Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 139 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Honzadragon
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 371
Online návštěvníků
Návštěvníků: 135
Uživatelů: 4
Celkem: 139

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

16.05 2010 14:57


Zdravím všechny co chcou např. obměnit reproduktory (tak jako já) u A6 C4 Limousine. Pokud se to tu už nějak rozebíralo pak se omlouvám všem, kterým jsou tyto informace na obtíž nebo tzv. k ničemu. Měřil jsem reproduktory jak v předních dveřích, tak v zadním prostoru za sedačkami (pláto s reproduktory). Někteří z vás mají i v zadních dveřích, což si myslím, že přední dveře s reproduktory = zadním dveřím. V zadním plátu už je jiná velikost a nejsme omezeni hloubkou. Mam tam originál NOKIA reproduktory.

Přední dveře velikost:
výškový reproduktor = průměr do originálních úchytu 42,5mm.
basový reproduktor = montovací průměr do dveří je 100 mm (velikost origo reproduktoru NOKIA je 104mm a vnější průměr 110mm, to jen pro info.) a maximální hloubka, která je nám povolena je 56mm, měřeno ve dveřích na nejvyšším bodu který nás hlouběji nepustí. Jen pro informaci, průměr původního magnetu na NOKII je 73mm. Basový reproduktor v předních dveřích je přichycen jen třemi vruty.

Zadní pláto za tím naším gaučem v autě je osazen:
výškovými reproduktory = o průměru taktéž 42,5mm do origo úchytu
basový reproduktor = montovací průměr 130 mm hloubka je neomezena.

Chtěl bych zaměnit všechny reproduktory za uvedené v tomto přízpěvku, ale také porovnat názory všech co už měnili (jejich rady, typy a názory):

vzadu buď[url]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
[/url]

nebo[url]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
[/url]

vpředu
[url]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
[/url] plus dokoupit výškové repro [url]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
[/url]
nebo druhá varianta do předních dveří
[url]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
[/url] a u těchto reproduktoru zaměnit výškové repro za [url]
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
[/url]

Tag doplněn by Petan
nahoru

sponzor





16.05 2010 14:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

16.05 2010 15:13


Pepsn: Každopádně je třeba si uvědomit zásadní a neměnný fakt, že zadní reproduktory máš aktivní a vede k nim jen signál. Tzn, že nebudeš mít problém jen se zapojením reproduktoru, ale také s rádiem, protože ve tvém ISO konektorou budeš mít jen 4 piny, namísto běžných osmi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

16.05 2010 15:26


Pepsn: Diky za info. Muzu se zeptat, proc chces ty repro menit? Nemyslim, ze by to byly vylozene zmetky.
A jak rika sniper - k zadnim repro asi budes muset natahnout silnejsi draty - nevim jestli by to ty signalovy zvladly.
A jestli mas nejaky origo radio, tak si zjisti, jestli je dvou nebo ctyrkanalovy. Pokud dvou, tak ty zadni nikdy hrat nebudou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

16.05 2010 16:47


sniper: no problém asi nebude tak strašný ale muj iso konektor má 8pinu a mám na něj napojeno autoradio s prozatimním výkonem 4x50W. Kazdý kanál je rozdělen a napojen zvlášť. Ještě bych ale prokonzultoval to s těmi aktivními reproduktory vzadu.

bicek silnější dráty bych tam mohl natáhnout to je fakt. A proč chci měnit za jiné: - jsou tam už nějaký ten pátek a pokud odzkoušíte reprosoustavy na různých frekvencích (zpěvu, bycích atd. nebo např. testovací CD frekvenčních rozsahů reproduktorů), tak zjistíte že už nepokrývají takový frekvenční rozsah co by měly. Důvod je prostě stáří a slabší výkon.
Naposledy upravil Pepsn dne 16.05 2010 17:19, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

16.05 2010 16:57


Je napsaným pravidlem, že reproduktor potřebuje cca. polovinu výkonu zesilovače, aby hrál plně v celém pásmu a využil se jeho výkonový potenciál.

např:
Na 100 W RMS výkonou repro. soustavu je vhodné použít zesilovač okolo 40 W - 80 W RMS na kanál.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

16.05 2010 17:57


Repro v zadu je zvoleno vcelku ok. spíše ty sinusy. ale proč dopředu to tak komplikuješ? Kup pořádný kompa a dej je tam. konkrétně doporučuji připlatit za tyto komponentní repro:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

16.05 2010 18:13


Pepsn: Pokud máš vzadu aktivní repra, nemůžeš mít výstup 8pinů z ISO konektoru, protože výstup na zadky jde z miniISO konektoru.
Takže už to před tebou asi někdo předělal a tím pádem asi nebudeš mít zadní repra aktivní.
Každopádně překontroluj to
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

16.05 2010 18:48


andreas:to co jsi mi doporučil, jsou 130mm kompa a ty tam asi nenarvu. Já mam ve dveřích díru jen 100mm jinak bych nekomplikoval a navíc u sínusu kterého jsem navrhl dopředu jsou v komponentní sestavě nekvalitní výškáče, takže jsem tam napsal ty o řadu vyšší.

sniper: zatím jsem nikde nezjistil, že mám vzadu aktivní repra a někdo na AC psal že to je jen asi u origo BOSSE aparatury, ale za tenhle názor já se nestavím. Rači překontoluji = dvakrát měř, jednou řeš. (pozn. já nikde nepsal, že mám aktivní zadní repro)
nahoru

sponzor





16.05 2010 18:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

16.05 2010 18:53


Pepsn: jo sorry, to jsem nějak přehlídl. můžu teda doporučit tyto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

16.05 2010 18:59


Pepsn: C4ky mely vzadu aktivni repro - ja to tak u Avanta mel taky. Ale nevim jestli je to tak u vsech.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

16.05 2010 19:15


andreas: no rači tam dám všude asi sinusy, protože ty tvoje repra mají montážní hloubku: 58mm a mě se zrovna ve dveřích nic vybrušovat nechce i když 2mm hmm.Za další zvukovod v těch dveřích není zrovna ideální a tak 58mm doopravdy nee, nemá to význam tlačit to tam násilím.Dík

biček: tak to taky nevím zda aktivní repro je u všech. No a jak jsi to vyřešil, pokud jsi měnil repro?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

16.05 2010 19:58


Pepsn: Neresil jeste - predchozimu majiteli ty aktivni odesly, ale mel tam neoriginalni ctyrkanalovy radio, tak je proste vymenil za pasivni a hral.
Delta CC je jen dvoukanal, takze ty zadky mi proste nehraji - puvodne sem chtel pouzity ty zesilovace od originalnich repro (odesli tam jen ty kabliky co vedou do membrany-zesak by mel byt v pohode) ale to nevim jak by dopadlo - ty zesilovace maji jen par Watu - nevim jak by to vybudilo 100W repro.
Takze nakonec to dopadlo tak, ze sem nakoupil Bose repro a ted resim kdo to zapoji
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

16.05 2010 20:18


Pepsn: Aspoň tedy přední repro bych určitě neměnil. Osazené reproduktory Nokia nejsou opravdu vůbec špatné a čínská produkce autreproduktorů jim v mnoha parametrech nemůže konkurovat. Snad je zatižitelností na úkor nižší citlivosti( tzn, při výším dodaném výkonu stejný akustický tlak, díký tužšímu kmitacímu systému) Výšký v předu jsou také dost slušné. Snad jen bych trochu pořešil výhybku se strmostí 12dB/oktáva, v originále je jen do serie kondenzátor před výškou( tj 6dB/oktáva a zbytečně jdou vysoké frekvence do středobasu, které nedokáže přehrát a tím se zatěžuje zbytečně kmitací cívka)
Středobas ve dveřích bych ale neměnil hlavně proto, že ceslý systém jeho ozvučníce není nahodilý. Je počítaný a za reproduktorem je jakýmsi labirintem rešená basreflexová ozvučnice. Aby to hrálo líp, musel by se parametrově příblížit aspoň několika paramtrům původního reproduktoru( musel bys znát: Efektivní plocha membrány,Stejnosměrný odpor kmitací cívky,Mechanický činitel jakosti,Elektrický činitel jakosti,Celkový činitel jakosti,Indukčnost kmitací cívky,Ekvivalentní objem,Celková kmitající hmotnost,Mechanická poddajnost závěsu atd..) Je to nezjistitelné jak o původním repro Nokia tak o nových repro většiny čínské a podobné provenience. Konstruktér ozvučení pro tohle auto ovšem tyhle údaje znal a navrhl to vše přesně na ono repro, týká se to hlavně basreflexové ozvučnice.

V zadních dveřích či platu, máš možnosti větí, tam to hraje do obsahu dveří/kufru.
Tak to jen ve zkratce, něco o problematice audio
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

16.05 2010 20:22


bicek jen tak pro informaci jsem se chtěl zeptat v kterých místech jsou ty zesilovače. Zítra kouknu do auta a pak pisnu zda mám, nebo ne. Dneska jsem koukal na ten svazek od autoradia abych si ověřil zda to je dodělávané, ale nevypadá to. Taky jsem koukal jaké barvy jdou od konektoru a jaké k reprákům vzadu, vše sedí. Je to prostě origo. Těch osm drátu jsou v průřezu stejně hrubé a nic doděláváno. Asi moje Mája(OOOO) je vyjímka a nebo narazím na nějaký problém.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

16.05 2010 20:23


bicek: tady jsem to řešil
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

16.05 2010 20:50


rakyroky jen pro zajímavost výšky ve předu jdou jen do 15khz, takže nebudu tvrdit že výšky, které jdou do 20khz jsou horší - změřeno. V předchozím přízpěvku jsem psal že velký středobas tam nebudu tlačit a to už jen proto, že ozvučnice není zrovna ideální. Tlak který vyvolá středobas by byl pro tento basreflex až moc. Určitě souhlasím s tím že konstruktéři měli vše propočítáno. Pokud děláš s reprosousatavami tak se ti to šikne. Takže radíš přední nechat, tak jak jsou a zadní vyměnit?
nahoru

sponzor





16.05 2010 20:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

17.05 2010 10:06


Pepsn: 15kHz je zanedbatelný rozdíl oproti 20kHz, zvlašť v autě. Frekvenční rozsah je až druhotný údaj. Většina lidí od 20 let věku stejně víc jak 12kHz neslyší. Děti jsou na tom o něco líp. Pokud se trochu orientuješ třeba v muzice, tak 15kHz - 20kHz jsou 4 tóny, tj půl oktávy. Čím vyšší frekvence, tím ti striktně narůstá směrovost měniče. Tzn, pokud dáš tedy reproduktor který umí 20kHz, musel bys být skoro v jeho ose aby jsi i z těhle frekvencí něco měl. Ideálně uzavírat s výškáči rovnoramený trojúhelník. Není to jen tak říct si dám tam to a to.Hraje tam roli i citlivost vysokotónovýho měniče X středobasu. Dáš-li citlivější výšku, budeš mít třeba přeřvaný středy.Dá se řešit odporem. Vždy to bude nějak hrát, ale opravdu si nemyslím, že člověk má doma ty možnosti to spočítat a změřit. Mé doporučení zní. Dveře v předu nechat jak jsou. Mě jako muzikantovi se líbí jak je to řešené, toť můj názor. zadky pořešit a poexperimentovat s vhodným osazením. Moje vize na mém autě je s rádiem, které má tu možnost přeladitelně ořezat signál pro hlavní reproduktory na např 100Hz + výstup pro woofer s dolní propustí 100Hz.A protože jak známo čím nižší frekvence, tím víc výkonu repro potřebuje, ušetříš středobasy, o zbytek se postará woofer, který může být kdekoli(basy se šíří všesměrově)

Na autě teď řeším závažnější technické věci,ale plánuju uskutečnit měření v interiéru, navrhnout nové výhybky podložené měřením a použít woofer. Pak bych sem rád dal kompletní návod a údaje o měření bude-li zájem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 108 | Témat: 16

17.05 2010 12:14


OK souhlasím a už se těším na kompletní návod, jinak dík za rady a pořeším to jak jsi napsal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

17.05 2010 13:10


cau kluci, jen prosim o radu, vymenil jsem zadni repro za pioneer
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


radio mam sony 4x52w, chci se zeptat jestli je to vhodny, mam je tam uz nejakej patek ale prijde mi ze maji hodne nevyrazny hloubky, muze to byt tim (moc jsem si s tim nehral) ze jsem na originalni kabely pripojil ty dodavane s repro a zapojil to? myslite ze se treba zvuk zmeni, zlepsi, kdyz DAM* ven ty puvodni kabely? nechtelo se mi kvuli tom uvsechno rozdelavat a prepojovat tak jsem to vyresil takhle. Nebo jestli je radion na ne hodne slabe a vyresil by to az nejaky zesilovac? diky..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

17.05 2010 13:13


možná by to vyřešila pořádná instalace aby se repro mohlo pořádně do něčeho opřít.jestli to máš v platu, tak tam je to těžší. pokud ti pěkně hrají přední, tak bych prodal ty ovály a řešil to sw.aspoň trochu basů by si tam měl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

17.05 2010 13:19


vyresil jsem to tak ze jsem koupil velkou desku, potahl ji kobercem ve stejne barve jako mam plato, pridelal do toho ty repro aby pekne drzeli a cele to na pevno prisrouboval na x mistech k tomu platu az prez ten plech pod tim takze se to ani nehne, v tom bych problem nevidel, jako hlouby slyset jsou ale ne tak jak by mely byt slyset na repro tohodle vykonu, kamarad co ma polovicni repro mi prijde ze ma lepsi zvuk.. kdyz na radiu presmeruju zvuk dozadu tak to hraje lip, ale to je reseni na prd.. vepredu mam take vymenene repro za pioneer, tam to hraje krasne, mozna proto ze jsou slabsi.. nevim..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

17.05 2010 14:28


tak zesilovač
mám jeden takovej menší na prodej. Jenže to už je napájecí kabely, signálový kabely atd. už je to větší zásah...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

17.05 2010 14:30


andreas: diky ted to resit nemusime. jsem na nejakou dobu mimo cr, tak bud poridim neco tady, nebo az se nekdy vratim mel by to teda zesilovac vyresit rikas, jo?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

17.05 2010 14:32


to záleží co si od toho představuješ. ve předu ti hraje co. Mě pěkně basovaly i kompa. ale musel jsem to vytlumit a pořádně posadit repráček.Pak jsem měl vzadu taky ovály a celkově to hrálo hezky i s basama.
nahoru

sponzor





17.05 2010 14:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.05 2010 20:00


Dát do auta zesilovač je dobrá volba. Má to háček. Je potřeba dost věcí předělat. Tedy v případě, že auto je vybavené 4 repro a 1 subwoferem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

17.05 2010 20:05


ja to prave vidim jako nejjednoduzsi volbu, a nebo aktivni tubu a dat dozadu vyhybky ale to bych zase nevyuzil ty repro co jsem koupil.. jinak ted tam subwofer nemam a radio zase nema vystup na subwofer takze by to muselo jit prez ty vyhybky prave.. mam takovej pitomej model od sony s bluetooth ale nic to skoro neumi a nema az na to bt. to byla taky koupe. jinak vepredu mam 13" pioneer myslim 35w, docela se to tam veslo bez velikych uprav, kryty se prez to daly dat bezproblemove, vyskove jsem vepredu nechal byt a taky to hraje, se predkem problem nemam, tam ani hloubky nejak nepotrebuju, ten zadek by se o basy mel postarat dobre ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

17.05 2010 20:52


To je pravě ono.pokud ti chybí basy,maš několik možností.ty repro co si koupil jsou spíš určeny na zesik.tak koupit 2kanal zesik a je to.ovaly bez zesiku je težké rozehrát na radio.nebo sw.bud aktivní,nebo k tomu nejlepe monoblok.asi bych ale neřešil kombinaci jak ovaly tak sw.jednat je to dražší a jednak by to bylo přeplacaný.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

17.05 2010 21:27


ja si taky myslim, jsem rad ze me v tom nekdo ujistil.. jeste mi hlavou litala myslenka jestli to treba vanze neni tim ze tam je o 5 metru kabelu vic nez by normalne melo byt, nebo ze je pioneer kabel napojenej na origo kabel, jestli tam nejsou nejake velke ztraty.. jinak bud koupim zesik, nebo subwofer, oboje urcite resit nebudu, take mi to prijde zbytecny... premyslim kam bych ten zesilovac zasil, nemate nejakej tip? na c4 sedan. nechci aby to nekde prekazelo nebo bylo okaty, at to nevypada jak kolotoce to auto.. wofer se mi moc resit nechce protoze je to dalsi vec co se bude v kufru motat a myslim ze 2x80w by to auto mohlo dostatecne nejak ozvucit, takze se pokouknu po nejakej zesiku kdyztak muze mi nekdo poradit jake by mel mit cca parametry? moc se v tech ohmech a watech neorientuju.. abych si to treba neodpalil, kamarad me jednou strasil ze kdyz jsou jine ohmy nebo co tak odejde koncak, je to taky pravda?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.05 2010 21:43


Kluci, když vybíráte repro, tak není dobré na nich šetřit. Je strašně duležité volit ty co mají vysokou citlivost (od 91dB a vyšší). Já říkám že konec má být to nejlepší. Jo a ono i za málo peněz se dá kolikrát pořídít dobrej reprák.

Jinak na tohle téma je tu dost příspěvků.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

17.05 2010 21:48


Všechny dnešní repro pracují na 4ohm a většina zesiku jsou na to dělaný.takže bez obav.do nedavna jsem měl svuj zesik umistěnej zespod plata.celkem pohoda,pač tam je plechova vystuha.jinak možností umístění je hodně pokud si pohraješ,fantazii se meze nekladou
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email