Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 149 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 147
Uživatelů: 2
Celkem: 149

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

26.05 2010 13:47


Zdravim...tak jak jsem pročítal fórum, tak motory AKE mají mít "staré" nekvalitní vačky a hydra...ale dle tohodle pdfka (http://www.audi.de/ETC*/medialib/ngw/product/used_cars/a6/pdf/a6avc5.Par.0046.File.pdf/2003_03_a6av_c5_25tdi.pdf) má modelový rok 2003 už rolny nebo ne ?
nahoru

sponzor





26.05 2010 13:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.05 2010 14:06


ake nemarolny, mas tam starou koncepci vacek, vahadel a hyder...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

26.05 2010 14:13


hmm...tak proč to soudruzi v pdfku píšou jinak ? divný...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.05 2010 14:27


ja ti zase rikam jaka je realita....AKE je koncepcne stejnej motor (az drobnosti typu zmlhovac, Turbo*, nektere remenice/kladky, setrvak, cerpadlo atd..) jako stara AFB/AKN 110kw, stejne problemy a poruchovost, nespolehlivost...

motory s rolnama maji znaceni BAU a jeste jedno znaceni myslim (ted z hlavy nereknu) a delaji se od konce roku 2003, ale s timto znacenim...

je mi lito, ale nepatris mezi ty stastlivce s rolnama, nedelej si falesne nadeje...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

26.05 2010 14:31


ale zase ta vyhoda ze s motorem AKE poznas spousty lidi Vlastu, Satase, Lumpiqa, Reeshu... neber to...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

26.05 2010 14:42


hmm...tož sa těším na osobní setkání...doufám v daleké budoucnosti...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.05 2010 17:28


tak, tak ako pisal lump, ake urcite stary typ, do konca niektore Bxx boli tiez stary typ vaciek, tak neviem podla coho sudruhovia davali tie hlavy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

26.05 2010 17:50


SCORPION:
tak, tak ako pisal lump, ake urcite stary typ, do konca niektore Bxx boli tiez stary typ vaciek, tak neviem podla coho sudruhovia davali tie hlavy


Podľa toho čo bolo na sklade. Výroba musí fičať... a na hlave nezáleží do konca záruky to vydrží
nahoru

sponzor





26.05 2010 17:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.05 2010 21:39


flashmajster:


Podľa toho čo bolo na sklade. Výroba musí fičať... a na hlave nezáleží do konca záruky to vydrží
Já mam AKE s rolnama ale jen díky tomu že sem si ten motor složil po svém od A až do Z nový....))))
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

26.05 2010 21:49


ten druhej co má rolny je BDH
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.05 2010 21:50


a treti BDG
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

26.05 2010 21:57


A je niekde istota že rolny vydržia viacej? Má to niekto odskúšané že to vydrží 2 x okolo zemegule a nie iba 1 x ? Nepôjdu do hajan keď tam budú liať Long Life na 2 roky alebo 30000km?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.05 2010 22:18


dvakrat zemegulu ti obide kazde, to je celkom 84000km , zatial sa nevie urcit konkretnejsie kolko vydrzia, ja som teraz menil hydra po cca 180000km, myslim, ze tam je nejaky skrity interval na vymenu vahadiel a hydrostelov, zevraj peugeoty to maju normalne predpisane-tiez maju rolny
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

26.05 2010 22:23


quattro99:
dvakrat zemegulu ti obide kazde, to je celkom 84000km

a cez more/oceány pôjdeš na bežiacom trenažéry....?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.05 2010 22:27


na lodi alebo trajekte a to potom nieje ani tolko, ale myslel si to inac, tak nezahovaraj
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

26.05 2010 22:30


quattro99:
na lodi alebo trajekte a to potom nieje ani tolko, ale myslel si to inac, tak nezahovaraj

Aj ja som to myslel inak a to obrazne...
Ale polepším sa a už teda budem písať že zo zeme na mesiac....
nahoru

sponzor





26.05 2010 22:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.05 2010 22:44


Stredna vzdialenost medzi stredom Zeme a stredom Mesiaca je asi 384 000 kilometrov co uz je celkom pekne cislo, tak to uz hej

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

27.05 2010 7:35


já mám zatím na rolnách 100tkm a ještě to jede
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

27.05 2010 20:39


jeto uplne jedno či rolny alebo nie.

všetko je to zanedbaným servisom a stovkami tisíc kilometrov najazdených na odrbanom servise a potom naivke čo si kúpi OOOO a na tacháčí krásnych 120 tisíc kilákov.

Ja mám na mojom aute na tom najhoršom AKN 110 KW jazdiacom na ten zlý loglife cca 350 tisíc km a opotrebenie vačiek je slovom nulá celá tri milimetra na najhoršej vačke a ak by mi niekto do očí povedal že toto je tá zla vačka -sračka z blata čo nič nevydrž tak je kokot-pardon.

Pre porovnanie na starej A 100 som mal 400 tisíc km a z hrotu vačiek chýbalo 1-1,5 milimetra.
Naposledy upravil MUFTY dne 01.06 2010 20:40, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

28.05 2010 7:22


tak nějak neřeším co mám v autě já...jen mě zaráží ta specifikace od audi, kde je uvedeno pro modelový rok 2003 jen rolny - a to je pdfko z 03/2003 a já mám výrobu 7/2003
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

28.05 2010 7:39


gab79: pdfko není katalog a nic neznamená
jseš si jistej, že máš výrobu 7/2003?

pošli VIN*, podívám se ti
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

28.05 2010 8:42


MUFTY:
jeto uplne jedno či rolny alebo nie.

všetko je to zanedbaným servisom a stovkami tisíc kilometrov najazdených na odrbanom servise a potom naivke čo si kúpi OOOO a na tacháčí krásnych 120 tisíc kilákov.

Ja mám na mojom aute na tom najhoršom AKN 110 KW jazdiacom na ten zlý loglife cca 350 tisíc km a opotrebenie vačiek je slovom nulá celá tri milimetra na najhoršej vačke a ak by mi niekto do očí povedal že toto je tá zla vačka -sračka z blata čo nič nevydrž tak je kokot-pardon.

Pre porovnanie na starej A 100 som mal 400 tisíc km a z hrotu vačiek chýbalo 1-1,5 milimetra.
Tak jedno to určitě neni,pokud bude uživatel neznalý a budou mu tam lít stále longlife na 30t tak motor s vlečnými vahadly pujde o hodně dřiv do prdele než ten s rolnama.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

28.05 2010 9:48


Meggy:
tak kecám...výroba 7.3.2003 dle VIN* a ETKY...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.05 2010 9:31


Satas:
Tak jedno to určitě neni,pokud bude uživatel neznalý a budou mu tam lít stále longlife na 30t tak motor s vlečnými vahadly pujde o hodně dřiv do prdele než ten s rolnama.


Dovolím si tvrdiť ,že pokial je motor servisovaný tak ako má a aj jazdí na long tak velký rozdiel v životnosti nebude. Za vydretými vačkami nie je olej ale zanedbaná udržba -- Ak niekto jazdí desiatky tisíc km na klepajúcich hydrách a očas neskontroluje vahadlá či nie sú predraté a pridreté tak sa vačky proste musia zodrať pretože sú zo šedej liatiny teda nekalené a vtedy zmiznú doslova pred očami.
nahoru

sponzor





30.05 2010 9:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

30.05 2010 11:00


je pravda, že ty motory mají na svědomí hydroštely, které netěsní a olej se nedostane kam má

to je i oficiální vyjádření automobilky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.05 2010 17:18


Meggy:
je pravda, že ty motory mají na svědomí hydroštely, které netěsní a olej se nedostane kam má

to je i oficiální vyjádření automobilky


tento problém je ale v tom ,že zanecdbanou udržbou nie su vymenené vadné diely,následkom čoho dochácda k vyklepaniu dosadacej plochy medzi hydrom a vahadlom mazacim kanalikom potom nastrieka olej priamo medzi vačku a vahadlo.
Aj napriek tomuto je však vačka mazaná záplavou oleja ktorý by postačoval aj na mazanie vačiek lokomotívy a v minulosti aj parníka....

Celý problém je v tom že treba pravidelne sledovať opotrebenie vahadielok ich povrcfhn a ak by vykazovali nadmerné opotrebovanie treba meniť za nové taktiež klepajúce hydra.Potom vačky urobia aj mega.......
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

30.05 2010 17:36


MUFTY: máš pravdu, až na tu zadedbanou údržbu
ukaž mi jedinou automobilku, která má v popisu prací při údržbě kontrolu hydroštelů

je to konstrukční vada a s tou se toho moc dělat nedá
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

30.05 2010 17:58


Jaj jak poznám co bych si měl koupit? Plánuju A6 2.5 136kW 2000-2002 ted nwm kdy byl ten FL tuším že 01 nejaká rada ohledně tohodle problému?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.05 2010 18:02


fichtl500:
1) je to 132kW
2) prolez si tady forum, popripade klikni dole jak jsou tagy, na ten nejvetsi AKE a cti

Ve zkratce, ten motor, pokud mel predesle majitele, kteri se o nej starali a ma najeto poctivych 250.000, neni az takova pokladnicka. Ve chvili, kdy na to predchozi majtel kaslal a je tam najezdeno 500.000km a stoceno na 160.000, je to pokladnicka, do ktere se komplet vysypes
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

30.05 2010 20:39


Kamarád má Superba BDG (rolny) je tam přez 250tkm, ted byly dole víka ventilů a vačky jako nový, absolutně bez jakýkoliv známky většího opotřebení. Jen čerpadlo je už u konce z dechem....

Pokud chcete udělat pro motor dobrou věc, tak určitě nejezděte na longlife 30tkm.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email