Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 183 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 183
Uživatelů: 0
Celkem: 183

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Ventil N75
tagy: wiki: Wastegate...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

20.04 2010 15:20


zdravím potreboval bych pichnout :

VAG-COM* Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 028 906 021 GM
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC* 00SG 1436
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06335
1 Fault Found:
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent


kdepak ho najdu co sem tak koukal tak neco je primo pod turbem smerem k chladici ale spis mi to prislo ze nejaky podtlak. hadicky vedou do neceho za motorem - cca ve prostred u predni okna. diky, kolik si mam tak pripravit?

Název a tag editován by Petan
nahoru

sponzor





20.04 2010 15:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

20.04 2010 17:42


Čaute, ja sa chcem zas spýtať, čo sa deje (alebo nedeje), keď tento ventil nefunguje? Predpokladám, že ak ide, tak robí podtlak a na trubičke, čo vedie do turba to budem cítiť, keď ju odpojím. Mám pravdu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.04 2010 18:28


je to potlakovy ventil, ktery dynamicky nastavuje geometrii lopatek turba, reguluje tlak turba..

pokud nefunguje jak ma, Turbo* pak muze tlacit vice, nez je chtene a RJ motoru pak postavi auto do nouzoveho rezimu, aby nedoslo k destruktivnimu poskozeni motoru (prehrati, propaleni pistu, popraskani hadic atd..).

Nebo naopak mene, pokud je napriklad ono naklapeni zanesene sazemi z EGR*...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

20.04 2010 18:46


tak dalsi zjisteni - v hadickach bylo neco oleje tak sme vsechny 3 profoukli a kdyz sme to pripojili na 12V tak normalne cvakal a prepinal ty vystupy. Tak sme to blahove slozili a nic to tahlo u regulace se ani nehne - kdyz sem sundali to raminko co na to tlaci tak na turbu slo s tou regulaci tocit krasne.

Posledni co me napadlo je zmerit kabely tak sem je meril a pri otackach nad 2000 i pod 0V takze mi tam nejde stava

je to pres nejaky relatko nebo primo do RJ?

kdyz sem tu chybu vymazal tak se hned objevila znova tusim ze i bez nastartovanyho motoru..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.04 2010 19:06


vidis a to je to tvoje servisakum neverim, je to vyhazovani penez nenazranym bestiim..ted se ti to vraci a sam pocitujes, ze ne vse je tak jednoduche, zabere pet minut:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

20.04 2010 19:40


tak byl utrzenej kablik u konektoru ale nepomohlo to

ventil ma 30ohm, na dvojce je po zapnuti klicku napeti baterky a druhym pinu je cca 6-7V? co sem koukal do schematu tak tenhle kabel vede primo do RJ tak nevim kde je problem..

po nastartovani a turovani se napeti vubec nemeni tak zejtra asi kouknu na RJ jestli nema nejaky vyoxidovany kontakty doufam ze neni v tahu.. (

nebo neni mozny ze kdyz je tam ta zavada ze je to nejak zablokovany? a jeste na displeyi v aute mi sviti 1nI - jak to smazu pres vag 3.04? diky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

20.04 2010 21:29


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

20.04 2010 23:28


no uvidim zejtra... budu to merit jestli to neni nekde preruseny a pak holt servis
nahoru

sponzor





20.04 2010 23:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

22.04 2010 9:15


RJ ma v sobe "test" co umi tim ventilem zacvakat. Da se to spustit ve VAG Comu. Je to polozka neco jako output tests v anglicke verzi. Mozna by ti to mohlo pomoct ... Me se tim podarilo odhalit prave utrzene kabely pod buzirkou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

22.04 2010 17:05


takze dneska vecer rozebiram ridici jednotku protoze po zapnuti klicku je na cidlu napeti baterky (pin 2) a na pinu 1 ma byt totez akorat pres RJ. Je tam tak 7V po nastartovani i po pridani furt stejny (pres 1800 by tam mela byt zem), kabel je OK propipal sem ho.

pri zkousce akcnich clenu mi necvakal, a taky mi necvakal ventil na ovladani EGR*.

Uvidim vecer co na me vykoukne jednotku mam:

028 906 021 GM (0 281 001 658)

Nevite kolik by tak stala pouzita
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

22.04 2010 17:28


To ze ti necvaka pri teste akcnych clenov je divne, ze ti nemeni hodnotu napatia ked auto stoji na mieste, je v poriadku. Neviem podla coho to riadiaca jednotka vyhodnocuje, ale ked stoji auto na mieste a turujes ho do otacok na neutrale, tak Turbo* nezapina. Ked ti necvaka EGR* ani N75 skontroluj este raz poriadne tesnost vsetkych hadic, od podtlakoveho cerpadla ku obom ventilom, zasobniku podtlaku a obom podtlakovym bankam.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

22.04 2010 17:36


N75 je zapojenej pred Turbo*, za Turbo* a na nejakej kravinec co ma hejbat s tyckou co je napojena na Turbo* - regulace.

Se zaplim klickem tam ma byt 12V kdezto ja tam mam 7V a proc by nemelo fungovat Turbo* kdyz stojim na miste? to jako budu stat na krizovatce a budu tomu chtit nalozit tak to budu tocit bez turba? To se mi nejak nezda..

A kde najdu to podtlak. cerpadlo a nejaky ty banky?

Motor mam AHU a Turbo* je asi regulovany pretlakem - kdyz sme odpojili regulaci turba tak kdyz sem tahal( ne tlacil) za ti membranu sla trosku ztuha jako kdyby tam byla membrana coz si myslim ma bejt ne a regulace na turbu sla zlehka..


EDIT: jo a vag uz mi zadnou chybu nehlasi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

22.04 2010 17:40


Lumpiq:
vidis a to je to tvoje servisakum neverim, je to vyhazovani penez nenazranym bestiim..ted se ti to vraci a sam pocitujes, ze ne vse je tak jednoduche, zabere pet minut:)


ja za to nemuzu ze kdyz prijdu vyhulenej ze pisu sracky a kdyz nikdo nebyl na icq tak sem si holt zacal delat prdel na foru no a co..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

22.04 2010 18:02


V tvojom pripade pokial viem ten ventil nenaklapa lopatky, ale ovlada Wastegate*. Neviem preco Turbo* na mieste nejde do vykonu, zrejme preto ze je to zbytocne. Ako nahle jednotka vyhodnoti ze je zaradeny kvalt a auto sa zacina hybat, tak uz vykon dava. Zober si rucnu podtlakovu pumpu, zisti ci ti bude posuvat N75, EGR* a ci drzia vsetky hadicky tlak. Odbocka od podtlakoveho cerpadla je pred prepazkou ktora je medzi motorom a posilovacom brzd
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

22.04 2010 18:14



Náhled, klikni pro zvětšení.

mam spravne hadicky?

na ten kovovej mam nejakou pripojku k turbu
na ten z boku ovladani WG
a na ten treti je sani pred turbem za vahou vzduchu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

22.04 2010 18:19


To mi nejak nesedi, jeden obrazok za kilometer textu


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





22.04 2010 18:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

22.04 2010 18:24


na Turbo* je ta hadicka pridelana neco jako u motorky mas brzdovy hadicky tak takovy ocko a sroub s dirou nesundaval sem to tak zkusim prohodit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

22.04 2010 22:41


no a co ti to dělá?když tomu dáš záhul tak to padá do nouzáku bo co?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

22.04 2010 22:46


dela mi to to ze vubec nefunguje Turbo*..

jinak jak je ta hadicka do RJ tak sem to rozebral a z toho cidla slo nekolik (dost) kapek oleje.. je mozny ze je to v haji a jak nastartuju tak to je v nouzaku? ale diagnbostika zadnou chybu neukazuje..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

22.04 2010 22:56


jak vies ze nefunguje? urob diagnostikou log za jazdy a HOD* to sem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

23.04 2010 5:41


ok dneska to udelam az prepojim ty hadicky a DAM* zpet RJ.

jakej kanal(blok) ? 11 a 3 ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

23.04 2010 17:44


takze hadicky sem zapojil jak maji bejt jeste sem je predtim vyfoukal kompresorem. bylo tam dost oleje..

no dalsi vec co sem udelal - rozebral sem ridici jednotku a jak do ni vede da hadicka ze sani tak ta byla taky plna oleje kdyz sem do ni foukal slysel sem jak to uplne bubla.. tak sem to vyfouk kompresorem a RJ vzal domu a to cidlo jak tam vede ta hadicka tak to bylo plny oleje tak pusou sem sal pres tu hadicku co je vevnitr a docela dost kapek slo..

a treti vec co sem delal bylo orezly ukostreni baterky tak sem to vycistil smontoval a jel project..

Turbo* uz taha ale log se mi neulozil asi sem to vypnul blbe nebo co takze log dodam pozdeji prece jenom jeste nemam CZ znacky a jezdit bez znacek
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

23.04 2010 18:57


takze zpatky z dalsi ilegalni projizdky

auto jede pekne ale podle logu mi Turbo* asi tlaci malo - to se steluje tim tahlem co je k regulaci turba od toho kravince s membranou a pripojenou hadickou?

je tam zavit takze to asi nejak stelovat pujde ne

ZDE LOG : http://leteckaposta.cz/523370107
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

23.04 2010 22:31


Vyzera ze je to trosku menej, ale ak si mal tolko oleja vsade, moze byt poskodene cidlo tlaku v riadiacke, len sa to bude tazko detekovat
nahoru

sponzor





23.04 2010 22:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

23.04 2010 23:07


neni mozny ze ten co to mel predemnou to jen solichal a ono se to zasralo od oleje?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

24.04 2010 15:23


Ahojte. Tak mne táto regulácia vyskočí pri naštartovaní asi o 1cm hore. Pri pridaní klesá. Ale pri vypnutom motore sa mi prstami vôbec nedá pridvihnúť. Viete mi poradiť, čo s tým? Dikes
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

24.04 2010 19:53


odpoj to u turba mela by tam bejt jen zavlacka - pak muzes rukou zkusit regulaci na turbu a do tohohle zalezi co je to za typ zkus do toho fouknout(sat) melo by se to hejbat.. Kompresor* to jisti ale jen fouknu ne ze to tam budes drzet je tam membrana staci kdyz do hadicky budes foukat neprimo - uvidis jestli se to nejak hejbe
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

01.05 2010 14:18


Čaute. Je toto ventil N75? Ak áno, tak kde sa nachádza? Díkes
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

01.05 2010 14:32


ano je, nachází se mezi chladičem a motorem ve spodní části. je k němu i taková baňka. aspoň já to tak mám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

01.05 2010 15:26


A na tom obrázku nevieš, ktorý to je?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
18.Červen 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email