Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 336
Uživatelů: 2
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

15.04 2010 7:20


Ahoj,

včera se mi průběhu jízdy ozval takový divný zvuk a začal blikat symbol žhavení, navíc auto ztratilo výkon. Po zhasnutí motoru a nastartování došlo k rozsvícení kontrolky selhání motoru a motor nemá žádný výkon (ale opravdu slabota).

Vag vypsal toto hlášení:

Address 01: Engine
Control Module Part Number: 4F2 910 402 A
Component and/or Version: 2.7L V6TDI G000AG 0050
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 02335
 ÝH
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Mileage: 203232 km
Time Indication: 0
Date: 2010.04.14
Time: 18:59:50

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 86.4°C
Duty Cycle: 80.9 %
Voltage: 12.16 V
Duty Cycle: 88.8 %

000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 203233 km
Time Indication: 0
Date: 2010.04.14
Time: 19:13:31

Freeze Frame:
RPM: 1680 /min
Torque: 210.6 Nm
Speed: 52.6 km/h
Absolute Pres.: 2182.8 mbar
Absolute Pres.: 907.8 mbar
Mass Air / Rev.: 381.9 mg/str
Temperature: 15.3°C

Po odzkoušení akčních členů vypadá, že nereaguje regulace turbodmychadla. Otázka tedy je, zda je možné, že pouze tato regulace způsobí toto šílené chování. Naví se začlo zobrazovat problém s DPF*. To ale bude asi jen nějaká spojená závada.

Jak tedy na to? Kde začít?

Dík, Pavel

Vyřešeno: výměna vadného turbodmychadla za nové
Naposledy upravil paja666 dne 26.04 2010 21:08, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





15.04 2010 7:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

15.04 2010 8:24


chybu mas vypsanou, dokonce vis co to znamena, takze zacni tam - u regulace turba. Zkus jestli regulace chodi volne-nedrhne. Pokud nefunguje regulace turba, motor jede samozrejme v nouzaku.
Naposledy upravil vlasta dne 15.04 2010 9:20, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

15.04 2010 8:47


Když odpojím motorek, tak ovládaná část chodí volně, takže teď sháním ten motorek ovládání. Zaskočilo mě, jak strašné psí kusy to dělá.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

16.04 2010 20:35


Takže to je jinak, Turbo* bylo špatné. Sháním typ 059145715E, nějaké doporučení? Dík
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.11 2014 12:44


zdravím pánové,

mám úplně stejný problém. Psalo mi na diagnostice chybu: ovládání regulace turba. Když jsem odpojil hřídelku, motorek fungoval bez problému. Vyčistil jsme ovládání na turbu, protože bylo dost zatuhlé a teď je jako nové, ale problém neskončil. Turbo* začne zabírat až nad 2000 otáčkách a do té doby, kdybych auto tlačil, rozjíždělo by se rychleji. Do toho všeho skočila další chyba DPF* filtr, která po rychlejší jízdě zhasla. Asi proběHLA* regenerace a už se to znovu neobjevilo, ale auto jede až nad 2000 otáček a sem tam skočí úplně do nouzového režimu a jednou to napíše pokles tlaku v turbu, jindy zase regulace ovládání turba. Už jsem v koncích a nenapadá mě co by to mohlo být. Budu vděčen za každou radu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.11 2014 12:53


no vymenit RJ turba a zkalibrovat diagnostikou, sam sis odpovedel...

DPF* je dusledek spatne fungujiciho turba nejspise,jeste chvili a mas to i za DPF*:))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.11 2014 13:34


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
jestli je toto řídící jednotka turba, tak ty už mám 2. Jak ji zkalibruju? Na moji diagnostice to nejde... Mám jen levnou verzi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.1. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

16.01 2015 23:16


Zdravím všechny,
řeším různé problémy na různých modelech, teď mám takový oříšek (aspoň pro mne).
Mám v garáži kamarádovu A6 Avant 2,7 TDI*, nechal si vyřešit vstřiky, nové Turbo* a ještě nějaké věci až to nakonec skončilo u mě v garáži. Dával se jinej motor BPP a nechalo se jeho repasované Turbo* co ještě pořádně nejelo. Po montáži vše OK (najeto cca 50km), až druhý den závada (žhavení + ponorka) diag. píše regulaci a zatuhlost - blokováno.

Natáčení lopatek volné (repas)
Servo se přes diag. tak na 5 pokus občes pohne a potom strne a opět chyba (ale taky snad repas společně s turbínou)
Mám podezření na tu regulaci (servo)
Turbo* Garrett, regulace Hella.

Nemáte někdo nápad co s tím?????????
nahoru

sponzor





16.01 2015 23:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email