Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 22 kvě 2025
Celkem je zde 102 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 97
Uživatelů: 5
Celkem: 102

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

27.06 2008 14:07


Hello,

mam A4 1,8T AEB a uz dlhsi cas ma sprevadza hnusne klepanie pravdepodobne hydrostelu. Olej tam bol 5W40 plnasyntetika, vtedy to zacalo (menil sa po kupe auta), v domneni ze to pomoze sme tam naliali 10W40 polosyntetiku, chvilu bolo ticho ale znovu klepe. Je to zavisle na otackach. Klepe hlavne ked motor vytacam nad 3-4000ot/min. potom na volnobehu hnusne cvaka. niekedy staci preturovat motor a stichne, ale len niekedy.
Napada vas nieco co s tym? Kazdy od toho dava ruky prec alebo nema cas
Doma mam pripravene nove olejove cerpadlo, ale sam si netrufam na vymenu..(ak to bude nutne tak aj trufam ).

Cim to moze byt? Kontrolka mazania neblika...
nahoru

sponzor





27.06 2008 14:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

27.06 2008 14:10


Este som zabudol, natocene 182000km..
A hlavne 15.7 s tym odchadzam na dovolenku do Chorvatska.. :/
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.06 2008 14:14


Hydroštely. Jestli to má těch 180tkm tak klidně jeť
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

27.06 2008 14:25


hydrostely klepu pri starte.. ten zvuk poznam..Toto je asi zvuk ovela hlasnejsi, akoby to nemazalo
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.06 2008 14:30


nony:
To neni tak uplne pravda u jednaosmicek hydraky zacinaji klepat i kdyz nechas motor na volnobeh. Pri vyssich otackach se dotlaci olej a stisi se to.

Pokud to chces resit, tak te u audi bude stat 20tacu jen za material. Jeden hydrak od SWAGu vyjde cca na peto, to uz se da.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

27.06 2008 20:08


Skus do oleja naliať nejakú preplachovaciu vec napr. Engine Flush od Valvoline. Po 5min. sa vypustí olej. Daj tam olej podľa špecifikácie aká tam má ísť narp. WV 500 00. Povoz sa ale 100km poriadne nech ho prehreješ a keď toto nepomôže tak potom výmena hydrošlehov.
A hydrošlehy sa nemusia meniť všetky, len tie ktoré sú zlé. Len potom je riziko že ti začne klepať po napr. 1000km daľšie a zase kopa roboty.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.06 2008 16:52


flashmajster:
Přesně proto bych raději udělal všechny najednou ať je klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

29.06 2008 21:45


chlapi ja som to natocil.. uz to frci na youtube.. nezlaknut sa
nahoru

sponzor





29.06 2008 21:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.06 2008 22:09


nony:
chlapi ja som to natocil.. uz to frci na youtube.. nezlaknut sa


A čo takto link?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

29.06 2008 22:11


tu to je.. nejak im to trvalo..


Přímý odkaz na youtube video
[/url]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.06 2008 23:06


Z toho videa je ten zvuk motora ako diesel. Z toho čo popisuješ a čo sa dalo z toho "kvalitného" zvuku zistiť to bude robiť jedno hydraulické zdvihátko.

Daj dole veko ventilov a skus veľkým skrutkovačom na nich zatlačiť, to ktoré povolí je zlé. Samozrejme je na kontrolu procedúra s listkovými mierkami...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.06 2008 10:17


Tak to je fakt mazec. Motor na volnoběh jako diesel. Docel bych se bál s autem někam vyrazit.

To co popisuješ by samozřejmě mohlo souviset s tlakem oleje. Jak správně uvažuješ, tak by mohlo být vadné olejové čerpadlo nebo zanešení sací síto.

A co olejový filtr, byl měněn. No a jinak dát do 1.8T polosyntetiku zrovna dobré není.

No olejové čerpadlo se vyměnit dá, ale musíš buď rampu a dobře se k tomu dostat. Pak sežeň tesnění nebo u některých modelů se používá u vany jako těsnění silikon.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

30.06 2008 11:17


Jo, ale takto to cvaka len obcas.. niekedy si krasne ticho pradie.
Filter bol samozrejme meneny! polosyntetiku 10w40 sme dali aj preto, lebo s 5w40 plna syn. sa hrozne stracal olej, za 3000km 0,5litra.
Na vagu som to mal a je bez zavad..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.06 2008 11:52


Mám naprosto to samé. Zvuk se mění, to podle tlaku oleje, co je závislý na otáčkách. Jediný co se tam děje je, že klepe ventil. Pokud se domazává přes koníka vačka nic se nemůže stát. Ventil je jištěnej ještě pružinkou.

Nicméně, ten ztrácející se olej už není úplně dobré znamení. Takže asi začít řešit. Jinak vše podstatné včetně cen dílů už bylo řečeno
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

30.06 2008 12:12


Joo, cerpadlo je kupene, kuknem na tie ventily, na vsetky nove zatial nemam $$$$..Este mam kupenu aj retaz na vacky, ta tiez chrci ale to inokedy.
Velka cast oleja sa mi straca cez odvetravanie klukovej skrine.. cez tu dratenu hadicu, nieco malo cez tesnenie olejovej vane. To sa vsetko spravi.
Inak motor frci, otacky drzia, vykon je paradny, starty super..

diky za prispevky a rady
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.06 2008 12:23


Jestliže máš takový problém s motorem, tak reálné nemáš najeto 180000km, ale 2x tolik. Podobný problém jsem měl se u A3 1.8T, který prý měl najeto 132000km. Měnil jsem pak hlavu. Podle stavu ventilů měl tak 2x tolik.
nahoru

sponzor





30.06 2008 12:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

01.07 2008 12:00


kucí, když sem plácnu svoje videjko, jste schopný mi říct, esli je ten zvuk motoru normalni? pac nevim esli holka mela takovej zvuk jako ted vzdycky... a prece jenom tady jsou aspon znali lidi, ne jak v servisech
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

01.07 2008 12:10


Jarinek:
kucí, když sem plácnu svoje videjko, jste schopný mi říct, esli je ten zvuk motoru normalni? pac nevim esli holka mela takovej zvuk jako ted vzdycky... a prece jenom tady jsou aspon znali lidi, ne jak v servisech


za zkoušku nic nedáš a kluci se k tomu vyjádří. takže sem s tím. ať má Petan po zprávách co poslouchat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

01.07 2008 12:43


Nony tak to je fakt hrůza zvuk to má horší zvuk než když jsem měl passata 1.8T 110 kw a jezdil jsem bez litru oleje jasný je, že to je bez oleje, já měl tenhle motor 4-5 let tak že jsem si s nim taky zažil svoje ale taky jsem to kupoval s najetýma 130 a pak to bylo asi 300 přesně tohle to dělá když tam neni olej, mě to žralo litr oleje na 1000 km a to jen díky špatnýmu oleji Castrol TXT 5w30 myslim, byl moc řidkej, pak tam šel 10w40 a vše ok ale přesně podle tohohle zvuku jsem poznal že tam je tak o litr mín oleje a dolejval jsem, ještě jsem to poznal podle turba, do zatáček pískalo protože bylo bez oleje

Jo jinak bych tam nic nelil být tebou, žádný srajdy na čištění a zdokonalení chodu a už vůbec ne do plný syntetiky co tam má být. 85% těhlech přípravků totiž degraduje plnou syntetiku na polosyntetiku a ta do tohohle motoru nepatří. Viděl jsem už dost těhlech přípravků, každej ti řekne jasně, je to i do plný syntetiky a tak ale pak se koukneš na originál popis na plechu kterej je přelepenej inteligentně českým popisem a najdeš tam že se nepoužívá do plný syntetiky atd..

Když je dost oleje motor je ticho, když je málo tak klapou ventily.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

01.07 2008 12:47


5w40 plnu syn. som tam mal a oleja to bralo hodne..
teraz ma 10w40 polosyn. a bere minumum... Kazdopadne, neviem ci si si precital celu diskusiu, takyto zvuk ma len obcas. Niekedy je ticho jak pena a len pradie..Oleja je tam dost, vcera som kontroloval. V polovici merky oleja.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.07 2008 12:55


nony: Problém je ten, že máš 1.8T. Není to stavěné na 10W40. Nezapomínej, že olej prochází turbem. Taky by se ti mohlo stát, že ti později odejde i Turbo*.

Skutečně bych začal kontrolou čerpadla a síta. To že to žere olej by znamenalo, že ti olej někde uniká, nebo máš v háji pístní kroužky. Ale to by jsi poznal kouřením z výfuku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

01.07 2008 12:59


chlapi tak sa dohodnite.. jeden tvrdi ze 5w40 plnu syn. vobec nie, a druhy ze jedine tu..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.07 2008 13:01


Beru to jen podle doporučení výrobce. Do tvého motoru patří plná syntetika například Castrol 5W30 TXT.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.07 2008 13:07


nony:
Přesně jak píše Petan. Dle doporučení výrobce se tam leje Castrol 5W30 TXT. (Doporučení je stejné jak pro 1.8 tak pro 1.8T, díky konstrukci mazacích kanálků)
nahoru

sponzor





01.07 2008 13:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

01.07 2008 13:28


nony:
5w40 plnu syn. som tam mal a oleja to bralo hodne..
teraz ma 10w40 polosyn. a bere minumum... Kazdopadne, neviem ci si si precital celu diskusiu, takyto zvuk ma len obcas. Niekedy je ticho jak pena a len pradie..Oleja je tam dost, vcera som kontroloval. V polovici merky oleja.


JJ četl jsem to celý, nemyslel jsemto u tebe s tim nedostatkem oleje tak že nemáš dost oleje v motoru ale že ti to prostě nemaže tak jak má a určitě tam patří jen syntetika, ale je jasný že na polo to je tižší.

Jinak mě to nejvíc žralo přesně na ten co doporučujou kluci, TXT 5w30.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.07 2008 13:32


Mno, musím zaklepat. Ale na oleji mám už deset tisíc a pořád ani decka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

01.07 2008 14:40


takze hned o vejplate bezim dat Castrol 5W-30 a dneska sem postnu to videjko, jen doufam, ze najdu fotak
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.07 2008 14:42


Jarinek: Hlavně ať je to Castrol 5W-30 TXT
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

01.07 2008 14:47


mno ... to co rika vyrobce je sice fajn, ale pokud xy let do toho nekdo predtim lil POLO, tak tim ze ted naleje PLNOU bude mit vic problemu nez ted

co to je za rady lidi...?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.07 2008 14:58


Kriznik:
Doporučuji nějaký ten odborný článek
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


"Všechny motorové oleje jsou navzájem mísitelné. Pokud smísíte jakékoliv dva nebo více motorových olejů, nikdy se nic nesrazí, nescukne apod. Problémy byly někdy v druhé polovině 70. let minulého století, v době, kdy se začínalo se syntetickými oleji. Tehdy ne každý syntetický olej byl mísitelný s klasickým minerálním olejem. Dnes již tento problém v žádném případě nehrozí, nikdo si dnes nedovolí vyrobit motorový olej, který by s ostatními nebyl mísitelný."
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email