Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 6
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 2

09.07 2008 1:15


Zdravím Vás a mám otázku.
Mám A6 z roku 2000, na pošimrání plynu to reaguje dobře a adekvátně šestiválci, ale není téměř žádný rozdíl, mezi polechtáním plynu do 1/4 a sešlápnutím plynu na podlahu. Je to normální ? Mě je to podezřelé, očekával jsem víc. Na šestku to táhne do 165 a poté už je zrychlování pozvolné. Tušíte čím by to mohlo být ? Anebo jsem moc náročný.
A nemůže to mít i na svědomí to, že mi blbe ABS* ? Když je ve funkčnim stavu (nesvítí kontrolka ABS*) tak jde tak blbě, že brdění je doprovázené klepáním pedálu a hroznými zvuky (auto nejde do smyku !) A když svítí kontrolka ABS* (což je už skoro furt) tak to brzdí normálně bez problému, ale nejde ABS*.

Prosíme víte někdo co to je problém ?

Předem ale Vám všem Děkuji !
nahoru

sponzor





09.07 2008 1:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

09.07 2008 1:21


Já nejsem odborník, tak se ti vyjádřím jen k tomu zátahu. Jo, máš tam něco blbě a normální to není. Správně očekáváš víc, protože když tomu kopnu pořádně do vrtule, tak to vyrazí jako splašené. Dokonce když přidám plný ve 190ti, tak cítím citelný zátah. Ale tady jsou dobří borci, kteří ti dokážou poradit, jen musíš počkat na ráno, až se probudí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

09.07 2008 8:27


Mám skoro ten stejný problém:-)zatím ale není vyřešen:-)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.07 2008 11:09


Na to jsou tu jiní borci.
V první řadě je potřeba se zamyslet nad tím, kolik máš reálně najeto km, jak vypadá palivový filtr, jestli je tam správný tlak palivy, jeslti jsou v pořádku vstřiky.
Dalšími potřebnou kontrolou je: vzduchový filtr, váha vzduchu, apod.

V každém případě bych napojil auto přes VAG-COM* a načetl závady. Klidně tam může být nějaká závada, který ti omezuje výkon motoru.
nahoru

Anonymní





09.07 2008 12:37


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

09.07 2008 22:10


Myslím si že ti to ide normálne 110 kw už asi nad 160 za hodinu nemôže vystreliť že áno.



no avatar zo 120 na 180 okamžite ?????? to neurobí ani Mig 29 na ktorom som lietal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 2

09.07 2008 23:09


Tak si představte přátelé jakej jsem debil. Auto jsem koupil minulý týden a kamarád který mí 1.6 benzín mi říkal že to je v pohodě a že to jede. Ještě říkám že neslyším Turbo* a on že to je snad dobře ne ?
Tak jsem na to nějak nemyslel.

Dnes jsem přijel do práce a kolega který u nás dělá automechanika se svezl, hned byl v šoku že nefunguje Turbo*, ještě jsem ze sebe udělal debila když jsem mu citoval kamarádovu frázi, má, ale tichý.


Ve spod je nějaký ventil na Turbo* a ten se nehýbal, on to promazal a profouk a najednou se auto rozpískalo. Na čtyrku 160 není problém. Ale asi s tím nikdo moc divoce nejezdil protože už ve 180ti to moc nezrychluje. A víc jsem to nechtěl hrotit protože chci udělat rozvody.

Všem ale děkuji za konverzaci
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

09.07 2008 23:17


nahoru

sponzor





09.07 2008 23:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

10.07 2008 8:06


Ve spod je nějaký ventil na Turbo* a ten se nehýbal, on to promazal a profouk a najednou se auto rozpískalo. Na čtyrku 160 není problém. Ale asi s tím nikdo moc divoce nejezdil protože už ve 180ti to moc nezrychluje. A víc jsem to nechtěl hrotit protože chci udělat rozvody.

Re:
A kde to prosím tě přesně je?třeba to bude i můj problém,Díky
nahoru

Anonymní





10.07 2008 10:24


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

10.07 2008 11:32


a kde přesně to najdu:-Djsem laik
nahoru

Anonymní





10.07 2008 11:50


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

10.07 2008 12:11


no jako...nevím nevím...jak se dá řešit oprava?výměna?čeho přesně všeho?a náezv dílu? jinak díky za stručný popis ještě by jsi mi píchl radou kde to mám zkusit promazat:-)
nahoru

Anonymní





10.07 2008 12:18


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

10.07 2008 12:26


Jo díky. no na to Turbo* si netroufám to nechám radši někoho jiného si s tím pohrát..kolik tak výjde u nás vyčištění turba? v polsku chtěli 200zlotých.
nahoru

Anonymní





10.07 2008 13:15


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





10.07 2008 13:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

10.07 2008 14:25


No já řeším špatný tah auto víš právě tak se snažím všechno dát do pucu Turbo* mám v pořádku ..váhu vzduchu mám oroginál starou asi týden BOSH a pořád to není ono..tak hledám každou blbost co by to mohla bejt.
nahoru

Anonymní





10.07 2008 15:00


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 2

11.07 2008 1:18


jak říkáš, už u dvojky to musíš cítit. Když dáš plnej kotel tak tě to pomalu zatlačí do sedačky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

11.07 2008 6:27


No asi máte pravdu..možná to tak má jet:-)asi jsem si zvykl na ten výkon..leda tak hodit chip:)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

22.07 2009 20:31


je bezne ak TDI* motor po 4tis.otacka preestane tahat, treba si pozriet krivky vykonu a momentu v priebehu otacok, jedinym riesenim je chiptunning
ale vyrazne sa znizuje zivotnost, hnavne turboduchadla !
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email