Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 154 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 146
Uživatelů: 8
Celkem: 154

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

21.05 2010 8:49


Zdravím chtěl bych se zeptat jestli ma nekdo skusenosti s touhle upravou majitel píše že ma upravu od firmy dieselpower na 180 ps na 1.9Tdi chtel bych vedet jestli se nejak rapidne ničí motor nebo nějake jiné závady poradte kdo s tim ma zkusenosti diky.
nahoru

sponzor





21.05 2010 8:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

21.05 2010 8:51


www.dieselpower.cz

Je to v cajku. Dělal to asi reesha...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

22.05 2010 12:37


JEste nekdo ma s timhle nejake zkusenosti??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

22.05 2010 12:39


Susacek: Jestli je to opravdu dieselpower, můžeš být klidnej.

Přesunuto by valmet.
nahoru

Anonymní





22.05 2010 12:55


No může to bejt vpohodě, ale jen jestli tam má jednohmotnostní spojku, protože takovej výkon dvouhmota už nepobere a klouže.. Takže jestli tam má jednohmotu, tak ta úprava je úplně bezpečná. A ještě by bylo dobrý, kdyby na tom autě byly 288mm, nebo 312mm brzdy, s těma 280mm se nedá jezdit

Teď jsem si všimnul, že si psal, že je to B6, takže to ta co jsem našel není..
Když je to teda B6, tak to nemá klasickou rotačku, ale má to 1.9TDi PumpeDüse a těch 180hp se tam dá opravdu udělat jen chipem, bez jakýchkoliv HW úprav. Takovej motor bych řek, že bude dost v pr... A bude na 90% špatná spojka, protože ta co tam je, tak taky nerozdejchá ten výkon.. A PD jsou podle mě prostě špatný motory, nevím jakej na to maj názor ostatní lidi, ale co slýchávám, jaký jsou s tím problémy, tak je to podle mě špatná volba.. Ještě k tomu, když je tam chip, sice dobře udělanej, ale ten motor dostává záhul . Ikdyž nadruhou stranu, když by byla za dobrou cenu, tak proč né..
Jo a brzdy by tam měly bejt 288mm v základu..
Naposledy upravil Lummar dne 22.05 2010 13:23, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

22.05 2010 13:02


Lummar: Jestli to delali u dieselpower, tak se nemusi bat, ze by se mu tam neco extra sralo. Kluci neudelaji upravu, u ktere by vedeli, ze se neco posere
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

22.05 2010 13:04


Lummar: tu, co jsi tady hodil, ta to urcite neni, kdyz se tu pise o B6 a v tvojem inzeratu je B5
nahoru

Anonymní





22.05 2010 13:12


sTeblo: Když jim to někdo zaplatí, tak proč by to neudělali? Znám dieselpower moc dobře, to se nemusíš bát, ale je to tak, že když jim někdo zaplatí úpravu na 200ps, tak mu to udělaj, ale varujou ho, že by bylo dobrý dát jinou spojku atd.. Když to ten člověk neudělá a prodává to se starou spojkou, která při tý úpravě klouže, tak je to docela blbý..
nahoru

sponzor





22.05 2010 13:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

22.05 2010 13:18


z 1,9TDI 96kw opravdu 132kw při zachování životnosti komponent jen čipem nedostaneš
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

22.05 2010 20:47


Diky moc za příspěvky přemýšlím jestli koupit zrovna 2.5 132 kw a nebo koupit nejakou tu upravenou 1.9 od diesel poweru. Ale kdzž tady čtu tak se asi budu dobře starat o tu 2.5
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

22.05 2010 20:53


Susacek:
Diky moc za příspěvky přemýšlím jestli koupit zrovna 2.5 132 kw a nebo koupit nejakou tu upravenou 1.9 od diesel poweru. Ale kdzž tady čtu tak se asi budu dobře starat o tu 2.5


Copak ty, důležitý je, jestli se o ní dobře starali před tebou.

Tady na klubu ti jedenáct z deseti klubáků ten motor bude rozmlouvat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

22.05 2010 20:57


Už sem si všiml že ta 2.5 je taddy hodně rozmlouvana jenže prostě 1.9 na audi mi přijde slabé
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

22.05 2010 21:15


To mě taky, proto mám 2.5.
I když je pravda, že kdybych tehdá věděl co dnes, asi bych si vybral jinej motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

23.05 2010 9:36


kolik si do toho uz vrazil??????
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

23.05 2010 10:01


17K za turbo a x tisíc za několik výměn nápní a filtrů. A tuším kolem 15K za rozvody. Toť vše.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

23.05 2010 19:17


a za jakou dobu ???
nahoru

sponzor





23.05 2010 19:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

23.05 2010 19:51


když se staraš o auto a ten před tebou to dělal taky je udržba v normě i u 2.5, kamarad ji ma a je v poho a ta spojka u 1.9??? nemam 180, mam min ale opravdu i po vyměně si řikam že jsem měl dat nějakou lepší, ta nevydrži jako ta prvni 200tis
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

23.05 2010 20:21


Susacek:
a za jakou dobu ???


Turbo jsem dělal asi dva měsíce po koupi, náplně pravidelně po cca 10K, takže tuším 5x a rozvody po koupi. Jinak jen nafta. Ťuk ťuk.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

25.05 2010 10:05


Ted jsem na váškách jestli koupit 2.5 nebo 1.9 a dát tam čip
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

25.05 2010 13:19


Susacek:
Ted jsem na váškách jestli koupit 2.5 nebo 1.9 a dát tam čip

2,5 říkají,že je špatnej motor,já najezdim za rok 50.000km a kromě brzdového spínače,gum,brzd,oleje,filtrů a nafty vše ok. záleží jak se o něj předchozí majitel postaral. Jediný co mi mrzí je,že jsem měl možnost jezdit s novější B7 ve 2,0tdi a ta prostě odspodu jde líp. Ale nemůže si stěžovat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

25.05 2010 13:25


alf.66: Ale ty máš tuším pětikvalt kde je menší spojka než u šestikvaltu.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

25.05 2010 16:50


no mam, co nadělam, mam shanět 6, to by mě asi koplo, mě jak mě ale draha mě při koupi přemlouvala na 6 skřin a mě se libila moje a byl jsem uvzaty že ne, ta by mě ted zabila.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 2

13.01 2011 20:55


Susacek:
Už sem si všiml že ta 2.5 je taddy hodně rozmlouvana jenže prostě 1.9 na audi mi přijde slabé


Já tedy bych dal přednost 1,9 tdi a upravit ji cca na 200 ps. Sam mam ze 110 ps zvýšeno na 140 a teď řešim zvýšení na 160-170 ps . To je hranice na seriovou spojku a nějakou závodní dávat nechci jako kolega který má ze 110 ps zvýšený výkon na 205 PS a chce to dát ještě tak na 220 ps a to má spotřebu cca 7-8 litrů nafty. Kolik by papala 2,5 ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

19.01 2011 12:09


Susacek:
Ted jsem na váškách jestli koupit 2.5 nebo 1.9 a dát tam čip

2.5TDi nekupuj, posereš se ze servisu, pokud nebudeš mít megaštěstí.. Upřednostňoval bych 1.9TDI+trysky race + chip

PS: 180PS 1.9TDI pokud nebyla měněná spojka, tak na beton začne klouzat a půjde do kopru. Je to jen otázka času..
nahoru

sponzor





19.01 2011 12:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

19.01 2011 12:28


Ja mam A4 B6 1,9TDI 96kw + chip-delali to kluci z BOSCHe (cipovali nam uz 3 auta). a Nemuzu nic namitat!!! auto jede pekne, ale quattro ho trochu brzdi a spotreba kolem 9l.

Kdysi jsem mel Octavii 1,9TDI 66kw + chip = to byla svizna mrska-takova jesterka...

No a otec ma Superba 2,5TDI V6 6rychl.manual + chip = tryskac!!!

Bez do te 1,9TDI.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email