Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 329
Uživatelů: 4
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

30.05 2008 7:44


Dobry den. Mam takyto problem. Kupil som audi A4. Rano ked stanem ju bez problemov nastartujem, ked vypnem motor a idem opetovne startovat do 5 minut chyti takties bez problemou, ale ked stojim asi tak 30 minut a viacej tak to strtuje dlchsie asi tak 5-7 sekund. Vymenil som katalizator, snimac teploty chladenia, palivovy filter (ktory tam bol namontovany naopak, sipkami do nadrze a nie von z nadrze), takties boli menene sviecky. Viete mi niekto poradit cim to uz moze byt ??? Jedna sa o model 1,6 benzin, r.v.1997, sedan. Dakujem moc za pripadne rady

upraven název by vencaa6
nahoru

sponzor





30.05 2008 7:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

30.05 2008 9:48


skrtici klapka? zanesena?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

30.05 2008 9:57


No cistil som vzduchovu klapku ale skrtiacu este nie dakujem za radu ale este musim zistit kde sa vlastne v aute nachadza
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

30.05 2008 10:25


Takze skrtiaca klapka je v poriadku ( vzduchova klapka ) prosim skuste mi pomoct a zamysliet sa nad tymto problemom lebo uz som zufaly
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2008 12:26


Čerpalo, baterie?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

30.05 2008 12:59


Mas na mysli palivove cerpadlo?? Tak to som nemenil to je dost investicia ryskovat to ze to nebude tym ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

30.05 2008 13:00


a co VAG?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

30.05 2008 13:30


No mal som to napojene uz o troch roznych mechanikov a vsade to ukazalo ze bez chybi. tak uz fakt neviem ....
nahoru

sponzor





30.05 2008 13:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.05 2008 14:05


Peto127RS: Měnil jsi a čistil hodně věcí. Zkoušel jsi udělat reset řídící jednotky? Třeba i přes VAG-COM*?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

30.05 2008 14:20


Petan: No to som neskusal. Mal som to u mechanikov a ty hovorili ze vsetko v riadiacej jednotke vyzera byt v poriadku... A nieje to urcite ryziko to resetnut? Ja som aj rozmyslal ze ci to nemoze byt palivove cepadlo ze nedrzi tlak a po case padne tlak a potom zase musi natlacit pocas startovania....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.05 2008 14:26


Peto127RS: Aby jsi měl jistotu, tak je nutné provést reset jednotky. Tím nic neskazíš.

Buď vyzkoušej sám toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nebo
nech provest reset(základní nastavení) pomocí VAG-COM*.

Co se týče tlaku, tak v soustavě u motoru je ventil, který upouští přetlak zpět. Tím by to mohlo být také. Abych ti mohl lépe pomoci, vyplň si auto v garáži a to včetně kódu motoru. Kód motoru nalezneš vyražené na hlavě motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

30.05 2008 14:45


Petan: Petane kedze som vycistil skrtiacu klapku tak som bol potom na VAG a on to daval do povodneho rezimu takze asi to teoretisky resetoval nie? Alebo sa milym? Nevies o niekom kto mal podobny problem ako ja?
nahoru

Anonymní





30.05 2008 18:35


Co zapalovaci jednotka?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

30.05 2008 18:44


Ak je všetka elektronika OK tak potom:

Riešim podobný problém ale za studena.
Vyzerá že pravdepodobne ti klesne tlak v palivovom systéme a nemožeš naštartovať. Skús pre začiatok vyčistiť regulátor tlaku paliva.
Ak nepomôže tak daj zmerať tlak paliva, ako sa chová po vypnutí motora musí mať cca 2 bar pri vypnutom studenom a 2,5-3 bar pri vypnutom teplom.

Ak padne nižšie tak potom:

regulátor tlaku paliva
vstrek
čerpadlo

edit: takže treba merať pri štartovaní tlak, normál pracovný má byť 4 bar

Ešte vyskúšaj pred tým než začneš štartovať 3x otočiť kluč do prvej polohy a vypni, neštartuj. Jednoducho aby sa spustilo čerpadlo 3x a aby viacej natlačilo. Potom na 4krát normálne štartuj ak ti to teraz chytí tak by to malo byť čerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

31.05 2008 10:06


Oki diky za rady a kde nahdem ten regulator tlaku paliva?? hm?? a akym sposobom to mam vycistit ? dakujem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.05 2008 12:34


Peto127RS:
Oki diky za rady a kde nahdem ten regulator tlaku paliva?? hm?? a akym sposobom to mam vycistit ? dakujem


Takže neviem aký typ je na tvojom motore, ale určite je na prírube trubky cez ktorú ide benzín do vstrekov a je na neho napojená podtlaková hadička do sania.
Môj sa dá vybrať tak že zo zadnej strany má dratovu poistku tu vytiahnes a vyberies to von.
nahoru

sponzor





31.05 2008 12:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

31.05 2008 12:37


idem s na to pozriet
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

31.05 2008 12:48


[quote="flashmajster"]

Takze uz som to vycistil len som ho dal von a vyfukal kompresorom ale zdal sa mi byt uplne cistucky.... Ty si ho aj nejako rozoberal ked si ho cistil asi nie co?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

24.11 2008 20:45


Petan:
Peto127RS: Aby jsi měl jistotu, tak je nutné provést reset jednotky. Tím nic neskazíš.

Buď vyzkoušej sám toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nebo
nech provest reset(základní nastavení) pomocí VAG-COM*.

Co se týče tlaku, tak v soustavě u motoru je ventil, který upouští přetlak zpět. Tím by to mohlo být také. Abych ti mohl lépe pomoci, vyplň si auto v garáži a to včetně kódu motoru. Kód motoru nalezneš vyražené na hlavě motoru.

jen takova technicka: je mozne odpojit baterku i pri teplote kolem 0°C coz ted momentalne pres den je,v navodu je napsane idealni pri teplote 20°C coz nedocilim ani v garazi,a jeste zda je dulezite ty ostatni kroky jako cca 3 minuty drzet motor na 3000 ot.min. nestaci jen vypojit a zapojit baterku zapnout zapalovani nechat nacist idealni hodnoty nastartovat a nechat chvili bezet na volnobeh
napr: u BMW staci jen odpojit baterku na dele nez 30 minut!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

24.11 2008 23:36


Stillman: Môžeš to odpojiť. Tam ide o to aby motor nebol zohriaty. (ECU* sa aj tak stále prispôsobuje sama podľa jazdy).
A tu proceduru budeš musieť spraviť kvôli tomu kolísaniu na voľnobehu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

26.11 2008 22:20


a kdyz se reset provadi pres VAG-COM* tak je jedno zda je motor zarhaty nebo studeny???
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

26.11 2008 22:30


Stillman: Resetovať možeš kedy chceš, ale adaptačné hodnoty sa majú načítavať pri min. hodnote chladiacej kvapaliny 80 stupnov. Lebo až po nejakom čase začne fungovať Lambda* regulácia.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

26.11 2008 22:49


flashmajster:
Stillman: Resetovať možeš kedy chceš, ale adaptačné hodnoty sa majú načítavať pri min. hodnote chladiacej kvapaliny 80 stupnov. Lebo až po nejakom čase začne fungovať Lambda* regulácia.

takze je lepsi to resetovat pri studenem motoru tak jak tak!!!.....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2008
Příspěvků: 45 | Témat: 7

27.11 2008 7:22


Peto127RS
Nazdar já měl ty samé problémy a za měsím mi odešla benzínová pumpa. Výměna 2400kč a je pokoj.
nahoru

sponzor





27.11 2008 7:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.11 2008 7:55


Stillman:

takze je lepsi to resetovat pri studenem motoru tak jak tak!!!.....


Neřeš to. Prostě to udělej při studeném motoru. To se mi osvědčilo a tak to také všem radím.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

13.01 2010 14:58


dobry den sem tu novej chtel bych se zeptat odesel me vstrik na a4 r.v 97 1,6 74kw co by se stalo kdybych tam dal vstriky z 1.8 nekdo rika ze nic ze si to jednotka vstrikovani seridi sama dekuji za odpoved
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.01 2010 17:14


instopMZ: Ahoj.
Podľa mňa nezreguluje, lebo ona nebude vedieť spätný údaj že ide cez ňu vačšie množstvo paliva. Nové vstreky sa tam ani nekódujú ani nič. RJ ich len otvára a zatvára na základe máp čo ma uložené, čiže keby si chcel dať "väčšie" vstreky tak by si musel auto dať načipovať (upraviť mapy) na tie nové.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

13.01 2010 19:06


koupil sem starsi vstrik koukl se na otvory a byly stejny da se nejak poznat jestli je to presne tip vstriku na 1,6. nepozna se to jen podle rozmeru otvoru vstriku a poctu otvoru diky jeste jednou diky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.01 2010 19:18


instopMZ: Typ motora ADP alebo AHL? Môžem ti poslať presne číslo aké vstrek by si tam mal mať originál.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 2

14.01 2010 17:34


dobrej tak typ motoru je adp
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email