Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 352
Uživatelů: 1
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

29.09 2012 1:24


Zdravim, nikde jsem to nenašel, tak se ptám vás, zkušenějších. Kdy zavírá nějaká ta klapka (nebo či co)spotřebu na 0, když jedu z kopce a mám tam rychlost. Myslí, od kolika otáček, jestli se to tak teda vůbec děje. Nemám palubní počítač, tak to tam nevidí, kdy mi to žere 0 a kdy ne. Jedná se o klasiku A4 B5 1,9 TDI*.

Díky kdo poradí
nahoru

sponzor





29.09 2012 1:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

29.09 2012 1:30


Logicky když jedeš z kopce a auto jede bez plynu víc než 900ot/min tak to nežere nic jakmile dáš neutrál tak to ukazuje asi 0,7L/HOD*. To sou moje postřehy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

29.09 2012 2:45


u PDcka 0.5 litru na neutral a u rotacky 0,37 +-...jinak kdyz nechas zarazenej kvalt...a pustis plyn...tak cerpadlo nebude davat dodavku paliva do ty doby nez se dostane na hranici volnobehu (750-900 otacek)...az jich dosahne...zacne davat naftu na volnobeh...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

01.10 2012 10:19


Aha, tak díky kluci. Takže vypne spotřebu (žere 0) ca od 900 ot/min, když je zařazenej kvalt?

Já se ptám, protože u aut co mají palbní komp (diplej co ukazuje spotřebu), tak třeba Opel Asta 1,6 benzin zavíra spotřebu ca. v 1900 ot. a volvo V40 2,0 benzin, co jsem měl dřív, zavíralo spořtrebu ca v 1450 ot.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.10 2012 11:01


Kozell: No sice to uplně přesně napsal už Rauly, ale vysvětlím Ti to jinak.

Ber to tak, že auto Ti vždy při sundání nohy z plynu při zařazeném kvaltu začne brzdit motorem a RJ motoru automaticky odpojí vštřikování paliva do motoru. A to vždy pokud držíš motor normálních provozních otáčkách... A až když se otáčky začnou blížit k otáčkám volnoběhu, tak začne znovu vstřikovat palivo (ale jen ochrana proti chcípnutí motoru).

=> Ale Ty jako řidič, bys neměl nechat poklesnou otáčky ani při brzdění motorem na takovou hranici a už v předstihu měl podřadit.
=> takže při brzdění motorem bys měl mít stále 0 spotřebu a otáčky, když se motor už začíná bránit proti podtočení, by tě to ani neměli vůbec zajímat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

01.10 2012 11:09


pod 1500 otacok by si nemal jazdit
To kedy RJ odpoji prisun paliva nezavisi len od otacok, ale aj dalsich faktorov (teplota motora, okolia...)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.10 2012 11:46


hemic: Asi tak nejak...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

01.10 2012 12:57


Aha, takze s tím vypnutím spotřeby nejde přesně říct, v kolika otáčkách k tomu dojde (když nemám palubní počítač, abych to viděl).
A to myslíš, že je špatně, jet z kopce a brzdit motorem, třeba na 4ku při 1400 otáčkách?
nahoru

sponzor





01.10 2012 12:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

01.10 2012 13:09


Vseobecne nizke otacky davaju naprdel dvojhmotnemu zotrvaku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.10 2012 13:40


Kozell: Stále to vidíš z opačného konce. Nesleduješ, kdy tomu vypnutí dojde (to je údaj k ničemu).

Ale naopak, ty víš, že při každém ubrání plynu k němu dojde a že pokud Ty motor nebezpečně nepodtočíš, tak není důvod k tomu, aby motor naopak samovolně bez přidání plynu začal vstřikovat palivo.

Takže každé ubrání plynu pod kvaltem = 0 spotřeba.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

01.10 2012 14:05


Michal.K: Ne nezbytně. Nulová spotřeba bude trvat do té doby, než motor dosáhne hranice přechodových otáček - což je u každého motoru jiné a závisí to i na teplotě.

Já když jedu z kopce, mám studený motor, 1400 otáček, na automatu Déčko a brzdím motorem, tak mi to normálně pár litrů žere. S teplým motorem to klesne o pár stovek ale kolem tisíce až 1100 to žere bez plynu tak jako tak. V téhle chvíli není motor nebezpečně podtočený, nechcípá, není ani v záběru, ale spotřeba tam je...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.10 2012 14:48


Kratz: Tak ale automat je v tomhle samostatná kategorie si myslím, ne?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

01.10 2012 15:18


Michal.K: Mám ješte benzín, manuál a tam je to taky tak. Jakmile klesnou otáčky pod přechodovou hranici (teď z hlavy nevím kolik to za tepla je, kolem 1200-1300 baj voko), tak auto podle ukazatele okamžité spotřeby začne trochu žrát benzín. U nafty to bude to samé. Si to zkus sám a uvidíš.

Zkrátka při brzdění motorem nenechat otáčky klesnout pod tuhle hranici a šlápnout na plyn pokud chci jet dál, nebo dát nižší kvalt, pokud chci zpomalovat / zastavovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

02.10 2012 9:13


Kratz: Ale však jo, o tom jsme tu psali a nikdo to nepopíral.
Je něco nad volnoběžnými otáčkami. Prostě když ale nebude nechávat otáčky klesat pod 1500 otáček (na co nemá ani důvod), tak nemá řešit...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

02.10 2012 9:42


Michal.K: proč není důvod jezdit pod 1500ot?? Moje A3 táhne od 1300ot/min a u 1500 můžu řadit dál ve vyších otáčkách už se hodně projevuje turboefekt a někdy to prostě není potřeba.Je pravda, že mam chip a trysky. Nejezdím tak skoro vůbec, ale nemyslím si, že bych motor nějak zabijel.
Jasný, že já mam ještě motor pradědečka s jednohmotou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

05.10 2012 10:26


Mě to teď není úplně jasný. Padlo tu několik možností, kdy motor 1,9 TDI* (B5) vypíná spotřebu, když je zahrátej: nad 1000 ot, nad 1300, nad 1500? CO z toho teda platí? Předpokládám, že by to mělo bejt jednotný.
nahoru

sponzor





05.10 2012 10:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

05.10 2012 10:46


Kozell: Ještě jednou a naposled, on ji nevypíná od určitých otáček, ale pokaždé... (stále to vnímáš opačně)

Jen když už otáčky motoru klesnou k nebezpečné hranici (blížící se volnoběžným otáčkám), tak dávku paliva obnoví. (ale jen jako ochrana motoru před podtočením, zhasnutím a případným poškozením rozvodů a pod.)

A nevím, ale podle mně je těžko jednoznačně určit, od jakých otáček to bude, protože palubák spotřebu vypočítává po 30 metrových úsecích (alespoň u A4 B6/B7), takže ta zobrazená aktuální spotřeba není úplně přesně aktuální...
=> vstupuje tam latence, která je navíc závislá i od rychlosti jízdy a pod...

A ještě jednou opakuji, pokud budeš jezdit normálně, tak Tě to opravdu nemusí zajímat a můžeš to brát, že:
"brzdění motorem = nulová spotřeba".
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

05.10 2012 12:27


Michal.K :

To je zvláštní, mám vyzkoušeno u dvou předchozích aut, kde jsem měl palubní počítač, že to vypínalo, když byl motor v provozní teplotě, přesně od urč. otáček - Volvo V40 2,0 benzin 1999 - od 1450ot., Astra 1,6 benzin 2003 - od 1900 ot.
Tak holt audi a nebo diesely to maj jinak.

Ok, diky za odpoved.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

05.10 2012 12:46


Kozell: OK, když je to pro Tebe tak hodně důležité, tak pak ale popros někoho se stejným motorem, aby na rovině při zahřátém motoru, např. na 4 rychlost pustil například při 2000 otáčkách plyn a sledoval, při poklesu na kolik otáček palubák ukáže přidání dávky paliva.

A pokus opakoval víckrát, nebo při jiném převodovém stupni a zda bude výsledek stejný, nebo to bude kolísat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

05.10 2012 16:55


Přesně to jsem dělal, když jsem měl palubní počítač. Ale v tomhle autě ho nemám. Já měl za to, že lidé znalí maji tyhlety věci vypozorovaný . . .
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

05.10 2012 20:35


martin.web:
proč není důvod jezdit pod 1500ot?? Moje A3 táhne od 1300ot/min a u 1500 můžu řadit dál


Máš 1.9 TDI* a chceš řadit nahoru v 1500 otáčkách? Pod 1500 otáček ti Turbo* vůbec netlačí, proto tam není žádný turboefekt. Takže jedeš vlastně s 1.9 atmosférou... Měl bys jezdit aspoň s 1900 ot, ne-li víc. Koupit si po takových lidech auto, to je štěstí jak výhra v loterii...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

05.10 2012 23:12


Kozell: Hele, tak dnes jsem to vyslovně jen kvůli tobě nechal spadnout na otáčkách (si to važ, nebo svědomí a uši trpěli). Takže motor začal opětovně dodávat palivo až při poklesu pod 1200ot./min.

Ale řeknu Ti, že dostat se na tak nizké otáčky je pěkná humusárna a může to tam nechat jedině hluchy nebo retardovany člověk, nebo auto samo uz vibracemi a "hlukem" dává od 1500ot. najevo, že uz se mělo davno podřadit.
Takže nechat to tam se trapit dalsich 300 ot. je čirý nesmysl a může to nechat jen kretén...

Proto opakovaně zdurazňuji:
"Jizda bez plynu = nulova spotřeba"
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

05.10 2012 23:46


Michal.K: No vida! Však jsem psal 1200 - 1300. Na to že jsem to zkoumal tak před 5 lety, tak jsem se docela trefil...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

06.10 2012 15:40


Kratz: Dobrá paměť...
nahoru

sponzor





06.10 2012 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

12.10 2012 1:53


Michal.K: doufám, že tvuj moteor nezná moje jméno

Jo, OK, to mi staci na objasneni, dekuju ti (a ostatnim).
Dneska jsem to zkousel, na 4ku z kopce a ve 1200 mi vubec nijak nevybruje. Zato kdybych tam mel na 4ku 1200 ot a pridal plyn ze chci zrychlit, chudak motor bud prasne vejpul, nebo udece z podkapoty . . .
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

12.10 2012 7:31


Kratz:


Máš 1.9 TDI* a chceš řadit nahoru v 1500 otáčkách? Pod 1500 otáček ti Turbo* vůbec netlačí, proto tam není žádný turboefekt. Takže jedeš vlastně s 1.9 atmosférou... Měl bys jezdit aspoň s 1900 ot, ne-li víc. Koupit si po takových lidech auto, to je štěstí jak výhra v loterii...

Před časem tady proběHLA* diskuze o podtáčení motoru.....já jezdím i kolem1100 set ot. za min,prostě to umím,jezdím 20let..autu to nevadí.. a perlička na závěr
v servisní knížce píšou,že je třeba podřadit na nižší rychlostní stupen,až začne motor mít nepravidelný chod audi 2.5 V6 TDI*,takže v audi jsou KOKOTI?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2011
Příspěvků: 25 | Témat: 5

12.10 2012 22:54


K tomu co napsal Kratz:
když jedeš např. 2500 ot. a nezrychluješ, nemyslím si, že by Turbo* sepínalo, nebo se pletu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

13.10 2012 12:11


Turbo* by teoreticky nemelo sepnout ani kdyz pomaloucku pridavas plyn...a motor se krmi jen naftou...s klasickym prisunem vzduchu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.10 2012 13:07


TDI* je diagnóza
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email