Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 372 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 372
Uživatelů: 0
Celkem: 372

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

15.09 2007 11:41


Tak pomaly sa ochladzuje a ja mam problem s rannym startom. Dneska bolo cca 9°C, auto este nezhavilo a startoval som cca 8s !!! prepadove hadicky vymenene, ziadne bublinky niesu ani ine netesnosti v palivovej sustave. Rozvody menene pred cca 1000km, predvstrek nastaveny na hornu hranicu, baterka nova. Pocas dna to uz startuje normalne, len rano je vzdy problem.. nejake riesenie??
nahoru

sponzor





15.09 2007 11:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

15.09 2007 17:44


zkusil jsi svíčky..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2007
Příspěvků: 11 | Témat: 3

16.09 2007 2:28


Ahoj, 2,5TDi, 96, 103kW , zacina zhavit az ked je v exterieri menej ako 8 stupnov C, mam take iste auto , mne to startuje rano cca 5sek., ked klesne teplota tak mi to startuje OK
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

16.09 2007 17:39


Mna prave znervoznuje takyto dlhy start... predchadzajuce auto som mal Peugeot 205 1.8D a ten startoval na drc, je sice pravda ze zhavil pri kazdom starte asi 6s ale startoval za 0.5s
Zato audi mi rano startuje ako susedov zetor.. (
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2007
Příspěvků: 30 | Témat: 8

26.09 2007 0:25


Ja mam presne ten isty problem. Ranne starty cca 5 - 10 sekund. Dnes som bol u kamosa a on mi jednoduchym sposobom zistil funkcnost zhavicov. Ani jeden nefunguje. Tvrdil, ze mam aspon dobre tlaky vo valcoch, lebo inak by to chytalo s väcsimi problemami.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 98 | Témat: 9

26.09 2007 19:36


myslim ze to tak je do 5 stupnu to vubec nezhavi po nastartovani pul minuty prizhavuje prisel jsem na to kdyz jsem mel octavku TDI* i ted u audi je to stejny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2007
Příspěvků: 30 | Témat: 8

27.09 2007 0:25


Ja to skusim zajtra zmerat, ci zhavy aj pri vyssych teplotach, lebo nazory na zhavenie sa u mnohych rozchadzaju. Ktosi tvrdil, ze zhavi az pod -5, niekto pod +5 a kamos zas tvrdil ze aj okolo 10 stupnov uz zhavia. Uvidime....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

27.09 2007 10:53


Ahoj. Tak zírám jako vůl. Žhaví nebo ne? Když zapnu zapalování, tak se mi rozsvítí kontrolka žhavení. Při studeném startu žhaví déle, při teplém jen tak asi půl vteřiny. Pak to startuje na drc. Zdar. Mirek.
nahoru

sponzor





27.09 2007 10:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 98 | Témat: 9

27.09 2007 13:18


je to tak kontrolka sviti uplne jinak nez to zhavi kdyz je minus tak to zhavi treba i pul minuty poznate to treba na stropnim svetle ze se rosviti vic kdyz to prestane zhavit ale jak jsem rikal od 5 stupnu nahoru to nezhavi vubec az po nastartovani prizhavuje, taky jsem na to koukal jako blazen
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2007
Příspěvků: 30 | Témat: 8

01.10 2007 13:54


Tak som to teda zmeral multimetrom pri teplote cca 7 stupnov. Kontrolka zhavenia len preblikla a na zhavicoch nebolo ziadne napatie. Po odpojeni teplotneho cidla chlad. vody sa kontrolka rozsvietila na cca 5-7 sek. a zhavice zhavili este aj po zhasnuti kontrolky cca 4 sek. Podla vsetkeho zhavice zhavia az pri nizsich (minusovych) teplotach.Problem so studenymi startmi vidim skor v predvstreku, lebo pred tym ako som nastavil predvstrek, kt.bol vysoky som problem so startovanim nemal. Pa-pa
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

03.10 2007 11:07


Hral som sa s tym dost dlho az som musel zvysit predvstrek na cca 85. predtym som ho mal v TDI* grafe na hornej hranici (cca 55) a studene starty pri 8C boli nekonecne. Teraz pri dvihnutom predvstreku mimo hornej hranice TDI* grafu to startuje uz celkom normalne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2007
Příspěvků: 30 | Témat: 8

03.10 2007 19:07


Zavidim tym, co si mozu nastavit predvstrek ! ...dnes sa mi doje.... cerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2007
Příspěvků: 7 | Témat: 2

15.10 2007 20:35


je to elektomagnetický ventil neboli tryska vstrikovaci cena 12 490,-Kč originál. zdarec
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2007
Příspěvků: 58 | Témat: 20

31.10 2007 18:14


mám ten samej problém . Jak nastavit předvstřik na hodnotu 85 ???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2007
Příspěvků: 58 | Témat: 20

02.11 2007 11:28


nastavuje někdo předvsttřik v okolí PLZNĚ ??? dík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

09.11 2007 10:22


Predvstrek sa nastavuje pootocenim cerpadla. hodnota sa nasledne kontroluje vagom
nahoru

sponzor





09.11 2007 10:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





18.11 2007 22:19


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 17 | Témat: 1

29.11 2007 9:24


MareC3k:
Predvstrek sa nastavuje pootocenim cerpadla. hodnota sa nasledne kontroluje vagom

U 103 Kw nejde otáčet čerpadlem (je na tvrdo) hejbe se rozvodovým kolem (na vačce), a na jemné doladění se používají napínací kladky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

01.12 2007 16:08


Rozvodovym kolesom na vacke sa to nastavuje mozno u PD. u TDI* sa to nastavuje pootocenim cerpadla. 3 skrutky na prirube cerpadla, 1 v zadu na cerpadle.

Drápalík:
MareC3k:
Predvstrek sa nastavuje pootocenim cerpadla. hodnota sa nasledne kontroluje vagom

U 103 Kw nejde otáčet čerpadlem (je na tvrdo) hejbe se rozvodovým kolem (na vačce), a na jemné doladění se používají napínací kladky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

02.12 2007 13:14


MareC3k: měl jsem taky problém s ranním startem, když jsem prvně točil cca 5 vteřin, pak vypnul a napodruhý to během cca 2 vteřin blaflo. Venku bylo cca 4°C a pak každej start v pohodě, jestli máš ten samej problém, jsou to svíčky. Nech si je změřit a vyměň. Teď přijdu při -5°C a jenom drcnu a jede mi to jak Schwarz
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

02.12 2007 23:50


zhaviace sviecky som samozrejme pozeral hned ako prve. potom som posuval predvstrek a nakoniec som rozobral a precistil starter... teraz startuje aj v mraze okamzite
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

05.12 2007 11:42


Já taky vyměnil co šlo a nakonec jsem zjistil, že když počkam ještě o 2-3s dýl (po nažhavení) tak to startuje jak v létě, prostě bez problému a když jsem startoval hned jak zhaslo žhavení, tak to chytalo dost špatně, musel jsem tomu pomáhat dál starterem ale od tý doby co to dělam tak jak jsem psal, tak to je luxus. A žhaviče mam nový Bosch Duraterm.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 17 | Témat: 1

06.12 2007 14:52


MareC3k:
Rozvodovym kolesom na vacke sa to nastavuje mozno u PD. u TDI* sa to nastavuje pootocenim cerpadla. 3 skrutky na prirube cerpadla, 1 v zadu na cerpadle.

Drápalík:
MareC3k:
Predvstrek sa nastavuje pootocenim cerpadla. hodnota sa nasledne kontroluje vagom

U 103 Kw nejde otáčet čerpadlem (je na tvrdo) hejbe se rozvodovým kolem (na vačce), a na jemné doladění se používají napínací kladky.

ŠMARJÁ ,Teď nedávno jsem to dělal (a spravuju audi a spol 10 let), tak mi nevikládej, něco o SKRŮTKACH. Čerpadlem vergluješ na 1.9 TDI*, nebo na 6 vaálu. PD ,žádný vstřikovací čerpadlo NEMÁ ty rozumbrado
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

06.12 2007 19:50


Musím se tě zastat,protože máš naprostou pravdu..
nahoru

sponzor





06.12 2007 19:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





06.12 2007 19:56


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

06.12 2007 20:00


to by me jeblo takhle to delat - je videt ze jsi neuveritelne trpelivy - ja na tohle beru hodinky
nahoru

Anonymní





06.12 2007 20:05


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

06.12 2007 20:07


nejednodusi cesta je vyndat sroub z cerpadla,vrazit tam hodinky a fora nastavit takhle, navic je to presnejsi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 17 | Témat: 1

06.12 2007 21:02


Avatar:
na 2.5 TDI* v6 se nastavuje predvstik na cerpadle tak ze se povoli 3 imbusove srouby na vacce(remenice ta dvojita na prave strane (ridicova) a pootci se ve smeru ktery je treba (+ - ) po pootoceni se sroubky utahnou a na vagu se zjisti jestli sem se trefil nebo ne)))))) a takto se to dela do zblbnuti dokud to neni ok))))))))

Samo máš pravdu. Čerpadlem, nebo kolem na čerpadle , Zasvěcení ví, o čem jsem mluvil. Nemá význam tady vypisovat přesné technologické postupy seřizování (vag, hodinky, atd). Nejsem spisovatel...
Šlo mi o to, že na 5válu TDI* se žádný SKRŮTKY nepovolujou. O vstřik. čerpadle na pumpe déčku snad nebudeme ani začínat diskusi (Takovou hovadinu, jsem dlouho neslišel )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

24.12 2007 23:46


Na 2.5TDI V6 sa predvstrek nastavuje presne ako pisal Avatar.
Ale na 5 valci R5 sa predvstrek nastavuje povolenim skrutiek, ktore drzia cerpadlo a pootocenim cerpadla!! a za tym si stojim!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email