Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2019
Celkem je zde 8 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lubyyyk
Uživatelů dnes: 6
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 43 120
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 5
Celkem: 8

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 12:42


prosím o radu
A6 motor AKE padá do nouzáku při nízkých otáčkách
Zkoušel jsem : čištění turba (vše chodí volně a zanešené skoro vůbec ), podtlakové hadičky kde jsem našel tam jsem vyměnil , banka na turbu funkční a regulace po nastartování maká . Fakt nevím HELP
nahoru

sponzor





06.07 2010 12:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

06.07 2010 12:49


a vag tě pořád posílá abys hledal u turba? to přECI* může mít sto jiných důvodů, ládování je jen jedna z možností... váha, snímače, čerpadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 12:51


Vag pořád mele regulace překročena
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 12:53


Pokud to odřadím od spoda jede to jak střela ale pokud tam lochtá čtyřku a výš a pak šlápnu plyn tak hups a je tam nouzák
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

06.07 2010 12:55


no jestli máš Turbo* takhle prochozený, tak se mrkni jinam. váha?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 12:59


Jak na váhu ? Podle linků u motoru AKE bezproblémová ale jak na test jsem nenašel ( vag kabel mám 4 dny )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

06.07 2010 13:05


jistotu máš jen když vyzkoušíš jinou. i když už sem zažil i novou, co nechodila, resp. odešla prakticky hned po namontování.
zkus pohledat v elsa-etka-vag sekci, tam toho je dost
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 13:09


elsa -etka - vag prozatím neznám ale zkusím co to umí
nahoru

sponzor





06.07 2010 13:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

06.07 2010 13:13


To bude EGR* ventil. Mě to dělalo přesně to samé. Je zanešenej spalinama a také celé sání.

Včera jsem to celé rozhodil a vyčistil a teď to jede jako střela, nepadá to do nouzáku a mampocit že je i nižší spotřeba.
Na Vagu to psalo také regulace překročena a nebo nedosažena a někdy to psalo právě i o EGR* ventilu.

Pokud máš s autem najeto přes 100.000 tak to bude hodně špinavé. Zkus a uvidíš, nic tím neztratíš.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 13:17


jj a kde je EGR* ventil ( pokud je to ta druhá baňka napravo vedle čerpadla tak potěž prd.. tam se nedá dostat . Turbo* jsem vyndaval dva dny )
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 13:30


Sakra teď tady čtu přehození hadiček podtlaku a hrabal jsem se v tom týden takže vše je možné . Nemá někdo zapojení podtlaku na motor AKE ? A těma zásuvkama na elektropneumatické ventily si taky nejsem jistej , jedna je černá a druhá šedá Pomoooc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

06.07 2010 13:31


Já nevím jak je to u 2.5 ale u 3.0 je to uprostřed motoru. Vede od toho trubka z výfuku, která následně od EGR* vede k sání a tam se to pak větví na V6. Určitě to ale najdeš podle ELSY ETKY
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

06.07 2010 13:33


Omyl. Vaha odchazi i na AKE (hitachi)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 13:35


Elsa , etka nemáš link přes SZ
Neznám ale nebráním se , jen mě honí čas ale nejsem línej
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 13:39


Vlasto už s tím blbnu měsíc Na ventilu po letišti to lítalo jak drak a není tomu jinak ani ted ale pokud to lochtám a pak jen šlápnu plyn je tam nouzák . Jde váha testnout ? Prosím
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 15:13


Tak ted jsem to napíchnul znova Váha vzduchu okolo 400mg/h na skupině 10 ! Nemám ale hodnotu pro 2,5 TDI* 132 Kw ten ve visu není neví někdo ???? Jinak stále dokola
VAG-COM* verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 4B2 907 401
Komponent a/nebo - verze: G000SG D01
Kódodvání softwaru: 01
Kód opravny: WSC
Dodatečná informace: 00000059 130 106EC150_1.R75126626589
1 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
11-10 - regul.hranice podkrocena - Sporadicky

Pomoooooc
nahoru

sponzor





06.07 2010 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.07 2010 15:20


Panther:
00575 - Tlak v sacim potrubi
11-10 - regul.hranice podkrocena - Sporadicky

tuto sporadicku mavam aj ja, akurat prekrocenu a nie podkrocenu...
nie som expert ale tusim ze ta vaha vzduchu dava zalostne malo ....
ale ako hovorim nie som expert, co keby si zasiel za satasom, nemas to tak daleko a budes mat kludne spanie...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 15:22


Asi blbá otázka ale spojení na Satase ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.07 2010 15:25


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


toto by mal byt jeho telefon: 608974322

ak ta neda on do poriadku tak uz nikto
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 15:28


Dík za info písnu jak jsem dopadl
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

06.07 2010 15:31


to bude nejlepší, zajít k někomu zkušenýmu. a jak moc sis to Turbo* rozdělal? tys sundal i baňku regulace? jestli jsi ji odšrouboval a posunul ovládací tyčku, tak to budeš dohromady dávat dlouho a těžko
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 15:36


Rozebral do posledního šroubku , tyčkou jsem nehejbal jen jsem oprášil trochu karbonu a dal zase dohromady ( tři dny a bez výsledku sakra )Lopatky výfuku mírně očouzené a lopatky vzduchu čisté ( to co jsem viděl na linku jinde jsem fakt neměl takže Turbo* asi ne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

06.07 2010 15:53


Tak zítra uvidíme koukne na to někdo kdo zná víííc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

06.07 2010 18:47


Logni kanaly 3,10a 11. Do kopce na trojku plnej ceres
nahoru

sponzor





06.07 2010 18:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

06.07 2010 18:51


Panther - tak EGR* to asi nebude, protože jsem teď jel z Moravi 200km a udělalo mi to na dálnici zrovna jako tobě a jako dřív mě před vyčištěním EGR*.

Prostě jedu a prudce přidam a nouzák Tak jsem zvědavý co zjistíš. Od mojeho servisáka by to mohlo být ještě čerpadlo (rozebrat a vyčistit) a nebo jednodušší varianta palivový filtr.

Dej vědět jak to vyřešíš.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5539 | Témat: 20

06.07 2010 20:57


Už je objednán,dáme dokupy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.07 2010 20:59


Jezinka: u mna to bola regulacia tubra, minuly rok som to tu riesil, ta hadicka na podtlak bola mrcha jedna prasknuta rovno pri regulacnej banke a nebolo to vidno...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

06.07 2010 20:59


Tak to jsem zvědavej, co to bude
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.07 2010 21:02


Satas: pocuvaj poziadam kriznika aby ti hodil pod nick dr. 2,5 TDI*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

06.07 2010 21:07


A nenašel bys vlákno kde si to řešil? Dělalo to přesně to samé?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 2011 8e 8l 8l 1.6 74kw akl 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 aaa abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a5 audi a6 audi c7 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání meluzína mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g mmi 3gp montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace navigácia naviplus nefunguje nefunkční jukebox nejede nestartuje nesvítí blinkry v kufru v bocích ano netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovacka stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vacse vstreky vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email