Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 195 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 189
Uživatelů: 6
Celkem: 195

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

22.06 2008 13:47


Zdravím Vás,
tak jsem konečně uvítal mezi majitele vozů AUDI, je to supr značka a ještě lepší vozy, které občas taky zakopnou o nějakou závadu a jednu bych tu s Vámi chtěl pořešit..

Jedná se o Audi 2.5 TDI* r.v. 11/99, 110KW.. včera jsem s ní jel přes půl republiky a co se po cestě zpět nestalo: na PC mi naskočila konvička s kapajícím olejem nechybělo ani známé trojté výstražné pípnutí. Tak jsem honem zastavil jestli náhodou někde neprovalil olej pač před jízdou jsem jej kontroloval, a olej byl téměř v maximu. Tzn. neoprávněné hlášení. Ale proč? A jak to začalo tak mě to doprovázelo až dom, pořád to samý, nepravidelný upozornění s výstražným tónem, s tím že někdy konvička zhasne hned a někdy třeba až po minutě. Tak cpk mi na to kdo poradíte? Předem moc děkuji, Vojta
Naposledy upravil AudiA6 dne 09.07 2008 13:23, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.06 2008 13:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.06 2008 15:16


AudiA6:
Zatím neplaš. Nejde ani tak o hladinu jako o tlak. Filtr a olej je měněný kdy?

Jo a hlavně vítej na klubu, doufám, že kvůli tomu motoru nebudeš potřebovat zdejší obsáhle 2.5TDi HowKnow
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.06 2008 16:47


ahoj...tech cidel je tam vice, teplotni cidlo, tlakove cidlo atd...u canbus modelu (2000 a vyse) i TOG cidlo pod vanou.Navic je tam nekolik ventilu..

v kazdem pripade neriskuj, protoze 2.5 TDI* je nejhaklivejsi motor na olej co znam..Staci ho mene, nebo horsi kvalitu a uz to jede, vydrene vacky, kone/vahadla, hydrostely, misky atd..

Vymen ho vcetne filtru a pak pokud to neprestane, tak pak do servisu, na kontrolu cerpadla olejoveho, vedeni.

Nahral jsem ti nejake PDF, at si muzes udelat predstavu, jak to tam funguje:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.06 2008 16:53


A tady mas navod, jak otestovat cidlo tlaku a tlak oleje...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

22.06 2008 20:22


Skvělí, dík za rady.
No olej byl měněnej nevím kdy, pův. majitel to měnil na upozornění v pal. PC, což mi i před pár sty km začalo psát SERVICE insp, tzn. olej je nejspíš na místě. Ale slyšel jsem že olej by to mělo hlásit spíš jako SERVICE oil, tak nevím.. Ale každopádně ho nechám vyměnit a nejspíš uvidím co dál.

Jinak jestli jsem to dobře pochopil tak ta konvička může teoreticky znamenat co všechno? Jak tlak tak i hladinu či jak?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

22.06 2008 20:29


ze všeho nejdřív si přečti návod k tomu autu. jestli ho nemáš, stáhni si ho tady na klubu. tam ti je věcí...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.06 2008 22:15


tak ho okamzite vymen, kdyz nevis, kdy byl meneny...mozna mas TOG a tomu se ten olej uz nelibi...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 476 | Témat: 16

22.06 2008 23:33


vymena oleje a filtru je skoro prvni vec co se dela po koupi vozu.. pac nespolihame na pravdomluvnost predchoziho majitele
nahoru

sponzor





22.06 2008 23:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

23.06 2008 0:47


zlta konvicka znamená opotrebenie,teplotu a hladinu oleja a červena vždy len tlak oleja a až nebol včas menený snímač na olej.vani rozpozná množstvo kov.oderkov v oleji a svieti ale neviem či píše aj servis ale v každom prípade výmena oleja ako prvá možnost myslím naj
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.06 2008 7:59


AudiA6: Servisní interval se dá resetovat aniž jsi měnil olej. Takže reaději, jak píšou kolegové, olej a filtr vyměn.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.06 2008 12:38


AudiA6:
Skvělí, dík za rady.
No olej byl měněnej nevím kdy, pův. majitel to měnil na upozornění v pal. PC, což mi i před pár sty km začalo psát SERVICE insp ...


Docela obdivuju Tvůj vnitřní klid a sílu nervů ...
Okamžitě to nech vyměnit, před měsícem už bylo pozdě ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

23.06 2008 12:45


Service INSP je servisny interval a na vymenu oleja upozornuje OIL.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.06 2008 12:49


crky: To je jasné.

Obecně jakýkoliv interval se dá resetovat, aniž by jsi cokolvi udělal a provédl výměnu nebo absolvoval inspekci. Proto nás fascinuje stojický klid kolegy.
nahoru

Anonymní





23.06 2008 18:54


podivej se na konektor cidla tlaku oleje u turba... je pod takovym bilym .. nebo spis sedym gumobym klobouckem...

Me se na nem utrepal drat a delalo to presne tohle. Podle chveni motoru to ztracelo kontakt.

Docela jsem se vylekal. nastesti jsem pred tim mel venku Turbo*, takze jsem to nasel za 20s.

Konvicka znamena jen tlak... pokud nemas na vane zespod TOG cidlo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

23.06 2008 19:59


Tak olej je vyměněn a žádná změna. Každopádně olej co vytekl byl normální standartně černý a absolutně v normě co se týče tekutosti: tzn. žádný žmolky atd. Teď je na řadě kontrola těch čidel.

Ono jen tak lajcky-kdyby přece byl opravdu špatněj tlak tak by to přece po zvýšení otáček mělo hned zhasnout je tak? No každopádně mrknu na ten kontakt ke snímači tlaku na turbu jestli tam není něco špatně. Mám takovej pocit že to mechanická závada nebude. No uvidím, auto jsem radši odstavil, takže se na to podívám až zítra..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.06 2008 20:07


AudiA6:
No a co filtr? Jinak to nezhasne, jede to dokud se to nezadře ... aspoň co se mi zdá.

edit: Jo ty mysliš kontrolka jestli nezhasne. Nemusí.
nahoru

sponzor





23.06 2008 20:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.3. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 4

23.06 2008 21:08


Mi to dělalo taky a je to špatný tlak oleje. Olej se nevytlačí až uplně nahoru. Musíš si nechat vyčistit olejovou vanu a olejové čerpadlo co tlačí olej. Bude zakarbonovaný. S filtrama to nemá co dělat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

23.06 2008 22:41


jj filtr je samozřejmě taky nový No právě, ucpaný zakarbodyzovaný sací koš a čerpadlo, to je hned další věc na kterou se mrknem hned po prozkoumání toho čidla.

Jinak tak mě napadá, ať tobude jak to bude, tak je tu taková myšlenka, že vlastně olejová soustava je v podstatě srdce motoru.. Tzn. co takhle namísto čidla na turbu sehnat si odporový čidlo s příslušným chromovým budíkem až do kabiny a mít tak tlak vyčíslenej a přímo na očích. Pokud se nepletu tak se myslím opravdu něco takovýho prodává, co říkáte? Až to všechno pořeším tak do toho určitě jdu. Přecejen staroušek kterej má sice najeto 153tis, ale pravda bude asi někde jinde [/img]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

23.06 2008 22:44


a prosim tě ta konvička má jakou barvu? červenou? nebo je žlutá s vlnovkou?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

23.06 2008 23:11


miroslav.naivert:
Mi to dělalo taky a je to špatný tlak oleje. Olej se nevytlačí až uplně nahoru. Musíš si nechat vyčistit olejovou vanu a olejové čerpadlo co tlačí olej. Bude zakarbonovaný. S filtrama to nemá co dělat.


Nás v škole učili,že tlak sa v kvapaline je všade rovnomerný.


Celkom najlepšie je tam nahodiť ociachovaný manometer a ten tlak zmerať a potom sa uvidí a do vtedy by som nejazdil.
nahoru

Anonymní





24.06 2008 9:06


me by zajimal vliv dynamicke viskozity na tlak oleje na vystupu ...predpokladam ze zuboveho... olejoveho cerpadla.

Teoreticky bych rekl, cim vyssi, tim mensi ztraty...

Ted nemam na mysli reakci regulacniho ventilu, ale zda muze presto ze je kapalina nestlacitelna nastat pripad, kdy ma olejove cerpadlo uz na vystupu nedostatecny tlak vlivem ztrat ... unikem v mezizubnim prostoru.

Vzhledem k tomu ze zuubove cerpadlo je prakticky neznicitelne, rekl bych ze asi ne. Ale to je teoret. uvaha a v praxi nevim.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.06 2008 21:10


Daval jsem ti manual, jak zkontrolovat tlak oleje..pripoj tlakomer a hned budes vedet na cem jsi..

Jinak pokud budete manipulovat s olejovym cerpadlem, nezapomente si ho pak zaaretovat na spravnou polohu kliky!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

25.06 2008 9:02


Jj ten manuál jsem viděl, ale já právě nemám tlakoměr, no měl jsem se s tím včera dostat k mechanikovy nějak to nevyšlo tak snad dnes. Jinak konvička je červená
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

25.06 2008 18:40


Takže nové info, byl jsem dnes na měření tlaku oleje (v podstatě tam jak je ten vývod z turba) a zahřátý na volnoběh to mělo slabých 0.6bar což je opravdu nic moc, resp. spíš nic.. je tak že? Na 2tis. ot. to mělo nějakých 1.5bar. No každopádně jsem to odstavil, v pondělí by měla jít dolů vana tak se uvidí jestli tam není nějaký bláto v sacím koši atd. No a když nebude tak co s tím uděláme hm?
nahoru

sponzor





25.06 2008 18:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

25.06 2008 18:48


no, to není moc veselý. jediný pozitivum je že víš, že čidlo poklesu tlaku oleje funguje správně. ale ostatní bych nechal až bude vana dole. zřejmě někdo před tebou jezdil na blbej olej nebo neměnil filtry.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

25.06 2008 21:41


FrantaCech:
me by zajimal vliv dynamicke viskozity na tlak oleje na vystupu ...predpokladam ze zuboveho... olejoveho cerpadla.

Teoreticky bych rekl, cim vyssi, tim mensi ztraty...

Ted nemam na mysli reakci regulacniho ventilu, ale zda muze presto ze je kapalina nestlacitelna nastat pripad, kdy ma olejove cerpadlo uz na vystupu nedostatecny tlak vlivem ztrat ... unikem v mezizubnim prostoru.

Vzhledem k tomu ze zuubove cerpadlo je prakticky neznicitelne, rekl bych ze asi ne. Ale to je teoret. uvaha a v praxi nevim.


Tak to by si sa divil ako pekne sa také čerpadlo opotrebí,ono to nemá moc velké otáčky a pôsobia tam dosť velké tlaky.

Ale väčšinou za nízkym tlakom býva niečo iné ako čerpadlo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

09.07 2008 13:21


Takže nové zprávy!!! Tak si představte, sundal jsem vanu, celej prostor krásně čistej jako dětská neposraná prdelka, žádný blato, sací koš jak novej. No a co nenajdu ve vaně, dva šrouby (ty průchozí skrz které proudí olej) no prostě byly oba dva vymontovaný, (jejich funkce je propojit cestu oleje tutíž mi to téměř nemazalo), spojujou takovou ocelovou trubičku...

No já když jsem to viděl tak mi hned bylo jasný že to musel nějakej prasáckej mechanik nechat povolený, pač jinak není možný aby se to samo odtáhlo. Takže už mažu jak drak. Navíc jsem si to dělal sám, takže 100% oprava a za 0 korun. A krom toho v servisu bych absolvoval risk, že by mě nabulíkovaly kdoví co tam nevyměnily a naúčtovaly by mě opravu za 10tis. A já už v duchu kupoval novej motor, ještě zže se nezašoupl, nalítá ještě půl mega bez opravy!! Už mě čeká jen termostat

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.07 2008 13:33


AudiA6: Tak to gratuluji.

Zase se ukazuje, že je to o lidech v servicech.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 18.3. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 0

23.03 2016 18:08


dobry den muzete mi poradit? mam a6 4f 2,8i 154kw
ted po vymene rozvodu hydrostelu zdvihatek, ventily na leve hlave pri startu mi to skocilo. ted je vse slozene motor slape krasne, ale zacalo svitit mazani motoru (konvicka), pred opravou se mi nikdy nerozsvitila, az po zahrati oleje naskoci, tlak mi jde na 0,5bar asi spatny cerpadlo? Jeste nez ho budu menit jsem vymenil cidlo tlaku, taktez cidlo ktere hlida a meni tlak mi jizde a kdyz je motor v klidu a je to porad stejny.
chci se zepatat jestli muzu pouzit olejove cerpadlo z 2,4i 3,2i 3,0i atd. cislo meho cerpadla je 06E115105AD
pokud o tom vite vic nez ja poradte mi diky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email