Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 351 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 345
Uživatelů: 6
Celkem: 351

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

09.06 2010 22:03


Zdravím kluci Neví zda píši to správné rubriky ale dneska jsme v práci probírali bioetanol 109 ( což je prý oktánové číslo ) má z tím někdo nějakou zkušenost , jestli se dá bez problémů nakrmit klasický benzínoví motor z Vstřikování*m . Dík za každý názor . Mám 18T a rád bych věděl jestli to do ní lze natankovat nebo se raději vyhnout obloukem
nahoru

sponzor





09.06 2010 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.06 2010 7:51


bafi3464: řešilo se to už tady někde, co jsem tak našel po netu motor by na to měl být seřízen. 2pix sice tvrdil že to zkoušel a dobrý, ale já bych to tam rozhodně nenalil. nejen kvůli riziku koroze, ale prostě i kvůli tomu že ten motor na to není nastaven. jinak pokud to tam naleješ třeba jednou, určitě by se nic zásadního stát nemělo.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

10.06 2010 9:45


lordmystic: eee moment .. ja se bavil o E85 ... tohle nevim co je zac ...

btw: taky bych to bez uprav dlouhodobe nelil ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

10.06 2010 9:47


Jo sem nějaké články na netu četl , co se týká koroze ale ta se prý ve větším měřítku týka aut z karbošem , zvíšené tlaky ve válcích i vzniku kysleliny mrevenčí a octové ... no bylo tam psáno že při ředení cca 20% bioetanolu do nádrže (plné) by problémy dělat nemělo . a zvýší se prí oktány u benzínu tak proto můj dotaz jestli to nějaký borec už neskoušel, nebo odborník co by věděl Dík čest !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

10.06 2010 9:50


E85 je jiné palivo než bioetanol , i když jsou asi dělané za stejných surovin , ale zatím taky zbírám spíš informace .
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

10.06 2010 11:15


tak podle netu je E85 = Bioetanol 109 ...

takze : da se to tam nalejt ( i do toho myho 20 let staryho pekace) a pokud mate palivovou soustavu v cajku, tak se jednou za cas da natankovat ... ale dlouhodobe to nedoporucuju, uz jenom pro to ze puvodni benzinovy vedeni a moderni elektronika na to neni uzpusobena ...

(potazmo ten muj VEZ by to s tihou bral maximalne jako 99 oktanovy palivo a pak konec) ...

to s tou korozi mi pripomelo ze si musim jit koupit do instalatersky prodejny medeny trubky na palivo ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

10.06 2010 13:08


přesně tak, bioetanol je E85, má to 109okt. a u klasických motorů to leptá palivový systém a způsobuje korozi motoru - to vše po dlouhodobým používání, takže projednou se nic nestane. Prodává se za zajímavou cenu a auto by mělo o chlup lépe jet, ale i spotřeba se zvýší. To je asi tak v kostce vše, co jsem se o tom dočetl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

10.06 2010 22:22


Já jasem taky dneska brouzdal po netu a zjištoval co a jak a asi se to shoduje z vašima postřehama ..... bud to na chvíly naředit nebo pár krát zkusit , ale na delší ježdění to asi opravdu není ....... dík z vzkazy !!!
nahoru

sponzor





10.06 2010 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.06 2010 23:25


Bioethanol je ve svý podstatě špirytus,nejvíc se na to jezdií ve skandinávii a musí bejt na to dělanej motor,něco jsem o tom slyšel od strejce ze Švédska ,prý nejvěrší zkušenosti s tím mají u fordu.No podprovat motor v alkoholizmu mi nepříde jako nejlepší.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

11.06 2010 8:51


Jo, a ještě jedno info. Píše se, že když se bude E85 ředit s benzinem 1:1 tak to na životnost motoru a palivovýho systému nebude mít vliv ani při dlouhodobým používání.
Ale to už celkem postrádá smysl se pak nějakým E85 zabívat, když se to tak naředí.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.06 2010 9:37


proc? ... nadrz mas na 80 litru ...

litr naturalu 29.60... litr E85 25.20 ...

to te vyjde litr paliva na nejakejch 27.50 ...cca
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.3. 2010
Příspěvků: 537 | Témat: 8

11.06 2010 10:29


2Pix:
litr naturalu 29.60...

eh... kde že to bydlíš? to je kua rozdíl asi 3kč proti naší benzině
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

11.06 2010 10:31


I když tady jsou ceny naturalu přez 32kč a E85 je za 23.90 ale i tak je to určité riziko , a následné opravy by asi za to vůbec nestáli . četl sem i přestvbě ,asi tři články no nebyla tam uvedená cena kolik to stojí , třeba porovnání z LPG*.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

07.09 2010 19:05


Dneska se objevil E85 u nás na benzínce u Trilobitu.
Stojí 24,50 ...

Nicméně, protože já to z logiky věci nevyzkouším, našel se tu někdo kdo to doopravdy zkusil?
Mě zajímá jestli je třeba těch "109 oktanů" cítit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

08.09 2010 13:16


Taky sem nad tím uvažoval no nekonec sem od toho upustil ! Kolega z práce na to nějaký čas jezdil tankoval to do oplu v poměru asi 50-50 ale nějak se mu pří výkon nezvednul . No na samotný etanol jezdit nedoporučuji , na netu je taky hodně článků ....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 21

08.09 2010 14:09


Jestli v tom opelu mel karbec tak to je jasny. Je potreba trosku moderni motor se vstrikovanim. Minimalne MPI* felicie a výš. Aby si motor poradil s vyšším oktanovým číslem. Ve SM psali článek že na to jezdí dost lidí. Chce to ředit s naturalem 50:50. Na čistý bioetanol je potřeba upravený motor
nahoru

sponzor





08.09 2010 14:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

09.09 2010 12:46


má to stříkačku (opel) no co sem pozbíral informace já tak se dá na to jezdit do kdy a za jakou cenu je už jiná věc ! Při více etanolu dochází k rozežírání pryžovích a gumových těsnění palivové soustavy, ve fífukovém systému se pak tvoří kyseliny (nevzpomenu si ted jaké , psali o dvou ) a pár dalších věcí ..... Asi je to na dotyčném jak se rozhodne no pokud má motor a auto v slušném stavu tak bych do toho nešel .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

15.09 2010 11:28


Takže přidám mojí a skutečně vlastní zkušenost. Natankováno při rozvícení rezervy 15L naturalu + 20L E85. Jezdil jsem na to do práce. Nic jsem nepozoroval. Pak jsem do tankoval do plné zase poměr 1:1 a nafasoval auto na dovolenou a vyrazil. Ano, byl jsem o něco těžší, ale zdálo se mi že to žere jako kráva a do 3000 otáček je línější. Ujel jsem cca 500km, doplnil 95 benzínem. Auto za chvilku jelo lépe. Ten první úsek jsem jel po české dálnici směr Rozvadov, poto následovala Německá A6, A5. Další tankování v Německu do plné jsem měl spotřebu už o 1,3 litru menší pří rychlejší jízdě (u nás do 130, v Německu nad 150). Po další plné šla spotřeba proti E85 s benzínem 1:1 o 1,5 litru dolu. Moje úspora dělala 10Kč na 100 kiláků.
Ale vyskytnul se jiný problém. Olej. Nikdy jsem nemusel dolívat. Teď před odjezdem na dovču jsem na ten mix ujel asi 350 kilometrů a musel jsem dolít litr oleje. Při dojezdu do cíle a na začátku plná nádrž sajrajtu E85+N95 v poměru 1:1 jsem musel znovu litr oleje dolejt. Cesta zpět už pouze na N95 a olej to nežralo. Najel jsem celkem 4000km a olej to vzalo jen při tom mixu.
Děkuji za E85, budu dál tankovat pouze benzín. Tolik má zkušenost.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.09 2010 11:51


Petr_C: To bylo na jakém autě? Byla řídící jednotka auta na E85 dobře upravená?
Naposledy upravil Petan dne 15.09 2010 12:33, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.09 2010 12:28


tak tak, asi se to opravdu nevyplatí. motor to nezničí, ale zbytečné starosti a úspora také nejistá. vidím to spíš buď pro staré motory kdy to olej stejně žere nebo na nové motory které jsou tomu přizpůsobené.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

15.09 2010 12:56


Na mé 1,8 20V. Dle nějakých informací při poměru 1:1 není potřeba žádných úprav ŘJ. To ale mám jen zprostředkovaně. Na trvalý provoz jsou nutné úpravy. Nevím, kolik potřebuje jednotka času na nějaké svoje přenastavení nebo zda sama neudělá žádnou korekci, ale 350km je dost a pak plná nádrž a to jsem nebyl spokojen. Jednoduché počty při spotřebě 10 litrů: 5x31 (N95) + 5x22 (E85) = 265Kč proti 8,5x31 (N95)=263,5Kč. Já mám skutečnou na N95 těsně na 8 a vycházela ta úspora do 10Kč. Berte to jako, že jsem zkusil a zjistil fakta. Plná nádrž je podle mne dostatečná na určení spotřeby s odchylkou (ať nežeru) +-0,3 litru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 114 | Témat: 16

11.11 2010 21:07


taky už jsem zkusil e85.zatím jen jednou,ale nejspiš u toho zustanu.auto líp chytá a i o něco líp jede.a o uspora znatelná.toť aspoň moje zkušenost.jinak mám audi 80 2.0e.ke-jetronic


jo u nás jinak natur 95....29.80,-
ethanol 85....22,40,-
ale to je asi jen zavaděcí cena
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.11 2010 21:17


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

11.11 2010 22:03


NOVON: jak muzou rict ze se to vrati do 6ti mesicu, kdyz nevi kolik najezdim
nahoru

sponzor





11.11 2010 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

11.11 2010 22:08


M.i.r.a:
ethanol 85....22,40,-

Jsem to koupil do Š120 a je to v čudu kluci, ani se nerozjedu
A to s tim nerozjetim, nekecám
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.11 2010 22:22


jooo ted sou v risi pekne nasrany ... jejich "normalni" Super se zacne michat a bude se mu rikat E10 ... hadejte co znamena ta desitka ...

ale tak nejak to neresi ... prej co se da delat, bude se jezdit na Super Plus ... (a par lidi tam jezdi na Aral 102 - ten bych chtel zkusit )
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

12.11 2010 17:09


M.i.r.a: je u toho zůstaň a povíme si za půl roku, až Ti budou propouštět hadičky a těsnění
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

12.11 2010 17:14


NOVON:
http://www.chiptuner.cz/e85-ethanol

Nojo, borci dělaj úpravy ,ale celkem k ničemu... Nepotřebuju upravu RJ, toho bych se tolik nebál, že by to nejelo, ale spíš mi vadí že to leptá všechno co je z gumy a plastu...
Zajímalo by mě, z čeho to mají dělaný, nebo jakou ochranu mají auta z výroby jezdící na E85.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

12.11 2010 17:47


hele .. a zkousel si to vubec do toho ethanolu aspon namocit? tohle je desny JPP .. stejne jak vsichni tvrdili ze Aceton rozlepta vsechno co najde v motoru .. tak ne .. hadicky i tesneni to prezili ... ...

proste zajdi na tankstelle .. natankuj si dva litry do kandaku ... vem zavarovacku ... nalej to do ni .. nahazej hadice a O krouzky a cojavimco co to palivo potka po ceste do toho zavri to a sleduj ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

13.11 2010 10:54


Já jsem E85 tankoval 2x, vždy plnou nádrž v poměru 1:1 tedy cca 25L N95 a zhruba těch 24L E85, ze začátku se mi zdálo že to jelo trochu líp, ale to mohl být jen pocit spotřeba se zvedla asi o 2 litry a když se ochladilo tak chladný motor nechtěl nastartovat, někdy to chytlo až na třetí pokus. Takže děkuji ale E85 už níkdy víc.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email