Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 15 června 2021
Celkem je zde 23 lidí (13 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: shasye
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 212
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 13
Celkem: 23

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

22.03 2009 22:24


Ritchma:
To muzes..
nahoru

sponzor





22.03 2009 22:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

23.03 2009 8:20


1.8 spotřeba průměr 8
2.8 quattro* Tip. průměr 12
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

23.03 2009 9:42


Imanuel:
Treba počkať nejaký čas či to trvá dlhšie keď dám štart?Teda to nastavovanie a ešte motor ma byt zohriaty či nemá na to žiadny vplyv.A keď tam vojdem do základného tak sú tam tri kolonky pod sebou robí sa to na všetkých alebo iba na tej hornej? Ešte ma napadlo nemyslíš ty náhodou vojsť do prispôsobenia lebo v základnom nastaveni tam možnosť "uložiť" nieje?


u vagu mas VIS tak tam mas postup
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

23.03 2009 14:03


SpeedyS4:
a ja mam s4ku a jezdim za 18 a myslim si ze neni nikde problem

hehe

já jezdím převážně jen město a často svižněji ... dlouhodobý průměr mám 11.7 a nějak mě to netrápí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

24.03 2009 17:53


remix:

hehe

já jezdím převážně jen město a často svižněji ... dlouhodobý průměr mám 11.7 a nějak mě to netrápí

presne tak,hlavni je ze auto jede a spotreba je vedlejsi produkt ale btw na to ze jezdis mesto tak velice dobra spotreba!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

25.03 2009 16:59


Ja mam obyc 1.8 a jezdim kolem 9.5 kdyz to trosicku honim tak 10,5-11 ale verim tomu ze na delsi cestu me to klesne i na 8.5 - 8 litru. Jeste sem si tim delsi cestu nejel tak jen teoreticky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

30.03 2009 9:50


Dalkove pri rozumne jizde se mi dari cca takto (viz.foto) kdyz to setrim tak po meste do 10ti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

30.03 2009 18:08


hosi tak ja se pohybuju furt mezi 8-9 L/100 ale je pravda ze jezdim kazdy den do prce tam i zpet 50km a o vikendu nejaky ty vylety, mesto jezdim minimalne,a kdyz jedu dlouhou trasu treba loni v lete Italie tak sem jel za 7,1!
nahoru

sponzor





30.03 2009 18:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 15

31.03 2009 9:52


tak ja jazdim prevazne mesto a pri mojej jazde to je tych 10-11l
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

18.11 2009 23:01


Mam audi A4 1.8, žralo mi to kolem 14 lehkou nohou,nemohl jsem se na to divat tak jsem do toho dal plyn a teď pres zimu jezdim za 12 (tezkou nohou) takze v poho
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

19.11 2009 9:18


audiquattro:
Mam audi A4 1.8, žralo mi to kolem 14 lehkou nohou,nemohl jsem se na to divat tak jsem do toho dal plyn a teď pres zimu jezdim za 12 (tezkou nohou) takze v poho


jj taky jsem to řešil plynem -je dobré že tam jde ještě starý system se směšovačem a nemusí se kupovat drahé vstřikování
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2006
Příspěvků: 242 | Témat: 29

19.11 2009 12:04


Romirez:
Díky moc chlapi...Po výměně svíček jsem byl zase na počítači a problém s válci vyřešen,takže svíčky pomohly. Ale všimli jsme si,že Katalyzátor* je nějaký ucpaný nebo něco,tak výfukové plyny utíkají někde před ním a z výfuku nejde skoro nic.Tak mi doporučili kat vyndat a nahradit jej trubkou...auto toiž pomalu reaguje na sešlápnutí plynu,tak musím více dupat na plyn a z otho vylývá i větší spotřeba.Já mám tu audinu asi 3 týdny.Zároveň se chystám vyměnit i výfuk za laděný...máte někdo zkušenosti s tímto?Chci nějaký laďáček tak do 3tisíc...poradí někdo,jaký zakoupit?



Na tohle dej pozor, na STK* urcite bez katu neprojdes. Pokud chces lepsi pruchodnost daji se koupit katy tzv. zavodni s kovovym nosicem, ktere maji dobrou pruchodnost plynu. No a abych se dostal k tomu ucpanemu katu jak pises. Prvne rozpoj jen trochu potrubi za katem a zkus jak to bude fungovat. Casto se totiz stava, ze je ucpany nektery z tlumicu (tzv. je uvnitr zboreny a tlumici vata vyfuk dokonale ucpe). Auto pak nema akceleraci a svicky jsou cerne jako viks na boty. Nemusi to byt tedy kat. To nechci, ale tvrdit, ze to nemuze byt ucpany kat. Staci se do nej podivat proti svetlu a je to jasny. Nekdy se kolem keramickeho nosice uvolni tesnici vata a ucpe komurky nebo se kat mechanicky poskodi a nosic se rozpadne, ale to poznas hned jak za katem rozpojis vyfukove potrubi. Shrnu - pokud auto pojede jsou to vyfukove tlumice, pokud to bude stejne je to kat. Tak dobre porizeni s tim pertinaxem. That´s all.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 740 | Témat: 9

19.11 2009 12:23


MIRDA: Já teda nevím nevím, ale myslíš že ho to bude jěště po 2 letech zajímat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2006
Příspěvků: 242 | Témat: 29

19.11 2009 12:38


Týpek1:
MIRDA: Já teda nevím nevím, ale myslíš že ho to bude jěště po 2 letech zajímat?



to asi jeho už ne ale možná má někdo podobný problém ne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.3. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

28.12 2009 16:11


No mě by zajmalo na kolik otaček žere motor 1.8 20V nejmíň paliva. Moje logika mi říkala že čím míň otáček tím míň auto žere ale jeden člověk co do aut dělá mi tudle "blbost" nedávno vyvrátil a tvrdil že nejmíň ,konkrétně tento motor, žere kolem 3500 což mi přijde zase až moc. Kde je pravda? Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.12 2009 16:18


macwar:
Na pátej kvalt kolem 2600^-1 Dlouhodobě vypozorováno ...
nahoru

sponzor





28.12 2009 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

28.12 2009 16:25


macwar: Na volnobeh žere najmenej
Niesú až tak podstatné otáčky ale zaťaženie auta ako napríklad váha s odpor vzduchu k aktuálnemu výkonu a krútiacemu momentu na tom ktorom prevodovom stupni.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.3. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

29.12 2009 8:47


Diky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

30.12 2009 13:00


lidi chci se zeptat mam a3 1.8T a jezdim po meste a mam tam 5 stupen 1200 otacek vadi to tomu motoru?? kazdej me rika ze to vadi ale jezdim uz tak 16tisic km a porad v pohode tak jak je to vadi to mu motoru nebo neco zachvilku odejde??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.3. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

07.01 2010 12:59


Taky by mě to zajmalo:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

07.01 2010 13:23


flashmajster:
macwar: Na volnobeh žere najmenej

na nuteny volnobeh este menej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 534 | Témat: 8

23.11 2011 12:01


Zdravím,
Mám stejný motor...ano...ta spotřeba je nehorázná.
Bohužel je normálníA to buď rád,že jezdíš jen za 10 l/město.Taky jezdím zhruba za tolik,ovšem na semaforu nezávodím ani s Fabií 1.2 HTP,jinak by mě to sežralo:)
Na štítku je psaná spotřeba ve městě 12,1 l a ve velkém techničáku 12,8 l !!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.6. 2011
Příspěvků: 111 | Témat: 15

23.11 2011 22:13


ja ted jezdim mesto za 10 - 10.5 ... Do Prahy sem jel za 8.5 cca ... Kdyz sem delal kraviny a slapal na to, tak mesto cca 12 l
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 2

24.11 2011 10:46


Tak jak se dívu na vaše spotřeby s 1.8 tak celkem čučim.Já mám 2.4Q a jezdím za 9,5l
nahoru

sponzor





24.11 2011 10:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.6. 2011
Příspěvků: 111 | Témat: 15

24.11 2011 11:17


K-u-b-a-:
Tak jak se dívu na vaše spotřeby s 1.8 tak celkem čučim.Já mám 2.4Q a jezdím za 9,5l

kamarad ma 3.0 a jezdi za to co ja ... Hledal sem a nasel sem, ze cim novejsi auto, tim mene to papa, proto je mozny, ze novejsi audinka papa min a ma vetsi obsah i vykon
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 534 | Témat: 8

24.11 2011 12:15


Motor 1.8 byl podle mne původně konstruován jen pro Turbo*.Verze bez turba je asi jen "nechtěné levnější dítě".Na výkon a spotřebu nemá ani tak velký vliv stáří auta,jako konstrukce motoru,co se týká poměru vrtání/zdvih komprese a Ventilový rozvod*.Nevýkonější jsou motory "podčtvercové" vrtání > zdvih / ovšem na úkor životnosti.Naopak opačný poměr je neštěsí ale motory vydrží 500 000 km.Typický příklad US auta.Třeba Opel Omega A r.v. 1988 2.0i byl "čtvercový",výkon měl o 10 koní nižší,ale nejvyšší krouťák při 2600 ot/min a žral a jel stejně,jako A4 1.8 o 10 let mladší.Vlastní dlouholetá zkušenost....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

24.11 2011 12:20


Nověší ani ne ale typ motoru, 1.8 bude furt 1.8.
Taky mi to žere, taky si už začínám stežovat.
Dálku na mega lehkou nohu dávám za 8l
Město, no jak kdy ale asi 15l a to jezdím jak posranej
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

24.11 2011 13:28


OT:
fichtl500:
1.8T - bex - 140kw - jizda jak kokot 11L/na sto, beranka jezdim 7,6.
Vsechno trasy MAX 20km...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1546 | Témat: 15

24.11 2011 13:33


s 1.8 (ale v A3 92kw) sem jezdil město za 9, 9,5 lehká noha a teď s 1.8T (154kw) město lehká noha 9,5, 10..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7141 | Témat: 200

24.11 2011 13:41


Sorry ale 10 přece není nehorázná spotřeba to je standart
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email