Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 13 června 2021
Celkem je zde 20 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bojza1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 201
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 8
Celkem: 20

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

07.02 2012 18:51


Tak pánové, právě sem přišel z garáže a jak už nadpis napovídá, moc dobře to nedopadlo. Před tim sem si pročítal forum a o tomhle průseru sem věděl, proto sem měl sevřenou (_!_) když sem to dělal ale asi málo, dva sem vyměnil více méně v klidu, třetí se ukrouhla ta matka takže můžu točit jak chci a nic. Motor normálně běží, páč je to furt ucpaný akorát to nejspíš nebude žhavit nevim. V jednom foru sem čet že kvůli tomu musel Satas někomu sundavat hlavu a odvrtávat. Akorát sem plánoval cestu na duben do ČR a že se domluvim s Vlastou na skouknutí hyder (ještě o tom teda neví).
Teď je otázka vydrží to do dubna (za mě se tam nemá co vysejřit) tzn nějakejch ještě cca 3tis km i s cestou do ČR (teď ani nevim Vlasto jestli bys vůbec do něčeho takovýho šel).
Nebo sem na zkoušku urval jednu tu starou svíčku abych viděl jak to vypadá a napadlo mě, že kdyby se vytrhla ta tyčka na kterou se nasazuje konektor tak zůstane dutá trubíčka do který by šel nasadit vytahovák zalomenejch šroubů, ale to je už fakt poslední pokus a pak už to můžu tahat tak možná na laně.

Co myslíte?

Jinak že sem blbe to už mi psát nemusíte to už sem si řek sám

Kadel
nahoru

sponzor





07.02 2012 18:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.02 2012 18:54


Kadel: ouuu...

je to spatne, jazdit mozes , pri najhorsom vyleti sama ale dal by som to rychlo spravit. Servisi maju special pripravky ktore to vytiahnu. Len v niektorych pripadoch musi ist hlava dole.

Keby si bol hodne odvazny a skusal laborovat mozno si poradis aj doma ale ...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2011
Příspěvků: 67 | Témat: 17

07.02 2012 19:05


Tak to ti nezávidím.
O víkendu jsem měnil všech 6, naštěstí vše dopadlo dobře.
Ale po pravdě řečeno, kdybys to napsal před mou výměnou, nešel bych do toho.

Přeji hodně štěstí při opravě.

Sorry za OT.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

07.02 2012 19:21


no co nejde ti jedne zhavic...

se to neposere na zacatku to bude mit takovej cukavej blbej chod ale to se spravi za minutu...

pokud je ta dvaapula v poradku tak chytne i bez havicu hned

jinak vyndani nemusi byt tak hrozne nekdy staci vytahovak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

07.02 2012 19:27


no auto chytne asi dobře, mám to v garáži píchlý do zásuvky a přihřejvám to (DEFA), ale když mi to stálo tejden na letišti tak sem myslel že to nechytne (sem točil dlouho a ještě mu musel trošku nakonec ťuknout na plyn), proto sem se rozhod koupit jiný svíčky.

to Scorpion: dík za odkaz, sem zase o něco chytřejší.

to Mirda77: no já byl o víkendu línej tak sem to nechal na dnešek, tak aspoň, že sem tě nevyděsil

Kadel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14109 | Témat: 49

07.02 2012 19:27


Je potřeba to dělat za teplýho motoru pak jdou ty svíčky mnohem líp ven.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

07.02 2012 19:32


to áček: no já s tim autem přijel, pak to chvíli stálo, pak sem to znova radši nakopnul a nechal to běžet a šel se najíst, trošku sem to postříkal povolovačem šroubů. Pak tak čtvrt otáčky šel a pak se mu nechtělo a pak se mu chtělo až moc zase . U těch dvou co sem úspěšně vyměnil to mělo podobnej průbě, začátek dobrej, pak trošku odpor a pak už to pomalounku šlo no.

Kadel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14109 | Témat: 49

07.02 2012 19:58


V takovejch případech jen hýbat v tom volným kousku tam a zpět ale pokud to bylo hodně zahřátý tak to zas není dobrý.Nejlepší je to nastartovat studenej motor a tak deset až patnáct minut nechat blafat. A pak povolit.Pokud má tendenci se kousnout po mírném pootočení tak ho nervat nastříkat nějakým dobrým uvolňovačem a nechat působit a hýbat zas sem a tam jen co jde volně.Dobrej uvolňovač je iron dobře vzlíná a dostává se do závitů.
Jinak ten odkaz co tu je na vytahování je docela slušnej.Co jsem vypozoroval tak tam udělají díru a levotočivej závit a našroubují jejich vytahovák z dobrého materiálu a jak ho utahují do jejich závitu tak vlastně už povolují ten zalomenej žhavič.To by šlo udělat i v domácím prostředí a návštěvě šikovnýho soustružníka.A koupit levotočivý závitníky.
nahoru

sponzor





07.02 2012 19:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.02 2012 20:00


áček: jj o tom som pisal ale radit to nebudem nikomu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

07.02 2012 20:10


trošku gůglim tak sem našel tuten odkaz, je na to spešl nářadí, normálně tu část kde je závit odvrtaj a to co zbyde vytáhnou tim že do toho udělaj závit
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
na jinym foru sem viděl že to dělaj i amaterskym způsobem, ale tam je risk že se netrefí střed díry a odnese to závit do toho fakt nepudu.

Furt mě vrtá hlavou ty vytahováky zalomenejch šroubů, mám je doma, do tý starý svíčky sem ho zkusil a vypadá to že by se do toho zakous, ale abych to neposral víc než to je no.

Kadel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14109 | Témat: 49

07.02 2012 20:19


Kadel: Tam je hodně velkej rozdíl mezi tím vytahovákem zalomenejch šroubů a tím levozávitovým kterej používají ti co to vytahujou v tom že ten závitovej se neroztáhne a netlačí do závitu kterej povoluješ.Tím kónickým to akorát šprajcneš a zničíš jak závit tak už horkotěžko tu zalomenou svíčku dostaneš ven.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

07.02 2012 20:23


sem to byl ještě tolu zkusit a udělal fotky

z tohodle vytahnout tu tyčku

Náhled, klikni pro zvětšení.


takhle

Náhled, klikni pro zvětšení.


a pak ten vytahovák

Náhled, klikni pro zvětšení.


Kadel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14109 | Témat: 49

07.02 2012 20:25


SCORPION: Tak je to dobrej odkaz na firmu co to umí a šikovnej člověk to zvládne i v domácích podmínkách.Do tohohle bych se nebál jít s tím bych si poradil.Mám dobrou fantazii a řešení s pomocí staré vyndané svíčky bych si přípravek nechal vyrobit a závitníky sehnal to je to nejmenší.A trocha trpělivosti při vrtání a udělat závit a jen šroubovat a je to venku.Dá se to.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14109 | Témat: 49

07.02 2012 20:27


Kadel: Tímhle právě ne tím to budeš roztahovat a bude to horší než když se to povolovalo než se to ukroutilo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.02 2012 20:43


Kadel: Kadel: takhle ne to iba poseries...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

07.02 2012 20:43


áček: no toho roztahování se taky bojim ale zase ono se to kousne nahoře, k závitu je tak 8mm možná. No uvidim, ještě zkusim pohledat, zítra zajedu do místního šopíku s nářadím pokoukat co maj.

Kadel
nahoru

sponzor





07.02 2012 20:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

07.02 2012 21:24


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tak tutomu se to povedlo vykroutit pomocí toho vytahováku

Kadel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14109 | Témat: 49

07.02 2012 21:46


Kadel: Ten kuželovej vytahovák to těleso žhavičky roztahuje do stran je tenkostěná a tím jak se zasekává tak se víc opírá do závitu kterej povoluješ.Tenhle způsob zapomeň neviděl si ho.Pokud se to nepovede tak máš smůlu a asi tě potom nemine sundání hlavy a náročnější vyndavání.Je třeba to udělat tím levotočivým závitem ten je na to nejideálnějším řešením s vysokým procentem úspěchu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.02 2012 22:13


áček:
Kadel: Ten kuželovej vytahovák to těleso žhavičky roztahuje do stran je tenkostěná a tím jak se zasekává tak se víc opírá do závitu kterej povoluješ.Tenhle způsob zapomeň neviděl si ho.Pokud se to nepovede tak máš smůlu a asi tě potom nemine sundání hlavy a náročnější vyndavání.Je třeba to udělat tím levotočivým závitem ten je na to nejideálnějším řešením s vysokým procentem úspěchu.


Presne tak, totosa dá použiť v prípadoch ak stena oklo hrubá aby ju ten vyťahovák neroztlačil.....na tom obrázku je špecialny nástroj s viacchodým válcovým závitom s velkám stúpaním sa mi tak zdá....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

07.02 2012 23:15


Kadel: První příspěvek výbornej , eště na začátku chybí, "Bylo nebylo..."
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

08.02 2012 7:24


tak dneska sem ještě koukal a maj ještě jiný druhy vytahováků, ne tak moc do kuželu

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.

nebo jeste tam maj set s voditkama pro vrtaky

Náhled, klikni pro zvětšení.


pudu se tam mrknout

to deejayvenca: no tak hlavne aby tenhle thread nekončil: "....a jestli tu svíčku nevyndal, tak se tam s ní morduje do dnes"

Kadel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 2

04.03 2012 8:07


Tak jak pokračuješ??? Ja mam stejný problem! bohužel u VW, AKN motor. Zhavic mam i s matkou utrženej, zbyl jen zavit a spodek žhaviče....
Našel jsem i nějakou firmu co to dělá, přijedou a udělaji. ale cena 2tkč plus cesta....
Je to moje prvni zkušenost s naftou, a docela dost nepříjemná. Zatim jsem zadny pripravky nezkousel pouzit, protoze je ani nemam spis hledam někoho v okolí severnich čech kdo by to měl a vytahl to.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

20.07 2012 16:22


vkalandra: jaj sorry já z toho tématu tak nějak vypad. Samo že sem si nenechal poradit a šel na to s tim vytahovákem, kterej tam nakonec zůstal taky (takže jenom potvrzuju, co říkali kluci hore, s timhle na to fakt nechoďte).
Pak sem s tim jezdil pár měsíců a nakonec to skončilo u Satase, kde se udělaly obě hlavy, a nový hydra a rozvody a další ptákoviny co bylo potřeba udělat, takže se to vzalo jednim vrzem.

Kadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

20.07 2012 19:19


Taky mám zkušenost s amatérským pokusem vyndat žhavící svíčky. Borec se snažil snažil jednu posral tak že byla zároveň hlavy a netrčelo nic a druhou zkoučel "nakápnout" COčkem že by to za to vytáhl... no zprasené jak šlak.
Hlava byla velice levná, závity pod žhavkama špatný, takže jsem napáchal spešl vložky Helicoil (tuším M10x1,25 s délku 1,5D) a jezdí už 3 roky dál

-ka-
nahoru

sponzor





20.07 2012 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.9. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 2

13.09 2012 17:33


No čau pánové tak jak tak koukám tak ty žhavící svíčky nějak panové v NDR nedomysleli.přesně takový problém mi nastal včera povoloval a povoloval až to prdlo přímo u závitu tak ted mám trochen pekerku.tak jak tady někdo píše tak by to prý eventuélně mělo jít levým zavitníkem vytočit ven zítra se na to jde tak jsem zvědavej.ještě mi chybí vyměnit 5 žhavek : ) . co to dát do Audi at to vymění tam?když to zatrhne mechanik tak to přece nemužou naučtovat zákaznikovi nebo máte s tím nějakou zkušenost ????
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

13.09 2012 20:03


cookapik:
když to zatrhne mechanik tak to přece nemužou naučtovat zákaznikovi

si pis ze jo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6408 | Témat: 18

13.09 2012 20:18


SCORPION:

si pis ze jo
Jak jako zatrhne mechanik,to neovlivníte zatrhne se to majiteli tak mechanikovi,i když to proleje a postupuje jak se má.Mechanik má na tohle dopředu upozornit že se to muže stát aby bylo jasno pak.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

13.09 2012 21:58


cookapik:
No čau pánové tak jak tak koukám tak ty žhavící svíčky nějak panové v NDR nedomysleli.přesně takový problém mi nastal včera povoloval a povoloval až to prdlo přímo u závitu tak ted mám trochen pekerku.tak jak tady někdo píše tak by to prý eventuélně mělo jít levým zavitníkem vytočit ven zítra se na to jde tak jsem zvědavej.ještě mi chybí vyměnit 5 žhavek : ) . co to dát do Audi at to vymění tam?když to zatrhne mechanik tak to přece nemužou naučtovat zákaznikovi nebo máte s tím nějakou zkušenost ????


V dobrom servise ti to skúsia povoliť mpmentovým klúčom predpísaným momentom cca 15-20 Nm čo zabráni zalomeniu a pokial to nepovolí tak ti povedia že demontáž hláv alebo ser na to.

na ten závitník zabudni je to nezmysel

ja som ich povolil tak že som ich zalial naftou a zhruba za 7 mesiacov som to skúsil a čuduj sa svete išli všetky a celkom dobre akurát na jednom zostalo trocha závitu z hlavy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.09 2012 20:49


my na stastie na obidvoch V6tkach v pohode niektore by som povedal ze by som povolil rukou, potom na doporucenie ostatnych pasta na zhavice BERU a predpisany moment na utiahnutie a uvidime ci to bude pohoda aj na buduce. Sviecky BERU tak snad chvilu vydrziaa
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email