Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 261 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 261
Uživatelů: 0
Celkem: 261

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 31.1. 2014
Příspěvků: 3 | Témat: 1

09.02 2014 19:51


Ahojte, vlastním Audi A6 C5 2,5 TDI* 110kW. Mám taký problémik so štartovaním. Viem, že sa to tu už riešilo no vždy sa najde niečo čo je iné. Ide o to akonáhle auto stojí cez noc, ráno štartuje na prd. Žhaviť normálne žhaví, teda po pár sekundách zhasne a môžem štartovať, no štartujem aj 5 sekúnd kým to chitne. No ako náhle už je auto naštartované a chem ho znovu naštartovať chitá na brnk. Najprv mi poradil známy, že to môže byť žhavičmi tak som objednala nové žhaviče 6 kusov BOSH (ak bude potreba názov odpíšem z krabičky) tie som dala vymeniť za pôvdné staré bola som pri tom, staré mi servis nechal s tým, že pri ich premeraní žhavili tie staré tak ako mali. Čiže výmena bola zbytočná. Ale hlavné že to je, takže s tým by nemal byť problém. Premerali aj či ide elektrika do kažhého zo žhavičov, to je OK. Ďalej som dala vymeniť palivový filter, nová autobatéria značky VARTA. No problém naďalej pretrváva. Čo sa týka palivovej ,,pumpy,,? Myslím, že je v poriadkunakoľko auto aj ke naštartované nepociťujem stratu výkonu, ďalej chybu neovplyvňuje stav nádrže na rezervu nejadím väčšinou sa držím na hranici pol a viac. Preto ma nanapadá už žiadna môžnosť a nechem sa stať obeťou servisu v podobe pomoci ,,pokus/omyl,,.
Čím to môže byť.

Budem rada za každú odpoveď. V prípade nejakých nejasností stačí napísať, posnažím sa odpovedať čo najpresnejšie.
nahoru

sponzor





09.02 2014 19:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

10.02 2014 0:23


To může být miliarda a jedna věc. Diagnostiku! Ty "studeny" starty jsou špatný jen v mraze nebo i v létě? Jestli jen v zimě tak pár úvodních tipů.
Zkus žhavit dokud neuslyšíš cvaknout relé - trvá to 2x-3x dlouho jako zhasne kontrolka žhavení - poznáš to, je to fakt takový cvaknutí.
Nepadá ti nafta? Zpuchřelý vratný hadičky.
Na VAGu zjistit nastavení čerpadla - předvstřiku.
Zkusit VAGem zvýšit startovací dávku.
Unavenej starter - dokážeš osciloskopem zjistit kolik motá? - typickej problem TDI*
oktávek.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

10.02 2014 10:04


Na 99% mas netesnost v privode nafty do cerpadla, kvoli tomu potom spada nafta spat do nadrze...moze to byt hocikde, je to zakerne, von nevyteka nic, lebo je tam podtlak, casto to byvaju prepadove hadicky medzi tryskami a termoventil na palivovom filtri...mohla by byt otlacena a netesna niektora medena podlozka na dutych skrutkach na palivovom cerpadle alebo tryskach...treba sledovat tu priesvitnu hadicu, ktora ide do cerpadla, ci je tam vzduch, pripadne kolko ho tam je...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

19.11 2014 17:30


Dobrý den. Mám stejný problém jako Nikuš: . Dělalo mi to občas i v létě. Jakmile jsem auto nechal stát víc jak 48 hodin tak občas blblo startování (3 až 10 sekund). Vyměnily jsme baterii a byl celkem klid. V poslední době jak se ochlazuje se mi tohle stává čím dál častěji. A to už i po 14 hodinách. Při teplotě 5 až 15 stupňů. Občas startuje normálně ale většinou startuji dlouho Po tomto špatném startě vždy z výfuku vylítne šedý dým. Za tepla a nebo hned po startu startuje vždy na "brnk".

Přepadové hadičky jsem vyměnil. Ještě podotknu, že EGR* je softwarově vypnuto a startovací dávka paliva je na maximu (oprava tzv. teplých startů). Palivový filtr měněn před 9000Km

Prvně chci jít po žhavičích a hned na to nastavení předvstřiku. Proto se ještě chci zeptat na jakou hodnotu má být předvstřik nastaven? Děkuji za každou radu nebo nápad
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 0

25.11 2014 8:50


Ahoj,tak měl jsem stejnej problém na moji A6 r.v 94,přišel podzim a byl problém,nechtěla chytit,když už vypadalo ze jo tak zase nic no a nakonec chytla ale z výfuku dým.Baterka byla 2 roky stará,žahavci svíčky jsem koupil nový a pořad stejný,no nakonec podle rad zde na fóru jsem pootocil vstřikovacim čerpadlem a problém je vyřešen.Jen byl problém ze mi to nechtělo ukazovat nic na grafu tak jsme to s mechanikem zkoušeli pootocit ručně,nechali si rysku a proběHLA* zkouška,takhle asi 3-4 dny než jsme to vyladily a teď mám klid.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

25.11 2014 14:49


Cerpadlo je lepsie nastavit raz a presne, nie pocas 3-4 dni a odhadom
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

25.11 2014 15:16


Na r5 rotačke sa nastavuje povolením remenice na vačke a doladuje sa pootačaním čerpadla....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

25.11 2014 15:35


ale nie pocas niekolkych dni a od oka riesenie ziadneho problemu by nemalo byt nastavenie ci uz cerpadla, alebo rozvodov alebo hocicoho ineho, to su veci, ktore musia byt na 100% od sameho zaciatku, inak bude clovek hladat problemy tam, kde vobec nemusia byt
nahoru

sponzor





25.11 2014 15:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

30.11 2014 20:18


Takže jsem pokročil. Byl jsem na kontrole žhavičů - všech 6 K.O. Nechal jsem je rovnou vyměnit. Teď už jsou starty celkem dobrý. Občas na brnk a občas dvě tři sekundy. Tohle už je celkem přijatelný.

Jen se mi už dvakrát stala taková nemilá věc. Po startu (za studena) se mi začal třepat motor. Otáčky vylítnou na 1100 - 1200 projevuje se to jako by byly úplně špatný silentbloky. Třepání přestane cca po 10 -15 sekundách a motor se pak chová naprosto normálně. Otáčky klesnou na cca 900 a po zahřátí na normální hodnotu. Poprvé to udělalo hned při prvním startu (po instalaci nových žhavičů) a podruhé dneska odpoledne.
Nevíte někdo čím by to mohlo být?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

30.11 2014 20:24


Zipito (30.11 2014 20:18) <a href="/forum/prispevek/1220375-problem-s-rannym-studenym-startom-2-5tdi#1220375">orig</a> :
Takže jsem pokročil. Byl jsem na kontrole žhavičů - všech 6 K.O. Nechal jsem je rovnou vyměnit. Teď už jsou starty celkem dobrý. Občas na brnk a občas dvě tři sekundy. Tohle už je celkem přijatelný.

Jen se mi už dvakrát stala taková nemilá věc. Po startu (za studena) se mi začal třepat motor. Otáčky vylítnou na 1100 - 1200 projevuje se to jako by byly úplně špatný silentbloky. Třepání přestane cca po 10 -15 sekundách a motor se pak chová naprosto normálně. Otáčky klesnou na cca 900 a po zahřátí na normální hodnotu. Poprvé to udělalo hned při prvním startu (po instalaci nových žhavičů) a podruhé dneska odpoledne.
Nevíte někdo čím by to mohlo být?

Studený dobrý satrty jsou podmíněný temahle vecma....
Baterie dobrý stav
Starter neuhoněný dobrý stav
Vstřiky tesnost,obraz rozprachu (podmíněno stavem opotřebení jehly v trysce)
Čerpadlo v pořádku a dobře nastaveno¨
Žhaviče funkční
Tlaky motoru v normě
Těsná palivová soustava bez padaní nafty.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

30.11 2014 20:50


To vyzera byt zavzdusnene, bubliny v cerpadle robia problemy celkovo, vsetko v cerpadle je riadene hydraulicky tlakom paliva, ak je tam vzduch, vsetko blbne, kedze vzduch je stlacitelny...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

15.12 2014 16:06


Takže zase nic. Blbne to pořád. Prostě občas po 48 hodinách nastartuji na brnk a občas po 12 hodinách startuji 3 až 10 sekund. Nemá na to vliv počasí. Žhaviče nové. Baterka stará 4 měsíce. Nejvíc mě rozčiluje, že to je jak kdy. Většinou teda s problémem, ale jak říkám občas i po 48 hodinách startuju na brnk. Auto parkuji na stejném místě a je vždy na rovině.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

23.12 2014 17:31


Satas:
Už mě z toho ....
Celej minulej týden byl celkem ok. Pak jsem auto odstavil v pátek před barákem a nastartoval ho až včera. To jest tři dny bez startu! Nastartovala během 3 sekund (celkem v pořádku). Autem jsem nikam nejel jen ho nechal asi 5 minut nastartované a pak vypnul. Dnes (po 17 hodinách) K ní přijdu a chci nastartovat a motor točí jak blbej, ale prostě nechytá... Po asi 20 sekundách naskočí a jede naprosto v pořádku. Tak kde je zakopanej pes...?
Baterie - nová
Žhaviče - nové
Předvstřik - kontrolován a "prý" je v pořádku. Viděl jsem i graf a dle vagu jsou tam správné hodnoty.
Auto nevypíše nikdy žádnou závadu!

Vždy když se to stane tak motor točí nádherně, ale je to jako by do něho jednotka odmítala vstříknout naftu. Viděl a slyšel jsem zavzdušněnou 2.5tdi a tohle vůbec takto nevypadá. prostě jakmile chytne tak jede normálně.

Začínám uvažovat o repasu čerpadla, ale než se do toho pustím tak bych rád věděl jestli to nemůže způsobovat třeba nějaké čidlo (které třeba funguje jak se mu zachce...)
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

23.12 2014 18:44


Zipito (23.12 2014 17:31) <a href="/forum/prispevek/1225195-problem-s-rannym-studenym-startom-2-5tdi#1225195">orig</a> :
Satas:
Už mě z toho ....
Celej minulej týden byl celkem ok. Pak jsem auto odstavil v pátek před barákem a nastartoval ho až včera. To jest tři dny bez startu! Nastartovala během 3 sekund (celkem v pořádku). Autem jsem nikam nejel jen ho nechal asi 5 minut nastartované a pak vypnul. Dnes (po 17 hodinách) K ní přijdu a chci nastartovat a motor točí jak blbej, ale prostě nechytá... Po asi 20 sekundách naskočí a jede naprosto v pořádku. Tak kde je zakopanej pes...?
Baterie - nová
Žhaviče - nové
Předvstřik - kontrolován a "prý" je v pořádku. Viděl jsem i graf a dle vagu jsou tam správné hodnoty.
Auto nevypíše nikdy žádnou závadu!

Vždy když se to stane tak motor točí nádherně, ale je to jako by do něho jednotka odmítala vstříknout naftu. Viděl a slyšel jsem zavzdušněnou 2.5tdi a tohle vůbec takto nevypadá. prostě jakmile chytne tak jede normálně.

Začínám uvažovat o repasu čerpadla, ale než se do toho pustím tak bych rád věděl jestli to nemůže způsobovat třeba nějaké čidlo (které třeba funguje jak se mu zachce...)

Je těžké radit co a kde by mohlo být,pokud bych to auto mel tady do 1 dne přijdu s jistotou nato co tomu je.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

23.12 2014 19:05


Satas:
Bohužel to tak asi dopadne. Protože tady v Brně nejsem schopen sehnat nikoho kdo by věděl. Radši dám do rukou auto někomu kdo ví v čem se má vrtat než někomu kdo to akorát bude zkoušet... Je to sice dálka, ale jak budeš na tohle mít čas tak mě napiš a nějak se domluvíme na návštěvě tvého servisu. Pokud to nebude čerpadlo tak bych si u tebe nechal vyměnit i ten Maxidot*.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2014
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.03 2015 10:17


pri kolika km se meni zhavice?...zajima me to pac mi to asi zvlastne zhavi.vzdycky mi vylezla teplota oleje na 120 pri zhaveni a posledni dobou mam pocit ze to klesa na 90-100,ja mam 295tis km ale asi tech posledni,auto je dovoz z DE
v servise mi rekli pri rozvodech ze ma nabehano asi kolem 600tis dle usazeneho karbonu,jinej znamej se stejnym motorem ve VW T5 rek,ze se zhavice meni az po 6-700tis.
rano prijdu otocim klic,necham nazhavit-zhasne kontrolka-pockam az to cvakne a pak teprve tocim.
ale toceni probiha stylem jako by ten motor kazdy 5 otoceni drcli valce jakoze chcou naskocit ale nic.takze to toci jakoby pres valec nebo janevim.
tento proces se opakuje asi 3-4x nez to chytne a to navic nez motor naskoci tak zacne piskat nedostatek oleje v motoru a to ho mam menenej pred mesicem...
sponzor





02.03 2015 10:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

02.03 2015 14:43


Zhavice sa menia, ked su zle, nikto netusi, pri kolika km, kedze ich zivotnost zavisi od ich pouzivania Ak budes jazdit iba v lete, nebudu sa pouzivat vobec, takze ich menit nebudes musiet pravdepodobne nikdy No ak ti vylezie teplota oleja na 120 pocas zhavenia, tak ti to naozaj zvlastne zhavi Mozno ak budes este dlhsie cakat, tak ti ten olej zamrzne Podla akeho usadeneho karbonu ti take nieco povedali, ze mas najazdene tolko? Nebol si nahodou namiesto v servise v nejakom geologickom labaku a nezistovali ti vek motora radiokarbonovou metodou? A VW T5 urcite stejny motor nema A olej ti piska preto, lebo dlho trva, kym motor naskoci, budiky uz davno ocakavaju dostatocny tlak oleja po takej dobe Zmeraj zhavice, ci je vobec niektory este funkcny, alebo rovno vsetky vymen, potom sa mozes pohnut dalej
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2014
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.03 2015 14:52


MION (02.03 2015 14:43) orig :
Zhavice sa menia, ked su zle, nikto netusi, pri kolika km, kedze ich zivotnost zavisi od ich pouzivania Ak budes jazdit iba v lete, nebudu sa pouzivat vobec, takze ich menit nebudes musiet pravdepodobne nikdy No ak ti vylezie teplota oleja na 120 pocas zhavenia, tak ti to naozaj zvlastne zhavi Mozno ak budes este dlhsie cakat, tak ti ten olej zamrzne Podla akeho usadeneho karbonu ti take nieco povedali, ze mas najazdene tolko? Nebol si nahodou namiesto v servise v nejakom geologickom labaku a nezistovali ti vek motora radiokarbonovou metodou? A VW T5 urcite stejny motor nema A olej ti piska preto, lebo dlho trva, kym motor naskoci, budiky uz davno ocakavaju dostatocny tlak oleja po takej dobe Zmeraj zhavice, ci je vobec niektory este funkcny, alebo rovno vsetky vymen, potom sa mozes pohnut dalej


hele je to moje 1. V6 TDI* ,predtim sem mel 1,9TD S.cordoba motor VW a to se neda srovnat.a hlavne tam nebyl budik teploty oleje.ja celou dobu podezrivam zhavice -apropo ty sou pod deklem v motoru,nebo zboku jako svicky u benzinu?
Jen sem si nebyl jistej tema teplotama a vubec jak to ma origo,nebo co nejlip chodit...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

02.03 2015 15:14


Že žhaviče žhaví je hezký ale jak žhaví.....žhavka muže žhnout už jen napul anebo nežhaví její špička pouze jako je to u nových.Stará žhavka se pak rozsvítí po celý délce konce a žhaví v komoře hlavy misto na konci a tj pak dosti k hovnu.pak to chytá jak kyrovec.
omíla se to tu pořád dokola,dále jak je nastavený čerpadlo,jak práší trysky,jak točí starter co baterka její stav....
A jak napsal vše dále Mion viz nahoře má pravdu.Ten kosmo-nano-servis co odezírá najeté km z karbonu to jako mysleli vážně?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2014
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.03 2015 15:37


me se ptej,kde vzal ten karbon,po posledni jeho navsteve na nej se*u,kdyz sem mu rek ze mi neco tece ze spodu a delami to tecky pod autem a on to po pul dne jen zkontroloval oplachl a nauctoval 1200,tak to teda ne.hledal sem na YTB nejaky videjko o vymene zhavicu,ale marne,nevim kde jsou...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

02.03 2015 16:39


SlawaZadnicky:
Radši bych tu výměnu nechal na servisu. Mě staly žhaviče 1800 + 200 práce.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 7

12.02 2018 17:13


Zdravím na mé A6 2,5TDI AKE r.v.2002 jsou hrozné studené starty, je to jako by startovala Avie. Motor zahulí a tak minutu se hádá než se srovná. Vyměněné repasované čerpadlo-předvstřik dle diag perfektní, repasované vstřiky, nové čidlo teploty, nové přepadové hadičky, nový palivák. Nové žhavičky a každý přívod jednotlivě změřený-proud na žhavičky jde. Prodloužil jsem i dobu žhavení na max. I při dvojitém nebo i trojitém nažhavení beze změny. Diagnostika bez chyb.
Zjistil jsem ale, že pokud zapnu bufíka a to třeba jen na necelých 5 minut(podle mě se motor nijak moc neohřeje) motor chytne na cvrk a ani se nehádá/nezahulí.
Nesetkal se s tím někdo? Nebo nějaký návrh? Díky

tacosi-spojene.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.1. 2016
Příspěvků: 64 | Témat: 17

12.02 2018 18:20


Co třeba relé žhavení? Myslím 202 modrý pod volantem , zkoušel si měnit ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

12.02 2018 22:50


To dela snad kazda stara v6 kdyz to v zime rano natocis ne? Me to dela taky a to si myslim, ze je motorove relativne v cajku. Chytne na brnk, ale prvni minutu az dve to musim nechat, nez se to srovna a spadnou tocky nekam na 800. Tiptronic* ma jeste tu debilni featuru, ze si tam svihne warmup mod na prohrati katu, takze to prvnich 10 minut jizdy radi jen 1 - 3 a jeste kurevsky vysoko. Takze jsem se naucil nastartovat, kdyz je treba tak voskrabat, par minut si poctu zpravy na netu a pak jedu
sponzor





12.02 2018 22:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 7

13.02 2018 15:04


Dělá mi to až tuto zimu jinak to bylo vždy na cvrk. Relé žhavení jsem nezkoušel měnit. Můžu zkusit, ale proud mi na žhavičky jde.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

13.02 2018 15:49


Stonefield: no človeče mám 2 kusy 2,5tdi obě s tiptronikem a nedela mi to ani jedna neco mam asi blbe.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

13.02 2018 16:11


Caute vsetci,ja mam zase taky problem,ze rano studena chyti skoro okamzite,ked prejdem cca 20km,tak aj za hodinu chyti dobre,ale ked prejdem len dake 2km a za hodinu idem na nej prec tak to toci dost dlho,aj odpaluje,ale chyti az za dakych 5s,diagnostika pise chybu 00550,moze to mat nieco s tym ze po kratkej trase to nechce chytit?dakujem
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

13.02 2018 17:53


Skus pri štarte odpojiť čisto teploty chladiacej kvapaliny. Ak pomôže treba pozrieť aké dáva hodnoty.
Za podmienky ze ma dobre nastavene čerpadlo.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

13.02 2018 17:58


Hansdob - natoc mi ranni start, kdyz je venku pod nulou. Pak to mozna zacnu brat vazne. To co jsem popsal delalo snad kazdy starsi dieslovy auto v kterym jsem sedel. Verim, ze je ale plno lidi, co na to serou, nastartujou, hrrr plnej plyn a pak tu placou, ze maj vydreny vacky. A ten warmup mod je vcelku bezna vec, je ale mozny, ze to budou mit jen vw.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.11. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 3

13.02 2018 18:19


Dajjdo, můžeš dát blok/pozici v měřených blocích toho senzoru teploty? Plus to stejné pro nastavení čerpadla a jaké hodnoty by tam teda měly být? Díky.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
12
17.Březen 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email