Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 334
Uživatelů: 2
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

24.06 2010 14:44


Zdravim! Zkoušel jsem nastavit hodnotu CO na váze vzduchu tak, aby mi volnoběh běžel tak jak má, ale...
Má se to nastavovat s pojistkou v rele na palivové čerpadlo, ale když ji tam zasunu, motor po nastartování neudrží volnoběh a hned chcípne a když jsem se snažil nastavit potikem jinou hodnotu CO, tak na chod motoru to nemělo vliv a stejně chcípnul.
Když jsem se pokoušel naladit CO bez pojistky, tak motor reagoval hned a i volnoběh se dalo nastavit tak, že šel pěkně bez kolísání, ale častokrát při jízdě po vyšlápnutí spojky otáčky klesly tak, že motor chcípnul, což se dalo pořešit včasným šlápnutí na plyn a volnoběh držel.
Zajímalo by mě, jakou vlastně funkci má ta pojistka v tom rele, že to má takový vliv na chod motoru a jestli se při zasunutí pojistky nemá třeba ještě něco odpojit, aby se to dalo správně nastavit.
Jo, a ještě jsem se chtěl zeptat, jestli mohu tu pojistku do rele zasunout když je motor v chodu.
Díky za každou radu!
Naposledy upravil Benny dne 06.07 2010 20:50, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.06 2010 14:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

24.06 2010 16:08


Benny: Tak to byl i pro me orisek. Cetl jsem a je to primo v navodu, ze se ma zasunout pojistka do rele, tim aktivujes tzv. servisni mod, jednotak je pristupne novym datum atd...znas to.
Jenze mi delalo to same, co tobe, tak jsme musel drzet volnobeh rucne a ladit, ale stejne mam pocit, ze jsem nic nenaladil. Pokud mas auto roku vyroby 90 a vys, tak snad pomoci vagu. Do dnes jsem tuto zahadu nevyresil.

Jinak ta pojistka se musi zasouvat do rele, kdyz je vypnute zapalovni !!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

24.06 2010 17:36


Je to rok 89. Na to zasouvání pojistky při běžícím motoru jsem se ptal spíš ze zoufalství, páč než vyběhnu z auta k motoru, tak to chcípne. Holt budu muset počkat, až budu mít někoho k ruce.
O víkendu to ještě zkusím a snad se do tý doby něco dozvým...
Jen mě překvapilo, že po vložení pojistky ten motor vzdechne...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

27.06 2010 21:10


Tak o víkendu jsem se snažil s tím pohrát a nedopadl jsem moc slavně.
Výsledek je, že za studena při poklesu otáček volnoběh pěkně drží jak má, ale po ohřátí to chcípá, což je dost nepříjemný, páč je to vždy, když přijíždím ke křižovatce.
Každopádně při tom ladění s pojistkou v rele se volnoběh neudrží nikdy a motor chcípne. Takže jeden člověk seděl v autě a držel mi konstantní otáčky cca 1000/min. a já nastavoval potik. Motor na něj lehce reagoval, tak jsem nastavil hodnotu, kdy motor běžel jak by měl. Taky se prý má nějakou dobu počkat, aby se hodnoty stačily uložit, tak jsem čekal, ale řekl bych, že to bude chtít ještě spoustu laborování. To vše jsem zkoušel s ohřátým motorem...
Nevíte někdo, jestli se to má nastavovat za studena, nebo za tepla?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

28.06 2010 10:31


Benny: Vždycky se cokoli nastavuje při provozně zahřátém motoru pane Problém 7A motoru bude, že na něm se většinou nemá nic ladit a štelovat, i poťák na váze je zaslepený a slouží pouze k jemnému doladění, protože pokud vše funguje tak, jak má, ten motor je nastaven z výroby. Nepraskla ti někde hadice na podtlaku, neodešla ti Lambda*, nepohnuly se ti rozvody?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

28.06 2010 12:10


Hm, to píšou i v té chyré knížce "jak na to" že u tohodle motoru se nadá nic nastavit, páč je to řízené digitálně a hodnoty jsou daný...
Ale já tam mám velkou váhu s externím potikem ala sauger.de, takže tak...
Ještě si zkusím pohrát s tím šroubkem na klapce a dostat ten volnoběh tak, aby to nechcíplo, snad to s tím půjde.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

06.07 2010 20:49


Tak už to mám vyřešeno!!!!!
Stačilo ještě drobek přidat štolovacím šroubkem na klapce a bylo! Ani po vložení pojistky do relé motor nechcípnul

Takže malý návod pro ostatní 20v ladiče
Nastavil jsem na klapce a na externím potiku volnoběh tak, aby motor nechcípal a běžel jak má. Motor jsem chcípnul, vložil pojistku do rele, cca minutku počkal a nastartoval. Motor běžel trochu jinak a to jsem doladil nastavením externím potikem, motor nechal běžet na volnoběh další minutku a pak ho chcípnul. Počkal další minutku, vyndal pojistku z rele a znovu nastartoval motor a ten šlapal jak hodinky a ani pomyšlení na chcípnutí

pozn.:
nastavení probíhalo při zahřátým motoru, ale aby neběžel větrák! Dále musí být vypnuty ostatní spotřebiče, jako větrák topení, nebo osvětlení interiéru, atd. Ty minutové intervaly čekání berte s rezervou, páč vím, že se musí nějakou dobu počkat pro uložení dat, ale nevím, jak dlouho možná pár vteřin, ale tohle se mi osvědčilo, tak to tak píšu

Takže teď mi motor nemá tendenci chcípat ani za studena, ani za tepla, volnoběh pěkně drží a motor má hladkej běh, bez výkyvů.
Mám z toho radost!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

06.07 2010 21:55


Benny: byť neladič, gratuluju, ať ti to šlape
nahoru

sponzor





06.07 2010 21:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email