Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 329
Uživatelů: 7
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 9

09.10 2012 20:48


cus chlapi ktery borec mi poradi,dneska jsem jel normalni jizdou po dalnci kolem 140km z niceho nic se mi zacalo kourit z vyvuku kdyz jsem se podival do spetneho zrcadka,rychlos se mi spomalila hned asi na sto 120km nevedel jsem co se deje pridaval jsme plyn ale neslo to rychylost byla porad kolem 100km, 120 km tak jsem zastavil nevedel jsem co to je motor jsme nechla schladit pak jsme se podival na olejovou merku a olej tam nebyl kourilo mi z vyfuku bily dym ale strasne moc odtahovka me odtahla domu , v nadopce v motoru nebyl zadny olej tak sem si myslel jestli ten olej nekde nevytekl tak jsem jel koupit olej a nalil jsem tam asi 3litry oleje a nasratroval u baraku jen plynem jsem turoval namiste behem par minut olej byl fuc ani kapka oleje tam nebyla je to hrozny , mam AUDI A4 B6 96KW 130,2001 ROK prosim budte tak hodny a jestli ste se nekdo stimto pripadem setkal napiste mi je to moc nutny prosim dekuji budu cekat

moderováno Michal.K:
úprava názvu tématu
nahoru

sponzor





09.10 2012 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

09.10 2012 21:34


vypadá to na Turbo* že ti to bere olej přes nšj...ale většinou když to takhle vysaje olej tak to chytne otáčky a motor nejde vypnout jedině přes rychlost...
zkus sundat hadici od turba a koukni na vůli hřídelky turba
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

09.10 2012 21:37


Btw. uz jsem to videl na videu, jak nejde vypnout motor kvuli turba, ale jedna technicka. Jak ho vypnout u automatu, at neodpravim motor bezici na sucho?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

09.10 2012 21:45


no buď letět do motoru a vytáhnout tlakovou hadici sání a nebo bych vzal cokoli ostrýho a proříznul ji,aby Turbo* přestalo tlačit a motor by chcípnul nebo by se přestal přetáčet...jiná možnost mě nenapadá... a je lepší pořízlá hadice než rozletěnej motor
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

09.10 2012 21:54


Mira250f: no kuwa, uz vidim, jak ve zmatku a pri kravalu plne vytoceneho motoru letim a rezu nejakou hadici, o ktere ani nevim, hak vypada a nuz u sebe taky nenosim. Ze ja vul nezustal u benzinove atmosfery pri predstave tohohle si jdu hodit rovnou masli
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 9

09.10 2012 22:00


kde pak hosi audi normalne startuje a nemam problem z vypnutim motorem jen huli jako z prdele ehehhe torbo jsem dneska koupil doufam ze bude dobry zitra ho nasadim a uvidime co bude dal ale jedna vec me sere asi 3litry ojele je v hani vsechno vyteklo do vyfuku pecka co
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

09.10 2012 22:02


No vím že je to blbý,ale prostě jiná možnost není,nebo já o ní nevím...
No řeknu na rovinu že sem to párkrát zažil,mě se to povedlo u manuálu vždycky zastavit přes kvalt....ale jednou sem jel s kamarádem a ten to nevěděl a pak už nezařadil a byla to OCT I a motor se roztočil,tak 15-25 vteřin točil co to šlo a nakonec se rozerval intercooler a motor chcípnul...ale ohnutý ojnice,ohnutý ventily,vysekanej válec
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 9

09.10 2012 22:05


no doufam ze tu bude Turbo* kazdy rika ze je to Turbo* v hani behem par minut na miste sezral asi 3litry ojele sem jeste envydel tohle hahaha a ted tam nei nic zas me vyjde olej na 1300kurun ach jo
nahoru

sponzor





09.10 2012 22:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

09.10 2012 22:06


no tak na to bacha vyčisti intercooler a hadice od oleje,protože jestli ti to vyžralo olej přes Turbo* tak bude sání plný a pokud ti to pak nasaje olej z toho sání tak se může stát to co sem popisoval že se motor rozjede na olej ze sání a nepůjde zastavit...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

09.10 2012 22:10


ot:az se mi neco podobneho stane a budu patrat po nejakem infu,vim,ze staci zadat do vyhledavace tady "audi a4" a hned mi to najde relevantni info...
Prima nazev topicu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 9

09.10 2012 22:18


jasny jo verim tomu ze se to rozjede ja to tak vycistim ze se to bude az lesknout ty hadicky a ty trubky urvite je toho plny sani strika to az z vejfuku ven na zem ehhehe je mi to k smichu ale fakt nejsem moc rad
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

09.10 2012 22:41


Většinou to dopadne takhle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 596 | Témat: 4

09.10 2012 23:26


Mira250f:
Většinou to dopadne takhle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

No ty p*čo, to snad žralo jen vodu ne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

09.10 2012 23:42


ne ne vodu ne tohle je olej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

09.10 2012 23:50


přesně to stejné se stalo kamarádovi s Touranem 2005 2.0 TDI* měsíc zpět na německé dálnici. Začal hořet olej, auto nešlo chcípnout, běhal tam kolem a ječel pak odpojil baterku, přívod nafty a snažil se ucpat sání, motor měl plné otáčky asi pět minut a na celé dálnici nebylo z toho černého kouře vidět. Bylo to olejové čerpadlo + to vzalo Turbo*. Oboje vyměněné a auto jezdí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 596 | Témat: 4

10.10 2012 8:43


Nemůže doufám tohle udělat i rotačka?
nahoru

sponzor





10.10 2012 8:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.10 2012 9:22


Jo, na to bacha, třeba vyčistit, resp. aspoň vzduchem vyfouknout celé sání, a vždy když je riziko žraní oleje, tak radši motor nevytáčet na místě a když už, tak mít tam už dopředu zařazenou rychlost...

Kamarád dělal v origo servisu Fiatu a stalo se jim to tam 2x. Jedenkrát tam maník měl kvalt a "jenom" urval spojku a podruhé tam kvalt neměl a motor na novém Ducatě šel do kytek. A to tam bylo na záruční servis s natočenými 37 000 km, tak z toho měl ten servis dost průser.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 596 | Témat: 4

10.10 2012 9:29


Nechci nějak buzerovat ale název tématu neodpovídá motorizaci
krocan:
mam AUDI A4 B6 96KW 130,2001 ROK
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.10 2012 9:33


debian_eb:
Nechci nějak buzerovat

debian_eb: To bych Ti úpřimně ani neradil.
Ale ne, dík za opravení, mně se asi ještě klíží zrak... Opraveno.

krocan: Vyplň si prosím auto v garáži, ať to je hned jasné.
Naposledy upravil Michal.K dne 10.10 2012 9:37, celkově upraveno 1 krát. (40% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 596 | Témat: 4

10.10 2012 9:37


Takže jestli to dobře chápu tak případ přetáčení motoru způsobeným chodu na olej hrozí každýmu motoru s turbem?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

10.10 2012 9:45


debian_eb: Ano, každému dieslovému motoru s turbem. Jde o to, že Turbo* je mazané olejem ale není tam nějaké gufero a pod, takže je těsněné jen přesností výroby uložení (a malé množství oleje se vždy ztratí => tratové mazání).
Když je ale Turbo* vylítané, tak se zvětší i vůle, takže Turbo* začne propouštět víc oleje a ten olej stéká do nejnižšího bodu, nejčastěji do intercooleru, kde se při normální jízdě "spoří" až si tam udělá hladinku.
A najednou, když tomu někdo pořádně naloží na prdel ho tlak v turbu vytlačí do motoru, který ho naseje.
Olej má podobné vlastnosti jako nafta, takže motor jede, jako by dostal plnou dávku nafty, s tím rozdílem, že si to dávkuje sám a odstavení čerpadla na to vliv nemá a čím se víc dostává do otáček, tak si toho cucá víc. A zastaví se jen když dojde olej nebo se přetočí a dojde k mechanickému poškození.

U benzínu je to jiné, tam odstavení zapalování motor motor zastaví, navíc olej a benzín mají rozdílné vlastnosti.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

10.10 2012 19:53


Taky me zralo dost oleje.. proto auto slo do servisu na rozvody oleje atd a jak to bylo rozdelany tak jse mrklo na Turbo* a ejhle Turbo* nasracku hadice plne ojele proste hruza.. takze vycistilo se sani erg ventil nove Turbo* "repas" nejake tesneni hadice atd,, dohromady s beznym servisem 27 tisic .. od doby co se to poskladalo jsem ujel 1000km a olej je v cajku udelej to zavcasu pokud mas rad sve auto..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 9

11.10 2012 1:00


problem vyresen chlapy Turbo* bylo v hani koipil jsem novy repas 4000korun zaruka 2roky ,ale huli se z vyfuku jeste dneska jsem to projizdek najel sme asi 100km aby ten olej se vyparil jinak vyteklo asi dva litry ale jeste nam neco je celej zadek kufru jsem mel od oleje i svetla zitra me to ceka znuvu ehhehe
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

11.10 2012 15:44


Nejen dieslu s turbem se to muze stat, muze se to stat i atmosferickymu dieslu i kdyz je tam mensi pravdepodobnost
Naposledy upravil tuner dne 11.10 2012 16:16, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





11.10 2012 15:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

11.10 2012 16:01


A turbobenzin?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

11.10 2012 16:24


Pravdepodobne ne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

11.10 2012 17:41


krocan:
problem vyresen chlapy Turbo* bylo v hani koipil jsem novy repas 4000korun zaruka 2roky ,ale huli se z vyfuku jeste dneska jsem to projizdek najel sme asi 100km aby ten olej se vyparil jinak vyteklo asi dva litry ale jeste nam neco je celej zadek kufru jsem mel od oleje i svetla zitra me to ceka znuvu ehhehe


repas jen za 4 tisice.. neni to nejak malo?? Ja jsem daval 11 tisic za repas a pan me ujistoval at nedelam repas za primerene nizkou cenu jsou to polske veci nevim mno..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 9

13.10 2012 22:10


ahoj potrebuji poradit borci kdo ma zkusenosti s tim to problemem ,,,,nedela mi to kazdy den ale jen obcas kdyz stojim cely den na miste a nejzdim nebo kdyz stojim kolmo nebo z kopce nebo napatniku nemuzu nastartovat audinu a4 TDI* 19 b6 pokazdy kdyt takhle stojim nechytam se nastartovat cim to muze byt diky moc za radu budu vdecny porad neco stim autem je ehheheeh
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email