Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 214 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 211
Uživatelů: 3
Celkem: 214

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 19.8. 2007
Příspěvků: 127 | Témat: 8

04.07 2008 15:35


Lidi kdo máte nějaké hlubší znalosti o tomhle nesmyslu? Někdy máme problém s jejím ovládáním. Připadá mi, jako by si žila vlastním životem v nějakém demo módu. Třeba ráno nejde přepnout směr proudění vzduchu, jindy zase vypnout/zapnout chlazení(samo v manuálu). Nebo po zapnutí vločky ji vypnu pouze při zapnutí mřížky atp. Nejhorší je, že se pokaždé chová úplně jinak a postup zapnutí a hlavně vypnutí jednotlivých funkcí je jiný.Ono docela naštve, když si člověk v horku zapne chlazení, ale výstup jde pouze na nohy, na plný výkon a nejde vypnout, ubrat otáčky ventilátoru ani změnit směr proudění. Jediné co zjistím na netu je popis tlačítek. Vlastní funkce, tedy jak se chová v různých podmínkách a režimech nikde popsána není.

Díky za rady
nahoru

sponzor





04.07 2008 15:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

04.07 2008 17:33


V první řadě bych našel někoho s programem VAG-COM* (diagnostický program), aby to načetl chyby a provedl případně test akčních členů a nebo základní nastavení.

Po této akci bych pokračoval dál s identifikací závady.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

04.07 2008 17:38


milous: Climatronic* nepovazuju za nesmysl a je velice jednoducha

okno : prepne vsechny klapky smerem na predni okno a rotoci ventilatory na max
AUTO : reguluje na zvolenou teplotu, fouka vsema vydechama rovnomerne (zapinani)
vlocka : vypne/zapne klimu - v zime se nezapina

sipka nahoru : fouka na predni sklo
"mrizka" : fouka uprostred
sipka dolu : fouka na nohy
auto : vnitrni cirkulace

+ - : zmena teploty na jednom a zmena intenzity foukani na druhem panelu (+ stazenim foukani se Climatronic* cely vypne, nebo zapne)
pokud macknes jakykoli tlacitko na pravym panelu, klima se prepina na MANUALNI rezim

pokud ti neco funguje jinak, nehledej manual ale servis
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 2

15.07 2009 12:35


ahoj milousi mam zrejme stejny problem s klimou jako ty,ze zacatku mi vse tak nak funguje ale casem prestane uplne reagovat na cudliky a dela si to co chce hlavne me stve ten vetrak dyz nejde ztlumit.a taky se mi obcas sama od sebe vypne vlocka a pak zase zapne a tak furt dokola.uz si to nak vyresil.dik za radu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

15.07 2009 15:57


milous: Diagnostika v první řadě, nastavení akčních členů v druhé řadě...v třetí výměna špatných komponentů. Někdy ten panel prostě odejde.

Pokud nepořídíš jinak, na přelomu měsíce jedu do FM, vše mám, takže můžeme vyzkoušet.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.8. 2007
Příspěvků: 127 | Témat: 8

15.07 2009 21:54


Díky, ale ono už to tak půl roku funguje tak jak má (klepu). Bez jakékoliv opravy. Když už jsme u té diagnostiky, používá se na to VAG? Nebo to má nějaký vlastní diagnostický režim?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

15.07 2009 22:06


VAG
ale má to i jakoby "svůj"

viz audiwiki
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

16.07 2009 0:46


Je v háji panel klimatroniku,celkem častá závada.dost casto ho menim.......
nahoru

sponzor





16.07 2009 0:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

17.07 2009 6:56


taky jsem to tak mel.vymenil jsem ho nejdrive za panel z A4,ale nejak to s tim nekomunikovalo.na panelu se vse tvarilo ze kazde tlacitko plni svou funkci,ale v realu to vzdxy udelalo neco jineho,nez melo.a hlavne to neklimovalo.takze vymena za kousek z C4 a facha jak ma
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

05.02 2010 17:11


Mám dotaz
Dnes bylo kolem 3 stupňů nad nulou, možná i víc. Když jsem zapl topení na AUTO tak se mi rozsvítí vločka, jako že je zaplá klima. Je to normální, nebo se tam neco sere?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

05.02 2010 18:39


vlasta:
Je v háji panel klimatroniku,celkem častá závada.dost casto ho menim.......
Umím opravit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.1. 2010
Příspěvků: 192 | Témat: 18

05.02 2010 20:11


ahoj taky mam a6 c4 a take mi nejak protestuje klimatronic regulace vzduchu mi facha jak ma,ale nejde prepinat teplej a studenej.stale fouka jen horkej ikdyz navolim studenej nebo 18 stup.klima take nesepne ted je zima tak to moc neresim kdyz to topi,ale co z jara natoz v lete???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

06.02 2010 21:47


drak:
Umím opravit


a jak to děláš? teda jestli to není tajemství
to přepájíš kontakty těch tlačítek, nebo jak?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

07.02 2010 21:00


KARLOSMEN:
ahoj taky mam a6 c4 a take mi nejak protestuje klimatronic regulace vzduchu mi facha jak ma,ale nejde prepinat teplej a studenej.stale fouka jen horkej ikdyz navolim studenej nebo 18 stup.klima take nesepne ted je zima tak to moc neresim kdyz to topi,ale co z jara natoz v lete???


tohle dělá ovládání klapky hned za jednotkou klimy u stěračů. mám stejný problém.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

07.02 2010 21:02


chicon:


a jak to děláš? teda jestli to není tajemství
to přepájíš kontakty těch tlačítek, nebo jak?


stačí přeletovat spoje v panelu. ty jak k nim vede ten propojovací kabel. taky už to mám za sebou..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

08.02 2010 14:39


bartpt:


stačí přeletovat spoje v panelu. ty jak k nim vede ten propojovací kabel. taky už to mám za sebou..


sakriš, to sou mi věci to jsem nevěděl, že je to až tak jednoduchý

tak to taky zkusím rozebrat a propájet

Dík!
nahoru

sponzor





08.02 2010 14:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 7

11.02 2010 9:43


Mě to zatím vše funguje, jen v létě se mi zdálo, že to míň chladí a klimu jsem měl čerstvě naplněnou. Je fakt, že jsem pylový filtr měnil až teď v zimě a byl docela jetej.. Je dost účinná tato klima?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

11.02 2010 18:13


radar354:
Mám dotaz
Dnes bylo kolem 3 stupňů nad nulou, možná i víc. Když jsem zapl topení na AUTO tak se mi rozsvítí vločka, jako že je zaplá klima. Je to normální, nebo se tam neco sere?


Jo to je normální, taky se mi občas sama od sebu spustí klima, myslím, že se tím odvlhčuje interiér.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

11.02 2010 18:19


moucha:


Jo to je normální, taky se mi občas sama od sebu spustí klima, myslím, že se tím odvlhčuje interiér.

Tak to by asi mohlo bejt, nebo když dám vnitřní ventilaci, tak se mi rosí okna.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.07 2010 23:15


drak: ahoj prosím tě jak ten panel opravujes zkoušel jsem přeletovat ty kontakty ale stále nic nereaguje když je auto ohřátý a ještě neotevírá prostřední větráky díky moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

23.08 2014 19:12


Otvírám tento topic... Panel topení (klimy). Je to jak kdy a dělá si to opravdu co chce, koupil jsem kvůli tomu nový panel a ten dělá zhruba to samé...

Například... podle teploty si nějak nastavím panel. Zjistím, že to je málo a teplotu zvýším... teplota zvýšit nejde, ale snížit ano. za... dejme tomu 10 minut všechno funguje a bez problémů. Pak někdy nejde aktivovat prostřední výfuky, někdy okno, někdy AUTO tlačítko a někdy ani ofuk oken. A z toho to najednou všechno fungje, jak má. VAG nic neukázal.

A druhá věc... trochu OT... je normální, že se mi v tomto létě ohřeje voda na 90°C stupňů až zhruba za.... 10 km a celkem do kopce jízdy? Mám skoro dřív olej teplejší, jak vodu. Termostat měněn snad už 5x a vždycky zhruba to samé, auto sice fouká teplé, ale není to nic extra, měněna byla i vodní pumpa. Teplota budíku už je třeba na 90°C a teplota na teplotním panelu ukazuje 55°C (kanál 51). Jo a chladička je neustále oranžová Jak kdyby "zrezavělá", což je... trochu asi nemožné, ne?
Naposledy upravil LoizaCS dne 23.08 2014 20:49, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

23.08 2014 20:46


studeňáky na tlačítkách, normální věc.
rozebrat, pročistit kontakty tlačítek, konexi k desce a složit zpět
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

05.12 2014 22:11


Kriznik (23.08 2014 20:46) orig :
studeňáky na tlačítkách, normální věc.
rozebrat, pročistit kontakty tlačítek, konexi k desce a složit zpět


Tak jsem zkoušel koupit úplně jiný panel... kupodivu nefungují stejné tlačítka a navíc i ve stejnou chvíli. Ze začátku fungují a pak najednou ne. Taky se mi stává, že nastavím 18°C a topí na max... nebo... rozdíl teplot mezi 18 a 28 není žádný. Ale jakmile se dá Low, tak najednou chladí na plno... čím to může být?

Děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 5

11.12 2014 17:58


Taky jsem to řešil.Určitě nejdřív přeletovat kontakty uvnitř panelu a potom teprve hledat závadu jinde.Přeletování je práce s demontáží a montáží max na hodinu,tak hodně úpěchů těm kdo se do toho pustí.
nahoru

sponzor





11.12 2014 17:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

12.12 2014 18:42


LoizaCS:
Máš udělán test akčních členu na vagu? To vypadá jako že ty klapky se otevíraj jak chtěj.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

12.12 2014 20:23


Vetřu se vám do vlákna s dotazem. Dá se nějak vypnout, aby se Kompresor* klimy automaticky nespouštěl když si zapnu vnitřní cirkulaci? Mám klimatronic v režimu manuál, zapnu si vnitřní okruh protože venku smrdí nějaký dýzl a prásk sepne se Kompresor*. Když jedu třeba po dálnici se 4000rpm na otáčkoměru, tak to je pro Kompresor* a jeho spojku celkem prda.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

21.12 2014 8:54


radar354 (12.12 2014 18:42) orig :
LoizaCS:
Máš udělán test akčních členu na vagu? To vypadá jako že ty klapky se otevíraj jak chtěj.


No.... asi nedělal čoveče... Stačí dát jen test akčních členů nebo je potřeba ještě něco dolaďovat?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

21.12 2014 23:42


Zdravím pánové,tak sem opět po menší odstávce,kdy sem si myslel že C4 už nikdy na delší užívání mít nebudu,sem narazil na jeden velice hezkej kousek s poctivejma kilometra,v LPG*,quattru a Avantu a když sem vlez do auto a šáhnul na klimatronik,byl sem velice překvapenej,že climatronik funguje u všech tlačítek na jedno lehký zmáčknutí,žádný nemusím mačkat silou aby něco dělalo (v jedné z mejch předchozích sem se málem umačkal) bohužel po chvilce ježdění sem zjistil že když mám nastaveno 18 stupňú,což v předchozích autech byla ideální teplota kdy to nefoukalo studený ale ani teplý,tak u tohohle auta mi to už na 18 začne topil a cokoliv vejš nemá smysl nastavovat....v LO to po chvilce zas fouká moc studený ....VAS psal něco o klapkách a ještě něčem,něco šlo smazat,ale zas pak se to objevilo znovu.....klimatronik dávat nechci,tenhle na dotek funguje zatim parádně a jinej by fungovat nemusel vůbec....co s tim teda? Nastavení akčních členů,případně výměna,ale čeho?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 201 | Témat: 6

22.12 2014 20:49


pokud ti to pořad topi bude sekly motorek co je pod torpedem, je to asi ta nejlepši dostupna varianta motorku než rozebirat celou palubku. mi pomohlo rozebrat, rozhybat, promaznout a funguje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

22.12 2014 21:11


LoizaCS:
test akčních členu stačí, ty motorky to projede automaticky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email