Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 326 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 2
Celkem: 326

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

13.11 2010 12:07


2Pix: Jasně, po několika dnech se nestane nic, ale mám na mysli co to udělá z dlouhodobýho hlediska (půrok, rok, a více...) Všude na to upozorňují, že to leptá při dlouhodobém použití... Ještě někde se to tu řešilo a tam byl příspěvek od jednoho člověka, že to leje do motorky už nějakou dobu a pohoda a pak další příspěvek, že to co napsal dřív, že bere zpět, jelikož se mu těsnění rozpustily a že už nikdy více
nahoru

sponzor





13.11 2010 12:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

05.12 2010 20:43


Tak přidám taky vlastní názor. Chci podotknout že se bavím o přestavbě, nikoli o alchymii mixování s naturalem.

1. Zeptejte se soudruhů z NDR, ti na to jezdí už dva roky.
2. Nedivte se že vám to bez úpravy žere jak tank. Motor vyhodnocuje chudou směs a tak obohacuje jak může. E85 má jinou chrakteristiku hoření a proto je potřeba úprava vstřiku paliva. Nejde jen o výkon, ale o "ideální" vyváženost směsi, což ovlivňuje i spotřebu.
3. Vzpomeňte si na dobu kdy začínalo LPG* nebo CNG*. Kolik lidí tvrdilo že to nikdy nebude fungovat a jak to bude zadírat motory.
4. Kdyby to vážně nefungovalo, proč by se dal E85 tankovat u renomovaných čerpacích stanic jako je Benzina nebo OMW u soudruhů. Neříkejte že Ford prodal tolik oem upravených motorů.

Osobně znám člověka, který má X-Type s 3.0 v6 Na E85 má nahrkáno přes 25k km bez jediného problému. Jen měnil palivák.

Tak a teď do mě Čekám že mé argumenty zpochybníte
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

05.12 2010 20:49


nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 679 | Témat: 11

05.12 2010 21:00


Vlca:

strejda má acorda a taky to tankuje a strašně mě to vychvaloval a nutil at to taky natankuju že 20v je na to jak stvořený ale já rači ne dokonce už jsi objednal z usa kit blázen
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

05.12 2010 21:03


viky a4:
Bez přestavby bych se na to vy... Hlavně teď v zimě, měl by si potíže se startem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

05.12 2010 22:20


Lidé čtěte... jinak jak píše Vlca - většina motorů bez kitu (přestavby) na to pojede s větší spotřebou a může mít problémy se startováním...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.12 2010 12:22


No dneska jsem načepoval 10 litrů E85 a jede to..Nepozoruju,žádné negativum..dokonce to auto jede o trochu lépe,je živější...Poměr 10 litrů E85 a 5 litrů benzínu..
Mám karbec,u stříkačky těžko říct co to bude dělat..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 7

25.12 2010 18:56


Zdravím všechny mám Audi A6 3.0i quattro* r.v.02 E85 jsem zkusil natankovat v poměru víc benzínu a méně E85 a aji na opak a mužu říct že jsem nepoznal žádnej rozdíl. Rozhodně na to nehodlám jezdit bez úpravy...
nahoru

sponzor





25.12 2010 18:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

18.03 2011 17:04


nějaké nové zkušenosti? Láká mě to vyzkoušet
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 0

18.04 2011 0:41


pár názorů od konkurence...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

no, už su plně rozhodnut, že to vyzkouším 50:50 do 2.7 BiTurbo*. Ničemu neuškodím, a dám vědět, co a jak.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 0

27.04 2011 23:23


tak jsem to natankoval prvně do Logana na zkoušku, cca 1:1 malinko ožil, žádné negativní změny jsem nepoznal a po druhé vyjeté nádrži jsem se odhodlal natankovat do allroada. Při poměru taky 1:1 žádné změny, žádné špatné starty, ani na výkonu jsem nic nepoznal, tak postupem času uvidíme... budu tankovat dál.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2008
Příspěvků: 4 | Témat: 0

18.06 2011 16:53


po dlouhodobějším testování se mi ukazuje dlouhodobá spotřeba ve městě 18,2 l/100km namísto 14,8 benzínu... tak na biturbu člověk neušetří, maximálně dobrej pocit z eko paliva.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

18.06 2011 18:28


ronny:
18,2 l/100km
ty vole to je lepsie zivit 8 valec...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

08.07 2011 21:34


...moje zkušenost je že po ujetí cca 4tis.km se směsí 70%E85 a 30% N95 mi malinko stoupla spotřeba ze 16,7 l na 17,2 l-auto Grand Voyager 3,3 AWD*-takže úspora znatelná
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.02 2012 20:19


Zajímavé počtení o provozu na E85...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2008
Příspěvků: 83 | Témat: 8

14.02 2012 10:10


Ahoj, presel jsem z A6 2,8i na Jeep Grand Cherokee 4,7i - mam upravu na E85 a spotreba stejna jak na benzin, starty Ok. Tankuju ale litr za 24,90kc.
Duvod prestavby je ten, ze lamda neni schopna nastavit motor na E85. Zplodiny ze spalovani E85 jsou jiz pod mericim rozsahem lambdy.
Proto krabicka v aute navic.
Jinak nekrery auta maji z vyroby sirokopasmove lambdy a tam by pak vse melo byt jiz bez uprav pripraveno pro E85.
Tolik asi jsem vytahl z lidi co se tim primo zabyvaji - maji auta predelana na E85 take, coz me presvedcilo nejvic.
nahoru

sponzor





14.02 2012 10:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

14.02 2012 10:32


ta krabicka "navic" tam neslouzi jenom ke zmene pomeru palivo-vzduch .. ale taky dokaze upravovat predstih, kterej je potreba posunout o nekolik stupnu... napr: Auto s klasickym rozdelovacem ma trebas RON95 na 12st., RON98 na 17st. a na E85 je to trebas 23st. a to se jeste musi doladit poslechem motoru...

(to neni vyvraceni predchoziho prispevku, jen doplnek )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

14.02 2012 10:38


xxx:
...Jinak nekrery auta maji z vyroby sirokopasmove lambdy a tam by pak vse melo byt jiz bez uprav pripraveno pro E85...

Z toho, co sem zatím zjistil, tak pokud není z výroby auto jako bi-fuel, tak to stejně bez "krabičky" není ono. Sice to nějak funguje, ale motor má často chudou směs, protože meze regulace nedosáhnou ve všech režimech na potřeby provozu na E85. Důsledky provozu motoru s chudou směsí jsou myslím všeobecně známé...
Některý auta "krabičku" skutečně nepotřebují, ale je třeba v ŘJ povolit provoz na E85, zcela bez úprav to nejde.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2008
Příspěvků: 83 | Témat: 8

14.02 2012 11:00


2Pix a Rhino - diky za doplneni, nechtel jsem vypisovat podrobnosti - mam na to ten program v notasu a je tam mega nastaveni, takze je to asi chytra krabicka

Jeste jsem zapomel napsat, ze starsi autaky, hlavne s karbecem muzou mit problem se znicenymi hadickami, ale pry od roku 90 a vys uz by problem byt nemel.

Jeste pro info, E85 je to proto ze obsahuje 85% bioethanolu a 15% benzinu. Proc? Benzin kvuli lepsim startum pri studenem motoru, hlavne v zime...
Oktanove ma od 107 do 109oktanu (pomer se meni podle rocniho obdobi, v zime davaji vic benalu, tak jdou oktany mirne dolu).
Po montazi doporucuji ujet cca 1000km a vymenit palivovy filtr, jelikoz E85 je cistic vseho, co tam benzin predtim pouzivany zanechal...a vazne to je docela bordel...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

22.02 2012 10:24


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Přímý odkaz na youtube video



Přímý odkaz na youtube video

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2008
Příspěvků: 83 | Témat: 8

22.02 2012 10:30


Jo vse ok, ale pred montazi je dobre mit auto komplet prohlednute, jetli je vse OK (diagnostika)... vymenit svicky atd...takze to je jeste naklad navic trochu
- me pred montazi tohle vsecko delali, merili diagnostikou funkci lambd atd - pak jak se tam prida tehle blazinec a potrebujes ho naladit, tak na blbym aute to nenaladis dobre a nebude to fungovat tak jak se ocekava...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2008
Příspěvků: 83 | Témat: 8

22.02 2012 10:36


Svedska vyroba a vymyslel ji ukrajinec??? Nejaky zajimavy...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

22.02 2012 10:39


xxx:
Svedska vyroba a vymyslel ji ukrajinec??? Nejaky zajimavy...


taky jsem si vsimnul, nicmene to je montaznik z CB, ukrajinec ma sve stranky a nestydi se za ne.

a protoze je ukrajinec resi tim i nevidane veci ... manualni rezim pri vadne lambde, cili Lambda* simulator
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2008
Příspěvků: 83 | Témat: 8

22.02 2012 10:47


Me rikali ze je to takhle. Patent nebo napad je svedsky, ale pak vyroba muze byt asi kdekoliv - ja mam ceskou vyrobu.
Ale nechal si to udelat svara na Galanta a mel problem, motor porat v nouzovem rezimu a neslo to odladit. Tak pak prijel pan vyrobce a asi hodku meril vsecko mozne a pak za tyden vyrobil krabicku primo na Galanta a ted to funguje OK. Takze jeste stesti ze to je cesky vyrobce a solidni docela...
nahoru

sponzor





22.02 2012 10:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

22.02 2012 10:49


xxx:
Me rikali ze je to takhle. Patent nebo napad je svedsky, ale pak vyroba muze byt asi kdekoliv - ja mam ceskou vyrobu.
Ale nechal si to udelat svara na Galanta a mel problem, motor porat v nouzovem rezimu a neslo to odladit. Tak pak prijel pan vyrobce a asi hodku meril vsecko mozne a pak za tyden vyrobil krabicku primo na Galanta a ted to funguje OK. Takze jeste stesti ze to je cesky vyrobce a solidni docela...


a nejaky link a cena?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2008
Příspěvků: 83 | Témat: 8

22.02 2012 10:54


Lmbda simulator woe to je masakr
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2008
Příspěvků: 83 | Témat: 8

22.02 2012 10:58


Na V8 me to stalo 13tis, ale byly tam navic konektory aby se to dalo pripadne odpojit a predelat na jiny auto (jinak to paji natvrdo) link najdu snad...me to delal typek ve Vyprachticich za Lanskrounem. Tel na nej je 608162845. Jdu hledat link..
Tady je:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

24.02 2012 7:04


xxx: kolik te stoji 1km/kc ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

26.09 2012 22:17


už jsem zede psal
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
lidi hovno ví,kecají a plácají blbosti když si to bastlí doma sami. Základ je opravdu funkce Lambda* a emise... Pak když je použita dobrá jednotka,je vše bez problémú jezdit na čistý E85. Takové ty jednotky co si nastavíš sám,a pak zjistíš,že je někde problém.... to je k ničemu! Levné jednotky při nastovování začnou blikat,jakože je to ok nastavené,ale když se pichne hadice do výfuku a dá se osciloskop na lambdu,tak co vidíme? Jo,kontrolka sice blikala že je to optimálně nastavené,ale je to úplně na hovno podle emisí a osc. Potkávám se s tím dnes a deně,ale používáme jednotky které jsou odzkoušené,a proto že jsou dobré a fungují,nemájí k nim přístup (obyč lidé) jen školení mechoši. Náš servis spolupracuje s firmou motorexpert.cz která je vyhlášeným školícím střediskem v čr,je to firma která montuje cca 90 vozidel na E85 měsíčně.... A vše bez problémú! Kdyby měl někdo zájem,nebo nějaké otázky,postřehy,rád odpovím. Klidně kukněte na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
je tam pár vět o E85
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

26.09 2012 22:27


já mám A4 1.8T quttro a jezdím na čistý E85,startuji na brnk,spotřeba nahoru cca 0.5l vše jak víno.... A nejsem sám,Už jsem upravil cca 50 vozidel různých značek a vše ok. Jen jednomu jsem přidal na bohatosti směsi,a to jen proto,protože jsem mu jednotku nastavil na spotřebu.... Dělám před montáží emise,Lambda* sejmu osciloskopem a po montáži a nastavení jsou výsledky totožné!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email