Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 458 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 452
Uživatelů: 6
Celkem: 458

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

25.11 2009 17:55


sanysek:
xpapo: presunul jsem to, treba tu najdes nebo se dockas odpovedi...


Dik, nasiel som toho ovela viac
nahoru

sponzor





25.11 2009 17:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

25.11 2009 19:58


Taky jsem řešil studené starty, aniž bych cokoliv řešil, tak jsem dneska šel a koupil nové žhavící svíčky. Před chvílí jsem je vyměnil a už se těším na ráno. Výměna je peklo, stále tam něco překáží. Při zkoumání stavu starých svíček jsem měřil jejich odpory. Všechny nové mají 1 Ohm, staré mají 610; 1050; 10; 1,4; 80, 71 Ohm. K rozhodnutí přispělo najetých 270 tis km a akční nabídka Autokelly. Další štace je výměna palivového filtru a v zimě se chytám na vstřikovače. Zítra Vám napíšu jaký je výsledek výměny vstřiků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

25.11 2009 20:00


vstriky... neco podobnyho me pry taky ceka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

26.11 2009 21:00


Ráno 7st, start ihned a konečně bez bílého dýmu. Uvidí se, jak to bude vypadat při nižších teplotách.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

27.11 2009 21:48


Petr0309:
Ráno 7st, start ihned a konečně bez bílého dýmu. Uvidí se, jak to bude vypadat při nižších teplotách.


Zajtra sa na to chystam tiez, diky za skusenost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

27.11 2009 21:55


Kluci kluci kluci, někde se tu v příspěvku psalo, že se na "tom autě nemaj hledat muchy" jinak to nedopadne dobře. Dneska ráno 4 st, start super, ale mám nějak problém s převodovkou. To už je na jiný vlákno, takže hodně štěstí a nehledejte muchy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.5. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 35

30.11 2009 18:47


Jaké jsi koupil ty svíčky
Petr0309:
Taky jsem řešil studené starty, aniž bych cokoliv řešil, tak jsem dneska šel a koupil nové žhavící svíčky. Před chvílí jsem je vyměnil a už se těším na ráno. Výměna je peklo, stále tam něco překáží. Při zkoumání stavu starých svíček jsem měřil jejich odpory. Všechny nové mají 1 Ohm, staré mají 610; 1050; 10; 1,4; 80, 71 Ohm. K rozhodnutí přispělo najetých 270 tis km a akční nabídka Autokelly. Další štace je výměna palivového filtru a v zimě se chytám na vstřikovače. Zítra Vám napíšu jaký je výsledek výměny vstřiků.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

30.11 2009 18:51


BERU, ale typ už ti nepovim. Jsou stejný jako na superb 2,5 v autokelly jsem za ne dal cca 1400 za všechny.
nahoru

sponzor





30.11 2009 18:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.11 2009 18:52


Zdravá žhavička má mít teda kolik? 1 ohm?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

30.11 2009 20:32


Zhavi od +5 st. C a nize.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

30.11 2009 20:57


Hodnotu 1Ohm jsem naměřil u nových svíček. Staré měly Až 1000. Moc jsem neřešil počet, koupil jsem všechny a bylo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

02.12 2009 17:20


Tak sa mi podarilo vyriesit moj problem so startom, bola to nafta a spadovanie, najskor som postupoval od prepadovych hadiciek, vymenil som ich pre istotu vsetky, to vsak nebol problem. Patral som dalej a zistil som ze tesne pred cerpadlom povodny majitel namontoval na obidva smery spatne ventile a tam bol kamen urazu, stvrdnuta prestarla hadica a tesne pred ventilom to chytalo vzduch a bolo to trosku od nafty vlhke - tak som to aj zbadal. A pritom som na to celu dobu pozeral a nedoslo mi to.

Inak postupoval som podla "rady z fora":

1. test zhavicov
2. VAG - skontrolovat predstrik
3. nafta

Inak rada od odbornika z praxe, ked auto rano zle startuje a strasne dymi (moj pripad so studenym startom) je to nedostatok dodavky paliva! Pripadne moze byt aj cerpadlo, ale mne to za tepla startuje na brnk a aj predstrik bol ukazkovy..

A ku zhavicom (som elektrikar) zhaviaca sviecka MENI ODPOR PODDLA SVOJEJ TEPLOTY !!!! su na to grafy, staci si najst napr. BOSH. Takze velke pozor, staci ze sviecka je tepla od motora a ma ovela vyssi odpor ako studena. Moja subjektivna rada - ako som postupoval. Istota je klasicky vodic pripojit k zhavicu a prilozit na + svorku, ak to zaiskri ma to odber (pozor na popalenie, je to dost velky odberovy prud, takze treba dobry vodic). Alebo uplna istota, vytiahnut sviecku z motora pripojit na "fajku" prilozit zavit na kostru, odpojit cidlo teploty motora (aby bolo iste ze to zhavi) a kolega zapne na chvilku kluc a zhavic sa okamzite "rozsvieti". Takto odtestujete ci Vam ide rele, pripadne su vporiadku 60A poistky. Pri 6-valci je istena prava a lava strana osobitne, takze prekontrolovat obidve!

Uz cakam na mraz, ci to bude startovat aj pri -20..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.12. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 2

04.01 2010 14:17


tfbilly:
Já taky vyměnil co šlo a nakonec jsem zjistil, že když počkam ještě o 2-3s dýl (po nažhavení) tak to startuje jak v létě, prostě bez problému a když jsem startoval hned jak zhaslo žhavení, tak to chytalo dost špatně, musel jsem tomu pomáhat dál starterem ale od tý doby co to dělam tak jak jsem psal, tak to je luxus. A žhaviče mam nový Bosch Duraterm.



Ano mně to startuje taky tak ráno zapnu zapalování zhasne kontrolka žhavení a po 5vteřinách otočim klíčkem a chytne to na drc:-)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

04.01 2010 17:06


chlapi,mám banální dotaz.mám AEL 2,5 TDI* R5.těď v těhlech mrazeh ho skoro nemůžu nastartovat a mám podezření na špatnej předvstřik.svíce mam nový.kam mam pootočit čerpadlem,když ho chci zvýšit-po směru nebo proti směru?díky za odpověď


tak už vím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 240 | Témat: 24

23.01 2010 22:26


jen bych ještě dodal u těch baterek stojí ještě koukat na údaj zvaný startovací proud a ten je rozdílný např. Varta Black dynamic má 640A při 74Ah baterce oproti tomu Varta Silver dyn. má 780A což není zanedbatelné. A k tomu Vagu je třeba zkontrolovat čerpadlo na TDI*-grafu kde při seřizování čerpadla měníte hodnoty ,který jsou tam vynášený a pak jen doladíte hodnoty předvstřiku. Ten VAG bych udělal jako první jestli je to vůbec tím. Nepíšu tady ameriku jen takové malinkaté připomínky )))) a nemluvě ,že může pozlobit zavzdušněná palivová soustava starý palivák ))))
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

18.12 2010 22:24


Ahoj, tak jak uhodila zima, začalo mi to hůř startovat. Skoro z ničeho nic, přijdu ráno k autu a než natočím, jakoby kucká. http://www.youtube.com/watch?v=tq1MDWZSwGA . Hrubý odhad příčiny? Najeto poctivých 140t, 2.5TDI AKE, pak už startuje na brnk. Žhaviče? A prosím žádné OT jako nj 2.5 TDI*
nahoru

sponzor





18.12 2010 22:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

18.12 2010 22:27


Huďas:
Ahoj, tak jak uhodila zima, začalo mi to hůř startovat. Skoro z ničeho nic, přijdu ráno k autu a než natočím, jakoby kucká. http://www.youtube.com/watch?v=tq1MDWZSwGA . Hrubý odhad příčiny? Najeto poctivých 140t, 2.5TDI AKE, pak už startuje na brnk. Žhaviče? A prosím žádné OT jako nj 2.5 TDI*

To tak startuje v garáži? Žhavky jsou nejvíc poznat v mrazech těma začni...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

18.12 2010 22:30


Mozu byt zhavice, alebo este gumove hadicky na spiatocke zo vstrekov, ked sa ochladia a uz su stare, moze niektora na konci prasknut a potom sa tadial zavzdusnuje cerpadlo. Ja som mal minuly rok presne tento problem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

19.12 2010 0:13


Ked su zle zhavice a napriek tomu sa start podari (startovanie je o nejakom nepravidelnom/pravidelnom odpale jednotlivych valcoch), tak potom motor bezi ako na starej V3S-ke, postupne zacne byt pravidelny odpal vsetkych valcoch.
Pokial nieje v poriadku nieco s palivovou sustavou, hlavne co sa tyka zavzdusnenia a pod. tak pri startovani zpociatku motor nema snahu o odpal valcov, teda starter toci motorom ale odpaly sa nekonaju. Tie pridu az o chvilku (teda ak vobec pridu).
Ale treba to brat s rezervou, lebo ako vieme, tak pricin zleho startu, resp. nestartu moze byt podstatne viac...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

19.12 2010 8:11


Ja som si to konecne vypocul a pripada mi to skor na zavzdusnenie. Mastik ma pravdu s tou V3S, mne to teraz tak startuje - chyti do 1s, ale tak 5-10s to ma strasny zvuk. Asi musim zase vymenit zhavice...
Hudas: davas aditivum do nafty?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

19.12 2010 9:50


U těch vašich rotaček je to široké spektrum, tam stačí starší čerpadlo nebo slabší motor a už se to takhle trápí...jak říkám žhavičky základ a to aditivum na každou zimu ano!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

19.12 2010 18:12


jizan.com:
...a to aditivum na každou zimu ano!

Tak u tych nasich rotaciek radsej aditivum aj na leto, nech to lepsie maze
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

20.12 2010 11:34


Kluci díky moc za rady! Začnu určitě těma žhavičema, v audi nám neříkali, že by původní majitel nějakou měnil, takže tam jsou možná ještě původní. Díval jsem se do ETKY a origo žhavka 23€? To se mi zdá nějak málo

wakko: Aditivum nedávám, ale asi začnu, sice tankuju u OMV, ale asi to bude jistotka Jakou značku? VIF? Nadělím si to pod stromeček
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

20.12 2010 12:17


Huďas:
Aditivum nedávám, ale asi začnu, sice tankuju u OMV, ale asi to bude jistotka Jakou značku? VIF?

VIF ma najlepsie referencie, na dieselpower.cz su o nom cele ody, ja ho pouzivam tiez a nemal som ani v tejto zime problemy so startovanim. V lete pouzivam letny VIF, aby som mal lepsie mazane cerpadlo, ako som pisal vyssie.

23€ za zhavicku je celkom dost, BOSCH zozenies za 10€ v pohode, najdrahsie BERU (tie su tam tusim aj origo) za 15€.
nahoru

sponzor





20.12 2010 12:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

20.12 2010 13:34


Ja teda neviem, ale zn. Beru som kupil potom za skvelu cenu cca 10 €/kus.
Sa teda podelim:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Alebo Meyle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

20.12 2010 14:30


mastik:
Ja teda neviem, ale zn. Beru som kupil potom za skvelu cenu cca 10 €/kus.

Vdaka za odkaz, fakt super cena (cim to je ze na Slovensku je vsetko take drahe?? Nielen diely na auta, myslim oblecenie - teraz som kupoval cizmy pre zenu, tu 225e, z USA aj s postovnym 100e - a to z Victoria's Secret, ziaden eBay). Len keby som si bol isty ze pasuju aj do 110kW - ale tusim ze blok je rovnaky, tak by snad mali pasovat...
UPDATE: podla elitecat pasuju Kupujem...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

20.12 2010 17:22


Rad som pomohol, len teraz sa modli aby vymena prebehla hladko.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

21.12 2010 21:00


mastik: Děkuji moc, ta cena je úplně lidová! A za ušetřené peníze koupím aditivum. To budou hezké vánoce Pak už jen doufat, že to pomůže
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

02.02 2011 15:35


Petr0309:
Ráno 7st, start ihned a konečně bez bílého dýmu. Uvidí se, jak to bude vypadat při nižších teplotách.


Co si teda měnil a na kolik tě to vyšlo? taky ráno dýmím jak sviňa..

Jinak po shlédnutí videa od Huďase, jakobych slyšel svoje auto (akorat negarážuju)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

21.03 2011 11:23


DefinitionHigh: Tak, až minulý týden jsem vyměnil žhavky, za originál 6 x BERU co tu někdo dával odkaz, 1 za cirka 250Kč, auto startuje jak nové! Po dýmu ani památky a hlavně když jsme kontrolovali staré žhavky, všech 6 KO!!!
Zkus je vyměnit. Měj se
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email