Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 436 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 428
Uživatelů: 8
Celkem: 436

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

01.06 2010 21:07


Jedu dnes v dešti a zapnu stěrače. Po chvilce zkouším hejbat regulací stěračů (asi ciklovač pro citlivost senzoru kapek na skle), ale nic se nezměnilo. Zkouším i alternativi ruční v pozici za senzorem, ale opět stejné. Stěrače setřeli a čekali asi 5 vteřin a stále dokola ve všech polohách. Pak jsem teda přepínač stěračů vypl a pak zkusil setřít. Stěrače popojeli a ozvala se zvláštní rána z přední části vozu, taková tlumená a stěrače zůstaly v poloze asi 15%. Nejde s nimi hnout a nezdá se že by vypadlo táhlo.

Nejprve jsem myslel, že to byla rána z prostoru motoru od stěračů, ale napadlo mě potom, že to mhla být rána pojistky z jejich umístění vlevo. Jen nevím zda by to udělalo takovou tlumenou ránu.

Zítra se zkusím podívat na pojistky. Má někdo zkušenosts takovým podivným chováním stěračů anebo podobné rány?

Také stěrač u spolujezdce byl v poloze o asi 5 cm výš než stěrač řidiče. Asi před týdnem jsem jej vyndal a nasadil na tisícihran níže, ale po pár dnech se dostal opět do horní polohy. Může to souviset? Proč se tomu tak děje? Stalo se to někomu také?

Díky za jakoukoliv radu která mě navede na problém.
nahoru

sponzor





01.06 2010 21:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

01.06 2010 22:11


Ještě doplním, že pokud v MMI* zapnu servisní poloha stěračů, tak se zapne ale po vteřině se vypne a motorek ani necvakne... Může to tedy být pojistka?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

01.06 2010 23:53


Tak mi to nedalo a šel jsem ještě teď v noci do garáže a tady je upřesnění:
Motorek stěračů vrčí a reaguje tak jak má. ( prve jsem měl otevřené víko motoru a to asi deaktivuje stěrače).
Připojením na VAG jsem zjistil přímo chybu, která se zapsala. Po vymazání paměti závad se neobjevuje. Jednotka asi poznala že se něco stalo a zapsala to. Znovu to již rozpoznat neumí asi.

Domnívám se, že bude tedy asi něco utrženého mezi motorkem a stěračema. Možná nějaká hnací hřídelka.

Zde je výpis chyby z VAGU:

Nalezena 1 chyba:
00908 - ridici jednotka pro motor stiracu
003 - mechanicka chyba - Sporadická
info o závadì:
Stav závad: 00100011
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 116
Kilometry: 152976 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2010.06.01
Èas: 06:44:00
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

02.06 2010 7:25


nevim jak má řešený stěrače 4f ale u staršíc haut je klasika že to zarezne v pozdrech a pak to tam praskne a celý mechanismus je KO,vyndat celý mechanismus a zkontrolovat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

02.06 2010 8:09


Ono to něco podobného asi bude. Pokud by došlo na nejhorší, tak na kolik to asi přijde v materiálu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

02.06 2010 9:24


jestli se motorek točí, nemusí to bejt prasklý, mohlo se jen protočit spojení přes kužílek. ale s tím zatuhnutím čepů to je fakt, oktávka to dělá ochotně. jen mi příjde zvláštní, že by to udělalo pět let starý auto
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

02.06 2010 10:04


Zkoušel jsem se podívat na foru na nějaký návod, je smíněný v jednom vlákně od Lupiqa, ale nikde nic není Je někde tedy nějaký postup? Asi se musí vymontovat ramena stěračů a plast před nimi na šroubech.. pak už ale nevím co dál...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

11.06 2010 7:18


Ahoj tento problem jsem mel taky porad to blblo az to nakonec prasklo je to zadreny budes muset sehnat jine ja to koupil i s moturkem na netu za 500.
nahoru

sponzor





11.06 2010 7:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.1. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 0

25.04 2022 8:56


Zdravím, nevíte někdo zda li pasují stěrače a zároveň i pohon stěračů z C5 na C5Allroad?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email