Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 358 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 2
Celkem: 358

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 1

10.06 2010 18:13


Potrebujem pomoc,

asi pred tyzdnom sa mi rozsvietila kontrolka filtra pevnych castic. Este v ten vecer sa pridala kontrolka vyfukovych plynov. Vecer som to siel vytrapit na dialnicu - bez uspechu. Na druhy den rano zacala blikat kontrolka zhavenia a auto islo do nudzoveho rezimu. Isiel som s tym rovno do servisu (neautorizovaneho). Rozobrali to, a skusili prefuknut filter pevnych castic a vraj bol totalne upchaty. Takze sa objednal novy DPF*. Dnes mi ho namontovali a bol som si prevziat auto. Vsetko sa zdalo byt OK, ale po 5 min v zapche sa kontrolka DPF* rozsvietila znova. Tak som to otocil naspat do servisu.

Vela ludi tu riesilo podobne veci, ale nedopatral som sa vysledku.

Vyriesil to niekto alebo to mam zacat predavat na suciastky?

Prosim poradte mi.
nahoru

sponzor





10.06 2010 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.3. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

13.06 2010 21:35


Ak mas zaujem mam kontakt na cloveka co to vie seriozne odstranit, aby bola Riadiaca Jednotka umlcana a islo to korektne aj bez filtra. Chalan je z Bratislavy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

16.06 2010 10:33


Dej to pryc co nejdriv. Dela to nejak firma v Kladne za 6500,- Vykuchaji Ti DPF* a upravi soft. a mas po probleme.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

17.06 2010 11:50


Abys nedopadl jako ja. Nejaka kuna mi prokousala kabely v motoru, mimo jine i kabel od cidla teploty vyfukovych plynu. Blikalo mi sice zhaveni ale auto jelo, tak jsem to odkladal, az jsem doodkladal. Auto zastavilo a uz se vic nerozjelo. Po dvou tydnech hledani v kabelech, ve vstricich, v tandemovem cerpadlu, v palivovem filtru se zjistilo, ze je DPF* plny. Nechapu jak je to mozne, ale r.j. neprovedla regeneraci (asi kvuli tomu ukousnutemu kabelu) a filtr se zaplnil, takze je na vymenu.
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 21:23, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 0

15.02 2011 15:47


danielkiraly:
Dej to pryc co nejdriv. Dela to nejak firma v Kladne za 6500,- Vykuchaji Ti DPF* a upravi soft. a mas po probleme.


Když čtu jak to tady řešíte tak můj známý měl také problém s ucpaným filtrem pevných částic a nechával si to oodstranit ve firmě v bystřice nad pernštejnem co dělají fapoff,byl tam asi před týdnem, nebo tak nějak a zatím mu to funguje a nemůže si stěžovat a právě tam jel protože tam měli nějakou akci na škodovky,volkswageny a audiny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 0

15.02 2011 15:50


gemini:
Potrebujem pomoc,

asi pred tyzdnom sa mi rozsvietila kontrolka filtra pevnych castic. Este v ten vecer sa pridala kontrolka vyfukovych plynov. Vecer som to siel vytrapit na dialnicu - bez uspechu. Na druhy den rano zacala blikat kontrolka zhavenia a auto islo do nudzoveho rezimu. Isiel som s tym rovno do servisu (neautorizovaneho). Rozobrali to, a skusili prefuknut filter pevnych castic a vraj bol totalne upchaty. Takze sa objednal novy DPF*. Dnes mi ho namontovali a bol som si prevziat auto. Vsetko sa zdalo byt OK, ale po 5 min v zapche sa kontrolka DPF* rozsvietila znova. Tak som to otocil naspat do servisu.

Vela ludi tu riesilo podobne veci, ale nedopatral som sa vysledku.

Vyriesil to niekto alebo to mam zacat predavat na suciastky?

Prosim poradte mi.



Nejlepší máš nechat DPF* vyhodit uplně a máš klid, jako můj soused, nechal t oodstranit a teď zatím jezdí ok. Byl v Bystřici nad Pernštejnem tam děaljí fapoff.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

15.02 2011 15:56


To je zasa moda kuchat DPFka. Ako kedysi sa vyhadzovali katy. Drzim vam palce nech vas nikoho nezastavi v nemecku hliadka.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.02 2011 20:01


hemic:
To je zasa moda kuchat DPFka. Ako kedysi sa vyhadzovali katy. Drzim vam palce nech vas nikoho nezastavi v nemecku hliadka.

V německu hlídka nic nepozná...Jináč je pravděpodobně KO čidlo tlaku
nahoru

sponzor





15.02 2011 20:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

15.02 2011 20:07


Čidlo teploty spalin.Starší provedení mělo prob s přechodem v keramice tohoto čidla.Dělá to potíže,aniž by VAG cokoli hlásil...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

15.02 2011 20:19


Někde jsem četl článek už nevím kde to bylo ale fitr DPF* čistily nějakým přípravkem a pak to propláchly vapkou a byl jak novej.Napadá mě ještě jedna možnost pokud někdo hodlá experimentovat tak to zkusit vypálit jako se onehdá vypalovaly vejfuky na dvoutaktech.Vzít letlampu a nalejt trochu nafty a vypálit to.Nekamenujte mě ale možná by to za pokus u starýho ucpanýho fitru stálo za zkoušku.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

15.02 2011 20:59


zaves to někam kde tomu rozumí
gemini:
Rozobrali to, a skusili prefuknut

gemini:
Rozobrali to, a skusili prefuknut filter pevnych castic a vraj bol totalne upchaty


k těmto už radši nejezdi
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

15.02 2011 21:11


váha:nemci rozložia mobilnú STK* kdekoľvek a slovaci tiež
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.02 2011 21:17


hemic:
váha:nemci rozložia mobilnú STK* kdekoľvek a slovaci tiež

hm no emise nevím nevím jestli změří,navíc ani nevím jestli jsou schopný ověřit funkčnost DPF*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 0

23.03 2011 10:58


Tak soused pořád jezdí bez potíží, a dokonce se mu snížila spotřeba...
Takže firmu fapoff může jen doporučit uvidíme jestli ot bude bez problémů pořád.....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

29.03 2013 10:13


urcite by som filter neodstranoval uz to zacina kontrolovat polica aj v sr a pri emisnej kontrole by sa na to tiez malo hladit ak tak repasovanie stareho alebo kupiit novy co som pozeral najlepsie vychadza novy na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
hlavne je to rychlo a nemusis odstavit vozidlo na par dni ako je to pri repase
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

29.03 2013 11:45


My sme viacerym davali cistit filtrr pevnych castic a nebol problem
nahoru

sponzor





29.03 2013 11:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

29.03 2013 11:48


janko hrasko: to jses registroval jenom kvuli reklame...?


Policie, v sr,cr, d DPF* filtry nekontroluje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

22.05 2017 10:09


ale KONTROLUJE.. a uz aj u nas. Staci sa policajtovi pozriet na vyfuk a ak je cierny, kludne vas hned pokutuju, alebo pojdete na kontrolu. Takto zistia aj prepichnuty (vytuneny) DPF*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

22.05 2017 10:35


Už aby za vykuchany DPF* nedávali technickou....Tohle není žádná oprava
Jinak sry za ot že někdo vytáhne tak starý téma
Naposledy upravil prchy dne 22.05 2017 11:13, celkově upraveno 1 krát. (27% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

22.05 2017 10:41


jacque: vyborne, ze reagujes na nieco, co som napisal v roku 2013. A nie, na SVK policia skutocne nekontroluje. Nema cim.
Tieto urban legend, ze policajt sa pozrie na vyfuk a uz aj pokutuje mas prosim ta odkial? Na zaklade akeho dokazovania by to robil? Hm? Paragraf? Pokial mu teda ako bdely obcan nepovies, ze si ho vykuchal....

A na aku kontrolu a kam a na zaklade coho by ma poslal? Tiez poprosim paragraf. Diky!

Ze by sa vyberat nemal, s tym suhlasim.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.05 2017 12:55


Mam plne funkcny DPF*, na A6, 335.000km a mam cierne vyfuky zvnutra. Takze dokazovat podla vyfukov , ze nemam DPF*, nooo, chcem vidiet
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

22.05 2017 13:00


Teď je to ve zprávách snad každý týden o tom, jak se plánují dělat kontroly apod. Nicméně kontrolovat DPF* výfukem mi také přijde prostě o ničem. Mám na své A4 200tkm a DPF* vypaluje a je v pořádku podle diag. A výfuky mám ze vnitř taky černé jako lubomt:. Měli jsme doma Ford S-Max 2.0 TDI* 103kw a měl najeto 120tkm a když vypaloval tak se hulilo z výfuku jak lokomotivy.. výfuk byl samozřejmě také černý, ale DPF* bylo naprosto v pořádku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.05 2017 13:36


Takisto benzinak by mal mat vraj vyfuky ciste. Mam novy Golf R 2,0b 300hp najazdene 7.000km a vyfuky su zvnutra takisto cierne... a ze benzin
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

23.05 2017 6:30


Moj 2.0TDI CR 2011, na budikoch 205tisic a vyfuk sa leskne ako novy.
Netvrdim, ze cierne vyfuky musia znamenat vykuchany filter, ale o niecom to asi svedci. Ale udelovat pokuty na zaklade cierneho vyfuku je asi nezmysel. Tiez som tieto famy pocul, ale moc tomu neverim. To su take reci typu "JEDNA PANI POVIDALA..."
nahoru

sponzor





23.05 2017 6:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

23.05 2017 8:28


Podle mě, ten filtr vypaluje. Golf 2016 má výfuky doma také čisté, možná i pro to, že vypulauje někde pod autem, takže ten výfuk se nezasere. U mého auta nic pod autem není a když vypaluju, vypauju výfukem, takže ten humus z filtru jde ven přes výfuk a proto je možná černý, nevim.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 81 | Témat: 1

24.05 2017 21:28


mám 253 000 km na A4 B8 2.0 TDI* (CAHA) quattro* a přes diagnostiku mi to ukázalo, že filtr je na nějakých 47 % životnosti, takže když člověk jezdí jak se má, mění pravidelně olej a lije do toho kvalitní naftu, tak to podle mě minimálně 500 000 km vydrží. Jo a jezdím přes týden 17 km do práce a 17 z práce a sem tam o víkendu na výlety, takže nejezdím žádné extra dlouhé trasy.

A všem těm hovadům, co si to nechali vyndat, bych ten výfuk zavedl okamžitě zpátky do kabiny, ať s v tom dýmu třeba chcípnou, když nemají na to si auto dát do provozu schopného stavu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

24.05 2017 21:59


Jako souhlas, že kuchání je prasárna, ale otázka je, jestli větší prasárna není samotnej vynález DPF* ... Díky tomu se globálně spálí víc nafty (a to i bez regenerací, který to číslo ještě raketově zvedaj...) a popílek (popř.se sazema) sice zůstane v DPF*, ale nikam zázračně "ekoteroristicky" nezmizí ... Přistupovat k tomu jako zmijocilius, tak bych ty výfuky s plně funkčním DPF* narval do kabiny jejich vynálezcům, hlavně při regeneraci ... To je snad větší svinstvo než ze starý Avie ... Rozhodně dráždivější/štiplavější a dost možná i škodlivější než "černá oblaka"...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

24.05 2017 22:10


Vypalovani je reseno tak ze se vstrikuje nafta do cyklu vyplachovani kdy se vytlacuji spaliny do vyfuku. Teplotou se zapali v katalizatoru a horkyma spalinama se ty saze spaluji. V dpfku uz potom zustava popilek. A do dalsi regenerace se v nem zachytavaji saze. Uz jsem jich par vyndaval a cistil. Tak vim co v nich je za hromadku popilku a sazi. Nejlepsi a nejsetrnejsi cisteni je stlacenym vzduchem pekne z druhy strany proti smeru pruchodu spalin. Po smeru se v komurkach uvolni a proti jde krasne ven. Z nejhorsiho se to vyfouka ofukovaci pistoli a pro uplne vycisteni se prilozi vzduchove delo. Postaci nafoukany vzduchojem z nakladaku a velky kulovy ventil s trubkou prilozenou k hrdlu DPF*. Parkrat se foukne z obou smeru dokud z toho litaj saze a popilek tak v nem neco je. Po tomhle je jak novej. Osobne to mam udelany u sebe a vymeneny cidlo rozdilu tlaku a kyslikovou sondu a vse funguje jak novy. Vyfuk cistej jak detska prdelka.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

24.05 2017 22:27


áček - hezkej popis, ale co aditivace? A to radši vykouřim o krabku cigár víc než to profukovat či se jen zdržovat v okolí ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

24.05 2017 22:36


Davam vif a to pravidelne 2 odmerky na 10l nekdy vic. Kupuju si 5l kandak.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email