Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 155 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 146
Uživatelů: 9
Celkem: 155

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.01 2010 0:53


lumirs:
souhlas s Lummarem, nepredpokladam ze kdejakej nouma s diagnostikou je lepsi nez audi ag takze pokud by to soudruzi v SRN umeli s tim co je v serii vic vykonu, tak to udelaji. Zvysovani vykonu neni jen o soft uprave ale i o mechanickych soucastech..rozum do hrsti


Nevysvětlíš, nepochopí ... Nejvíc legrační je kombinace chip + propan. To jdu do kolen.
nahoru

sponzor





11.01 2010 0:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

11.01 2010 1:17


fe.man:
Zdárek..opráším toto téma otázkou :je pro 1.8T chip ještě velkou neznámou tady u nás? nebo už někdo o někom ví.. z vlastní zkušenosti nebo s okolí?


Přece Béďa:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Můžu jen doporučit!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 465 | Témat: 60

08.03 2010 18:21


Máte někdo zkušenost s firmou PowerTec? Myslím s tímto motorem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

10.04 2010 1:41


moucha:


Přece Béďa:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Můžu jen doporučit!


Asi budu muset Béďovi zavolat..
ed..
Naposledy upravil TAVIC dne 08.10 2010 18:01, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

14.06 2010 12:05


J sem auto taky koupil uz chipnute z nemecka a to od ABT a zatim spokojenost auto ma najeto neco kolem 220 tisic a chip tam je kolem 60 tisic km. Ja mam tohle auto ted zhruba rok najel sem kolem 15 000 a prvni rok sem nemusel delat nic letos sem menil spojku pac zacinala klouzat a jka sem ji vymenil tak se mi kousnul diferencial na prevodovce a ta sla do vecnych lovist. To sou ale zavady ktery s navysenim vykonu moc nesouvysi. Spojke proste casem odejde a diferencial se kousnul nejspis kuli tomu jak se s autem zachazelo predtim. Ted je vse vymenene a auto slape jako hodinky. Doufam ze na ventilu bude nekdo kdo bude mit seriovych 110kW a 210Nm pac bych to taky chtel porovnat s mymi hodnotami 142kW 290Nm
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 68 | Témat: 1

15.06 2010 0:47


TAVIC:


Asi budu muset Béďovi zavolat..
Slysel jsme o manikovy v okoli ktery zvysuje asi za 3500 a prej dobry. Ale preci jen si zajdu radeji nekam kde tomu opravdu rozumi a tom to vypada ze jo.
změř na brzdě před, pak si nech od nachipovat a pokud dojedeš znova na brzdu( a cestou to neklekne), tak změř i po bo pochybuju, že bude mít za tu cenu brzdu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.06 2010 7:18


Mor:
J sem auto taky koupil uz chipnute z nemecka a to od ABT a zatim spokojenost

ABT je jeden z nejprestižnějších úpravců v německu, potažmo vůbec. hodně se soustřeďuje na VW koncern a nabízí i celou další řadu vylepšení, ne pouze remap řj.


Mor:
letos sem menil spojku pac zacinala klouzat a jka sem ji vymenil tak se mi kousnul diferencial na prevodovce a ta sla do vecnych lovist. To sou ale zavady ktery s navysenim vykonu moc nesouvysi.

pokud jsi zvýšil výkon a ve tvém případě o docela hodně (běžně se na tvém motoru dělá o cca. 10kW méně) a současně jsi navýšil o ranec krouťák, pak věř tomu, že na spojku to bylo sakra znát. u mě je to první věc která u chipnutého auta odchází.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

17.06 2010 11:57


lordmystic:

pokud jsi zvýšil výkon a ve tvém případě o docela hodně (běžně se na tvém motoru dělá o cca. 10kW méně) a současně jsi navýšil o ranec krouťák, pak věř tomu, že na spojku to bylo sakra znát. u mě je to první věc která u chipnutého auta odchází.


Vim o tom a proto sem nechal udelat spojku u BRZDY.cz myslim si ze ted cvili vydrzi

Jinak ohledne zvysovani vykonu toho motoru co mam ja tak vetsinou se to chipuje na 132kW ja mam dost zvednutej tlak turba z 0,7 na 1,2 a co dalsiho stim delali to netusim ale je pravda ze to i vic zere takze asi i zvedli prisun paliva ale tezko rict co stim jeste delali. Kazdopadne na Ventilu te klidne svezu ale nejdriv by to chtelo aby nas svez nekdo v seriove 1,8T a pak sme sedli do moji pac ten rozdil sem nemel moznost neak vyzkouset.
nahoru

sponzor





17.06 2010 11:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

17.06 2010 12:01


Mor: tyhle motory znám, kámoš ho má v OI měl dlouho sérii 110kw a pak nechal chip na 132kw - znát to je hodně kor u lehké OI. druhej kámoš má A4 B5 také s tímto motorem, měl to rovnou koupené s chipem z německa - klasickej odstrašující případ, auto mu divně kouří, netáhne jak by mělo, hodně kolísají otáčky na volnoběh a v malé rychlosti, celkově je to celé nervózní a navíc když má zařazeno, jede a dá nohu z plynu tak by měl mít nulovou okamžitou spotřebu a on má stále 4-5 litrů na sto . prostě rozmrdanej nějakej powerbox.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

17.06 2010 12:33


lordmystic:
Mor: tyhle motory znám, kámoš ho má v OI měl dlouho sérii 110kw a pak nechal chip na 132kw - znát to je hodně kor u lehké OI. druhej kámoš má A4 B5 také s tímto motorem, měl to rovnou koupené s chipem z německa - klasickej odstrašující případ, auto mu divně kouří, netáhne jak by mělo, hodně kolísají otáčky na volnoběh a v malé rychlosti, celkově je to celé nervózní a navíc když má zařazeno, jede a dá nohu z plynu tak by měl mít nulovou okamžitou spotřebu a on má stále 4-5 litrů na sto . prostě rozmrdanej nějakej powerbox.


Tak takovy starosti jako ma ten tvuj kamos A4 ja nastesti nema auto nekouri vubec akorat ted posledni dobou zacina malicko plyvat z vyfuku a nevim proc treba mi nekdo poradi na ventilu. Jinak tahne normalne a spotrebu aktulni nevim pac nemam BC na ventilu by bylo dobry kdyby se mi na to kouknul neakej odbornik a poradil mi cim to muze byt
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.06 2010 14:33


Mor: na tech 142KW to je opravdu poradnej skok tu musi litat jako dost slusne ne ? ja mel zato ze s tim seriovim turbem to jde max na tech 132.


lordmystic: v kolika km to nechal cipovat ten tvuj kamos ? asi by se to nemelo prehanet kdyz uz to ma neco odjeto ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

17.06 2010 15:13


Prijed na ventil akcui te svezu jen si nejsem jistej jestli tam ty konici ted sou kdy ma mproblem s tim plyvanim do vyfuku ale kazdopadne to leti jak svin si myslim
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.06 2010 15:29


to bych rad ale nejedu, nemuzu ale chtel bych to taky porovnat abych videl vocom to je ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

17.06 2010 15:42


TAVIC: no když si vzpomenu, tak mě Mor sveze s kamerou, mu to vokomentuju - reálné zážitky z jízdy .

ps - máte někdo černou helmu s neprůhledným hledím - myslím z venku aby nebylo poznat kdo je vevnitř? uděláme stiga ne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

17.06 2010 16:21


Mor:


KaJinak ohledne zvysovani vykonu toho motoru co mam ja tak vetsinou se to chipuje na 132kW ja mam dost zvednutej tlak turba z 0,7 na 1,2 a co dalsiho stim delali to netusim ale je pravda ze to i vic zere takze asi i zvedli prisun paliva ale tezko rict co stim jeste delali.


Nic dalsiho uz nedelali, je to opravdu jen chip. Jsou pak firmy co delaj AGU na nejakejch 260-280 hp, ale to uz sou pak vstriky, turbo, vyfuk. Akorat mi pride divny, ze tam pak nedaj kovany pisty a ojnice.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.06 2010 16:26


to je stejne pičus motor co se s toho da vycucat
nahoru

sponzor





17.06 2010 16:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

17.06 2010 16:34


To teda jo, nekde sem videl video z brzdy jak mel typek na S3 8L 503 hp :DDD
Naposledy upravil pooggoo dne 17.06 2010 18:37, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

17.06 2010 16:51


pooggoo:
To teda jo, nekde sem videl video z brzdy jak mel typek na S3 8L 203 hp :DDD


tak to je normlani jestli nemel vse v cajku tak to mohlo takhle mit ta jslabsi verze ma 154kW
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

17.06 2010 18:37


jejda, to byl preklep, melo to bejt 503 hp
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

17.06 2010 20:24


hmm tak to je trosku jina liga no
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

10.08 2011 13:20


chci poprosit o váš názor:

mám 1.8T 110kw a zatím lehce přemýšlím o tom, že bych to nechal zvednout na 132kw. motor má najeto 190tkm a myslím, že je v dobré kondici... je to dobrý nápad, nebo jaký je to nápad?

nechci to na odpaly z křižovatek, ani žádné podobné krávování, chci pouze větší výkon při předjíždění.

trochu se bojím co na to bude říkat motor, turbo, cooler atd...

zatím mám jen info od mého mechanika, že pokud to nebudu honit pořád pod plným a využívat to jen na akceleraci při zrychlení, tak by to neměl být problém...

díky za názory
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.08 2011 13:33


vencaa6: tady dostaneš dvě odpovědi, třeba za mě že bych do toho určitě šel, za někoho ostatního že to je zbytečný. ale udělej to, ale počítej s klasickejma věcma - kvalitní olej a častější výměny, větší opotřebení spojky, setrváku, brzdy, podvozku, atd. spojené s větším výkonem a krouťákem. a to že to nechceš na odpaly na křižovatkách - určitě to občas vyzkoušíš, vo tom to je

jinak ten tvůj motor má chipnutej kámoš v OI - také 110kW na 132kW - je to bezpečná konzervativní úprava, tenhle motor snese mnohem víc.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

10.08 2011 14:33


..sam Pan Automechanik (Vlasta) mi psal ze pokud je motor ok, pak by se toho nebal...myslim, ze to neco znamena
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

11.08 2011 7:06


lordmystic: s olejem jsem v poho... výměny provádím kolem 13tkm.
jen nějak nechápu větší opotřebení brzd a podvozku... styl jízdy bude stejný jako teď, jen to předjíždění dokončím dříve, ni? a odpaly z křižovatky samo zkusím, ale nebude to pravidelností - z toho už jsem opravdu vyrostl

pedro m: no můj mechanik má ten samý názor...
nahoru

sponzor





11.08 2011 7:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.08 2011 9:09


vencaa6: no s tím podvozkem - tak např. přední kulové čepy, jak budeš přenášet větší krouťák tak budou více namáhány a dřív ti odejdou. alespoň na mé B7 trpí poměrně hodně .

ty brzdy, to je fakt hlavně dle jízdního stylu, ale když budeš mít vyšší výkon a budeš ho občas využívat, budou se i o trochu víc namáhat brzdy. ale zase platí, když budeš brzdit s rozumem (krátce a intenzivně než dlouze a lehce), pak ti vydrží dýl než kopáčovi v sérii. tohle ostatně platí o celém motoru, pokud mu dáš péči může i po chipu vydržet dýl než sousedovo série když se k ní nebude chovat adekvátně (znám lidi co nemění vůbec vzduchové filtry nebo až po 100+ tis. km, palivové také ne a olej přejíždí).
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

11.08 2011 9:15


vencaa6: byt tebou tak to spis hodim do prasatka na S4
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.12. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 9

21.09 2011 14:30


tak sem to tady celé prostudoval a závěr je takoví že do čipu půjdu ale nikdo nenapsal koho by doporučil a popřípadě za jaké peníze.Nevíte o někom z okolí brna?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

21.09 2011 14:53


mi205:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.12. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 9

21.09 2011 18:18


Diky, teď tam mají akci že mě udělaj TT za 4000kč
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

21.09 2011 19:16


mi205:
Diky, teď tam mají akci že mě udělaj TT za 4000kč

tak ykoukam jako vypada to zajimave ... a cena je luxus .
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email