Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 328 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 5
Celkem: 328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Ventil N75
tagy: wiki: Wastegate...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2007
Příspěvků: 89 | Témat: 7

03.05 2010 20:26


To co je tu na obrázku je spíše EGR* ventil N18 a nahoře v tomto fóru je kovový ventil N75.
Ale pokud máš starší motor dejme tomu 1Z tak jsou ty ventily nachlup stejný, je to asi proto že 1Z nemají naklápěcí lopatky v turbu a tudíž nepotřebují ten kovový.

Měl jsem na autě stejný problém jako tu psali na začátku fóra 01262 a 31-10 N75 zkrat na kostru sporadicky - byly uhnilý dráty pod bužírkou konektoru. Zkrátil jsem je asi o 15cm pak nadstavil a napájel koncovku znova. Žádné chyby a Dinuša hrne kostky pod sebe
Naposledy upravil Zanek888 dne 04.05 2010 22:43, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





03.05 2010 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

04.05 2010 0:39


Podlesny: napis aky mas kod motoru, ja napriklad na AFN z 1996 mam N18 aj N75 rovnaky, AHU ma kazdy iny, ak si ho nasiel tesne za chladicom, je to ale urcite N75 a na tvojom obrazku je vlavo hore
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

04.05 2010 18:39


Ja mám AJM. Áno bol hneď za chladičom, díky. A aj podľa čísla z toho ventilu to sedí na ten vľavo hore. Díkes
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

07.05 2010 20:45


Tak už mám v tom jasno.
N75 má označenie 1H0 906 627 A. Ten druhý, to asi bude N18 a má označenie 1H0 906 627. Obidva sú tvarovo také isté ako ten na obrázku až na to, že je rozdiel v tom písmene.
Pred týždňom, pri vymieňaní hadičiek okolo ventilu N75 som ho poškodil a auto mi jazdilo v núdzovom režime, t.j. bez turba. Všetky hadičky som nedovymieňal a včera som ten ventil vymenil. Čo som ale nečakal bolo, že ventil nedvíhal regulačnú tyčku na turbe. Bol som smutný, lebo ani vag chybu neohlásil. Dnes som rozmýšľal, kde môže byť chyba. Tak som sa rozhodol preveriť, či som ventil zapojil dobre a aj ostatné hadičky, lebo včera som pri tej príležitosti menil aj olejovú trubku na turbe (A poviem vám, že som takú babračku nečakal). Ako som tak prechádzal hadičky a kontroloval zapojenie ventilu N75, tak som išiel po trubkách smerom k expanznej nádržke a tam druhý ventil. A vtedy to prišlo. Trubička, ktorá je vedená poza motor popri predeľovacej stene smerom pod expanznú nádržku, bola odpojená od hadičky. Bola to jedna z tých hadičiek, ktoré som v onen deň nevymenil. Aké nadšenie prišlo, keď som potom naštartoval a regulácia turba zašla tam kam mala.
Nech je toto mementom pre každého a skontroluje si pevnosť podtlakových hadičiek.

PS: Ventil N75 som poškodil neopatrným zaobchádzaním, takže opatrne. Zohnal som úplne nový za 100 eur. Takže radšej sa neponáhľať, ako si takto zarábať. Na fotke je naznačený, ktorú trubku som ulomil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 12

23.01 2011 22:04


Cus borci.Prosim vas nekoho z etkou,potreboval bych schema podtlaku u audi a6, r.v. 2000,1.9TDi, 81kw nesla mi nainstalovat a potreboval bych toto schema kde jsou regulacni ventily k egru a turbu presneji bych potreboval znat umisteni zpetneho ventilu,takovy mali valecek cerno bili a origi stoji +-500 v audi kdyz tak na email
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
diky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.1. 2011
Příspěvků: 17 | Témat: 2

24.01 2011 20:00


myslim ze 19
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 12

24.01 2011 22:05


diky,ale ja bych potreboval vedet jestli je umistenej rovnou na hadicce od vakuovky nebo je dole u turba a obrazek by se mi hodil prave z etky,diky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.1. 2011
Příspěvků: 17 | Témat: 2

24.01 2011 22:13


mas 3 ramanny spoj hadic.jedna je od banky,druha od n-75 a ten ventil je na tej tretej co ide hore okolo filtru po okno.hned za tym spojom nejakych 15cm
nahoru

sponzor





24.01 2011 22:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 12

25.01 2011 20:35


jo diky,prave ze 2.5 ho ma rovnou od vakuovky,ze banka zasobuje jak n75 tak i EGR*,tak ja jen jestli to tam neni taky tak,diky moc
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.02 2011 22:35


chtěl bych se zeptat, jestli je normální, když odpojím levou spodní hadičku od N75, tak z něj vyfoukne vzduch?
je to ta hadička, která jde na rozdvojku..
mám problém s nouzákem, ale když nechá N75 vyfouknout, tak je to chvilku bez problému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

18.02 2011 21:28


to vypada že je v pytli N75 zkus udělat log turba
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

19.12 2011 9:36


cca pred tim rokem sem daval novej n75 a porad je slyset jak na volnobeh hrozne cvaka - kamosovo ten samej motor akorat v golfu ani cvrnk oba nastartovano stojime u jeho motoru a ja slysim na 5m cvakani meho n75 - je to normalni? regulace chodi dobre jakmile pridam cvakani prestane, pak opet cvaka na volnobeh. premejslel sem ze bych do nej kapnul kapku oleje a pak vyfoukal jestli by se nestisil nebo je to blbej napad?

mam ten kovovej
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

19.12 2011 9:45


stres3d:
cca pred tim rokem sem daval novej n75 a porad je slyset jak na volnobeh hrozne cvaka - kamosovo ten samej motor akorat v golfu ani cvrnk oba nastartovano stojime u jeho motoru a ja slysim na 5m cvakani meho n75 - je to normalni? regulace chodi dobre jakmile pridam cvakani prestane, pak opet cvaka na volnobeh. premejslel sem ze bych do nej kapnul kapku oleje a pak vyfoukal jestli by se nestisil nebo je to blbej napad?

mam ten kovovej

A co je to teda za motor? Označení, obsah atd.
Pokud odpojíš hadičku, která ovládá regulaci (pokud to není obtokové Turbo*, u toho nevím jak to je) tak by při tom spínání měl střídavě nasávat vzduch. Pokud to nedělá, tak to necvaká N75, ale něco jiného. Takhle bych to zkontroloval já. A pokud to dělá on, tak je to podle mě špatně. Na volnoběh jednotka nemá důvod, aby regulovala Turbo*, lopatky jsou naplno otevřené. Ale to nemluvím o obtokovém systému.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

19.12 2011 9:48


ja mam ahu - obtok

a cvaka urcite n75 a jak rikam je slyset i pres hluk motoru i na 5 metru od auta
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

19.12 2011 12:42


Obtokový je ovládáný přetlakem že? Takže bych zkusil vyndat hadičku od turba a mělo by to střídavě foukat. A zkusil bych ještě proměřit kabel, jestli už to nejde špatně od jednotky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

19.12 2011 12:47


jj pretlak ale furt nevim co mi tu radis ja nemam problem stim ze by neco nefungovalo ale pouze stim ze je n75 slyset na 5metru od auta
nahoru

sponzor





19.12 2011 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

19.12 2011 12:51


Hele když už se tu jebete s naftou, co mi poradit u benzínu. Chtel bych to nějak testnout, protože bud mam K.O. ventil nebo banku s membránou.
Napadlo mě, koupit ten ventil vyzkoušet jestli nastane nějaké změna a kdyžtak ho vrátit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

19.12 2011 12:56


podle me by to melo jit v akcnich clenech ve vagu . kup si kabel a muzes si hrat..

nastartujes chcipnes a nez ti ujde podtlak tak DAS* zkousku n75 - nez dojde podtlak tak se musi hejbat regulace, pokud by byla spatna banka tak se hned ztrati podtlak
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

19.12 2011 12:58


fichtl500: Napoj banku na podtlakovu rucnu pumpu a budes vediet, ako je na tom banka
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

19.12 2011 13:01


hemic: kdo mi ji půjčí?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

19.12 2011 13:10


fichtl500: ku..a nemas doma vysavac? Len opatrne s vykonom.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

19.12 2011 13:15


Alebo si zozen velku injekcnu striekacku, mi nehovor ze si neporadis. A videl som par typkov, ktory normalne pohli tou bankou tak, ze dali hadicku do huby a potiahli, zalezi ake mas pluca
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

19.12 2011 13:16


hemic:
fichtl500: ku..a nemas doma vysavac? Len opatrne s vykonom.


No to mě nenapadlo, ale sem tady v paneláku 5. poschodí takže asi ee.
Beztak to vidím na ten ventil, sem jel mohelničák za stálé rychlosti a bylo cítit takové pulzování výkonu. Což by banka asi neudělala. Bud je deravá nebo není a tlak se strácí.

Nemáš ješte nějaký tip, pumpička a nějak ji zbastlit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

19.12 2011 14:07


Už vím, zajedu na benzinku a tam poprosím vysavač
Jen bych potřeboval trochu vysvetlit jak to má chodit.
Vysavačem vytvorím podtlak, tyčinka se posune na doraz a drží. Ventil uzavřen.
Hadici dám pryč, tyčka rychle nebo pomalu pujde zpátky?
nahoru

sponzor





19.12 2011 14:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.12 2011 14:17


stres3d:
ja mam ahu - obtok

a cvaka urcite n75 a jak rikam je slyset i pres hluk motoru i na 5 metru od auta



u nekterych aut to dela co sem si vsiml...funguje, funguje, neresil bych:)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

19.12 2011 16:31


Tak sem to jako trouba rozdělal, prstama ucpal průměr vysavača a pomalu přibližoval. Současně sem koukal na tu tičinku na které sem si fixem udělal čárku.

Ani trochu se nepohnula ,no a když sem koukal a strejda přišlapával plyn tak se asi v 3000 posunula 5mm a hned vrátila.

Ví někdo nejakou kloubnou diagnozu?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

19.12 2011 17:13


stres3d:
jj pretlak ale furt nevim co mi tu radis ja nemam problem stim ze by neco nefungovalo ale pouze stim ze je n75 slyset na 5metru od auta

Mně nejde do hlavy, proč ti to na volnoběhu cvaká. To snad sepne jednou a hotovo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

19.12 2011 18:12


fichtl500:
Tak sem to jako trouba rozdělal, prstama ucpal průměr vysavača a pomalu přibližoval. Současně sem koukal na tu tičinku na které sem si fixem udělal čárku.

Ani trochu se nepohnula ,no a když sem koukal a strejda přišlapával plyn tak se asi v 3000 posunula 5mm a hned vrátila.

Ví někdo nejakou kloubnou diagnozu?

Vysavač si strč do análu,benzinový obtok je založený na tlaku,do baňky pustí N75 tlak a táhlo se vysunuje a otvírá obtok.Už sme to probírali v jiném vlákně a pořád nechápeš ani ten princip.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.12 2011 22:05


nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.12 2011 22:08



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
18.Červen 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email