Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 182 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 174
Uživatelů: 8
Celkem: 182

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Bere-li W12 více jak litr oleje na tis. km čeká mě velká investice do oprav?
Ano, to se prohneš chlapečku
46% 
[ 14 ]
46%
Ne, je to normální
26% 
[ 8 ]
26%
Ano, Longlife je kámen úrazu vyměň ho a bude to v poho
16% 
[ 5 ]
16%
Ano, ale je to levná kravina
10% 
[ 3 ]
10%
Uživatelé hlasovali : 11
Celkem hlasů : 30

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

22.06 2010 9:53


Dobrý den,

Potřeboval bych prosím vědět zda u A8 s motorem W12 roku 2007 (nová maska) je normální spotřeba oleje téměř litr na každý tisíc kilometrů. Jen poznamenám že vůz je po prvním majiteli, 80tis. kilometrech a pravidelně servisován v Auto Exner.
Pokud je to NORMÁLNÍ prosím sdělte alternativu levnějšího oleje než Castrol či Longlife téměř za 800 Kč.

Děkuji Petr
Naposledy upravil ReznikCZ dne 22.06 2010 23:27, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.06 2010 9:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

22.06 2010 10:15


ReznikCZ:
Hele nejsi náhodou od Šumperka?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

22.06 2010 10:16


radar354:
ReznikCZ:
Hele nejsi náhodou od Šumperka?

Praha mám to v popisu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

22.06 2010 10:21


ReznikCZ:
jj já si nevšim, vítej na klubu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

22.06 2010 10:25


Díky, popravdě již v jednom klubu jsem a tu Audinku nemám k užívání ale je moje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.4. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 8

22.06 2010 10:32


ReznikCZ:
Dobrý den,

Potřeboval bych prosím vědět zda u A8 s motorem W12 roku 2007 (nová maska) je normální spotřeba oleje téměř litr na každý tisíc kilometrů. Jen poznamenám že vůz je po prvním majiteli, 80tis. kilometrech a pravidelně servisován v Auto Exner.
Pokud je to NORMÁLNÍ prosím sdělte alternativu levnějšího oleje než Castrol či Longlife téměř za 800 Kč.
Vlastnil jsem různorodá auta vč. Audin A8 4.2TDI a A6 3.2FSI a tento problém jsem neřešil. Neduhy se ve všech případech objevili pouze v lehce povrzávajícím interiéru.
Prosím na co si dát v pozor v mém případě.

Děkuji Petr


Stačí nakupovat motor.olej přes internet. Normálně Tě olej stojí 800,-Kč/litr, a na netu třeba 4litry za 1200,-Kč.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

22.06 2010 10:52


Dobře, jenže mě trápí jestli to je normální? . .Pokud ano tak to buď prodám nebo oleje nakupovat ve velkém . . . Co jsem se ptal tak 760Li tolik neberou (normálně)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

22.06 2010 10:57


ReznikCZ: uplne normalni to neni. Audi sice rika, ze co je do litru na 1000km, je jeste vporadku a pokud by bylo vic, je nutny servis, ale... na druhou stranu nechat pretesnit W12 asi nebude zrovna lacine, ale kdyz si nekdo W12 koupi, levny servis nemuze cekat
nahoru

sponzor





22.06 2010 10:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.06 2010 11:24


ReznikCZ:
Dobře, jenže mě trápí jestli to je normální? . .Pokud ano tak to buď prodám nebo oleje nakupovat ve velkém . . . Co jsem se ptal tak 760Li tolik neberou (normálně)

Je pravda že někde bude chyba, zvlášť když má nejto pár desítek tiskm. Kdyby to byl motor vyroben někde v 90 letech to bych ještě chápal ale tady bude někde záděr, každopádně bych přešel z longlife na 5W40 a po té servis a motor šup rozebrat!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

22.06 2010 11:32


Do Audi jsme šli, protože to byly zajímavé peníze a od dealera. Niméně mi bylo řečený že servis je levnější než v Alfě (a náhradní díly) ovšem nepočítal jsem že by v těchto kilometrech bylo v pytli něco víc než spotřební zboží (brzdy a tak)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

22.06 2010 11:34


jizan.com:

Je pravda že někde bude chyba, zvlášť když má nejto pár desítek tiskm. Kdyby to byl motor vyroben někde v 90 letech to bych ještě chápal ale tady bude někde záděr, každopádně bych přešel z longlife na 5W40 a po té servis a motor šup rozebrat!

Když jsem se ptal v originálním servisu (na auto běží záruka) tak mi řekli že je to normální a mě se tomu moc nechce věřit. Kupoval jsem to s tím že spotřební díly vyměním, servis originální udělám ale dle servisky. Se spotřebou kolem 20-ti litrů jsem se spokojil před koupí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.06 2010 17:33


ReznikCZ:

Když jsem se ptal v originálním servisu (na auto běží záruka) tak mi řekli že je to normální a mě se tomu moc nechce věřit. Kupoval jsem to s tím že spotřební díly vyměním, servis originální udělám ale dle servisky. Se spotřebou kolem 20-ti litrů jsem se spokojil před koupí.

Zajímavé že je to normální u auta 07" a zvlášť nejdražší motorizace, ale že a8 z roku 02" 4,2 V8 naj.350tiskm bere max litr na 5tiskm lonlife oleje asi už normální není. Zlatý osmivál, přitom tam zas není až tak rapídní rozdíl ve výkonu, za to ve spotřebě ano.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

22.06 2010 21:20


jizan.com:

Zajímavé že je to normální u auta 07" a zvlášť nejdražší motorizace, ale že a8 z roku 02" 4,2 V8 naj.350tiskm bere max litr na 5tiskm lonlife oleje asi už normální není. Zlatý osmivál, přitom tam zas není až tak rapídní rozdíl ve výkonu, za to ve spotřebě ano.

Popravdě tady ty hodnoty taky nechápu ale neustále se nemůžu ubránit pocitu že je něco špatně
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.06 2010 22:33


ReznikCZ:

Popravdě tady ty hodnoty taky nechápu ale neustále se nemůžu ubránit pocitu že je něco špatně

Tím se kryje výrobce v případě motoru který jede ale byl špatně zajetý..v tvém případě byl trošku moc zajetý, možná i vydřený když s ním jezdilo prase. Mám podobný problém jako ty, ale já mám 14let starý motor a přede mnou jezdilo v něm hovado přes 100tiskm takže...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.06 2010 22:40


ReznikCZ:
Prekérka. Bo normální to určitě není, ale jediný co můžeš zkusit, tak změnit olej. Kdyby to nepomohlo, tak zkusit vyměnit guferka na ventilech, pokud ani to nepomůže, tak cokoli dalšího bude už jen finanční sebevražda.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.06 2010 22:44


Asi tak, ale řeknu mu rovnou že olej nedělá ve spotřebě 1l/1000km a gufera od výroby vydrží více jak 80tiskm. To bude mírně vychozený motůrek s většími vůlemi jak ten můj...Každopádně co slyším W12 tak pokaždé krom hodně vysoké spotřeby vždy nějaký jiný problém..a to mě usvědčuje že to není dobrý motor ani do a8.
nahoru

sponzor





22.06 2010 22:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

22.06 2010 23:25


Auto je čerstvě po výměně . .dal jsem tam Castrol a tak se uvidí . .nicméně děkuji za příspěvky, pokud budou ještě další nápady tak si je prosím nenechte pro sebe. Děkuji všem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.06 2010 19:06


ReznikCZ:
Auto je čerstvě po výměně . .dal jsem tam Castrol a tak se uvidí . .nicméně děkuji za příspěvky, pokud budou ještě další nápady tak si je prosím nenechte pro sebe. Děkuji všem

Olejem to není, to tě mohu ujistit takové věci jsem zkoušel už několikrát. Koukám že máš pěknou sbírku v garáži, myslím že budeš mít i vlastní servis jak to tak vidím...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.6. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 1

23.06 2010 21:01


Nemám servis . .co dovolí garáž to si udělám ale přecijen na moderních autech není co . . .Nejraději a nejčastěji jezdím Alfou a na blbnutí 335 i když v dieselu, ostatní si půjčujou rodiče(mám dluh vůči nim). Jinak šetřím na veterána a to bude moje hobby, zatím jen slintám na srazech . . . Možná Vám to klubistům co mají za miláčky Audinky bude připadat divný ale můj sen je Maserati Merak SS(bohužel už dnes stojí kolem milionu) a nebo Alfu Junior GT 1300, Giuliettu spider a nebo GTV QV(ale tohle se už nedá sehnat)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

23.06 2010 21:14


myslim si, ze je to normalne. resp. nie je to normalne ale je to v norme vyrobcu. jednoducho niektore motory (nemyslim typy ale kusy) maju dost vysoku spotrebu. nikto nevie preco. ani u audi a preto maju ten liter na 1000km aby to nemuseli riesit. mne osobne sa osvedcil olej maxlife od valvoline. davam ho do vsetkych svojich aut.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.06 2010 21:34


Už vidím kdo by z vás koupil auto za mega a zvlášť a8 se spotřebou 1l/1000km..ne vážně, něco jiného když má nějakou spotřebu oleje ale ne 1l/1000km to je hodně, takové auto by z vás nikdo nechtěl koupit.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

27.06 2010 20:40


údajně koncern VW prohlašuje že spotřeba 1L oleje na 1000 km je v normě.. Jako jediný..

Mě se to zdá dost hrozný, bohužel na Longlive olejích běžné.. no comment
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.06 2010 21:31


Děláme většinu nových aut a servis u nich ale l/1000km longu nežere žádné ani V8 po 300tiskm takže normální to není...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

27.06 2010 22:51


no známí na nových superbech běžný jev.. neříkej mi že doporučujete lidem longlive.. to by jsi u mě dost klesnul..
nahoru

sponzor





27.06 2010 22:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.06 2010 23:03


kámo já nic nedoporučuji, navíc longlife je jen byznys nic jiného, já jsem jen podřadný mechanik co dělá svou práci, z materiálu žije spíš servis a majitel než já. V tom případě by u tebe klesli všichni výrobci dnešních aut, lije se to všude, akorát u ostatních značek je interval max 20tiskm. Vede v něm Škoda Octavia I TDI* která měla interval 50tiskm!
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

28.06 2010 14:55


tak to se ti omlouvám.. pokud je to takto tak pak s tebou nemohu než souhlasit.. ve všem..

byznys to je jako prase.. olej napiču, pak odejde Turbo*,vačky, motor co se trápit servis kvete prodáváme nahradní díly co je libo.. zákazník to zaplatí..

jo jo vidím to stejně..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

28.06 2010 14:58


jsem tedy myslel že gramotnost zdejšího fora je větší než 38% lidí kteří si myslí že je to normální..

ne fakt to není normální chlapci.. a 98% aut s těmito problémy brzy dojezdí.. zeptejte se mechaniků mimo autorizované servisy..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

28.06 2010 18:55


no jako litr na tak malo km ? .. pomalu si rikam jestli je potreba menit olej kdyz bys to dolejval pri takovyhle spotrebe pravidelne :-O
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.06 2010 19:28


AMDDawe:
no jako litr na tak malo km ? .. pomalu si rikam jestli je potreba menit olej kdyz bys to dolejval pri takovyhle spotrebe pravidelne :-O

Je protože ten novější řidčí olej si nasaje motor a snadněji projde do všech kanálků než ten starší hustčí který zůstává ve spodu. Myslím že u TDI* se vačky přidírají i bez longlife, je to prostě dano obsahem síry a dlaších sajrajtů tvořících se spalováním nafty.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

28.06 2010 19:34


jizan: to me ani nerikej takove strasne veci ja menim pomalu driv jak za 10tkm a mozna byhc i driv promin za OT
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email