Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 30 října 2020
Celkem je zde 22 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: maktatus
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 46 337
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 12
Celkem: 22

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.7. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 4

16.10 2012 23:14


Při demontáži vík ventilů - zamýšlená výměna kvůli netěsným gumičkám kolem vstřiků prosakoval olej - jsme objevili spadlé dvě vahadla se zdvihátek ventilů - tkz.hydroštely, samozřejmě je od těch dvou zdvihátek poškozená vačka. Auto při tom normálně jezdilo a nikdo nic nepoznal ani hlukově ani spotřebou. Auto má najeto jen 187000 km a bylo vždy servisováno dle knížky.
Chtěl jsem se zeptat co může být příčinou upadnutí zdvihátek, a také na to co s tím ? Má vůbec smysl opravit komletní motor i s výměnou rozvodů ? Co to vůbec všechno obnáší myslím díly a samozřejmě finančně? Dík za případné zkušenosti.
nahoru

sponzor





16.10 2012 23:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

16.10 2012 23:17


Pouzij funkci "hledat" Je toho tady napsano celkem mraky...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

17.10 2012 20:03


Pitkin:
Při demontáži vík ventilů - zamýšlená výměna kvůli netěsným gumičkám kolem vstřiků prosakoval olej - jsme objevili spadlé dvě vahadla se zdvihátek ventilů - tkz.hydroštely, samozřejmě je od těch dvou zdvihátek poškozená vačka. Auto při tom normálně jezdilo a nikdo nic nepoznal ani hlukově ani spotřebou. Auto má najeto jen 187000 km a bylo vždy servisováno dle knížky.
Chtěl jsem se zeptat co může být příčinou upadnutí zdvihátek, a také na to co s tím ? Má vůbec smysl opravit komletní motor i s výměnou rozvodů ? Co to vůbec všechno obnáší myslím díly a samozřejmě finančně? Dík za případné zkušenosti.

Zdar,tak takhle jsem to mel i ja,vypadly 3vahadla,motor sel normalne na volnobeh, jen obcas zlobil vykon,na radu lumpa jsem taky schodil vika ikdyz jsem neveril ze tam bude nejakej problem,ale veril jsem ze vi o cem mluvi.vyndal jsem motor,rozebral,udelal go hlavy-sez vacek hyder atd,srovnal,ventily,spodek tez,slozil a ejhle vykon porad zlobi,takze poletim do prahy za odbornikama na diag,problem je jeste jinde:-)jinak vyslo to +-na 50
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6161 | Témat: 18

17.10 2012 20:17


Slušný pade v hajzlu a nejede...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.10 2012 22:17


Pitkin:
Při demontáži vík ventilů - zamýšlená výměna kvůli netěsným gumičkám kolem vstřiků prosakoval olej - jsme objevili spadlé dvě vahadla se zdvihátek ventilů - tkz.hydroštely, samozřejmě je od těch dvou zdvihátek poškozená vačka. Auto při tom normálně jezdilo a nikdo nic nepoznal ani hlukově ani spotřebou. Auto má najeto jen 187000 km a bylo vždy servisováno dle knížky.
Chtěl jsem se zeptat co může být příčinou upadnutí zdvihátek, a také na to co s tím ? Má vůbec smysl opravit komletní motor i s výměnou rozvodů ? Co to vůbec všechno obnáší myslím díly a samozřejmě finančně? Dík za případné zkušenosti.


Nenapísal si či boůli poškodené aj tie vahadielka, ak ano tak sa posrali tie hydroštely následkom čoho nedotláčali tie vahadla k vačke, čím sa prerušil tok mazaceho oleja k palcom vačkoveho hriadela a ten sa poškodil...

ak naboli poškodené tak je to samé, len vypadli sú tam len tak vložené a ak je hydro v prdeli tak možu vyskočiť, v tom to prípade neviem či hydro čo tam zostalo vylezie a poškodí vačku, údejne nie....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

18.10 2012 6:12


Satas:
Slušný pade v hajzlu a nejede...
a mrknes na to?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6161 | Témat: 18

18.10 2012 9:03


kůča1:
a mrknes na to?
No co sem se doslechl,tak když si byl v Praze tak si zásadně kategoricky odmítal kě me jet...tak ak je to teda?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

18.10 2012 9:40


Satas:
No co sem se doslechl,tak když si byl v Praze tak si zásadně kategoricky odmítal kě me jet...tak ak je to teda?
v praze jsem nebyl,jen mi lump radil po tel.,mrknes na to nebo mam schanet nekoho jinyho?
nahoru

sponzor





18.10 2012 9:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.7. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 4

18.10 2012 14:54


Obě spadlé vahadla byla na stejné vačce a samozřejmě ji obě vydraly.
Chci se zeptat pokud zbylé vačky jsou v pořádku, nestačí vyměnit jen tu jednu poškozenou? Samozřejmně s výměnou všechny hydra a ty špatné vahadla.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

18.10 2012 15:37


Pitkin:
Obě spadlé vahadla byla na stejné vačce a samozřejmě ji obě vydraly.
Chci se zeptat pokud zbylé vačky jsou v pořádku, nestačí vyměnit jen tu jednu poškozenou? Samozřejmně s výměnou všechny hydra a ty špatné vahadla.


Dá sa to aj tak, ja by som to presne takto riešil, jednu vačkovku novú a dal by som použitú z iného motora aj s príslušnými vahadlami a nové hydra, samozrejmed že tie použité diely by museli byť v dobrom stave.

Na tomto motore je najdoležitejšie aby išiel ako hodiky, hydroštely nesmú cvakať musia sa okamžite vymeniť ak začnú klepať a práve pretože je to dízel si často ludia nevšimnú že motor cvaká!!! a bohužial aj množstvo mechanikov robí fatálnu chybu a tvrdí majitelovi že to je OK veď je to dízel tak je motor hlučný !!!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

18.10 2012 16:03


Pitkin:
Obě spadlé vahadla byla na stejné vačce a samozřejmě ji obě vydraly.
Chci se zeptat pokud zbylé vačky jsou v pořádku, nestačí vyměnit jen tu jednu poškozenou? Samozřejmně s výměnou všechny hydra a ty špatné vahadla.

skoda ze jsi tak daleko,nechal bych ti ty moje,vypada ze je jen jedna spatna,ja dal celej set,chci si to auto nechat
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

18.10 2012 20:25


kůča1:

skoda ze jsi tak daleko,nechal bych ti ty moje,vypada ze je jen jedna spatna,ja dal celej set,chci si to auto nechat


Len si ty tie staré nechaj, ocelové Febi vydržali 26 000 km a zodrali sa po osky...videl som na vlastné oči
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6161 | Témat: 18

18.10 2012 21:25


Tak Febi tam může dát jen šílenec.....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

18.10 2012 21:42


Satas:
Tak Febi tam může dát jen šílenec.....


Podla Susulu si tvrdil že Febi je prvovýroba .... zrejme sa Susula drží hesla , zlepši si zrak pi rum značky Drak
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6161 | Témat: 18

18.10 2012 21:48


Jo to je fakt držim hubu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

19.10 2012 5:23


MUFTY:


Len si ty tie staré nechaj, ocelové Febi vydržali 26 000 km a zodrali sa po osky...videl som na vlastné oči

jak jsi prisel na to ze tam mam zrovna febi?mam tam et
nahoru

sponzor





19.10 2012 5:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

19.10 2012 21:56


kůča1:

jak jsi prisel na to ze tam mam zrovna febi?mam tam et


Ako si ty na to prišiel, že ja som na to prišiel, že tam máš Febi, ja som na nič neprišiel,keby som býval na to prišiel ,ty by si bol býval na to neprišiel, pretože by som bol býval tam konkrétne napísal,že máš Febi...

.....ale nie to len tak som tie Febi spomenul, ani jedny náhrady nevydržia tolko čo origo a večšina pri poruche hydroštelu a následnom nemazaní končí devastačným poranením po pár stovkách KM.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

20.10 2012 18:37


MUFTY:


Ako si ty na to prišiel, že ja som na to prišiel, že tam máš Febi, ja som na nič neprišiel,keby som býval na to prišiel ,ty by si bol býval na to neprišiel, pretože by som bol býval tam konkrétne napísal,že máš Febi...

.....ale nie to len tak som tie Febi spomenul, ani jedny náhrady nevydržia tolko čo origo a večšina pri poruche hydroštelu a následnom nemazaní končí devastačným poranením po pár stovkách KM.

vzdyt jo,daval jsem tady na to dotaz,chtel jsem vedet nazory lidi co tam dat za znacku abych s tim nedojel jen do prahy a naspatek nejel na vozejku:-))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.7. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 4

29.10 2012 22:10


Našel jsem na webu sadu na opravu. Co si myslíte o kvalitě a té ceně?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

29.10 2012 22:29


Nic jineho nez origo bych tam nedaval....jinak hrozi eventualita (vice nez realna) ze to budes za nejaky cas resit znovu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.7. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 4

29.10 2012 22:40


A origo je vlastně jaký výrobce ? Myslíš koupit přímo u audi ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

30.10 2012 21:22


Nemusis primo u audi. Vacky jsou kolbenchmit, hydra, vahadla INA. Cely set v originale stoji kolem 22K.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.10 2012 21:25


vlasta:
Nemusis primo u audi. Vacky jsou kolbenchmit, hydra, vahadla INA. Cely set v originale stoji kolem 22K.


Vačky KS ale nie sú originál
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.7. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 4

30.10 2012 21:45


Ještě jsem se chtěl zeptat ty zpětné ventily které jak jsem se tu někde dočetl je dobré vyměnit se nacházejí kde? Je k jejich výměně nutná větší demontáž než k výměně hyder,vahadel a vaček?
nahoru

sponzor





30.10 2012 21:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6161 | Témat: 18

30.10 2012 21:55


Pitkin:
Ještě jsem se chtěl zeptat ty zpětné ventily které jak jsem se tu někde dočetl je dobré vyměnit se nacházejí kde? Je k jejich výměně nutná větší demontáž než k výměně hyder,vahadel a vaček?
Zpetky jsou pod celým držákem olej filtru,tzn čerpadlo,Turbo* EGR* ven a nové tes pod celý ten hliník.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.7. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 4

30.10 2012 22:02


Dík za rady, musím se teď rozhodnout jestli to všechno vyměnit najednou i s rozvody a doufat že už nic jiného tak vážného neodejde nebo auto prodat levně neopravené.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6161 | Témat: 18

30.10 2012 22:07


Pitkin:
Dík za rady, musím se teď rozhodnout jestli to všechno vyměnit najednou i s rozvody a doufat že už nic jiného tak vážného neodejde nebo auto prodat levně neopravené.
No jestli už takhle všechno tak ten motor vyhod ven komplet rozebrat znova přetěsnit uělat hlavy prostě vše.Dělat neco napul u tohoto motoru se ti šeredně nevyplatí.Veř že vim očem mluvim...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.7. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 4

30.10 2012 22:42


Jo díky za radu musím to nějak rozumně rozhodnout.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs acc aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a4 audi_a7 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon bke blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dverni_kontaktni_spinac dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s3 8l amk tlakující nadobka s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube štarty šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email