22.5°C v garaži, po výplachu tech. lihem mám 2000Ω, to je velká odchylka. Na co má toto čidlo největší vliv?


To je v pohodě. Spíše zkontroluj, jestli při ohřátí jde odpor dolů.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

20.07 2011 17:46


Petan: To máš jedno diagnostika na mě vybafla že čidlo teploty má moc velkou hodnotu zítra bude konečně nové. Ve škodovce za to chtěli 750kč tvl, radši sem vzal tu čínskou mrdku za 350.


jenom sem nějak nezjistil jak se proměřuje ta váha vzduchu. Zřejmě udělat log z jízdy tipuju, jenže nevím pod jakým je to tam č. kanálu. Umí někdo poradit?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.07 2011 17:59


fichtl500: ANo váha se dá proměřit pomocí logu z jízdy. Boužel to chce mít srovnávací tabulku,abys mohl srovnat naměřené hodnoty proti normálu.

Podávej se na příspěvek, který jsem sem dal. Je to pár dokumentů, aby jsi mohl trochu zjistit, jakou váhu vzduchu tam máš mít a jaké mají standardní výstupní hodnoty.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

20.07 2011 18:27


Ale kdybych udělal ten log a postnul to sem, tak by možná někdo něco zjistil?

Váha je na airboxu že ano? Koukám do etky a nějak to tam nemůžu najít, ani v tvých .pdf sem to nenašel . Vždycky to končí tou sací-Turbo*-hadicí
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.07 2011 10:16


fichtl500: Ano, váha vzduchu bývá v airboxu. Já mám třeba váhu schovanou v airboxu. Takže pokud ti vedou kabely k airboxu, tak jí máš uvnitř.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

21.07 2011 11:47


Petan:
fichtl500: Ano, váha vzduchu bývá v airboxu. Já mám třeba váhu schovanou v airboxu. Takže pokud ti vedou kabely k airboxu, tak jí máš uvnitř.


Není vevnitř ale přIMO* na výstupu z něj, jenomže já pořád nevím jak ji proměřit. Vtom je ten největší problém
sponzor





21.07 2011 11:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

21.07 2011 15:50


Tak sem tu zase, a nevím si rady stěma OV. Na obrázku sem šipkama vyznačil kudy se dájí profouknou potřebuju aby ste mi potvrdili zda sou špatné


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

21.07 2011 17:30


podle mě je špatnej ten BOV (vlevo), když to ovládá hadička podtlakem, tak přece nemůže nasávat ze sání a ventil se tím pádem neotevře. Když tomu ventilu prstem (skrz vstup) pomůžu otevřít a nasaju přez ovládání tak se nic neděje ale když do něj fouknu tak se zavře
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.07 2011 19:36


fichtl500: Ale oba ventily jsou správně.
Ten vlevo je bypas pro Turbo*, respektive místo něj lze dát BOV ventil pro odfuk.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

21.07 2011 19:58


Petan: jj vím, bypas ale ten je ovládaný podtlakem. V otáčkách pustím plyn a podtlak má otevřít ten ventil, který přepustí přebytečný tlak mezi turbem a škrtící klapkou zpátky do sání před Turbo*. Jenže já si myslím že se nic neotevírá protože ten podtlak si akorát přisaje ze sání, jinak si to nedokážu predstavit
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

21.07 2011 22:22


Takže je to přesně tak jak říkám, našel sem tento obrázek na kterém je jasně zakresleno jak to celé funguje. Tudiž já mám protrhlou membránu a ventil se neotevírá.


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

22.07 2011 0:28


Uf, dočetl jsem to až sem!!! A nějak mám vymeteno, bo se ve všem nějak ztrácím...
Teda chlapi tak za mě říkám: séřu na to, jdu radši udělat nějakou tu mimořádnou zakázku a do motoru se radšejc nebudu hrabat... až dostanu zaplaceno, s radostí svěřím auto někomu, kdo to pobírá
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email