Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 329 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 3
Celkem: 329

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.07 2008 17:42


Zdar kolegovia, zase raz mam problem Dnes rano som si vsimol ze moja A6 akosi prestala mat zatah pri zrychleni, a dnes popoludni uz to bolo akutne. Proste Turbo* efekt nikde... ked pridavam pomalicky, tak ho vytiahnem aj na 3000 otacok (ale ako slimak), ked tomu viac slapnem na krk, proste narazim, otackomer sa ani nehne - typicky to spravi okolo 2300 otacok, ale aj nizsie citim ze to netaha ako ma, Turbo* si vobec nekopne ako by malo. Ziadna kontrolka sa neozvala, ani auto nedymi, spotreba sa skor znizila. Pozeral som do motora, hadicka ktora ide od filtra vzduchu k ventilom N18 a N75 bola vypadnuta, tak som sa potesil ze to bude ono. Zapojil som ju, ale stale to robi to iste. Vymenil som vahu vzduchu - a stale to iste. Cim to moze byt? Prosim poradte...
Naposledy upravil wakko dne 12.07 2008 8:04, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





02.07 2008 17:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

02.07 2008 21:32


mě dělala vlastně to samý, vyměnili jsme u vlasty váhu a jede to normálně. nemůže bejt nová váha vadná?
nahoru

Anonymní





02.07 2008 21:41


a hybe se tahlo turba?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.07 2008 21:49


jarajede:
mě dělala vlastně to samý, vyměnili jsme u vlasty váhu a jede to normálně. nemůže bejt nová váha vadná?

To nie je nova vaha, to je stara, ktora tam bola predtym. Vymenil som ju lebo som mal pocit ze to zle taha, ale asi to bol len pocit lebo s novou tahal tak isto. Nova tam bola asi pol roka, tu staru som zatial vozil v kufri. A pred vymenou ta stara URCITE nerobila to, co mi auto robi teraz. Je mozne ze sa poskodila cestovanim v kufri, ale pripada mi to ako malo pravdepodobne... skor mi to pripada na N75 alebo nieco take. Zajtra alebo pozajtra pojdem na diagnostiku a uvidim co ta povie...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.07 2008 21:50


FrantaCech:
a hybe se tahlo turba?

Huh... a ako to zistim? Predpokladam ze sa to da vidiet aj pri stojacom aute ked slapnem na plyn? Nepozeral som to (lebo ma to nenapadlo, som len lamer), ale ak sa to tak da tak to pozriem.
nahoru

Anonymní





02.07 2008 21:55


koukej na Turbo* a nech nekoho nastartovat a proslopnout plyn.

po nastartovani uvidis jeste va volnobeh jak to tahlu prede do druhe polohy, pak kdyz budes pridavat plyn melo by se hybat.

pokud ne, tak bud zatuhlo, nebo nekde netesni hadicky, nebo je dead N75, nebo vakuaova pumpa... ale to by ti i nebrzdilo.

jeste by mohl byt i zasekly EGR* v otevene poloze, da se poznat na vagu ze se meni mnozstvi vzduchu... mrkni do elsy
Naposledy upravil FrantaCech dne 02.07 2008 21:57, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.07 2008 21:56


FrantaCech:
koukej na Turbo* a nech nekoho nastartovat a proslopnout plyn.

po nastartovani uvidis jeste va volnobeh jak to tahlu prede do druhe polohy, pak kdyz budes pridavat plyn melo by se hybat.

pokud ne, tak bud zatuhlo, nebo nekde netesni hadicky, nebo je dead N75, nebo vakuaova pumpa... ale to by ti i nebrzdilo.

Vdaka, zajtra vyskusam... brzdit to brzdi, nastastie.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

03.07 2008 21:45


Tak som tu zase s najnovsimi poznatkami. Skusal som podtlakove riadenie. Tiahlo od podtlakovej nadobky na turbe je pohyblive. Ked nastartujem, velmi jemne sa pohne, ked pridam, mam pocit ze sa tiez pohne, ale len minimalne. Skusal som podtlak - ked som zapchal odvetranie z N75 a N18 do drziaka vzduchoveho filtra, tiahlo sa zacalo pomaly hybat - podtlak ho tahal. Otazka - naozaj by sa malo to tiahlo pohnut aj na neutrali, pri stojacom aute, ked preturujem motor?
Rozmyslal som aj nad tym, ci to nie je senzor tlaku v sani G71*. V SSP 183 sa o nom pise: "Signal je potrebny na overenie plniaceho tlaku. Hodnota je porovnana v ECU* s prednastavenou hodnotou z pola plniacich tlakov. Pouzitie signalu - ak sa plniaci tlak lisi od hodnoty v poli, je doregulovany pomocou ventila pre obmedzenie plniaceho tlaku (to je asi N75). Spravanie pri vypadku - ovladanie plniaceho tlaku nie je mozne. Obmedzenie plniaceho tlaku je i tak zachovane. Motor ma nizsi vykon."
Nemoze byt vypadnuty G71*? Dufam ze zajtrajsia diagnostika mi povie nieco nove.
Dakujem za pomoc...

UPDATE: Hadicky sme kontrolovali, vsetko vyzera byt OK (a vlastne musi byt, kedze podtlak potiahol Turbo* pri zapchatom odvetrani).
nahoru

sponzor





03.07 2008 21:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

04.07 2008 15:54


No tak som bol na tej diagnostike, zalogovana zavada (precitanie, zmazanie, jazda, precitanie - a je tam zase) je 023F - Tlak v sacom potrubi pod hranicou regulacie. Chlapik v servise bol ochotny, sam od seba mi kazal potiahnut dovnutra, cez diagnosticku zasuvku zdvihol otacky na 1000 a odmeral tlak v bodoch 1 (kde sa hadicka z N75 pripaja na podtlakovu misku na turbe) a 2 (za spetnym ventilom na privode podtlaku k N75 a N18). V bode jedna bolo slabych 0,8 atmosfery, povedal ze pri 1000 otackach tam musi byt podstatne viac. V bode 2 bolo viac ako -1 atmosfery (na viac nebola stupnica na tlakomeri) takze podtlak do ventila ide. Takze povedal ze to je s najvacsou pravdepodobnostou N75. Buduci piatok mi ho vymeni, potom napisem ako to dopadlo.
Ja som ventil vcera vecer skusal s 12V - cvakal, ale servisak povedal ze to este neznamena ze aj dokaze udrzat podtlak.

Ak mate niekto iny nazor, rad sa ho dozviem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

04.07 2008 20:47


vakko, taky mi to psalo nízkej tlak v potrubí a bylo to tou váhou. hlásilo mi to tu samou závadu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

04.07 2008 22:48


jarajede:
vakko, taky mi to psalo nízkej tlak v potrubí a bylo to tou váhou. hlásilo mi to tu samou závadu

No bola tu ta moznost, ale myslim ze uz sme to lokalizovali na N75 - prepusta podtlak... ked nepomoze vymena N75 tak kupim uz tretiu vahu vzduchu
Este ma trapi jedna vec - N75 a N18 maju spolocny privod podtlaku, takze je mozne ze ak je jeden z nich vadny, vyradi obidva... no ved zistim. Ale mam taky pocit ze N75 a N18 su vlastne rovnake diely (musich checknut etku) takze proste vymenim ten vadny
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

12.07 2008 8:03


No tak to bol ten N75, vcera mi to chlapik vymenil (dal tam zase Pierburg), a uz to ide ako predtym. Hura
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email