Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 2
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

10.10 2012 22:15


pochopil jsem správně že se povolí šrouby 1 a pak se pootočí šroubem 2 ?
nahoru

sponzor





10.10 2012 22:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

10.10 2012 22:17


jo, NESMIS POVOLIT MATICI 2!!! Takze bych s ni netocil...

Je jedno kde s tim pohnes, klidne na te povolene remenici
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

10.10 2012 22:48


proto se prám protože jsem četl že šroub 2 se nesmí povolit, asi to udělam jako u 1.9ky zaradim trojku a strcim do auta jinak jeste jeden blbej dotaz proc se povoluje jen jedna vačka?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

10.10 2012 23:55


SupermanXXX:
proto se prám protože jsem četl že šroub 2 se nesmí povolit, asi to udělam jako u 1.9ky zaradim trojku a strcim do auta jinak jeste jeden blbej dotaz proc se povoluje jen jedna vačka?


Kdyz povolis ty 3 srouby , budes s tou vackou moct pootacet obema smery, proto mas sipky abys vedel co je do plusu a coi do minusu na obrazku.

Az si prohlednes tu remenici na vacce uvidis ze je tam draha pro pootoceni vuci vacce obema smery...

Jde o desetiny, takze pomalinku o kousicek, utahnout a kouknout vagem kolik jsi dal.

Jedna staci, protoze druha je z prvni pevne spojena remenem, takze posunujes je uhel vacek vuci cerpadlu...

2 nesmis povolit proto, ze je presne serizene vuci cerpadlu, kdyby jsi pootocil tam , uz to nedas doihromady a cerpadlo musi na stolici.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

11.10 2012 7:12


chapu diky! jen jsem jeste koukal ze je nejasnost hodnoty ATDC nekdo tvrdi 2 +/- 2 a nekdo 2 +/- 0.2 asi je sptavne ta druha varianta co?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

11.10 2012 7:42


tak nějak jestli si dobře pamatuji oboje je správně kaorát záleží jestli máš manual nebo automat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

11.10 2012 7:49


V ELSE JE 2st +- 2st.

Je otazka zda to neni chyba pac pak je to 0 az +4 PO horni uvrati, clovek by cekal 2 +- 0.2

Snaz to to trefit nekde mezi +1 - +2 ... pri ZAKLADNIM NASTAVENI

1.5 je akorat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

11.10 2012 18:25


no ja tam prave mam hodnotu 4 tak jestli se s tim mam vubec zabejvat....
nahoru

sponzor





11.10 2012 18:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

11.10 2012 20:52


4 je moc
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

11.10 2012 22:36


tak nastaveno, měl jsem tam hodnotu -4.4 a teď je tam -2.4 víc už jsem to neladil protože už mě to nebavilo metodou pokus omil a je to fakt brutálně citlivý. až když jsem to viděl pochopil jsem jak to funguje já si z obrázku myslel že je to navěšený na rozvodech jako u 1.9ky ale ono to má zvlášť řemínek mezi vačkou a čerpadlem. kazdopadně díky Tečko! kdybych mohl bodovat karmu dám ti +.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.10 2012 22:46


SupermanXXX:
-2.4

staaaaale spatneeee :/
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

11.10 2012 22:49


však maximum je -2.2 tak to je o fous a za 18tis km budu muset stejně nechat udělat rozvody
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

12.10 2012 8:15


Tecko ted koukam ze jsem ty hodnoty zmotal. teda znamenko +/-. ma to byt nastaveno na hodnotu plus 2 nebo minus 2 ? nerikejte ze to budu delat znova ale asi jo mel jsem tam hodnotu +4 a dal jsem tam -2 takze jsem to nastavil hur nez to bylo
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

12.10 2012 9:14


Na vagu

pri zahratem motoru nad 80st. dej zakladni nastaveni

a jak se prepina ATDC a BTDC, zajimate ATDC ... ATDC je po horni uvrati...after

tam musis mit 1-2
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

12.10 2012 16:44


jj ja vim ze ATDC ale to znamenko jsem popletl. jsem ucho a pujdu to po sobe vecer predelat dan vedet vysledek
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

12.10 2012 16:45


jj ja vim ze ATDC ale to znamenko jsem popletl. jsem ucho a pujdu to po sobe vecer predelat dan vedet vysledek
nahoru

sponzor





12.10 2012 16:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2010
Příspěvků: 23 | Témat: 3

12.10 2012 18:53


Vidím, že tady v tom je pořád nejasnost. Dokáže někdo říci na 100%, jestli má být po horní úvrati +2° a nebo -2°?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

12.10 2012 20:20


a je to, snad už dobře... jinak jsem vypozoroval že hodnota ATDC je stejná u stodeného i teplého motoru. a nejlepe se to nastavuje když se točí tím setrváčkem jak jsou šipky A a B. stačí do jednoho ze šroubu nastrčit imbus.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

12.10 2012 23:00


good
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.11 2012 22:11


SupermanXXX: hmm lepsie ale najlepsie vyladit podla sluchu, mne tato hodnota este moc nesla do rytmu tak som isiel znovu z klucom dopredu a znovu a znovu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email