Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 179 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 175
Uživatelů: 4
Celkem: 179

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

28.12 2011 21:27


Hello.

Rozmýšlam nad chiptuningom mojej Audi A4 1.8T 120kw Quattro, kód motora BFB.
Motor je totožný s jeho výkonnejším bratom BEX, ktorý má 140kw, majú tie isté vstrekovače a pod.
Rozdiel je jedine vo veľkosti turbíny. Môj motor má K03sport-029a BEX má K03sport-073 t.j. veľkosť turbíny vo vnútri má väčšiu.

Moja otázka znie.
Auto má najazdené 220 000km, som 3 majiteľ neviem ako sa predchádzajúci o to starali aj keď je servisná knižka, nemôžem tomu na 101% veriť, menené pal. čerpadlo pre 2 týždňami, auto je prerobené na LPG systém solaris 2.

Je možné načipovať motor bez potencionálnej hrozby pre poškodenie motora? Hlavne mi ide o vnútro motora, turbo je myslím si v stave dobrom, obavy mám o vnútro motora.
Viem, že potencionálna hrozba je vždy a pri každom chiptuningu, ale chcem si byť na 101% istý, že áno môžem to čipnúť a nemusím sa báť, že sa mi rozsype motor a podá mi ruku pár vecí trčiace cez blok motora.
Viem, že tieto motory sú tzv. tuning friendly engine a majú značné rezervy už od výroby.

Tak čo páni?

Volal som do bhmotorsports.sk a pán mi povedal, že od 185 - 195 koní, cca. 140kw mi to vie spraviť, odmerá pred chipom a odmerá po chipe na brzde.

Môžem do toho ísť s kľudným svedomím?
nahoru

sponzor





28.12 2011 21:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 3

05.03 2012 18:22


má někdo zkušenost co na to automaty?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 4

12.03 2012 22:42


tyo ale to není jen o čipu ne? jak už tady bylo psáno.. Za mě teda až si pujdu čipnout auto tak si nejdřív dám do kupy motorm spojku atd. nebo ne? aby to vydrželo ten větší výkon všechno a neměl jsem pak hlavu v pejru s opravama těch motorovejch součástí.
Toť muj názor teda
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.03 2012 9:57


MichalD: určitě je to lepší, ale s tou spojkou bych počkal - pokud není v nejlepší kondici tak alespoň člověk zjistí jak si spojka stojí . udělat jí může hned co ji zničí, ale aspoň to první nadšení nebude odsrávat nová spojka, ale odnese to ta stará
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

29.04 2012 11:01


jak jste tu resili že se z toho da dostat 500hp tak tady je 1000


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

29.04 2012 11:45


SupermanXXX:
a tady se resi jestli torsen zvladne po chipu o 10 koni vic
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

15.05 2012 12:20


SupermanXXX: tak to je dobra zhovadilost
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

21.02 2013 15:18


Čau, zajímalo by mě jestli máte někdo zkušenosti s čipem od Bédi:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Dík
nahoru

sponzor





21.02 2013 15:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

03.03 2013 9:59


Na dnešní dobu trochu předražené, i Sportmotor má slevy 1,8T na 5000 Kč.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

05.06 2013 12:13


Ahoj všem,

přemýšlím taky o chiptuningu svého Audi TT 8N 1.8T 132kW. Na stránkách AutoChipu nabízí chip na hodnotu 158kW ještě se slevou dle 1.registrace v TP. Auto má najeto cca 93.000km. Teď samozřejmě ta nejdůležitější otázka - jít do toho nebo ne? Ještě info - za 2 roky co ho mám jsme najel cca 5.000km.

Předem díky za reakce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

10.06 2013 18:32


se 50% slevou ti to udělaj za 2.500 koukám to je dast drahý určitě najdeš Vencu co to "poladí" ještě trochu levněji tak kolem "pjéťa"
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 4

07.11 2013 14:52


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 117 | Témat: 3

11.12 2013 19:52


Jsem z vas uplne zmatenej. Ted nevim zda jo nebo ne. Ale nevim zda chip uz nemam jak jse to da zjstit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

26.12 2013 22:48


na vagu nalogovanim tlaku turba
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

29.05 2014 0:41


Zdravim, nevite nahodu o někom v okoli ostravska s brzdou pro načipovani moji S3 154kw.. a kolik to laděni na miru přibližně stoji? Nevim jeslti se mi chce věřit těm čipum, za 5tis. Ale jsou i za 10tis a nemaj ani brzdu..nebo se na čipy do 10tis mužu spolehnout? Nechtěl bych pak mit problemy třeba s předstihem, a nebo že se mi to bude furt přefukovat.. mam zajety motor v dobre kondici, a nove turbo firma autochip nabizi az 270koni a 360nm za směšnych 4000,- ale po domluvě jsme nemohl byt ani u upravy což mě trochu zarazilo.. dik za info..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

29.05 2014 6:43


S3:
Zdravim, nevite nahodu o někom v okoli ostravska s brzdou pro načipovani moji S3 154kw.. a kolik to laděni na miru přibližně stoji? Nevim jeslti se mi chce věřit těm čipum, za 5tis. Ale jsou i za 10tis a nemaj ani brzdu..nebo se na čipy do 10tis mužu spolehnout? Nechtěl bych pak mit problemy třeba s předstihem, a nebo že se mi to bude furt přefukovat.. mam zajety motor v dobre kondici, a nove turbo firma autochip nabizi az 270koni a 360nm za směšnych 4000,- ale po domluvě jsme nemohl byt ani u upravy což mě trochu zarazilo.. dik za info..


v seriovem slozeni na motoru 154kw(208koni)/270Nm uz neni prilis prostor. hlemyzd fouka 1,0bar. ten motor je pomerne nasponovany uz z fabriky. maximum bude nekde kolem 310-320Nm a 220-230koni. sel by udelat overboost tak na 1,3bar. i ta cena je mimo realitu.

kde jsi prisel na problemy s predstihem?
nahoru

sponzor





29.05 2014 6:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

29.05 2014 6:53


Vnutro APY znesie v pohode 320-330PS (odskusane na byvalej kamaratovej S3 niekolko tisic km drsnym jazdenim).

Turbo sa da dostat aj na 1,5-1,6 bar co je uplne maximum ale zivotnost je otazna(Ja mam na takom tlaku nabehanych 10000km). Takcitak bezny chip pre APY je 240PS, da sa aj viac.
Naposledy upravil snuff dne 29.05 2014 6:54, celkově upraveno 1 krát. (13% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

29.05 2014 6:53


snuff:
toona85 APY so seriovym turbom a vnutornostami sa da dostat na 240-250PS. Da sa to vysponovat do maxima 1,5-1,6 baru ale nie je to dobre pre turbo. Zvysok motoru (vnutornosti) znesie aj 330PS. Odskusane praxou u kamarata.


no hej,pravdu díš zbyšku,ale to je právě to. turbo bys měl jako spotřební zboží, pokud ho budeš ždímat na 1,5baru. to je už extrémní zátěž. bezpečná míra je max 1,3bar. už tak si musíš být vědom, že s takovým motorem ho nemůžeš držet např. na dálnici v plném dlouho

motor to snese, to souhlas. jedná se především o hlemýždě.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

29.05 2014 11:00


zajed si k tdifun.cz, nikoho lepsiho v okoli tam nemas!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

29.05 2014 21:19


Dřive jsem měl taky S3 tlačila 1,3 baru. 2 roky jsem s tim tak jezdil a nebyl žadny problem. Když se k tomu umi clovek chovat, tak to vydrži. Chtěl bych dosahnout stejneho vykonu jako jsem měl, ale už jsem to tam koupil, a nestihl to změřit na brzde, ale jelo to hezky. Ok, zavolam do tdifun a domluvim se. Ještě jsem se chtěl zeptat jestli ma cenu davat cooler, a možna i vyfuk, když zatim nechci měnit turbinu za větší...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

29.05 2014 21:29


S3: tak chladák bych řešil určitě, nižší teplota = měnší objem vzduchu = víc kobylek
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

29.05 2014 21:31


cooler podla mna nema cenu davat pri seriovom turbe. Ako som pisal, mne tlaci turbo 1,6bar a v lete ked bolo vonku 30 stupnov som si sledoval vagom teplotu vzduchu a bola maximalne 40 uz stlaceny. takze za mna zbytocnost.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

29.05 2014 21:40


=) tak tet nevim..a kdybych uvazoval o hybridnim turbu? Nechtěl bych zasahovat do vnitřnosti. Takže meta by byla asi do 300 koni
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 24.6. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

24.06 2014 13:13


jak je možné nechladit ten stlačený vzduch. tedy tomu nerozumím.
nahoru

sponzor





24.06 2014 13:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

07.07 2014 9:56


Udělaji mi v TDiFUN.cz i benzin?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

07.07 2014 15:42


Teraz som daval v TT 1,8T 165kw / 225k cipnut na 265k v BH motorsport... Chodi to super. Daval dom kedysi aj staru 110kw/150k na 200k a bolo to tiez dobre
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

07.07 2014 19:51


snuff:
cooler podla mna nema cenu davat pri seriovom turbe. Ako som pisal, mne tlaci turbo 1,6bar a v lete ked bolo vonku 30 stupnov som si sledoval vagom teplotu vzduchu a bola maximalne 40 uz stlaceny. takze za mna zbytocnost.
Nemôžem ti dať za pravdu že je toto zbytočné,ja som to ma svojom aute odsledoval hlavne vo velkých horúčavách.Mám Wagner cooler ako si už určite videl.Predtým keď som mal sériové coolery a vonku 32 stupňov tak to auto bolo proste také lenivé a po montáži wagnera to je sakramensky cítiť.Auto má proste taký istý ťah ako keď je vonku chladnejšie a to mám sériové turbo a 1.25bar konštantný tlak a má to 250ps a 345Nm(merané ešte bez wagnera)
Naposledy upravil pedro299 dne 07.07 2014 20:05, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

07.07 2014 19:58


S3:
=) tak tet nevim..a kdybych uvazoval o hybridnim turbu? Nechtěl bych zasahovat do vnitřnosti. Takže meta by byla asi do 300 koni
Loba motorsport má v ponuke hybrid plug&play až do 320ps.Cena síce 1600€ ale každá sranda niečo stojí.Dá sa samozrejme zohnať aj lacnejší hybrid ale podla mňa na úkor kvality.Vnútornosti bez problemov vydržia 300-330ps ako písal snuff.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2014
Příspěvků: 57 | Témat: 1

08.07 2014 5:15


Tdifun je profík ale pouze na diesely.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

11.08 2014 14:08


lubomt:
Teraz som daval v TT 1,8T 165kw / 225k cipnut na 265k v BH motorsport... Chodi to super. Daval dom kedysi aj staru 110kw/150k na 200k a bolo to tiez dobre


chtěl bych vidět u starý 1.8t 200 koní jen čipem...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email