Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 18 února 2019
Celkem je zde 5 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: RadoA8
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 42 723
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 2
Celkem: 5

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

18.05 2010 16:11


Cus chlapi, vecer zastavim u baraku, vse ok. Rano nastartuju a sviti mi motor a blika zhaveni - nechapu. Napichl jsem to na VAG - 5 závad nalezeno...Auto normalne jede, nesleduju pokles vykonu nebo jine jevy...

Nevite cim by to mohlo byt? Podle VISu jsem rozklicoval asi jen dve chyby, zbytek ve visu neni. Nemuzete se mi nekdo na to podivat?

Jedna z tech chyb ukazuje na nejake cidlo alarmu nebo tak nejak (pritom tam alarm neni)

Nemohlo se stat, ze se do toho chtel v noci nekdo dostat a odjet s tim? Vsimnete si, ze u 3 chyb jsou otacky motoru 63 (coz je blbost ze?) cas 0 (taky blbost, jindy to tam pise cas zavady) a napeti baterie 9,65V (taky blbost ne?)

podle meho laickeho domnivani to auto stalo, motor nebezel, kdyz se zapsali tyto chyby. Jak je to ale mozne?

Smazat nejdou. Nemuze treba odchazet baterka?

Fakt nevim

Diky vsem.....

Dan
nahoru

sponzor





18.05 2010 16:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2122 | Témat: 30

18.05 2010 17:25


Co tak pro začátek použít VAG, který bude psat i chyby? Třeba i starší, když to pomůže, na B7 by určitě stačila i sedmička...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

19.05 2010 14:41


Mr. Death:
Co tak pro začátek použít VAG, který bude psat i chyby? Třeba i starší, když to pomůže, na B7 by určitě stačila i sedmička...


Mám VAG který zobrazuje chyby, ale jak psal Paskal, pravděpodobně NERO si asociuje soubory DAT tzn. o soubor codes.dat, proto mi to nevypisuje...Ale teď vnemám čas odinstalovávat programy, potřebuji to nutně řešit...

Nemůžete se někdo na ty chyby podívat? VIS toho moc neukáže.

Děkuji
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1282 | Témat: 1

19.05 2010 22:54


danielkiraly:
Skuz ještě VAG spouštět přímo ze složky a ne z plochy přez zástupce - pak by ti mohlo otevřít "soubor CODES.dat"

No a k těm chybám - má to za následek Baterka !!!! Dáva ti jen Napětí: 9.65 V ......... a to je pro ABS* atd. strašně málo.... tak ji dobij - nebo kup novou - a mělo by být po problému.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 128 | Témat: 23

19.05 2010 23:51


Něco podobného mi se začlo zobrazovat taky a nakonec to byl špatný brzdový spínač Nevím sice jak nebo co,ale údajně je žhavení atd. vše vedeno přes tu krabičku...Výměna za novou a celkové náklady 900kč a mám klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

20.05 2010 10:17


P:
danielkiraly:
Skuz ještě VAG spouštět přímo ze složky a ne z plochy přez zástupce - pak by ti mohlo otevřít "soubor CODES.dat"

No a k těm chybám - má to za následek Baterka !!!! Dáva ti jen Napětí: 9.65 V ......... a to je pro ABS* atd. strašně málo.... tak ji dobij - nebo kup novou - a mělo by být po problému.


Paskale díky, ta baterka me napadla taky...Zas na druhou stranu nechapu, ze rano nastartuju uplne bez problemu....

Nic, zkusim novou baterku a uvidí se
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

20.05 2010 19:30


Tak chlapci, baterku jsem sice objednal, ale nedalo mi to, že mi ten VAG nevypisuje ty chyby. Tak jsem si ho znovu nakopiroval do nove složky a ejhle, už vypisuje. Do přílohy přikládám znovu LOG. Prosím, může mi někdo poradit co to znamena?

004374 - rada valcu 1 - sonda 1: obvod vyhrivani: preruseni (kde je ta sonda???)
001350 - cidlo 1 teploty vyfukovych plynu: zkrat na plus (G235) (kde je cidlo teploty vyfukovych plynu?)

Díky moc všem za pomoc

Dan
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

23.05 2010 20:58


Nazdar chlapi, tak mi dneska Audinka udelala pápá. Motor chcípnul a domu jsem se vezl vedle ridice odtahovky. Rekl mi, že už jsem v tomto týdnu pátý s audinou. První, co se zeptal bylo: Nemáte tam ten slavnej 2.0? Začínám se stydět

Prosím o znalejší, kde najdu to čidlo teploty vyfukovych plynu? Je logicke, ze bude nekde na vyfukovem vedeni ale kde? Bliz k motoru? Jak se tam dostanu? Spodem, vrchem? Pak co je ten obvod vyhrivani valcu? Na co se mam zamerit? Diky moc
nahoru

sponzor





23.05 2010 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2122 | Témat: 30

23.05 2010 22:02


U Passatu na "slavným" 2.0TDI odcházely naftový čerpadla. Projevuje se to úplně stejně, chcípne to a nazdar. Nemohl by to být problém i zde?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

24.05 2010 14:31


Chlapi mám teď přeinstalovaný počítač tak nemám ETKU může se mi někdo podívat na číslo dílu - čidlo teploty výfukových plynů G235?

VIN*: WAUZZZ8E06A105025

pokud by to šlo, hoĎte mi i screen ať se podívám kde to na tom výfuku je, díky moc

Dan
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2122 | Témat: 30

24.05 2010 15:16


A který čidlo? Našlo mně to tři čidla teploty spalin - před turbem, před DPF*, za DPF*. Bohužel označení G235 to nezná.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

24.05 2010 15:18


Mr. Death:
A který čidlo? Našlo mně to tři čidla teploty spalin - před turbem, před DPF*, za DPF*. Bohužel označení G235 to nezná.


Jeééé, to jsi moc hodný, můžeš mi hodit všechny? Bohužel taky nevím který to je. Díky moc za rychlou odpověď......
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2122 | Témat: 30

24.05 2010 15:41


Takže to před turbem:
038 906 088 E nebo 03G 906 088 AK

Před DPF*:
8E0 906 088

Za DPF*:
03G 906 088 C

Cena všech se pohybuje okolo 2000Kč bez DPH. Tak snad zjistíš, o který přesně se jedná.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

24.05 2010 15:51


Mr. Death:
Takže to před turbem:
038 906 088 E nebo 03G 906 088 AK

Před DPF*:
8E0 906 088

Za DPF*:
03G 906 088 C

Cena všech se pohybuje okolo 2000Kč bez DPH. Tak snad zjistíš, o který přesně se jedná.




Děkuju Ti mnohokrát....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

25.05 2010 9:56


Cau kluci, poradte, jde nejak zmerit cidlo teploty vyfukovych plynu? Vzhledem k tomu, ze jsou na vedeni celkem 3 cidla, nevim ktere je spatne. Dle diagnostiky jen jedno ale ted nevim ktere, tak bych to chtel nejak zmerit a pak to spatne vymenit....

Mate nekdo zkusenost? Pripadne, muze mi nekdo poslat z ETKY obrazek vyfukoveho systemu, abych presne vedel, kde ty cidla jsou? Diky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2122 | Témat: 30

25.05 2010 11:24


Já bych to viděl na čidlo před DPF*, protože píše čidlo 1. Ten nákres v Etce byl pro mě naprosto nepochopitelnej a zjevně to nebylo na výfuku, ale ještě někde v motoru.
nahoru

sponzor





25.05 2010 11:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

25.05 2010 13:19


Zkusim se na to podivat, jestli to neni na svodech, nebo tak, DAM* vedet.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 303 | Témat: 8

26.05 2010 11:26


tady mas postup vymeny cidla G235 na tvem motoru primo z dilenske prirucky .. taky mi uz odeslo, klasika, DPF* nam byl cert dluzen
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

26.05 2010 14:21


gdanx:
tady mas postup vymeny cidla G235 na tvem motoru primo z dilenske prirucky .. taky mi uz odeslo, klasika, DPF* nam byl cert dluzen


Hele ty jsi normalne genius, usetril jsi mi hodne prace....

A jak se ti to projevovalo? Me to nastartuje ale ma to zvuk jak na tri valce a nehnu s autem. Jakmile zaradim, chce to chcipnout...

Diky za odpoved
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 303 | Témat: 8

26.05 2010 15:51


to, ze nehnes s autem nebude souviset s cidlem DPF*, jak jsi na tom s filtrem DPF* jako takovym, kolik procent mas aktualne zaplneno? .. diagnostika .. 01 - motor, blok 75, skupina 3 .. mrkni na to .. kazdopadne to cidlo je urcite taky ko .. u me v podstate krome svitici ikony motoru nebyl poznat zadny rozdil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

26.05 2010 16:16


gdanx:
to, ze nehnes s autem nebude souviset s cidlem DPF*, jak jsi na tom s filtrem DPF* jako takovym, kolik procent mas aktualne zaplneno? .. diagnostika .. 01 - motor, blok 75, skupina 3 .. mrkni na to .. kazdopadne to cidlo je urcite taky ko .. u me v podstate krome svitici ikony motoru nebyl poznat zadny rozdil


ted jsem se koukal, zaplneni 15% coz by melo byt nastesti v pohode... Nevis cim by to mohlo byt? Motor ma zvuk jak traktor. Kdyz odpojim vahu, chova se to stejne. Pokud by byla spatna vaha a odpojim ji, auto by melo jet, nebo ne?

Neni motor v nouzovem rezimu? Jak to poznam? Jde Vagem poznat tuto skutecnost...Jo a jeste dulezita vec: Nekde jsem cetl, ze po vymene jakychkoliv cidel by se mel motor dat do zakladniho nastaveni. Je to pravda?

Diky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 303 | Témat: 8

26.05 2010 16:35


koukni jeste ve vagu na vstriky po startu na volnobeh, 01 - kanal 13 a rovnou asi i 18, jinak toho muze bejt asi vic .. co presne ti to dela, pridas plyn a chcipne to jo? .. odkud jsi? .. jestli ti tam tece malo nafty, tak to muze byt i to podavaci cerpadlo, jak tu nekdo psal vyse
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

26.05 2010 17:10


gdanx:
koukni jeste ve vagu na vstriky po startu na volnobeh, 01 - kanal 13 a rovnou asi i 18, jinak toho muze bejt asi vic .. co presne ti to dela, pridas plyn a chcipne to jo? .. odkud jsi? .. jestli ti tam tece malo nafty, tak to muze byt i to podavaci cerpadlo, jak tu nekdo psal vyse


Jsem z Prahy. Cerpadlo by tam melo byt elektricke ne? (2.0TDI kod motoru BPW) a je to r.v. 2006.....Kdyz pridam plyn, treba i na podlahu tak se otacky zvednou na cca 1500, vic ne. Kdyz zaradim rychlost, tak se to skoro ani nehne, spise to chce chcipnout, tim ze to nema vubec silu...Jako ze by to hned chciplo to ne....Ale ten motor divne vrci...Fakt jak na tri valce...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

27.05 2010 9:35


Ahoj, posilam screen z tech kanálů 13 a 18, dal jsem tam jeste kanal 75.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





27.05 2010 9:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

27.05 2010 16:08


Takze chlapci, pricina zavad jednoducha - nejaka svina hlodava mi prekousala kabely vedouci za motorem. Celkem 5. Proto svitilo to cidlo teploty atd. takze jsem ho vubec nemusel kupovat. Zavady zmizely az na jednu, pise to porad zavadu 5213, nevim ale co to je. Nasel jsem jeste jeden konektor, z ktereho vedou dva draty a jsou taky prekousane. Psal jsem zvlast prispevek, aby jste si tooho vsimli rychleji, protoze uz jsem z toho zoufaly. Auto nastartuje ale nema silu, mam za to, ze to bude prave tou posledni zavadou...Nevite nekdo, kam ty dva dratky vedou? Jeden je bily, druhy sedy...Konektor je hnedy a je na bloku motora po prave strane za chladicem oleje..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 303 | Témat: 8

27.05 2010 16:40


tak to je drsny .. to cidlo te zas az tak mrzet nemusi, beztak na nej casem dojde ) ty hodnoty vstriku jsou ok ..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

27.05 2010 16:42


gdanx:
tak to je drsny .. to cidlo te zas az tak mrzet nemusi, beztak na nej casem dojde ) ty hodnoty vstriku jsou ok ..


Muzes mi dat cislo na Tebe? Zavolal bych Ti, ja uz nevim co dal...Diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 233 | Témat: 45

27.05 2010 16:49


uz jsem zjistil co je ta chyba 5213 - je to Exhaust gas temperature senzor 3
Tak ze by to byl ten treti senzor za DPF*? Muze se teoreticky stat, ze kdyz odejde tento senzor tak auto vubec nejede?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 303 | Témat: 8

31.05 2010 14:05


demontaz DPF* na 2.0 TDI*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 303 | Témat: 8

31.05 2010 15:26


demontaz DPF* na 2.0 TDI* s Multitronic*
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6i 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 103 kw 130 kw 140kw 175kw 2.0 tdi 2.0 tdi 130 kw 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2.8 benzin 2din 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 2005 2009 4.2tdi 4b 4f 4g 75kw 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 a8 d2 4.2 1996 a8 d3 aat abs aditiva ael afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad allroad 4g rozvody servis alt alternátor alu kola alz ami ami 2g a6 4f antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 audi a4 b6 audi a4 b7 2005 audi a5 audi a6 audi a6 4f 3.0 tdi a pre všetky vozidlá vw audia4b6 audia8 audiklub audio audo chorus autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio autorádio hudba b2 b3 b4 b4 80 razeni klb b5 b6 b7 b8 baterie bazar benzin bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpj bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy brzy bsa bsd bsm budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fiscon fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hadice hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree heandsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel ignition lock defective imobilizér insp intercooler interier ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepani klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovaní řidici jednotku motoru kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kontrolky kotouče kouřivost kroužek pod volant kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg lpg 4.2 manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 nakodovanie kuca bez vagu napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje nesvítí netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění poloha pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku priprava pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro r.2012 radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahary vrtule pořád se točí bkd audi a3 8p 2.0 tdi schéma sd karta sds seat sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka spínač sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér sterače stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svetlá svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trhani trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojeni zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zhaveni zimní pneu značka zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škoda je proces rovnaký. - common rail systems škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavíc svíčka žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email