Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 5
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

03.07 2008 14:32


Zdravím,
nějak jsem to nedohledal a nebo aspoň jsem nenašel jednoznačný názor..

Mám Audi 2.5 TDI* 110KW manuál-motor AFB r. 99 -- chci vyměnit na motor 2.5 TDI* AKE 132KW r.00 motor je z tiptronicu,

-Zajímá mě jestli je to možný, převodovku chci zanechat manuální.
-Co všechno musím a nemusím vyměnit. Předběžně jsem se dozvěděl že příruba k převodovce je stejná, akorád musím přeházet spojkovej pajšl. Dále bych měl údajně buď prohodit čerpadla a nechat mojí jednotku na 110KW a nebo nechat čerpadlo a přečipovat jednotku na silnější verzi motoru (resp. čerpadla) Co říkáte..?
nahoru

sponzor





03.07 2008 14:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

03.07 2008 14:53


tohle měnil tuším avatar, zkus mu napsat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

03.07 2008 15:04


jj to už jsem koukal-on právě měnil myslím z AKF AKN ale dík za tip.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.07 2008 15:43


Mechanicky neni zadny problem, problem je s elektronikou. 132KW ma jine cerpadlo, ktere dava vyssi tlak(220 bar oproti 190 myslim) a ma jine zapojeni/konektor. Prekopavat elektroniku nedoporucuji, nebot je to velky zasah do vozu. U avatara se to resilo zmenou map, kde se cerpadlo ukecalo, aby davalo vyssi tlaky. Nicmene cerpadlo pak dostava zahul podle Vlasty. Coz je u me clovek, ktery tomu fakt rozumi a vi co rika(ty cerpadla servisoval).
Na jeho radu jsem do toho nesel.

Mechanicky je to uplne stejne, jen si DAS* novejsi Turbo*, pac to 110kw to muze a nemusi utahnout. Montazne jsou obe stejne turba, mezi sebou zamenitelne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.07 2008 15:45


Jinak z toho tiptronikoveho motoru sundas hydromenic (tri srouby rozmistene do trojuhelniku) a sundas ho. Misto nej nasadis pritlacak s lamelou a loziskem z manualu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

03.07 2008 16:09


jj dík, no jen ještě k tomu čerpadlu. Takže jestli tomu dobře rozumím tak na ten novej motor AKE hodím starý čerpadlo z AFB. Jednoduše tedy budu využívat nadále 110KW s motorem, který je stavěný na 132KW. Tak to je dobrej kšeft ne? No aspoň by to mělo něco vydržet
nahoru

Anonymní





03.07 2008 17:32


AudiA6:
jj dík, no jen ještě k tomu čerpadlu. Takže jestli tomu dobře rozumím tak na ten novej motor AKE hodím starý čerpadlo z AFB. Jednoduše tedy budu využívat nadále 110KW s motorem, který je stavěný na 132KW. Tak to je dobrej kšeft ne? No aspoň by to mělo něco vydržet


To beres ten Marwinuv?

Avatar menil AKN za AKE. Presto tvuj pripad, pac mezi AFB a AKN neni zadny vizualni rozdil.

Prehodil motor, cerpadlo dal puvodni, a pak nechal u Reeshi udelat chip... upravu map v ridici jednotce motoru.

Pokud by jsi tam chtel nechat cerpadlo puvodni z AKE, musel by jsi najit nekoho, kdo to umi rozjet, musi se flashnou firmware v cerpadle na verzi pro manualni prevodovku a sladit komunikaci z ECU* motorou.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.07 2008 17:56


AudiA6:
jj dík, no jen ještě k tomu čerpadlu. Takže jestli tomu dobře rozumím tak na ten novej motor AKE hodím starý čerpadlo z AFB. Jednoduše tedy budu využívat nadále 110KW s motorem, který je stavěný na 132KW. Tak to je dobrej kšeft ne? No aspoň by to mělo něco vydržet


Ne tak uplne, musis zmenit mapy ridici jednotky, aby cerpadlo davalo tlaky, ktere je potreba. Jinak to kouri a dela problemy!
nahoru

sponzor





03.07 2008 17:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 476 | Témat: 16

03.07 2008 21:50


jak tu psali kluci...čerpadlo nechat, hydromenič přehodit na manual přítlačák+ lamela, pak čip u Reeshy .. dieselpower forum

me osobne to ceka.... menim jen vstriky AKN za AKE už je mám doma..

pak pojeduk Reeshovi na chip

aby sladil čerpadlo , přehrál mapy atd
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 2

27.09 2009 17:52


Ahoj klucí. Mám podobný problém a nevím co stím. Koupil jsem Audi A4 2.5 TDI* AYM 114 KW a při mé smůle se zakousla vačka z důvodu, že to přestalo mazat. Po rozhodování zdali oprava nebo sehnat nový motor a hlavně finančně vyšel lépe nový motor. Motor AYM nebyl k sehnání tak jsme zvolili motor AKE 132 KW z Audi A6. Motor měl veškerou svou elektriku a byl komplet nastrojený. 4erpadlo, Turbo* atd. Byl z automatu a má Audi je manuál. Vše šlo hladce i z automatu na manuál. Jen problém byl v tom, že jsme museli přendat kabeláž z původního motoru AYM. Na konec přijel chlapík s diagnostikou aby nám spároval čerpadlo s řídící jednotkou. Bohužel toho čeho jsem se obával nastalo. Tvrdí že to nejde sladit a nereaguje. Myslel jsem že bychom přehodili čerpadla to znamená čerpadlo z AYM dát do AKE ale to mi tvrdí, že to nejde a to z důvodu, že motor AKE má jinak načasované čerpadlo, větší trysky a trochu jinak udělané vačky a že to nemůže fungovat. Na konec jsme sundali řídící jednotku z čerpadla AYM a nandali na čerpadlo AKE a ono to začlo fungovat a nic se nemuselo programovat. Jenže teď se projevují problémy a to takové, že docela často na volnoběh nebo když stojím v zácpě , nebo když dojíždím k semaforu na neutrál se začnou hádat otáčky a velice se motor chvěje a zdá se mi jako by vynechával jedem válec nebo něco takového.Auto nekouří nic spotřeba velice příznivá jen to má tenhle problém a nikdo neví co s tím. Chci jen radu jestli by nebylo nejlepší a šlo by přehodit celé čerpadlo a jestli bude pracovat správně na AKE nebo jsem slyšel vymazat řídící jednotku a nahrát software na motor AKE. Prosím poraďte. Další velice velký problém je a to nedoporučuji dělat měnit jiný typ motoru a to z důvodu prodeje. V papírech je AYM a v autě AKE tudíž neprodejné vozidlo z důvodu technické a evidenčky. Děkuji.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.09 2009 19:42


kontaktuj reeshu, ten ti pomuze...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

28.09 2009 9:48


To s tím typem motoru je velký problém, ale neexistuje nějaký způsob jak to legalizovat? Nahlášení nějaké přestavby...?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2009
Příspěvků: 7 | Témat: 2

28.09 2009 10:45


ne ne. Co jsem slyšel tak musíš poslat nějakou žádost s papíry toho auto co jsi kupoval motor a poslat to do Prahy do Audi. Musí to schválit výrobce a to stojí asi nějak přes desitku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email