Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 343 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 2
Celkem: 343

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 14.7. 2009
Příspěvků: 1358 | Témat: 19

18.10 2009 18:13


Pacient:
nevím, co se řeší.... moje S3 je sériová a i když nejsem nějakej extra znalec, tak si myslím, že motor je víceméně stejnej jako u A3 1.8T a to, co se odehrává od 2 tis. a odfouknutí při přeřazení, je solidní divadlo ... a když se tu teda smí rýpat, tak neuznávám auta, která řvou, dělají tcsssss, tcsssss a ve finále jsou výkonné jako spark mé matky... takže typickej obrázek českého tunera! to radši kupte něco, co tomu autu prospěje...



Konečně to někdo napsal na rovinu.

Ještě chromový mističky pod kliky a D efekt je dokonalý
nahoru

sponzor





18.10 2009 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

18.10 2009 20:05


zase neprehanajte lebo keby to fungovalo tak to tam ma kazdy a chormove klucky su pekne na rozdiel od laminatovych kokotin ... PS ten odfuk je naozaj super ale je rozdiel pekne a funkne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 2

21.10 2009 9:34


Petan:
Vafankulo: A tenhle ventil znáš:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nahradí totiž stávajícíc ventil



Taky o tom uvažuji mám A3 1.8T je to pro Turbo* lepší nebo stejný nebo horší? Nezáleží mi tak nějak ani na zvukovém efektu jako spíž na tom aby to Turbo* tolik nedostávalo na prdel...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.10 2009 10:37


Andula.A3: Ten BOV ventil, co je v odkazu řeší problémy s ECU* jednotkou (házení jednotky do nouzového režimu) a řeší problém co jsi popsal. Montáž je jednoduchá, protože se vymění za stávající ventil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2009
Příspěvků: 181 | Témat: 9

17.11 2009 17:53


Tak jsem nasel clanek kde je vysvetlena funkce BOV citace ZDE:

Blow-off ventilu, ten funguje tak, že odpouští hromadící se tlak mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou ve chvíli, kdy sundáte nohu z plynu a řadíte další rychlost. BOV tak chrání Turbo* před působením protitlaku a nadměrným zahříváním. U každého odpuštění stlačeného vzduchu je slyšet zajímavý zvukový efekt. Velmi často se také plete pojem Blow-off a Pop-off ventil. Pop-off ventil slouží jako pojistný ventil, který vypustí sice ze sacího traktu stlačený vzduch, ale ne na základě impulsu z podtlakové hadičky (při sundání nohy z plynu), ale proto, že tlak už přerostl přes maximální možnou nastavenou hranici a mohl by poškodit motor. Používá se u vysokotlakých aplikací přeplňování turbodmychadlem nad cca 1.5baru.

Jinak popis co je to a jak funguje Turbo* zde
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

19.04 2010 11:44


Debat je tu hodne jen se chci zeptat odborniku jaky maji nazor na tenhle myslim ze kdyz ma 2 membrany tak by mel byt dobry ne? jo a proc se dava zaslepka do sani jaky to ma vyznam ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.04 2010 15:56


Mor: Přečetl jsem si jen, že jsme jediní, co na trhu nabízí kvalitní a jedinečný ventil. V tu chvilku jsem se nas.al. Zrovna v pátek byl u mě kluk s TT, kdy mu namontovali podobnou věcičku a nedomontovali. Jaksi zapoměli napojit hadičky jak se má. Nakonec jsem to nopojili, ale na 100% zatím nevím, jak jim to bude fugnovat.

On je totiž problém v tom, že je dobré nahradit stávající BOV ventil za tuningový. Tím zajistím, že nebudu mít problém s montáží. A klidně tam můžu namontovat HKS.

Pokud by jsi tam opravdu chtěl namontovat ten v odkazu, tak je to možné, ale po odpojení je nutné zaslepit jednu díru po stávajícim ventilu a do druhé napojit HKS.
Snad jsem na něco nezapomněl.
Naposledy upravil Petan dne 19.04 2010 18:03, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

19.04 2010 17:58


jo o tom zaslepenim vim to mi rekl kamarad

diky moc za reakci
nahoru

sponzor





19.04 2010 17:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.04 2010 18:05


Mor: Jen zvaž volbu BOV ventilu, který nahradí stávající ventil. Je jich na trhu hodně.

Každopádně kdyby něco, tak jsem tu.
Naposledy upravil Petan dne 19.04 2010 19:53, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

19.04 2010 19:44


mas SZ
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

20.05 2010 19:55


ja som si kupil repliku hks ssqI ale ocovidne som mal dat na radu ostatnich a nekupovat ho.ale kedze mi seriovy odisel do vecnych lovist tak to reku skusim.zrejme je to smejd lebo ani zasvet som ho nemohol nadstavit tak aby bol pri volnobehu zavrety.a kedze bol otvoreny,hlasilo chybu na vahu,a semtam aj brutalne kolisal volnobeh.tak som objednal seriu a som nato kaslal.lenze mal som jednu prebdenu noc a premyslal som ako vylepsit seriovy ventil.a napadlo ma to spravit so stareho plynoveho tlmica na zadne dvere.


Náhled, klikni pro zvětšení.


ten som rozpylil,odporucam na polovicu,vybral piest.piest som odpylil asi 5mm nad piestom,aby nanom dobre drzala jemna a slabucka spruzina.tesniacu gumicku na pieste som tiez odstranil,aby piest lahko behal.


Náhled, klikni pro zvětšení.


potom som musel najst v garazi pruzinu ktora nebude silna a aby my akurat vosla do trubky.to sa mi podarilo.silu ma asi ako pruzina v gulockovom pere.len je ovela sirsia.keby som tam dal moc silnu pruzinu,to by nebolo dobre,lebo by pri otvoreni ventilu tlak nepohol piest a tlak by ostal v sani.a to nieje dobre.potom som nasiel kratky srob,na ktory som nakrutil matku,tak aby srob trcal od matky asi 5mm.srob s matkou funguje aj ako stupel otvoru kde bola kedisi tycka piestu,a drzi pruzinu na svojom mieste.skusal som ten otvor aj zablendovat,ale to nebolo dobre.tlak nad piestom nedovolil taky dobry chod.ked som uz mal nachystanu trubku,pruzinu,srob s nakrutenou matkou,a piestik. vlozil som do trubky srob,potom pruzinu a piest.trubku som postavil nahor tak aby piest tlacil svojou vahou na pruzinu.potom som z vnutra trubky odmeral kolko je piest zasunuty v trubke.mieru som si preniesol na vonkajsok trubky a prevrtal som ju aby som mohl prestrcit tenky srob a na druhej strane ho pritiahnut.tento srob tam musi byt kovli tomu aby som zachytil piest.aby nespadal.a tym bude aj jemne oprety o pruzinu.pod srobik a matku som odstrihol kustek gumoveho tesnenia,aby tlak neunikal.teraz som trubku skratil a nehal som trcat asi 3-4cm a na koniec trubky som natocil pasku aby mi, pekne pasovala a tesnila, do serioveho ventilu.




Náhled, klikni pro zvětšení.


potom som to zas rozobral,aby som vypilil odfukovy otvor.normalne karbinou.len som si musel dat pozor aby som nezapilil viac ako je treba.teda menej ako je polovica obvodu trubky.na prvi pokus som zapilil viac a piest sa zasekaval.potom ta najtahsia cast bola obrusit utfukovy otvor ale zvnutra,kedze piest sa sem tam zasekol.pomohla vrtacka a cca 5ka vrtak.stym som hrany pekne obrusil.


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.


potom som to len zlozil namontoval,vymyslel uchytenie a hotovo.
funguje to dobre,ziadnu chybu na vahu nehlasi.efekt sice nieje hks(ale to by bolo trochu moc,taky hks za nula korun)ale pocut ho je.tu je aj video,ale moj telefon moc dobre nenataca tak zvuk je tragedia,ale aspon vidiet ako to funguje.

Náhled, klikni pro zvětšení.



Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

21.05 2010 7:07


Tak me ta replika funguje suprove

Ale koukam ty ses hooodne sikovne dobra prace chlape kdyz si clovek umi poradit vlastnimy silamy je to super a hlavne z toho ma pak vetsi radost
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

22.05 2010 12:34


tak dnes som spravil aj skusobnu jazdu a musim povedat ze moj ventil oproti tej replike hks ma ovela silnejsi efekt.pocut ho super a nemusim ani tlacit tlak.uz pri 0 bar je odfuk velmi pocut.pocit z jazdy je zazivnejsi a sem tam sa niekto aj zamnou otoci.tak mozem tento moj vylepsovak len vrelo doporucit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
18.Červen 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email