Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 374 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 371
Uživatelů: 3
Celkem: 374

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

10.08 2012 9:59


Ahoj,
vím, že článků na tohle téma je tu hodně, ale chci založit jeden, který se neztratí a při tom vás požádat o radu nebo pomoc.

Měnil jsem komplet ramena (Meyle HD) na A6. Dotahování šroubů se má dělat, když j auto na zemi. Já to udělal tak, že jsem si změřilvzdálenost náboje od blatníku a pak to bez kola heverem zvednul. Tudíž by to mělo být to samý. Dokonce jsem chtěl být tak pečlivej, že jsem utahoval přesnými momenty. Jediné, co se mi nezdálo byly céčka stabilizátoru, u kterých se psalo nějakých 40Nm.
Ale to nic. Vše jsem dal dokupy a jel projet na geometrii. Nikdy žádný klepání, všechno tichý.
V servise mi to seřídil mladík, který to dělal asi poprvé. Takže jsem se tam vracel s reklamací na křivý volant. Udělal to teda znovu. A teď se mi pro změnu zdá, když zatočím ostře doleva a přidám plyn, aby se váha auta opřela o pravé přední kolo, tak to dělá zvuky jakoby to trhalo vnější vzorek. Přitom protokolo o seřízení ukazuje správné hodnoty.
Není to znát nijak extrémně, ale mám rád, když jsou věci na stopro v pořádku.

Jinak se auto chová dobře. Nezahýbá na rovině, drží směr.

Co si o tom myslíte?
nahoru

sponzor





10.08 2012 9:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 0

10.08 2012 10:12


Ja si myslim, ze by si mal zajst do ineho servisu, kde ti urobia geometriu este raz, a podla toho bude dalsi postup.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

10.08 2012 10:15


Co hodnoty záklonu? Měřil to?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

10.08 2012 10:16


Hanys:
Co hodnoty záklonu? Měřil to?

Nemám u sebe ten protokol. Ale jeho kolega mluvil o tom, že u těhlech aut nejde nastavit odklon.
Skočím pro to.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

10.08 2012 10:18


arlie:
Právě proto, že tam kromě souběhu nejde nastavit vůbec nic. To ale neznamená, že jedno kolo není špatně
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

10.08 2012 10:20


Hanys:
arlie:
Právě proto, že tam kromě souběhu nejde nastavit vůbec nic. To ale neznamená, že jedno kolo není špatně

Jdu pro to
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

10.08 2012 10:25


Takže:
Sbíhavost na každý straně 1,4
Odklon: -1,04 a -0,06
Záklon: 3,04 a 2,30
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

10.08 2012 10:32


Ty první hodnoty, zřejmě levé kolo, jsou dobře, u pravého jsi mimo toleranci v odklonu i závleku
A tu sbíhavost bych viděl taky menší, ale tady si pro daný typ nejsem jistý
nahoru

sponzor





10.08 2012 10:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

10.08 2012 10:35


Mám u toho napsanou toleranci. Jediné co je mimo je těch -0,06 (pravé kolo odklon). Odklon je, že máš vrchní část kola víc ven než spodní nebo naopak?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

10.08 2012 10:47


arlie:
Tolerance je udávaná obecně, ne v poměru k druhému kolu. Rozdíl těch hodnot může dělat leccos, ale nemusí. Jako chytrá horákyně. Nic s tím nenaděláš, leda to vzít lanem o strom.
Jestli to dřív bylo v pořádku, není důvod, proč by to těď mělo blbnout. Jak už jsem tu kdesi psal, já měl sbíhavost v toleranci 1,2 mm a jelo to divně. Teprve po předělání na 0,9 mm je to v pohodě. Taky záleží, do jaké míry mají gumy, resp, vzorek tendenci vést stopu.
Takže čarodějnictví pomalu jako s vypalováním map, budeš to muset poladit a oběhat sám, ve smyslu jak píše mirou
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

10.08 2012 12:32


co dofoukat pneu?


Náhled, klikni pro zvětšení.


zaklon rejdoveho cepu na to nema vliv, ten je proto, aby se rizeni melo tendenci samo vracet do neutralni polohy

odklon a sbihabost slouzi k vymezeni vuli axialnich lozisek.

kazdopadne by mi vadil vyrazny rozdil vlevo a napravo.

Nejvýše přípustný rozdíl mezi oběma stranami 30′
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

10.08 2012 12:48



Náhled, klikni pro zvětšení.


takze zgumoval a zacal znova

jaky mas podvozek najdes na stitku v kufru, coz geo servis urcite vubec nezajimalo.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

10.08 2012 16:13


Zadali tam A6 1BA, to vyčetl právě z toho štítku.

Jak bych docílil správného odklonu, když se to údaně nedá nastavit?.
Když porovnám dva protokoly z geo, tak na každém je jiný rozdíl. Takže se to nějak hýbe nebo jak je možné, že se to změnilo?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

10.08 2012 16:30


arlie:
Zadali tam A6 1BA, to vyčetl právě z toho štítku.

Jak bych docílil správného odklonu, když se to údaně nedá nastavit?.
Když porovnám dva protokoly z geo, tak na každém je jiný rozdíl. Takže se to nějak hýbe nebo jak je možné, že se to změnilo?


nejde seridit, ale jde vystredit:

Vystředění odklonu kola na přední nápravě
Odklon kola nelze seřídit!
Posunováním nosníku agregátu je možné odklon kola vyrovnat v rozsahu tolerance požadované hodnoty.

– Sejměte vanu zvukové izolace.

– Povolte šrouby se šestihrannou hlavou -1-, -2-, -3-, -4-, -5-, -6-, -7- a -8-.





– Posuňte pomocí montážní páky s plastovým potahem -šipka- nosník agregátu do příslušné polohy.
Tlačte na střed nosníku agregátu mezi nosníkem agregátu a podélným nosníkem Karoserie*.
Není-li k dispozici montážní páka s plastovým potahem, je nutné obyčejnou montážní páku ovinout lepicí páskou.

– Našroubujte nové šestihranné šrouby -7- a -8-.
– Utáhněte momentem 110 Nm + 90°.
– Zašroubujte nové přední šrouby se šestihrannou hlavou -5- a -6-.
– Utáhněte momentem 110 Nm + 90°.
– Utáhněte nové šrouby se šestihrannou hlavou -1-, -2-, -3- a -4- s 75 Nm.
Dodržujte!
Každá úprava odklonu kola vyžaduje kontrolu všech seřizovacích hodnot nápravy.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

10.08 2012 16:58


Šroub 7 a 8 jsem musel povolit, abych vyndal šroub ze spodního ramena. Mohlo se to tím asi trochu rozhodit ne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

27.08 2012 23:14


Ahoj,
ještě jsem se pořádně nedostal k tomu odklonu, ale napadla mě ještě další věc, u které jsem si nebyl u montáže jistý. Měnil jsem i Céčka stabiku, ale oproti originálu (s kulovými čepy) byly pouze s dírami pro šroub. Zarazil mě také utahovací moment na tyto šrouby, a to 40Nm.
Raději jsem to utáhl víc, pač to v tom skoro hrkalo.
nahoru

sponzor





27.08 2012 23:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email