Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 336
Uživatelů: 2
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.11 2011 13:54


nahoru

sponzor





24.11 2011 13:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 3034 | Témat: 4

24.11 2011 14:00


Ta moje květinka Audinka jezdí dálku kolem 6L ale v zimě ve městě, zhltne i 12L, jenom to kloktá, mrcha.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

24.11 2011 16:37


pedro m:
1.8T - bex - 140kw - jizda jak kokot 11L/na sto, beranka jezdim 7,6.
Vsechno trasy MAX 20km...


No já čekám na lumpiqa, až mi dodělá palubní počálek Potom budu vědět přesneji, protože to moc nepočítam. Ale minulej víkend sem jel na moravu a zpátky. Natankoval sem 45litru a najel presne 600km. 2x250km a 100km posouvačka po městě. To dělá 7.5l/100km Stím že víc jak 110 sem nejel, z kopce hezky bez plynu, pomalinky rozjezd atd. Kdyby to byl nafták tak jedu za tři litry maximálě.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2010
Příspěvků: 417 | Témat: 16

24.11 2011 21:37


Stačilo přezout z 235/45/17 na 195/65/15 a jsem o 2l níž na cca 9
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

25.11 2011 7:24


Žemli:
Stačilo přezout z 235/45/17 na 195/65/15 a jsem o 2l níž na cca 9

to je pravda, tohle dela DOST...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.3. 2010
Příspěvků: 5392 | Témat: 13

29.11 2011 19:26


Koukam co se zde pise. Ja osobne s lehounkou nohou 7,5-8., normalne bych rekl 8,5-10. po meste 10-12. a v zime to je jak kdy, 11-13. Je to jak ja rikam obcas labilni, jemne prislapnu a 15l je na svete.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.7. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

29.09 2012 21:50


Chlapi mám najeto hodně přez 1 milion km a to s naftou a benzinem. Řeknu vám, že na lepčí motor než benzin 1,8T 20v 110kw jsem za svojí praxi nenarazil !!! A to vám řeknu,že ve firmě se to hodně točílo. Nafťáky nové super, ale cca po 120000 km stále nějaké prkotiny. Osobně si myslím, že jde skutečně o stylu jízdy, ale to všichni víte ---- pokud se chcete vyřádit tak neřešte spotřebu. Pokud se potřebujete rychle a bezpečně normální jízdou dopravit, tak tento motor je ten pravý. Potřebuješ výkon pro předjetí - podřaď a vytoč na 4000 ot/min a uvidíš !!! Ja jezdim ČR Ostrava - D Mnichov již 10 let, kdy jsem si koupil AUDI 4 1,8T 20V 110kw. A ječtě v r 2012 jezdim tuto trasu s touto AUDINKOU se spotřebou 6,8 l/100km při průměrné rychlosti (včetně uzávěr a objížděk-jsou vždy) za celou trasu 80 - 92 km/HOD*. Jedno, ale přiznám snažiím se nejezdit vic jak 140Km/HOD*. Proč - jednou na to kamarádi AUDI příjdete.
Fajki 61
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.09 2012 22:00


jarfaj:
Jedno, ale přiznám snažiím se nejezdit vic jak 140Km/HOD**. Proč - jednou na to kamarádi AUDI příjdete.

Málokdy jezdím víc i v Německu, ostatně málokdo tam jezdí víc tak nějak globálně. Kromě Švýcarů, Ti jsou jako urvaní z řetězu za hranicema
nahoru

sponzor





29.09 2012 22:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

12.03 2014 20:26


Mám ten samý problém mam B5 1.8T quattro* 132kw a průměrnou spotřebu mam 13.5.... Řikaly taky o svíčkách a Lambda* sondě všechno sem vyměnil (originální díly) a jěste mi to o dvě decky stouplo.... Když se fakt snažim jet na spotřebu tak kolem 12.... Neni tu jěstě někdo se stejným problémem aby nebyl sám nbo poraďte co s tím
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

12.03 2014 20:31


kabek: vidíš, to jezdíme za stejně skoro
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.11. 2011
Příspěvků: 17 | Témat: 2

16.03 2014 22:57


Ahoj, mam uz tak 2 roky A4 B5 1.8 20v Q, najeto 330.000km. Jsem z maleho mesta, kde je asi nemozne jezdit pod 10-11 litru, v zime pri blbnuti se pod 10-11 nedostanu a kdyz jedu nekam "dal" 60km a vice s rychlosti do 110km/h tak se pohybuju 7,5-8l. Jinak sem v lete udelal hlavu, protoze mi prdlo tesneni pod ni(voditka ventilu, gufera ventilu, tesneni pod vikem...) a od opravy mam najeto 8.000km, sem tam to vytocim k cervenemu a zatim ani kapka oleje nedolita a hladina se stale drzi u horni rysky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

30.07 2014 7:37


Nevím, kde berete ty vaše čísla, ale já se po městě svižnou jízdou pohybuji okolo 8,3L/100km. Mimo město po okreskách i 6,7L/100km. komb. něco kolem 7,5.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

30.07 2014 14:14


Aha, aha, 8,3l/100km město a jaké máš nazuté gumy? A3 je navíc lehčí než A4. A pokud je ta A4 nahodou 4x4 tak opět vyšší spotřeba než 2WD. Srovnáváš nesrovnatelné.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.07 2014 15:42


RAGNAR:

92kW a 132kW bude možná rozdíl
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 193 | Témat: 22

30.07 2014 16:45


všechno jde, můj poslední výkon je 192km za 13.92litrů při ceně 35.90kč...čili 7,25/100. Ale 2/3 mimo město
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

31.07 2014 9:41


1.8 92 kW ADR* - plastovým sáním s proměnnou délkou a přestavovačem sací vačky pod průměrných 9,5 l/100 km nereálná spotřeba.Alespoň v běžném českém provozu na pneu 205/55/16 a standartním podvozku.
A to si na tento motor ti lháři z VW dovolili do manuálu v roce 1994 napsat spořebu 5,8 při 90 km/h,7,5 při 120 km/h a 10,1 l ve městě.V roce 1997 už to trochu korigovali na 6,5 / 8,5 / 12,1,ale ani to neodpovídá realitě.Ve městě se dá jezdit za 11 l,ale mimo město jsou ty hodnoty mnohem vyšší,než uvádí výrobce.
nahoru

sponzor





31.07 2014 9:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

31.07 2014 9:44


luboš> předpokládám že ADR* s pevnou délkou sání a pevně časovanou sací vačkou na tom bude ještě o cosi hůře, je to tak?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

31.07 2014 9:54


Ahoj a jak uz mas ten motor vylitany ? Mam to v Audi A3, najetych mam okolo 360 000km, a jako to bezny jezdeni nejde pod 10L. To jako zas jak se ta hajtra vyhrka tak to neni nic nenormalniho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

31.07 2014 10:10


jarfaj:
Chlapi mám najeto hodně přez 1 milion km a to s naftou a benzinem. Řeknu vám, že na lepčí motor než benzin 1,8T 20v 110kw jsem za svojí praxi nenarazil !!! A to vám řeknu,že ve firmě se to hodně točílo. Nafťáky nové super, ale cca po 120000 km stále nějaké prkotiny. Osobně si myslím, že jde skutečně o stylu jízdy, ale to všichni víte ---- pokud se chcete vyřádit tak neřešte spotřebu. Pokud se potřebujete rychle a bezpečně normální jízdou dopravit, tak tento motor je ten pravý. Potřebuješ výkon pro předjetí - podřaď a vytoč na 4000 ot/min a uvidíš !!! Ja jezdim ČR Ostrava - D Mnichov již 10 let, kdy jsem si koupil AUDI 4 1,8T 20V 110kw. A ječtě v r 2012 jezdim tuto trasu s touto AUDINKOU se spotřebou 6,8 l/100km při průměrné rychlosti (včetně uzávěr a objížděk-jsou vždy) za celou trasu 80 - 92 km/HOD*. Jedno, ale přiznám snažiím se nejezdit vic jak 140Km/HOD*. Proč - jednou na to kamarádi AUDI příjdete.
Fajki 61


Nejlepsi motor a nejlepsi auto na cestovani je tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
. Mame uz asi 7mi po sobe. U starsich modelu se kazily automaty, ale nakonec jsme to vyresili, ze se tam vzdy dodelalo chlazeni oleje. Od roku 92 uz nemaji karburatory, tak se s tim da jezdit s dobrou spotrebou. Jinak na tom aute najedes milion kilometru bez problemu,jen vymenis tak 4x automat. Ale kupovat jen 5.7 benzin, dyzly se sypou ty 6.2.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

31.07 2014 13:27


Nakadah:
luboš> předpokládám že ADR* s pevnou délkou sání a pevně časovanou sací vačkou na tom bude ještě o cosi hůře, je to tak?


Mám najeto pravděpodobně poctivých 210 000 km.

Po pravdě nevím,jestli to proměnné sání a drahý napínák má na spotřebu nějaký pozitivní vliv.Nemám bohužel s čím srovnávat,ale dost o tom pochybuji.Ono bude hodně dělat taky fakt,že v Německu vedou i okresky pokud možno mimo vesnice,zatímco v tomhle banánistánu je po každém 2. km kilometr dlouhá roztahaná ves,takže se i mimoměstský provoz prakticky moc neliší od městského.A na dálnici je tento motor ve spojení s jeho "speciální" převodovkou krajně nevhodný.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

31.07 2014 13:49


Luboš> co myslíš tou speciální převodovkou? Že to při 130kmh na 5ku točí skoro 4000rpm?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

31.07 2014 16:57


Nakadah:
Luboš> co myslíš tou speciální převodovkou? Že to při 130kmh na 5ku točí skoro 4000rpm?


Přesně tak.
Na "jedničku" se to rozhýbává jak stará Avie a "dvojka" je o houby lepší.
Je to zpřevodované do pomala a tím pádem do síly.Možná nebylo zbytí kvůli malému krouťáku dlouhozdvihého atmo motoru a poměrně vysoké hmotnosti.Pak tomu ale měli dát ještě "šestku",když už se chlubí tím,že pro tento motor dělali spec.převodovku.
Takhle to celé akorát zkurvili.Jinak to nelze říci.Zabili šetřením motorizaci,která nemusela být vůbec špatná.Být to "čtvercová" 1.8 s šesti rychlostmi,tak to s těmi 20 - ti ventily mohla být zajímavá motorizace co do nákladů na údržbu a provoz.
Pro srovnání : měl jsem Opel Omega r.v. 1988 2.0 i - 85 kW,170 Nm při 2600 ot/min - "čtvercový" osmiventilový motor.Ten starý vysmívaný Opel jel stejně a žral méně,což je pro Audi opravdu hanba:-D
Bohužel ,narozdíl od Audi,rezavěl už na výrobní lince
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

31.07 2014 18:44


lubos> to je fakt no. Subjektivne muj byvaly G2 1.6 se 125Nm pri 2500rpm se rozjizdel lip nez A4 co mam ted (a pri 130ti tocil asi 3200rpm). Tenhle ADR* rv96 ma 173Nm pri 3950rpm novejsi verze ADR* motoru pak 168Nm pri 3500rpm. Tenhle motor ma asi fakt smysl jenom s turbem. Ale zase na druhou stranu, je to rozhodne lepsi a pohodlnejsi svezeni nez ve starem G2.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.8. 2013
Příspěvků: 193 | Témat: 22

31.07 2014 20:19


Kluci nerad Vám tu do toho kafrám, ale tohle nejsou žádný sporťáky! Imitace dřeva, víceprvek na podvozku, v interiéru kladem důraz na pohodlí a doslova prošpikovám elektronikou...tyhle auta byly dělaný na pohodlí a reprezentativnost. Takže pro manažery, popř. jejich rodiny apod. Psal se rok 1995 a výš, tady na domácí scéně byla na vrcholu Filcka! Na druhou stranu i dneska lze najít zachovalý a pěkný kus, kdežto Filcek už dost ubylo nebo hrají všemi barvami...pokud nepočítám skalní fans nebo děduly s voňavkama z garáže. Celý koncern měl své první GTI v Golfu až 16let po Japoncích. Ty sem tahat nechci protže oni v těch letech byli někde úplně jinde.

Jinak můžu potvrdit že když s tou svou jedu "na spotřebu", tak na jedničku mám taky tu "Avii", dvojka taky nic moc, trojka lepší atd...stačí ale roztočit turbínu..no a to už jsme se spotřebou jinde
nahoru

sponzor





31.07 2014 20:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

31.07 2014 21:32


Nakadah:
Tenhle motor ma asi fakt smysl jenom s turbem.

S turbem to bude o dost lepší(nevím,jestli je Převodovka* stejná),ale zase je problém sehnat nezmasakrovaný kus po nějakém rádobytunerovi.Nemluvě o tom,co to auto muselo díky svým jízdním vlastnostem snášet za zacházení.Vidím to v zimě každé ráno,jak machírci v mrazeçh drtí studená TDI* od semaforu k semaforu,jen aby byl první na další červené.Bezturbová 1.8 je motor pro dědky ale A4 s ním se dá sehnat ve velmi zachovalém stavu.To také není k zahození.
Jo....na semaforu se pohodovým tempem důchodce ve staré Feldě 1.3 odlepí o poznání rychleji a to jsou dost potupné pocity i pro někoho,kdo s nikým nezávodí a nepotřebuje nikomu nic dokazovat.....
Dá se to při rozjezdu točit do 4500 rpm a Felda s důchodcem zůstane " v prachu" ale to už budeme na 15 l/100 km jen to fikne
Já nevidím ani tak problém ve spotřebě a výkonu...to se dá snést.Spíš mi vadí,že co do spolehlivosti jsou B5 - ky na tom poměrně špatně.Zlaté B3/B4....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.08 2014 0:37


Nakadah:
Luboš> co myslíš tou speciální převodovkou? Že to při 130kmh na 5ku točí skoro 4000rpm?
Máš vysoko položený krouťák (což vyplývá z konstrukce motoru),tak musíš mít kratší kvalty..Naprosto běžná věc..Ten motor je dobrý,nevím na co si stěžujete..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

01.08 2014 7:16


Novon> tady si nikdo nestěžuje, jenom rozebíráme zkušenosti

Podařilo se mi minulý týden semi-urban provozem najet 200km na 1/4 nádrže (tj. od poloviny do 1/4, od čárku po čárku). To by bylo 7,5-8,5l/100km - je to vůbec možný? Fakt je že z 95% přeřazuju na další kvalt při 3000rpm a jedu dost na pohodu. Já jinak spotřebu moc neřeším protože mám LPG* zástavbu, akorát tam leju BA100 od OMV (Maxxmotion) - měl by mít delší dobu skladovatelnosti a jinou stabilnějsí "biosložku" (ETBE).

Malý OT:
Předevčírem mi volal nešťastný kamarád - má A4 se stejný motorem jako já, jenom je to sedan a novější o 2roky. Zástavba na plyn. Závada - nestartuje na benzín. Pořád jezdí na plyn a benzín tankuje minimálně (tak 1x za 3 měsíce). Čerpadlo, vstřiky, váha, klapka = vše v pořádku. Benzín na vzduchu hořel smrděl ale jako ty starý benzíny co najdete v nádrži motorky po 10-ti letech ve stodole. Motor s ním nejel, sem tak kucknul a jinak ulitý. Po vysušení motoru chytil v pohodě na nouzový start na plyn - po přepnutí na benzín zakuckal a zdechnul. Po výměně benzínu v nádrži na nový už v pořádku. Zažívám to často u 2T motorů co se doma startují jednou dvakrát do roka, že se benál musí aspoň vylít z karbeců a pustit nový z nádrže, ale tohle v autě sem ještě nezažil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

01.08 2014 8:10


[quote="Nakadah"]

Podařilo se mi minulý týden semi-urban provozem najet 200km na 1/4 nádrže (tj. od poloviny do 1/4, od čárku po čárku). To by bylo 7,5-8,5l/100km - je to vůbec možný?

Na palivoměr bych nespoléhal.U mne,když mám plnou to vypadá,že na první čtvrtinu nádrže jedu tak max za 6 litrů a pak to jde hopem dolů.Ani při řazení při 3000 rpm se mi nepodařilo dosáhnout lepší spotřeby.Teď zkouším jezdit ve městě 50 km/h na čtyřku t.j. cca 1900 rpm.Jízda je ještě plynulá,cukání a vibrace žádné.Co si o mne motor "myslí" raději ani nevědět.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

01.08 2014 11:35


No taky se občas pohybuju po městě na 4.ku a jedu 50-60km/h na rovince. Nepřijde mi že by se to chovalo zle. Má B5ka 1.8 dvouhmotu setrvačník nebo nemá? Doteď to pořádně nevím. Nak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

01.08 2014 13:30


Nakadah:
No taky se občas pohybuju po městě na 4.ku a jedu 50-60km/h na rovince. Nepřijde mi že by se to chovalo zle. Má B5ka 1.8 dvouhmotu setrvačník nebo nemá? Doteď to pořádně nevím. Nak


Taky nevím,ale pokud má,tak dostává tímto stylem jízdy dost zabrat....řekl bych...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email