Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 362 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 361
Uživatelů: 1
Celkem: 362

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

20.07 2010 13:26


Kašli na opravu, objednej si nový. Opravíš ho, a za chvíli ti zas může odejít. Takové věci které si nevyměním sám vyměňuji. Nevím jak u tebe ale u mě to znamená nárazník dolů a posunout stěnu aby ses dostal na ventilátor. A stěnu ti nikdo neposune, když přijedeš a máš teplé chladiče. Takže počítej výměnu tak na 4 hoďky. To je můj neodborný odhad. Napiš Meggymu za kolik by byl tvůj ventilátor.
nahoru

sponzor





20.07 2010 13:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.10. 2010
Příspěvků: 332 | Témat: 5

30.05 2011 7:46


vsem se podarilo bez problemu vymenit a zprovoznit klimu i na volnobeh???

je vice druhu vetraku nebo je jeden univerzalni???

diky :]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

30.05 2011 8:53


Vetraku je vice, lisi se hlavne konektorem. Co jsem pochopil tak 2 typy. Kdybych chtel presny co mi pasne tak zaplatim jednou tolik. Takze jsem koupil jiny a preletoval konektor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.10. 2010
Příspěvků: 332 | Témat: 5

30.05 2011 9:02


Netfinity: Na kolik te vysel? [a novy nebo pouzity???]

predelani konektoru v klidu prace?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 1

30.05 2011 17:52


tak zkus ten tvuj vetrak rozdelat obcas to jde a pak staci dat novy uhliky a funguje dal. Nic jinyho se na samotnym vetraku posrat nemuze.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

30.05 2011 23:27


Nechci zakládat nové téma, ale chci se zeptat, jestli je normální, když zapnu klimu na Auto, po čase, přibližně při 1600-1800ot jakoby "hučí" Kompresor*? Přijde mi že se tak děje jen při delší zátěži... Díky hoši a děvčata
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

31.05 2011 8:25


xelerate:
Netfinity: Na kolik te vysel? [a novy nebo pouzity???]

predelani konektoru v klidu prace?


Ahoj, ventilator novy od Meggyho 2100,- s postovnym. Predelavka konektoru v klidu. Snazil jsem se nechat co nejvice origo izolace, kterou jsem pred pajenim stahnul dolu co nejvice to slo, jeste pres to jsem pretahl smrstovacku. Naletoval, zkontroloval, pretahl smrstovackou, natahnul origo izolaci. Kabely jsem mel od sebe posuute tak, aby pri prodreni izolace nebyly hned vedle sebe. Tzn. aby letovani nebylo ve stejne delce. Lepsi by bylo vymenit cely kabelovy svazek a letovat to primo na motoru ventilatoru, ale to bych musel mit vytazeny stary ventak. Kdybych mel stejny konektor novy, tak by to bylo taky urcite lepsi.

Mechos mi ho namontoval za 500,-, a nesundaval u toho ani naraznik. Jen rikal ze ma dodrene ruce. Ze vymenit ventak slo v poho, ale natahnout kabelaz tam kde bylo natesno.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

31.05 2011 8:26


Huďas:
Nechci zakládat nové téma, ale chci se zeptat, jestli je normální, když zapnu klimu na Auto, po čase, přibližně při 1600-1800ot jakoby "hučí" Kompresor*? Přijde mi že se tak děje jen při delší zátěži... Díky hoši a děvčata


Huci Kompresor*, nebo ventilator na chladici ?

Jeslti ventilator chladice, tak je to v poradku.
nahoru

sponzor





31.05 2011 8:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

31.05 2011 9:36


Nevím jak to přesně popsat, ale jedu, sedím v autě a jakmile jsou otáčky mezi 1600-1800 cca, slyším takové hučení, jen když je delší dobu zaplá klimaizace. Je to slyšet jen při těch otáčkách
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

31.05 2011 9:38


Huďas: není to náhodou větrák na chladič?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

31.05 2011 9:43


jednou sem dojel domu, vypnu motor a velkej ventilator na chladici porad bezi ve vysokejch otackach a je cejtit spalenina, musel sem odpojit baterku.. i po pul denim stani, motor uplne studenej, zapojim znovu baterku a toci se jak krava fuuurt..

nechal sem si teda docasne odpojit celej svazek k tem ventilatorum, takze se mi tim poadem netoci ani ten mensi na klimu.. klima vypina pri stani na miste..

co to muze bejt? nekdo rikal ze ridici jednotka vetraku? kde je umistena??

dalsi vec ktera se projevuje uz delsi dobu je hlucnost kompresoru kdyz zapnu klimu.. cim vic naplno bezi tim vic ten Kompresor* jakoby vrci, to driv nedelal.. nemeni se tam nekde olej nebo neco?? vubec nevim..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 40 | Témat: 1

24.02 2012 17:25


kluci na mé A6 c5 nejde klima zapnout do automatu nevíte čím to může být?pouze dám li vnitřní okruh tak mohu zapnout automat a chladí,vypnu vnitřní okruh a vypne se i automat,jdou větráky a samozdřejmě fouká ale nechladí.Má někdo radu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2013
Příspěvků: 25 | Témat: 7

01.06 2014 21:30


Zdravím,kde prosím najdu čidlo tlaku náplně Klimatizace*.
Nechal jsem si naplnit klimu a v servisu mi bylo řečeno že diagnostika hlásí jeho chybu. Klima se rozběhne a hned vypne.
Díky, tvrdily mi že je někde vespod.

Audi A6 4F 3TDi 2005
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

02.06 2014 8:02


Fana-f1:
Zdravím,kde prosím najdu čidlo tlaku náplně Klimatizace*.
Nechal jsem si naplnit klimu a v servisu mi bylo řečeno že diagnostika hlásí jeho chybu. Klima se rozběhne a hned vypne.
Díky, tvrdily mi že je někde vespod.

Audi A6 4F 3TDi 2005

A proč ti ho v tom servisu hned nevymenili?Je na chladiči Klimatizace* naraznik dolu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.06 2014 9:09


Satas: Protoze to uz je jaksi prace navic a to klasickej foukac banek (cti plnic klima) nezvladne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2013
Příspěvků: 25 | Témat: 7

02.06 2014 16:21


Tak, tak nebyli si jisti kde je, tak jsem do toho nešel.
díky za info.
nahoru

sponzor





02.06 2014 16:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2013
Příspěvků: 30 | Témat: 1

06.06 2014 1:47


Tiež som sa ocitol v podobnej situácii - klíma, pravidelne servisovaná, chladí len za jazdy, nefunguje vetrák. Našiel som predajcu, ktorý ponúka nový za príjemnú cenu. Mal by byť pre A6 7/01-4/04, Priemer vrtule:280mm, výkon:300W Prikladám obrázok, vie mi niekto prosím potvrdiť, či je to on?

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2010
Příspěvků: 69 | Témat: 17

11.06 2014 19:26


Na mojej 4f c6 za jazdy skoro nejde a ked stojim tak chladi ako ma...nejaka skusenost??? Vdaka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

18.06 2014 23:03


Ahoj,taky se prifarim,nejde mi ventilator(sahara),mam to rozebrany a uhliky KO.Nevi nekdo,kde je objednat,za boha je nemuzu sehnat,jakej je to presne typ?Nechce se mi kupovat celej vetrak kvuli uhlikum,popr.kde se da sehnat celej za dobrou cenu.Diky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2013
Příspěvků: 30 | Témat: 1

19.06 2014 17:23


Takže vadný bol skutočne ventilátor. Kúpil som nový (40 € + poštovné) a pri pravidelnej výmene oleja a filtrov som dal vymeniť aj vetrák a všetko funguje... Neriešil som opravu starého, mohlo by trvať dlho, kým sa naň zoženú veci. Nepasoval však konektor, ten bol použitý zo starého...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

23.06 2014 21:52


Taky vyreseno,za 2 lahve Magistera,jednu za uhliky,jednu za napajeni do motorku elektikari,slape to jak novy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2013
Příspěvků: 30 | Témat: 1

23.06 2014 22:02


Pindruse:
Taky vyreseno,za 2 lahve Magistera,jednu za uhliky,jednu za napajeni do motorku elektikari,slape to jak novy.

Super, v tomto počasí je to skoro nutnosť. zatiaľ ma to moc netrápilo, pretože väčšinou som buď ťahal 200 km, alebo stál. Ale chystám sa na juh Chorvátska a mohol by byť problém, napr. pri motaní sa po Dubrovniku... Inak uhlíky ste zohnal odkiaľ ? Na nový vetrák mám síce 2 roky záruku, ale keby ten starý bol nefunkčný len kvôli uhlíkom, spojazdnil by som ho a nejakému členovi fóra by sa možno za cenu uhlíkov + poštovné hodil. Nemienim ho opatrovať a nemienim na ňom získať ani šesták, radšej pomôžem. Možno, keby mi odišiel znova, niekto ponúkne podobnú pomoc... Alebo, ak by mal niekto záujem o ten demontovaný a chcel by sa naň mrknúť, aby si ho dopredu pripravil na výmenu, rád ho podarujem, dcéra žije v Prahe, takže nie je problém ani ČR...
Naposledy upravil miro8 dne 23.06 2014 22:38, celkově upraveno 3 krát. (23% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

23.06 2014 22:09


Uhliky od kamarada z prace,snad upraveny z nejakyho vojenskyho starteru nebo co Jinak 7x8 mm a asi 1,5cm dlouhy jsem nikde nesehnal,je to nejakej atyp prej,takze max.pribrousit vetsi (v jednom servise elektromotoru byla nabidka 120kc/KS 8x8,tj.480 kc jen za uhliky,strasny.A starsi funkcni saharu jsem mel sehnanou za 700kc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2013
Příspěvků: 30 | Témat: 1

23.06 2014 22:17


Mohlo by sa stať, že ten starší vetrák by fungoval mesiac...
Všetky možné uhlíky vyrába
ELEKTROKARBON a.s.
Tovarnícka 412
955 22 Topoľčany
Slovenská republika
http://www.elektrokarbon.sk/php/uvod.php?lang=SK
Možno by to šlo aj tam... Určite by to mohlo byť zaujímavé pre autoelektrikárov. Sám som odtiaľ v minulosti nakupoval uhlíky vo väčších množstvách... Neviem však, ako momentálne funguje ich obchodné oddelenie, ale máme telefóny...
nahoru

sponzor





23.06 2014 22:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.6. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 0

27.06 2014 20:03


Ahoj kluci a holky. Jsem tu nový a tohle téma je pro mne aktuální. Bohužel po přečtení všech příspěvků jsem nenašel odpověd na zásadní věc. Také mi nešel ventilátor sahary, byl zarezlý. Koupil jsem nový a zjistil že do drátů nejde proud. Marně chci zjistit odkud vede proud do ventilátoru. Nenašel jsem ani žádné pojistky k sahaře. Omlouvám se za neznalost, audi A6 2,8 rv 98 má 2 dny a snažím se to léčit. Dík za rychlou odpověď. Petr
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

27.06 2014 20:11


PetrVa:
Ahoj kluci a holky. Jsem tu nový a tohle téma je pro mne aktuální. Bohužel po přečtení všech příspěvků jsem nenašel odpověd na zásadní věc. Také mi nešel ventilátor sahary, byl zarezlý. Koupil jsem nový a zjistil že do drátů nejde proud. Marně chci zjistit odkud vede proud do ventilátoru. Nenašel jsem ani žádné pojistky k sahaře. Omlouvám se za neznalost, audi A6 2,8 rv 98 má 2 dny a snažím se to léčit. Dík za rychlou odpověď. Petr


jestli se nepletu,tak pojistky jsou schovane pod nohama na desce rele a pridavnych pojistek. dekl musi dolu. proud vede od rele, ktere je tez umisteno na teto mezistene.

pokud neni chladivo,tak se nespusti. na ovladani jsou 2 rele - pomala/rychla rychlost. pomaly okruh jde pres ztratovy odpor umisteny zespodu na levem prednim nosniku, az temer u konce nosniku (smerek na narazniku a vyztuze)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.6. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 0

27.06 2014 20:37


toona85:


jestli se nepletu,tak pojistky jsou schovane pod nohama na desce rele a pridavnych pojistek. dekl musi dolu. proud vede od rele, ktere je tez umisteno na teto mezistene.

pokud neni chladivo,tak se nespusti. na ovladani jsou 2 rele - pomala/rychla rychlost. pomaly okruh jde pres ztratovy odpor umisteny zespodu na levem prednim nosniku, az temer u konce nosniku (smerek na narazniku a vyztuze)

Dík za rychlou odpověď. Klíma za jízdy normálně klimuje, když stojím a přehřeje se chladič klímy tak vypíná. Ty pojistky jsou někde nad pedálama? Takže sumdat to zadeklování. Nebo někde pod kobercem, což mi je divné.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

06.07 2014 23:27


tak jsem konečně minulý týden vyměnil větrák a klima začala chladit i na volnoběh ale slabě. Tak jsem jí nechal doplnit, mašina odsála jen 375g a má tam být 550g, takže se to trochu zlepšilo ale pořád to na volnoběh není lednička jako třeba v druhým autě Octávce. Tam to po nastartování chladí skoro hned. Dneska jsme přišli z koupaliště a musel jsem to nechat na parkovišti nastartovaný asi 5 minut a stejně uvnitř bylo pořád horko. Je fakt že v Praze bylo dneska teplo Jak se s rozjezdem zvýší otáčky motoru a tím pádem i kompresoru, tak to chladí už dobře.A když auto zdechnu, je slyšet syčení od expanzního ventilu. Může to být tím že blbě práší a když se zvýší otáčky kompresoru a tlak, tak to chladit začne tak jak má? A další věc kterou pozoruju je, že když Kompresor* vypnu, motor ztichne,zapnu, po chvíli běží hrubě a i za jízdy je slyšet takový houkání. Jako kdyby tlačil a neměl kam?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

16.07 2014 21:28


to jste fakt nikdo nesetkali se špatným expanzním ventilem nebo podobnými projevy co píšu?

A ještě otázka, jak by měl běžet el. ventilátor po zapnutí klimy? Jasný že na první rychlost po zapnutí, jak naroste tlak, tak zapne druhá rychlost. Ale když mě ta druhá zapne a běží prakticky pořád i když je venku třeba jen 10-15 stupňů po ránu. Po chvilce jízdy přepne zpět na první ale jak zastavím, po chvíli tam skočí druhá a tak se to opakuje i když ani není potřeba tý druhý rychlosti.
Nikdy jsem nepozoroval auta s visco spojkou, ale u aut s oběma el. větráky i tom největším horku druhá rychlost zapíná jen na chvíli a pak se to pořád dokola střídá s první.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

17.07 2014 7:07


biimbo:
to jste fakt nikdo nesetkali se špatným expanzním ventilem nebo podobnými projevy co píšu?

A ještě otázka, jak by měl běžet el. ventilátor po zapnutí klimy? Jasný že na první rychlost po zapnutí, jak naroste tlak, tak zapne druhá rychlost. Ale když mě ta druhá zapne a běží prakticky pořád i když je venku třeba jen 10-15 stupňů po ránu. Po chvilce jízdy přepne zpět na první ale jak zastavím, po chvíli tam skočí druhá a tak se to opakuje i když ani není potřeba tý druhý rychlosti.
Nikdy jsem nepozoroval auta s visco spojkou, ale u aut s oběma el. větráky i tom největším horku druhá rychlost zapíná jen na chvíli a pak se to pořád dokola střídá s první.


i u audi s visko to tak nema fungovat. stale bezi na malou rychlost, velkou rychlost je temer nemozne navodit. tedy za predpokladu ze je vse OK.

jam mam novy Kompresor* a druha rychlost se proste ne a nezapne. asi mas neco spatne. upcana tryska? ucpana susicka?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email